check je mail, inlog karbo doet het niet meerquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:51 schreef Tjabbo het volgende:
ik laatst ook 65 waar im 50 mocht
35 eurie boeten ofzo
genaaidquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:52 schreef BazzoS het volgende:
ik 82 waar ik 80 mochtEn het lullige is, het overige verkeer, dat voor me reed, ging (veel) harder, maar die auto's waren de paal al gepasseerd en daar flitste ie niet
Ja, en ook geen tegenliggers ofzoquote:
Hoiquote:
Was dat niet een Keskin velg ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:24 schreef BazzoS het volgende:
@D, wat waren deze ook weer voor een soort velgen? Die vond ik wel mooi
[afbeelding]
Ja dat staat kewl.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:36 schreef BazzoS het volgende:
die popnageltjes/rare boutjes in de velgrand vind ik wel wat hebben
Japstyle? Een 2 of 3-delige velg? Niet echt.. Maar ze zijn wel mooi !quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja dat staat kewl.
dat vind ik nou weer Japstyle.
(naja, dat soort velgen zie je wel veel onder een jappenbak vind ik)
Ik ben in de warquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:03 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Oké, je weet je antwoord al, waarom vraag je wat je hier doet?
Toch eigenlijk wel gaaf, zijn dat superturismo's ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:11 schreef ThaFreak het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
wit en goud staat ook goed onder een zwarte auto![]()
even snel tussendoorsoepjes dus let niet op kwaliteit
lijken er idd op maar zit zijn de oz superleggera, minder spaken dan de turismo´squote:Op vrijdag 17 december 2004 17:24 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Toch eigenlijk wel gaaf, zijn dat superturismo's ?
Ik zie dat model dus alleen in goud en zilverkleur op hun eigen sitequote:Op vrijdag 17 december 2004 17:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
lijken er idd op maar zit zijn de oz superleggera, minder spaken dan de turismo´s
Hoppa, effe een 360, en weer verder karrenquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:44 schreef Fugie het volgende:
was net wel leuk op de weg, heeft de hele middag al geregend dus snelweg was behoorlijk nat, op den duur kon ik met 120 gewoon iedereen voorbij.
ok ik deed wel beetej aquaplannen toen ik 130 ree, maja dat is wel leuk![]()
16 neem ik aan, 17 kan al niet zomaar heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:51 schreef ThaFreak het volgende:
hoeveel inch moeten de wielen zijn
ik snap niet wat zo erg aan aquaplanne is hoorquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:52 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Hoppa, effe een 360, en weer verder karren
de witte superlegera zijn volgens mij namelijk niet in 16 inch geleverdquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:53 schreef D-Devil het volgende:
[..]
16 neem ik aan, 17 kan al niet zomaar heb ik me laten vertellen.
optiefen danquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
aquaplanen is alleen leuk als je het in een laan met HELE dikke bomen doet.. Of onder een viaduct, met mooie betonnen pilaren.
Ik ben in een hatelijke bui vandaag
Niet? dat zou raar zijn, het lijken me nl. hele "bekende" velgenquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
de witte superlegera zijn volgens mij namelijk niet in 16 inch geleverd
Goeie vraag, mijn eerste gedachte was "slippende koppeling" maar dat zou niet lekker zijnquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:08 schreef Xtreem het volgende:
Ik ga weer ff stomme vragen stellen....
Jullie weten dat ik 'niet zo' technisch ben.... Als je in een automaat de kickdown vanaf stilstand gebruikt... Je trapt het gas in, A6 klimt in de toeren, tot bij 4100 rpm (blijkbaar) max vermogen is. Vervolgens blijft ie continu op 4100 rpm hangen... (zeg, van 40 tot 120+ ) Van schakelen e.d. zie je niets, gewoon strak de naald op 4100 rpm.
De vraag: Hoe kan dat? is dat de koppelomvormer? (wtf is dat precies?) zit er iets van een CVT/launchcontrol oid op?
Bij een slippende koppeling gaat er toch vermogen 'verloren'? Dat was nl. duidelijk niet het geval...quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:10 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Goeie vraag, mijn eerste gedachte was "slippende koppeling" maar dat zou niet lekker zijn
Nee, daarom vond ik het ook zo vreemdquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Bij een slippende koppeling gaat er toch vermogen 'verloren'? Dat was nl. duidelijk niet het geval...
Dat lijkt me CVT.. Maar dan wel met een diesel, want 4100 RPM lijkt me een wat laag toerental voor volgas met CVT in een benzine.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:08 schreef Xtreem het volgende:
Ik ga weer ff stomme vragen stellen....
Jullie weten dat ik 'niet zo' technisch ben.... Als je in een automaat de kickdown vanaf stilstand gebruikt... Je trapt het gas in, A6 klimt in de toeren, tot bij 4100 rpm (blijkbaar) max vermogen is. Vervolgens blijft ie continu op 4100 rpm hangen... (zeg, van 40 tot 120+ ) Van schakelen e.d. zie je niets, gewoon strak de naald op 4100 rpm.
De vraag: Hoe kan dat? is dat de koppelomvormer? (wtf is dat precies?) zit er iets van een CVT/launchcontrol oid op?
't is inderdaad de 2.5TDI (180pk) A6... Ik kan daar alleen op de AW site niets over vinden: was de A6 begin dit jaar leverbaar met multitronic?quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:43 schreef DIJK het volgende:
[..]
Dat lijkt me CVT.. Maar dan wel met een diesel, want 4100 RPM lijkt me een wat laag toerental voor volgas met CVT in een benzine.
Jaquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:03 schreef Xtreem het volgende:
't is inderdaad de 2.5TDI (180pk) A6... Ik kan daar alleen op de AW site niets over vinden: was de A6 begin dit jaar leverbaar met multitronic?
Bij OZ staan helemaal geen witte superleggera's op de sitequote:Op vrijdag 17 december 2004 18:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
de witte superlegera zijn volgens mij namelijk niet in 16 inch geleverd
quote:The White Superleggera is available exclusively in a 17x7 for 4 lug (4x100) vehicles.
quote:
4x100 is de juiste steek inderdaad ja, nu even navragen wat 17inch voor aanpassingen nodig heeft.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:46 schreef Fugie het volgende:
nou, 4x100 past toch wel ? ff wielkasten uitkloppe en 17 inch eronder
zou wel kankerlauw zijn als het kanquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:54 schreef D-Devil het volgende:
[..]
4x100 is de juiste steek inderdaad ja, nu even navragen wat 17inch voor aanpassingen nodig heeft.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:36 schreef Hugster het volgende:
2 shifts gewerk, en ernstig geile wijven zeg![]()
jammer dat ik geen camphone mee had voor jullie
quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:57 schreef Nadientje het volgende:
jullie maken die man van mij helemaal gek met die ideeen allemaal.....
* geld ziet wegwaaien*
en die fiesta blijft verrotquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:57 schreef Nadientje het volgende:
jullie maken die man van mij helemaal gek met die ideeen allemaal.....
* geld ziet wegwaaien*
Ik regel nu ook de escalaties (vips die terug gebelt dienen te worden voor alle talen die wij ondersteunen) en m'n normale werk daarnaast en als ik ook maar in de buurt van de 2nd line sta dan gaan ze mij vragen stellen. 4 language checks gedaan tussendoor met sollicitanten en ook nog ingevallen voor de klantendienst.quote:
quote:
het was niet eens een echte blunderquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]hockeyslet waterslet!
Ik wilde net ff blij die kerel uit het kentekenoverschrijftopic (3x woord én 3x letterwaarde) verwijzen naar de FAQ.... BoJo's blunder staat onder de Ook_Gek blunder
Met andere woorden: Je bent zo opweg naar promotie?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik regel nu ook de escalaties (vips die terug gebelt dienen te worden voor alle talen die wij ondersteunen) en m'n normale werk daarnaast en als ik ook maar in de buurt van de 2nd line sta dan gaan ze mij vragen stellen. 4 language checks gedaan tussendoor met sollicitanten en ook nog ingevallen voor de klantendienst.
beetje druk ja![]()
Vertel dat die smurfenquote:
hopelijk wel, in januari/februari starten veel trainingen dus hopelijk mag ik erna naar 2nd line.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Met andere woorden: Je bent zo opweg naar promotie?Goed bezig, zo snel extra verantwoordelijkheden
water? bier gekquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]hockeyslet waterslet!
Ik wilde net ff blij die kerel uit het kentekenoverschrijftopic (3x woord én 3x letterwaarde) verwijzen naar de FAQ.... BoJo's blunder staat onder de Ook_Gek blunder
gewoon met een honkbal knuppel op zijn hoofd slaan, zal hem leren zijn geld uit te geven aan een opelquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:07 schreef Nadientje het volgende:
[..]
dat zei ik toenet ook al.. geef je geld es uit aan mijn auto om hem te maken...
sorry.. .ik ga niet gelijk online als ik thuiskom....quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:32 schreef Fugie het volgende:
whieeeeeeeeeee
vrijdag om 7 uur pas thuis, das kut voor jou
hoor ik hier een kandidaat voor mijn eerste banaanvraag?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
gewoon met een honkbal knuppel op zijn hoofd slaan, zal hem leren zijn geld uit te geven aan een opel
"modden maakt je doof" ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoor ik hier een kandidaat voor mijn eerste banaanvraag?
hoor ik een lama schijten ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
banaanvraagquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Vertel dat die smurfen
En doe'sliev
tegen ons stuk links langharig stuk tuig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |