quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:36 schreef Hugster het volgende:
2 shifts gewerk, en ernstig geile wijven zeg![]()
jammer dat ik geen camphone mee had voor jullie
quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:57 schreef Nadientje het volgende:
jullie maken die man van mij helemaal gek met die ideeen allemaal.....
* geld ziet wegwaaien*
en die fiesta blijft verrotquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:57 schreef Nadientje het volgende:
jullie maken die man van mij helemaal gek met die ideeen allemaal.....
* geld ziet wegwaaien*
Ik regel nu ook de escalaties (vips die terug gebelt dienen te worden voor alle talen die wij ondersteunen) en m'n normale werk daarnaast en als ik ook maar in de buurt van de 2nd line sta dan gaan ze mij vragen stellen. 4 language checks gedaan tussendoor met sollicitanten en ook nog ingevallen voor de klantendienst.quote:
quote:
het was niet eens een echte blunderquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]hockeyslet waterslet!
Ik wilde net ff blij die kerel uit het kentekenoverschrijftopic (3x woord én 3x letterwaarde) verwijzen naar de FAQ.... BoJo's blunder staat onder de Ook_Gek blunder
Met andere woorden: Je bent zo opweg naar promotie?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik regel nu ook de escalaties (vips die terug gebelt dienen te worden voor alle talen die wij ondersteunen) en m'n normale werk daarnaast en als ik ook maar in de buurt van de 2nd line sta dan gaan ze mij vragen stellen. 4 language checks gedaan tussendoor met sollicitanten en ook nog ingevallen voor de klantendienst.
beetje druk ja![]()
Vertel dat die smurfenquote:
hopelijk wel, in januari/februari starten veel trainingen dus hopelijk mag ik erna naar 2nd line.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Met andere woorden: Je bent zo opweg naar promotie?Goed bezig, zo snel extra verantwoordelijkheden
water? bier gekquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]hockeyslet waterslet!
Ik wilde net ff blij die kerel uit het kentekenoverschrijftopic (3x woord én 3x letterwaarde) verwijzen naar de FAQ.... BoJo's blunder staat onder de Ook_Gek blunder
gewoon met een honkbal knuppel op zijn hoofd slaan, zal hem leren zijn geld uit te geven aan een opelquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:07 schreef Nadientje het volgende:
[..]
dat zei ik toenet ook al.. geef je geld es uit aan mijn auto om hem te maken...
sorry.. .ik ga niet gelijk online als ik thuiskom....quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:32 schreef Fugie het volgende:
whieeeeeeeeeee
vrijdag om 7 uur pas thuis, das kut voor jou
hoor ik hier een kandidaat voor mijn eerste banaanvraag?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
gewoon met een honkbal knuppel op zijn hoofd slaan, zal hem leren zijn geld uit te geven aan een opel
"modden maakt je doof" ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoor ik hier een kandidaat voor mijn eerste banaanvraag?
hoor ik een lama schijten ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
banaanvraagquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Vertel dat die smurfen
En doe'sliev
tegen ons stuk links langharig stuk tuig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |