quote:Jonnetje schreef op de valreep:
* KLABAM ! ! ! *
* Jonnetje komt even met de deur (en al) in huis vallen...
[update'je]
Het (zwem)vriendinnetje van Wilyan is weer thuis!
Vrijdag zouden wij naar haar toe in het ziekenhuis, maar omdat Wilyan donderdag koorts had gehad hebben we gebeld of wij dan überhaubt wel konden komen. Nou bleek dat de artsen vrijdag's ook alle verband er af wou halen om te kijken hoe de wond(en) was geheeld. Dus was het sowieso niet zo handig dat wij dan kwamen.
Die vrijdag hebben de artsen dus alles bekeken, het zag er goed uit. Maar ze zou nog een weekje in het ziekenhuis moeten blijven.
Totdat dus maandagochtend de telefoon ging..... Ze mochten haar ophalen!
De zuster aan de telefoon zei dat de artsen die ochtend weer hadden gekeken en dat het alweer verbeterd was en dat ze naar huis mocht. Haar moeder zei nog tegen de zuster dat ze het maar een flauwe grap vond.. Maar de zuster verzekerde haar dat het écht waar was.
Ik heb ze gisteren even gesproken en hoorde op de achtergrond dat ze weer erg vrolijk was en van alles uitvrat.
Morgen gaan we direkt na het zwemmen naar haar toe.
quote:En toen ik nog:
We hebben besloten morgen niet te gaan. We hebben het zo druk, we trekken het dan gewoon niet. Als ik het wel doe ben ik weer een paar dagen over de zeik. Het is in Almelo dus we zullen ook een hele dag kwijt zijn ivm met reizen enzo. Kunnen we beter morgen aan ze denken, lekker rustig thuiswerken en niet dat we morgenavond na zo'n zware dag nog weer flink aan de studie moeten.
Leuke kerstpaketten zeg allemaal!
Neva flinkerd!
quote:Op woensdag 15 december 2004 19:54 schreef lady-wrb het volgende:
waarom stop je niet meteen met roken neva ?
is gewoon een kwestie van dit doen ------->quote:Op woensdag 15 december 2004 19:56 schreef Neva het volgende:
[..]
![]()
die's goed.. ingewikkeld gedoe maar geloof me op dit moment kan ik beter niet stoppen
ik weet.. maar is nogal persoonlijk de reden waarom het beter is van niet...quote:Op woensdag 15 december 2004 19:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is gewoon een kwestie van dit doen ------->
Nieuw kliekjequote:Op woensdag 15 december 2004 20:01 schreef babyfeet het volgende:
leuk he Lady-wrb ja je staat nu in mijn adressenboek dus je hoort er nu ook bij.
wel leuk dat luca hem op wil hangen
quote:Op woensdag 15 december 2004 20:05 schreef lady-wrb het volgende:* lady-wrb is nu al bijna 11 maanden gestopt met roken
quote:Op woensdag 15 december 2004 19:58 schreef Loena-tik- het volgende:
Hee Snoop had jij ook allemaal Italiaanse troep bij die wok? Five wel namelijkEen wok met een wokkookboekje en dan Italiaanse spulletjes erbij, ik snap hem niet helemaal
![]()
en nog een kliekjequote:Op woensdag 15 december 2004 20:16 schreef snoopy het volgende:
[..]Jaaaaaaa, dan zijn Five en ik collega's
![]()
Wat een idiote combi hè? Een wok met italiaanse producten. Denk dat ik maar eens spaghetti ga roerbakken met ananasstukjes ofzoiets![]()
quote:
HIHIHI, ING gerelateerd bedrijf zeker?quote:Op woensdag 15 december 2004 20:16 schreef snoopy het volgende:
![]()
Wat een idiote combi hè? Een wok met italiaanse producten. Denk dat ik maar eens spaghetti ga roerbakken met ananasstukjes ofzoiets![]()
Was wel een mooi pakket he, tenminste vond ik dan Five vond er weer geen ruk aan, die heeft liever wel kliekjes in zijn pakket.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:25 schreef snoopy het volgende:
[..]Er zaten gelukkig geen kliekjes in het kerstpakket
WHAAAAA ING kliekjequote:
Gek, ik heb ze geloof ik nu twee weken binnen?quote:Op woensdag 15 december 2004 20:43 schreef melonovy het volgende:
Ik heb mijn bestelling van de kinderpostzegels nog niet binnen. Vaag hoor, de 29e van november is het bedrag afgeschreven, wat ik al erg laat vond, maar nog niets ontvangen... Volgend jaar heb ik iig wel weer kerstkaarten, als ik mijn bestelling nog krijg...
Nee, schande !! Zelfs ik schop er een paar de deur uit . . .quote:Op woensdag 15 december 2004 18:57 schreef Kleintje het volgende:
Ik verstuur gewoon geen kerstkaarten, dus nog goedkoper. Telt dat ook?
Ik zou ff de school bellen . . .quote:Op woensdag 15 december 2004 20:43 schreef melonovy het volgende:
Ik heb mijn bestelling van de kinderpostzegels nog niet binnen. Vaag hoor, de 29e van november is het bedrag afgeschreven, wat ik al erg laat vond, maar nog niets ontvangen... Volgend jaar heb ik iig wel weer kerstkaarten, als ik mijn bestelling nog krijg...
Ja ja Syrena, goeie tip.quote:Randa-V !! ik wist wel dat je ze ook leuk zou vinden
Ik heb ze sinds deze week compleet, helaas zijn de laatste twee boekjes een andere druk
ff spemmen:
Ik heb de meeste via Marktplaats, gewoon een advertentie gezet dat ik nog boekjes zocht en toen reageerde een mevrouw die er een heleboel wegdeed. De laatste drie heb ik via boekenweb.nl gekocht, omdat niemand die tweedehands had.
Misschien eens een topic openen in LIT?Dames boekenwurmen !! Bij de Zeeman nu allemaal pockets voor 1,99 !!!
Randa ze hebben ook 1 boekje van De kat die... ! (De kat die onraad rook). EN ze hebben het kookboek van de kat !! (drie keer raden wat ik voor kerst krijg....)
Verder allemaal schetige babydingetjes gezien....awwww....zwijmel....
Natuurlijk met flink wat strooikaas eroverheenquote:Op woensdag 15 december 2004 20:16 schreef snoopy het volgende:
![]()
JAAA, enne kroepoek, ja kroepoek hoort er dan ook bijquote:Op woensdag 15 december 2004 21:36 schreef No Nick het volgende:
[..]
Natuurlijk met flink wat strooikaas eroverheen
En dan een lekker Chileens wijntje erbij zeker?![]()
Dat zat er niet bijquote:Op woensdag 15 december 2004 21:41 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
JAAA, enne kroepoek, ja kroepoek hoort er ook bij![]()
ik ook nietquote:Op woensdag 15 december 2004 21:43 schreef Kleintje het volgende:
Ik krijg geen kerstpakket. Zelfs geen kliekjes kerstpakket...
*zucht*
Nee, kroepoek had ik ook nietquote:Op woensdag 15 december 2004 21:43 schreef No Nick het volgende:
[..]
Dat zat er niet bij![]()
Wel van die gore gevulde olijven
Kooknie hoorquote:Op woensdag 15 december 2004 21:43 schreef Kleintje het volgende:
Ik krijg geen kerstpakket. Zelfs geen kliekjes kerstpakket...
*zucht*
Weet je.... toen ik vriendje leerde kennen... toen vroeg ik hemquote:Op woensdag 15 december 2004 22:03 schreef No Nick het volgende:
Dus ik hoef ook niet te koken met die wok
Ja hallo!!! Ik ben nog steeds jong en onbedorven!quote:Op woensdag 15 december 2004 22:11 schreef Anitra het volgende:
Vroeger toen was ik nog jong en onbedorven
ik heb zonet de zongedroogde tomaten-versie uit de bbm gehaald. die is in de bonus deze week en ook de meergranen-dinges, maar die doen we morgen.quote:Op woensdag 15 december 2004 21:41 schreef jessie het volgende:
Spindizzyen BE ik heb dat wright gedoe of zoiets dergelijks vandaag bij AH gekocht. De knoflook rozijnemarijn nog wat en de kaas uien. Ik ga er morgen is 1 maken. Lijkt me wel te pruimen.
Maken jullie hem met t hele zakkie?
Misschien missen wij gewoon een andere betekenis van wokken?quote:Op woensdag 15 december 2004 22:10 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Weet je.... toen ik vriendje leerde kennen... toen vroeg ik hem
'als ik bij je kom eten, wat schotel je me dan voor?'
Toen zei hij 'ik mag graag wat wokken'
NOUHOU... dat moet nu, 5 maanden later nog gebeuren!
EIKEL!
Dan ben ik het ookquote:Op woensdag 15 december 2004 22:14 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja hallo!!! Ik ben nog steeds jong en onbedorven!
wokken is volgens mij geen ander woord voor seks... toch?quote:Op woensdag 15 december 2004 22:18 schreef No Nick het volgende:
[..]
Misschien missen wij gewoon een andere betekenis van wokken?
Of het is idd gewoon een EIKEL!
zo groot is dat toch niet? luca heeft 27-28 nu dus het valt best mee. maar luca heeft een hoge wreef en een brede voet dus het is best nog lastig schoenen kopen.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:05 schreef babyfeet het volgende:
Vandaag trouwens ook lopen we lekker te winkelen.
zegt kyllian tegen mij mama zere schoenen dus ik voel eigenlijk aan zijn tenen kom ik er gewoon achter dat zijn schoenen te klein zijn .
wij naar de schoenenwinkel ff meten zit hij al aan de maat 26 25 is gewoon te klein
vind het best grote voetenmaar het was een hele verademing voor hem
zo zei hij is beter![]()
en die andere heeft hij nog niet zo heel erg lang
Ik wil het woord Kluppie graag vervangen door Kliekje.quote:
Pfffff, bril nodig???quote:Op woensdag 15 december 2004 22:21 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dan ben ik het ook
Thanks je maakt mijn hele dag goed
ik zal niet meer naar mijn dochter luisteren als ze zegt dat ik oud word
Hmmm damn, dusdat grijze haar betekend echt oud worden?quote:Op woensdag 15 december 2004 22:27 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Pfffff, bril nodig???
Er staat toch IK ben nog steeds jong en onbedorven.
Ik had het NIET over jou!
Je kan het zo duur maken als je zelf wilquote:Op woensdag 15 december 2004 22:23 schreef snoopy het volgende:
Babyfeet, kinderschoenen zijn ontiegelijk duur toch?
Joh, dies nog steeds de feestbeest aant uithangenquote:Op woensdag 15 december 2004 22:14 schreef melonovy het volgende:
Rewimo, hoe was je uitje?
fotooooooooquote:Op woensdag 15 december 2004 22:37 schreef moussy het volgende:
[..]
René heeft trouwens maat 31 en is nu ook een lady wrb
Gelukkig, dan is mijn zakgeld van deze week voor een potje verfquote:Op woensdag 15 december 2004 22:37 schreef lady-wrb het volgende:
daar hebben ze nou haarverf voor uitgevonden anitra
hahaha... dus jij bent ook zo'n oude doos...quote:Op woensdag 15 december 2004 22:37 schreef lady-wrb het volgende:
daar hebben ze nou haarverf voor uitgevonden anitra
Moet je vingerverf kopen. Is ook leuk voor je man als ie je wil ving....quote:Op woensdag 15 december 2004 22:40 schreef Anitra het volgende:
[..]
Gelukkig, dan is mijn zakgeld van deze week voor een potje verf
Dies echt lekker he!quote:Op woensdag 15 december 2004 22:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb zonet de zongedroogde tomaten-versie uit de bbm gehaald. die is in de bonus deze week en ook de meergranen-dinges, maar die doen we morgen.
vriendje heeft de volle 500 gram erin gemikt, maar het brood zat op een gegeven moment tegen de deksel aangeplakt. ik denk dat ik de volgende keer 50 gram minder erin doe, want normaal gesproken gaat er altijd 450 gram in.
t is wel erg lekker trouwenswe hebben met zijn drieen al een half broodje weggewerkt
![]()
Nou ??quote:Op woensdag 15 december 2004 22:14 schreef Kleintje het volgende:
Ja hallo!!! Ik ben nog steeds jong en onbedorven!
Iets wat jij nooit hebt gehad en nooit zal bereiken he...quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 22:58 schreef Kleintje het volgende:
Iets wat jij nooit hebt gehad en nooit zal bereiken he...
Jammer he.
zal ik je uitleggen hoe het voelt?![]()
Zekers mooie foto, moet je uitvergroten . . .quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 23:38 schreef miss_dynastie het volgende in het Kindernamentopic:
Meneer van Keulen
Wist al wel dat je woont in mijn oude 'durp', maar niet dat we ook nog op dezelfde school gezeten hebben! In welk jaar ben jij geslaagd?quote:Ik woonde op een minuutje of vijf van brugschool Zuid en heb daar dus ook gezeten en ook op het hoofdgebouw. Errug grappig
IEEEEEE ook lid van het ING-kliekje?quote:Op woensdag 15 december 2004 21:43 schreef No Nick het volgende:
[..]
Dat zat er niet bij![]()
Wel van die gore gevulde olijven
schrijf je in voor "in holland staat een kooi"quote:Op woensdag 15 december 2004 23:55 schreef moussy het volgende:
Waarom kom ik toch 's avonds op die rare ideeën. Ik ben al vanaf tien uur bezig het rattenhok en hamster hok aan het eigen-huis-en-tuinen
IEEEEUW!!! EGNIE!quote:Op donderdag 16 december 2004 00:03 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
IEEEEEE ook lid van het ING-kliekje?
quote:Op donderdag 16 december 2004 09:36 schreef lady-wrb het volgende:
over trui gesproken..... rewimo hoe is het met jouw breiwerk?
quote:Op woensdag 15 december 2004 23:52 schreef Reese het volgende:
En toch vloog er nog 1 sneeuwbal. Midden in zijn gezicht. Hij vertrok geen spier, veegde de sneeuw van zich af, draaide zich om en liep weer naar binnen.
Ik ben in 2002 geslaagdquote:Wist al wel dat je woont in mijn oude 'durp', maar niet dat we ook nog op dezelfde school gezeten hebben! In welk jaar ben jij geslaagd?
quote:Op donderdag 16 december 2004 10:32 schreef Spindizzy het volgende:
Ik denk dat ik de adoptie maar afzeg... Als jullie met twee handen al de combinatie hond + kind niet aankunnen zal het met mij wel helemaal niks worden
gezellig hoor rewimo.. toch leuk even jong wezen hequote:Op donderdag 16 december 2004 07:20 schreef Rewimo het volgende:
Wij hadden ook olijvenmaar onze clubkleuren zijn anders
paars-geel
Uitje was heel erg leuk! Er werd zelfs een groep kartende collega's stilgezetomdat ze meer botsautootje aan het spelen waren dan karten en toen mochten ze de laatste 3 minuten (van de 10) met zijn allen stilzitten en hun zonden overdenken
Daarna lekker gegetencompleet met ijs-met-vuurwerk na
Neva, hoe is het nu met je?
Spin bij mij gaat het vooral om de allergie. En hoeveel ik ook om mijn hond geefheb heel wat mee gemaakt met hem en is mijn steun en toeverlaat geweest in die 8 jaarmijn zoon gaat toch echt voor. Ook de katten is hij allergisch voor, maar die kunnen waarschijnlijk naar de buuv.quote:Op donderdag 16 december 2004 10:32 schreef Spindizzy het volgende:
Love Actually is geweldig![]()
MetAlan rickman
Ik denk dat ik de adoptie maar afzeg... Als jullie met twee handen al de combinatie hond + kind niet aankunnen zal het met mij wel helemaal niks worden
anitra wat kut .. maar als het beter is voor djulian.. wel moeilijk hoor.. even een dikke vettequote:Op donderdag 16 december 2004 11:18 schreef Anitra het volgende:
[..]
Spin bij mij gaat het vooral om de allergie. En hoeveel ik ook om mijn hond geefheb heel wat mee gemaakt met hem en is mijn steun en toeverlaat geweest in die 8 jaarmijn zoon gaat toch echt voor. Ook de katten is hij allergisch voor, maar die kunnen waarschijnlijk naar de buuv.
Wel goed hoor. Beetje spannende dag met de rechtzaak. Door de drukte kan ik mn zinnen goed verzetten en voel ik me niet schuldig dat ik nu niet in Almelo zit.quote:
Thanks, ik vind het echt heel moeilijk, heb er ook maanden over gedacht.quote:Op donderdag 16 december 2004 11:19 schreef Neva het volgende:
[..]
anitra wat kut .. maar als het beter is voor djulian.. wel moeilijk hoor.. even een dikke vetteje bent een sterke vrouw hoor.. morgen is de grote dag he?
ik moest aan je denken.. heb een kaarsje voor je gebrand.. dappere meidquote:Op donderdag 16 december 2004 11:25 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Beetje spannende dag met de rechtzaak. Door de drukte kan ik mn zinnen goed verzetten en voel ik me niet schuldig dat ik nu niet in Almelo zit.
quote:Op donderdag 16 december 2004 11:26 schreef Anitra het volgende:
[..]
Thanks, ik vind het echt heel moeilijk, heb er ook maanden over gedacht.
Ja morgen mag ikheb nu al een knoop in mijn maag, maar eerst vanmiddag met Djulian naar het ziekenhuis voor echo van zijn heupen, dan spullen halen bij mijn moeder, spullen pakken, Djen en Djulian in de auto zetten en dan richting mijn vriendin om Djulian daar te brengen. We blijven daar gezellig eten en hopelijk heb ik geen tijd om zenuwachtig te worden
Typisch Nederland . . .quote:Op donderdag 16 december 2004 13:11 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja zeg, wat ik net zie gebeuren.
ik breng net luca naar school, is de juffrouw op zoek naar de moeder van een meisje uit zijn klas.
het kind voelt zich niet lekker, zit te huilen en voelt warm aan. en even zo goed brengt die moeder
het kind naar school en gaat gewoon naar huis, of dr niks aan de hand is.
toen ik wegging hadden ze dr teruggestuurd naar de juf en die stond haar heftig te overtuigen dat ze het kind beter mee kon nemen omdat ze zich niet lekker voelde. (al denk ik niet dat ze er veel van snapte want ze spreekt niet zo veel nederlands)
onbegrijpelijk![]()
Ik ben de hele dag al solidairquote:Op donderdag 16 december 2004 15:03 schreef snoopy het volgende:Hoera Luchtbel
Ik zit op mijn werk maar ben solidair en ga ook geen f*ck meer doen![]()
Maar goed dat ik daar vanmiddag niet ben. Ik ben nu al misselijk. We weten het natuurlijk al wel een tijdje, maar elke keer als het weer zwart op wit staat..quote:Isra heeft intapen van moeder niet meegemaakt
Door Bert Janssen en Lucien Baard
ALMELO/GOOR - Isra, het gekidnapte dochtertje van de vermoorde kapster Marisse van der Burg uit Goor, heeft het mishandelen en intapen van haar moeder (25) niet gezien. Het meisje (inmiddels drie jaar) wachtte pal na de ontvoering, die zou zijn uitgevoerd door haar Libische vader Hasèn A. en diens maat en landgenoot Mohammed Ibrahim al D. (28) in de auto bij Miriam de L. (31) uit Den Haag.
Zij deed zich later die dag, op vliegveld Zaventem bij Brussel naar de Libische hoofdstad Tripoli, voor als de moeder van het blonde kind. Het meisje stond bijgeschreven in haar paspoort.
Dat blijkt uit het dossier van het Herfstteam over deze geruchtmakende zaak, waarin deze krant inzage heeft gehad. De strafzaken tegen Al D. en mevrouw de L. dienen vanmiddag voor de Almelose rechtbank.
Isra werd maandag 9 augustus meegenomen uit het appartement van haar moeder Marisse, aan de Markeloseweg in Goor. Daarbij werd de oorspronkelijk uit Groningen afkomstige vrouw geslagen en is haar hoofd met zilverkleurig tape omwikkeld, van kin tot kruin. Alleen bij haar neus werd een smalle reep vrijgelaten. Uit sectie door de pathaloog-anatoom van het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) in Rijswijk bleek dat de als ‘sociaal’ omschreven Goorse door verstikking om het leven is gekomen.
In het dossier zitten gruwelijke foto’s van de vermoorde Marisse, ingepakt als een ‘mummie’. ‘Dit heb ik nooit eerder gezien’, aldus de Twentse recherchechef H. Kamperman. ‘Ze moet een enorme doodstrijd hebben gevoerd. Dit is een eenmalig iets, het lijkt wel martelen’, huivert de politierot die al dertig jaar moordonderzoeken draait.
Miriam de L. en Mohammed Ibrahim Al D. staan vandaag terecht voor het medeplegen van de moord op Marisse, mensenroof op de verdwenen Isra en de vervalsing van De L.’s paspoort.
Al D.’s raadsman J.B. Kalk betwijfelt of justitie kan staven dat zijn cliënt van begin tot eind meehielp bij het intapen van Marisse. Volgens hem heeft Hasèn A., die eerder het knevelen van de vrouw oefende op zijn vriendin Miriam de L., hem tijdens het gruwelkarwei weggestuurd. Toen Al D. politiefoto’s van de dode Marisse zag, zei hij niet geweten te hebben dat ze zo - als mummie, half onder de bank - was achtergelaten.
Van mij mag je dat hier neer zetten hoor!quote:Op donderdag 16 december 2004 16:07 schreef clauwheee het volgende:
Ow en mensen als jullie niet willen dat ik dit elke keer hier neerzet dan moeten jullie het eerlijk zeggen hoor!!!
Dat is ook wel begrijpelijk idd!quote:Op donderdag 16 december 2004 16:22 schreef clauwheee het volgende:
Nee. Maar we hebben ook afgesproken dat we vanavond pas bellen. Ik ga er niet gelijk bovenop zitten en mijn schoonouders- en zus zullen pas laat thuis zijn ivm het reizen.
Bepaalde tonen niet ofzo?quote:Op donderdag 16 december 2004 16:50 schreef moussy het volgende:
René is niet stokdoof hoorbepalde dingen hoort ze gewoon niet.
Zou best kunnen hoor, ik hoor met links ook erg weinig, daarom gaan ze over een half jaar verder met piepjes en onderzoekjes.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:54 schreef poemojn het volgende:
Moussy, zou Rene niet ook aan een kant doof of slechthorend kunnen zijn?
Dat ben ik, dus ik hoor niet alles, kan ook niet goed bepalen uit welke richting geluid komt, en bij mij kwamen ze daar pas achter toen ik 8 jaar was.
Oh nou laten we hopen dat dit advies gevolgd wordt.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:43 schreef clauwheee het volgende:
Net m'n schoonzusje gesproken. Er zijn vanmiddag hele zware straffen geeist. Tegen die man is 18 jaar geeist en tegen de vrouw 12 jaar. 28 december is de uitspraak.
Mooi zo! Het is natuurlijk altijd te weinig, maar wel zwaar volgens ons rechtssysteem, zeg maar.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:43 schreef clauwheee het volgende:
Net m'n schoonzusje gesproken. Er zijn vanmiddag hele zware straffen geeist. Tegen die man is 18 jaar geeist en tegen de vrouw 12 jaar. 28 december is de uitspraak.
Ze zijn daar nog aan het discudingesen over de titel en mijn verhaal vond ik er dan zo lullig tussen staan.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:20 schreef Lois het volgende:
MUUSjebeeb, in dat andere topic is het juist niet offtopic![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:18 schreef MUUS het volgende:
Ik zou dit kort houden geloof ik hè?. TYP DAN OOK NIET ZOVEEL MUUS!!
Maar hier is het straks ondergekerstkaartquote:Op donderdag 16 december 2004 20:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ze zijn daar nog aan het discudingesen over de titel en mijn verhaal vond ik er dan zo lullig tussen staan..
Niet in Nederland . . .quote:Op donderdag 16 december 2004 19:46 schreef Zabb het volgende:
Oh nou laten we hopen dat dit advies gevolgd wordt.
Of aan allebei de kanten, waar ze pas na dik 15 jaar achter komen . . .quote:Op donderdag 16 december 2004 18:54 schreef poemojn het volgende:
Moussy, zou Rene niet ook aan een kant doof of slechthorend kunnen zijn?
Dat ben ik, dus ik hoor niet alles, kan ook niet goed bepalen uit welke richting geluid komt, en bij mij kwamen ze daar pas achter toen ik 8 jaar was.
Lekker positief weer...laten we eerst de 28e maar afwachten.quote:
Nou ja, maar ja, tis toch ook zo hier in nederland.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Lekker positief weer...laten we eerst de 28e maar afwachten.
Ik zou het wel doen, dan valt het alleen maar meequote:Op donderdag 16 december 2004 21:06 schreef clauwheee het volgende:
Das waar Mous, dat ben ik met jullie eens maar dan nog wil ik niet oordelen voor de uitspraak is gedaan. Wat er geeist is vind ik op zich (godzijdank) best hoog en dan ga ik niet gelijk negatief denken.
heeeeee dat is vlak bij mij! ik kom dr ook wel eens met lucaquote:Op donderdag 16 december 2004 19:34 schreef Lois het volgende:
Mijn kerstkaarten zijn klaar, kunnen we ze morgen halen![]()
Ik zal blij zijn als vanaf januari Ballorig Zaandam rookvrij is, dat is eventjes iets dichterbij en weer eens wat anders.
lachen!quote:Op donderdag 16 december 2004 22:14 schreef moussy het volgende:
René is een kerststalletje aan het fröbelenJozef heeft zelfs een piemel gekregen
![]()
![]()
en een hoed, en maria een "dingetjeversiering" op dr hoofd
Als het klaar is mag ik pas spammen van haar
![]()
![]()
Je kan niet kliederen of het zit al in je vel, dan krijg je meteen zo'n mega opvallende schaduwrand. En ik had geen wax meer om de randen en mn oren in te smeren, máár, sudocreme is nog beterquote:Op donderdag 16 december 2004 22:30 schreef clauwheee het volgende:
Moussy! Is het niet goed gegaan?? Of verkeerd gepakt?
een soort van elektrische piano maar dan vaak makkelijker mee te nemen ergens naar toe, en een stagepiano is ook uitgebreider dan een elektrische piano.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:10 schreef lady-wrb het volgende:
wat is een stagepiano?
quote:Op donderdag 16 december 2004 23:16 schreef clauwheee het volgende:
Welke had je dan Mous? Oe en sudocreme, das wel een goeie. Ik zie er altijd uit als een bonte koe na het kleuren. Maar ik heb ook nog een goeie: klinkt niet logisch maar werkt wel. De vlekken op je huid insmeren met een beetje verf dat je over hebt. Zo weg!
christanquote:Op vrijdag 17 december 2004 07:03 schreef Rewimo het volgende:Mijn mama is jarig
Dus ik feliciteer Christan met zijn oma, en ik zeg: Nu moet jij mij feliciteren met mijn mama. Christan:
![]()
![]()
![]()
Al tig keer uitgelegd maar het is toch nog te moeilijk
hehe toen ik klein was en met mijn opa (van mijn moeders kant) en mijn moeder in de auto zat, en mijn moeder vader tegen mijn opa zei, zei ik ook "Dat is geen vader, dat is opa!". Mijn moeder weer: "Ja, het is jouw opa maar mijn vader". en ik eigenwijs: "Neehee, dat is opa!"quote:Op vrijdag 17 december 2004 07:03 schreef Rewimo het volgende:Mijn mama is jarig
Dus ik feliciteer Christan met zijn oma, en ik zeg: Nu moet jij mij feliciteren met mijn mama. Christan:
![]()
![]()
![]()
Al tig keer uitgelegd maar het is toch nog te moeilijk
quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:10 schreef clauwheee het volgende:
Ik bedacht me vandaag ook ineens dak over drie maand 24 wordt. 24!!!! Klinkt opeens zo oud onzin, natuurlijk. Ik wordt altijd jonger geschat. Houden we nog maar ff zo dus.
Gefeliciteerdquote:
Kinderfeestjequote:Op vrijdag 17 december 2004 11:12 schreef Rewimo het volgende:
Tnx, nog een kwartiertje en dan ga ik eens op het verjaardagspartijtje kijken
Ik heb net de badkamer gedaan!! Trots!!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:18 schreef Spindizzy het volgende:
Mijn schoonmaakgenen zijn nog steeds op hol geslagen
kom je hier ook even stofzuigenquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:45 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ik heb net de badkamer gedaan!! Trots!!!![]()
Stofzuigen vind ik geen probleem hoor!quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:45 schreef Zabb het volgende:
Ik heb net de badkamer gedaan!! Trots!!!![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:48 schreef Zabb het volgende:
[..]
Stofzuigen vind ik geen probleem hoor!![]()
Ik ga vanavond of morgen richting Twente, dus wie weet!![]()
die mogen ze wat mij betreft ook wel opsluiten. mijn god, is dat iemand die gestudeerd heeft?quote:Haar advocaat R. Speijdel haalde zich de woede van de bomvolle rechtszaal op de hals door te stellen dat er in juridische zin geen sprake van ontvoering kon zijn. De moeder was dood en dus kreeg de vader het wettelijke gezag, zei hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |