Niet in Nederland . . .quote:Op donderdag 16 december 2004 19:46 schreef Zabb het volgende:
Oh nou laten we hopen dat dit advies gevolgd wordt.
Of aan allebei de kanten, waar ze pas na dik 15 jaar achter komen . . .quote:Op donderdag 16 december 2004 18:54 schreef poemojn het volgende:
Moussy, zou Rene niet ook aan een kant doof of slechthorend kunnen zijn?
Dat ben ik, dus ik hoor niet alles, kan ook niet goed bepalen uit welke richting geluid komt, en bij mij kwamen ze daar pas achter toen ik 8 jaar was.
Lekker positief weer...laten we eerst de 28e maar afwachten.quote:
Nou ja, maar ja, tis toch ook zo hier in nederland.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Lekker positief weer...laten we eerst de 28e maar afwachten.
Ik zou het wel doen, dan valt het alleen maar meequote:Op donderdag 16 december 2004 21:06 schreef clauwheee het volgende:
Das waar Mous, dat ben ik met jullie eens maar dan nog wil ik niet oordelen voor de uitspraak is gedaan. Wat er geeist is vind ik op zich (godzijdank) best hoog en dan ga ik niet gelijk negatief denken.
heeeeee dat is vlak bij mij! ik kom dr ook wel eens met lucaquote:Op donderdag 16 december 2004 19:34 schreef Lois het volgende:
Mijn kerstkaarten zijn klaar, kunnen we ze morgen halen![]()
Ik zal blij zijn als vanaf januari Ballorig Zaandam rookvrij is, dat is eventjes iets dichterbij en weer eens wat anders.
lachen!quote:Op donderdag 16 december 2004 22:14 schreef moussy het volgende:
René is een kerststalletje aan het fröbelenJozef heeft zelfs een piemel gekregen
![]()
![]()
en een hoed, en maria een "dingetjeversiering" op dr hoofd
Als het klaar is mag ik pas spammen van haar
![]()
![]()
Je kan niet kliederen of het zit al in je vel, dan krijg je meteen zo'n mega opvallende schaduwrand. En ik had geen wax meer om de randen en mn oren in te smeren, máár, sudocreme is nog beterquote:Op donderdag 16 december 2004 22:30 schreef clauwheee het volgende:
Moussy! Is het niet goed gegaan?? Of verkeerd gepakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |