abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 december 2004 @ 18:48:14 #201
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24018051
Oooooo, ik heb weer even op de site van Bo Bendixen zitten kijken, ik word daar zó hebberig van. Ik moet čcht een keer naar Denemarken

Het komt allemaal door deze poster die ik eens koos van de kunstuitleen en waar ik op mijn werk 2 jaar tegenaan heb gekeken:

Ik heb er inmiddels ook een verjaardagskalender van Maar op die site staan T-shirts, petjes, sleutelhangers enz. enz. En die wil ik HEBBEN!!!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_24018196
Mooi zo Mous!

Enne dat verhaal Het heeft wel iets aandoenelijks
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_24018199
Moussy, zou Rene niet ook aan een kant doof of slechthorend kunnen zijn?
Dat ben ik, dus ik hoor niet alles, kan ook niet goed bepalen uit welke richting geluid komt, en bij mij kwamen ze daar pas achter toen ik 8 jaar was.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 19:09:01 #204
7074 moussy
kuttekop
pi_24018504
quote:
Op donderdag 16 december 2004 18:54 schreef poemojn het volgende:
Dat ben ik, dus ik hoor niet alles, kan ook niet goed bepalen uit welke richting geluid komt, en bij mij kwamen ze daar pas achter toen ik 8 jaar was.
Zou best kunnen hoor, ik hoor met links ook erg weinig, daarom gaan ze over een half jaar verder met piepjes en onderzoekjes.

Nog iets grappigs

Ik vergeet soms dat Peet kleurenblind is en vroeg net of hij groene limonade mee wilde nemen Hij zei dat ze hem niet serieus namen bij de deen Ik vroeg hem wat er dan was. Ja, sta ik daar met wat flessen en vraag aan zo'n miep of ze kon zeggen of deze groene limonde echt de groene was "Die onder in het schap, naast de andere" Peet heeft maar inne mine mutte gedaan, ipv alle flessen mee te nemen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 december 2004 @ 19:26:02 #205
13151 crew  Rewimo
pi_24018864
En was het groene?

Tip: volgende keer zeggen dat ie Reine Claude-siroop moet nemen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_24018900
Mous Peet blijft zeker de rest van de avond maar thuis?

Jeeemig wat waait het ineens! Ik wilde net even snel naar de stad lopen om een organizer-vulling te halen ok sorry wat boeit jullie dat maar ben maar weer rechtsomkeert gegaan
pi_24018980
Ik wilde eigenlijk geen kerstkaarten sturen.. ik vind het altijd zo'n verplichting. Maar ik kreeg vanmiddag weer een kerstkaart, en ik moet ze toch maar sturen denk ik, anders krijg je van die scheve gezichten!
  Jubileum moderator donderdag 16 december 2004 @ 19:34:44 #208
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24019053
Mijn kerstkaarten zijn klaar, kunnen we ze morgen halen

Eva heeft zich zo goed vermaakt afgelopen zondag bij Chimpie Champ dat ze het er nu nog over heeft. Vanmorgen kwam ze met haar liefste smoeltje naar me toe: "mamaaaaa? " Ja Eva? "balluhbak mogguh?"
Ik denk dus dat wij zondagmorgen weer gaan Ik zal blij zijn als vanaf januari Ballorig Zaandam rookvrij is, dat is eventjes iets dichterbij en weer eens wat anders.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_24019081
Oh wat lief van Eva zeg!
pi_24019108
Eva
pi_24019244
Net m'n schoonzusje gesproken. Er zijn vanmiddag hele zware straffen geeist. Tegen die man is 18 jaar geeist en tegen de vrouw 12 jaar. 28 december is de uitspraak.
pi_24019302
quote:
Op donderdag 16 december 2004 19:43 schreef clauwheee het volgende:
Net m'n schoonzusje gesproken. Er zijn vanmiddag hele zware straffen geeist. Tegen die man is 18 jaar geeist en tegen de vrouw 12 jaar. 28 december is de uitspraak.
Oh nou laten we hopen dat dit advies gevolgd wordt.
  donderdag 16 december 2004 @ 19:46:47 #213
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24019312
eva lieve knappe meid

ennuh clauwhee... dat zijn pittige straffen.. ( persoonlijk vind ik het nog te weinig.. ) ik ga voor je duimen
pi_24019696
Na het krantenartikel te hebben gelezen lijkt 18 jaar me ook nog wat weinig maar goed. Nu nog die kleine terug, dat zou helemaal mooi zijn Clauwhee

Moussy, wat een uitvinding: heet water met een koffiepad. En iedereen maar zo'n senseoapparaat kopen voor veel geld, blijkt het helemaal niet nodig te zijn
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24019697
Tja we krijgen dr nergens mee terug, en we hebben begrepen dat dit best forse straffen zijn. Het kan natuurlijk niet hoog genoeg zijn voor ons, zo'n straf, maar dit voelt enigszins als erkenning.
pi_24019732
Ja zeg Snoop, heb ik vorige week voor jan joker zo'n apparaat gekocht! Maar goed dat ik um van de rocks-vijfjes heb betaald
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 december 2004 @ 20:06:10 #217
13151 crew  Rewimo
pi_24019783
Hopelijk wordt de eis gehonoreerd. 18 en 12 jaar voor medeplichtigheid is een zware eis. Kan me voorstellen dat dat goed voelt, Clauwheee, het is echt verschrikkelijk wat ze gedaan hebben
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 20:09:22 #218
43556 miss_dynastie
pi_24019868
quote:
Op donderdag 16 december 2004 19:43 schreef clauwheee het volgende:
Mooi zo! Het is natuurlijk altijd te weinig, maar wel zwaar volgens ons rechtssysteem, zeg maar.
Dikke kus
pi_24020106
miss_dynastie, even hier jouw vraag beantwoorden, want anders slaat Lois me in elkaar voor het off-topic gaan. .

Met mini-MUUS gaat het zo-zo. Lang verhaal kort: ze had het heel erg moeilijk toen ze naar school moest en dat was echt maandenlang een drama. Bovendien was ze ook nog eens veel ziek en bijna constant doof. Op een gegeven moment ging het ein-de-lijk goed en had ze haar plekje, met veel moeite, gevonden in de klas. Bijna twee maanden geleden is ze geopereerd aan haar oren en neus en toen kon ze natuurlijk ineens heerlijk meekomen in de klas, want ze hoorde alles weer! .

Nu heeft ze weer een dip (huilen als ik haar achterlaat in de klas etc) en ik heb geen idee waar dat vandaan komt. Het is een gevoelig klein erwtje en praten doet ze niet als ze ergens mee zit, dus dat maakt het voor mij nog moeilijker. Ze heeft vrijdag ook nog een 'klap' gehad, maar laat ik daar maar niet over beginnen want dan word ik zo boos en emo dat de tranen in mijn ogen staan. .

Dusch... mja. Het gaat wel stukken beter dan toen ze op school begon, maar het blijft een erg gevoelig kindje.

En wat lief dat je er naar vraagt! . Een foto zal ik zsm regelen, ik moet toch binnenkort wat rolletjes wegbrengen. Ik ben alleen benieuwd of ze er wel opstaat aangezien mevroi tegenwoordig graag zelf de foto's maakt. Foto van een deur. Foto van de televisie. Foto van een pop. Foto van de kont van een kat. . .

Ik zou dit kort houden geloof ik hč? . TYP DAN OOK NIET ZOVEEL MUUS!!
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  Jubileum moderator donderdag 16 december 2004 @ 20:20:29 #220
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24020156
MUUSjebeeb, in dat andere topic is het juist niet offtopic
Eva ♥ en Iris ♥
pi_24020209
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:20 schreef Lois het volgende:
MUUSjebeeb, in dat andere topic is het juist niet offtopic
Ze zijn daar nog aan het discudingesen over de titel en mijn verhaal vond ik er dan zo lullig tussen staan. .
Oi!
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 20:24:52 #222
43556 miss_dynastie
pi_24020276
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:18 schreef MUUS het volgende:
Ik zou dit kort houden geloof ik hč? . TYP DAN OOK NIET ZOVEEL MUUS!!

Joh, ik wist helemaal niet dat Isabel het zo zwaar heeft (gehad)
Wel fijn dat ze langzaamaan haar plekje begint te veroveren, zal natuurlijk ook wel heel moeilijk zijn voor haar, maar fijn dat ze alles weer kan horen
En ik ben heel benieuwd naar de foto's..... hoop dat ze er zelf ook op staat, het is zo'n mooi popje
Dikke kus voor jou en haar
pi_24020421
Anders gaat ze gewoon onder dwang voor de camera heur. .

En dat kusje ga ik eens doorgeven en in een slaperig warm nekkie planten. .

!
Oi!
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 20:32:29 #224
7074 moussy
kuttekop
pi_24020450
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:22 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ze zijn daar nog aan het discudingesen over de titel en mijn verhaal vond ik er dan zo lullig tussen staan. .
Maar hier is het straks ondergekerstkaart

Muus wat had ze aan dr oren?
  Jubileum moderator donderdag 16 december 2004 @ 20:33:48 #225
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24020484
Nu we zo'n beetje uit de naam zijn mag ie dan weer verder in het [betreffende] topic?
Dank
Eva ♥ en Iris ♥
pi_24020810
quote:
Op donderdag 16 december 2004 19:46 schreef Zabb het volgende:
Oh nou laten we hopen dat dit advies gevolgd wordt.
Niet in Nederland . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_24020839
quote:
Op donderdag 16 december 2004 18:54 schreef poemojn het volgende:
Of aan allebei de kanten, waar ze pas na dik 15 jaar achter komen . . .
pi_24020865
Goddomme zeg, iemand is beneden aan het stofzuigen en het net alsof de tent wordt afgebroken. Nog ff ik moet 'evacueren' . . .
pi_24020898
Rewimo, wat een gave poster trouwens met die katten! Mijn vorige manager heeft bij de kunstuitleen van het werk een of ander eng kunstwerk met een pistool besteld en op laten hangen. Ik was het er meteen al niet mee eens en dat kreng hangt er nog Zal morgen eens kijken of ze er niet wat anders willen hangen.
pi_24020970
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:47 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Niet in Nederland . . .
Lekker positief weer...laten we eerst de 28e maar afwachten.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 21:00:44 #231
7074 moussy
kuttekop
pi_24021161
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:53 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Lekker positief weer...laten we eerst de 28e maar afwachten.
Nou ja, maar ja, tis toch ook zo hier in nederland.

Als je met je bezopen kop iemand dood rijdt krijg je een taakstraf
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 21:06:29 #232
7074 moussy
kuttekop
pi_24021299
*zucht*

Voor alle fok-zeikerdjes die denken dat mijn struis van MSN een groen toupetje heeft, he tis een kerststukje

Nu kan ik ook eens meepraten op kerstkaartpakkettrutjesnivo
pi_24021312
Das waar Mous, dat ben ik met jullie eens maar dan nog wil ik niet oordelen voor de uitspraak is gedaan. Wat er geeist is vind ik op zich (godzijdank) best hoog en dan ga ik niet gelijk negatief denken.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 21:08:54 #234
7074 moussy
kuttekop
pi_24021351
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:06 schreef clauwheee het volgende:
Das waar Mous, dat ben ik met jullie eens maar dan nog wil ik niet oordelen voor de uitspraak is gedaan. Wat er geeist is vind ik op zich (godzijdank) best hoog en dan ga ik niet gelijk negatief denken.
Ik zou het wel doen, dan valt het alleen maar mee
pi_24021560
Ach ja ik weet het ook allemaal niet. We zien het wel. Maar kan geloof ik vandaag niet zo goed tegen negativiteit.
pi_24021596
Wij hebben een (piep)boom in huis en Jadey vindt er niets aan. Zelfs de speciale (piep)verlichting die papa heeft neergehangen boeit d'r niet Dus heeft mama maar al het zeebanket uit haar (piep)pakket opgegeten. Haar baas heeft er ook een (piep)kaart bij ingedaan

Clauheee, hoe vond de familie het om bij de rechtzaak aanwezig te zijn? Ik hoorde dat M ook heen was, zou haar morgen bellen. Kunnen we gelijk weer bijkletsen over de kids. Die 2 meiden schelen nog geen 2 weken!
pi_24021737
Ja klopt Mtje is ook geweest. Had met haar net gebeld. Het viel dr persoonlijk erg mee. Voornamelijk de zus van Marisse was af en toe uitgevallen, de rest was best rustig geweest. Jaa joh dat klopt, Jadey en Tess schelen niks!

Tess is ook al zo'n bijdehandje Als we 1,2,3,4,5 zeggen komt mevrouw er dapper achter aan : zesch Sjips is dr lievelingswoord
pi_24022118
Wat knap, Jadey komt niet verder dan 1, 2, : dlie

Wat is bankhangen toch lekker hč
Ik zie de bank vanaf hier naar mij lonken....
pi_24022221
Vink ook knap trouwens. Ik vraag me nog steeds af of ik dat ook allemaal kon toen ik zo oud was als die meiden nu zijn. Geloof er geen snars van haha.
wilde je toevoegen aan msn maar met je gmail-adres in je profiel wilde het niet lukken ofzo, of hebbie dat niet?

Bankhangen! Misschien dat ik dat morgenavond weer es ga doen
  FOK!fossiel donderdag 16 december 2004 @ 21:48:34 #240
2628 Karin
pi_24022367
Hahahahahaha die koffiepadjes En dan nog meedoen ook, die Peet

Clauwhee wat vreselijk om dat krantebericht te lezen, ik wist niet hoe ze aan haar eind was gekomen

Bram zit regelmatig "een, twee, zestien" en dan een aantal vingertjes omhoog te houden
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 22:14:36 #241
7074 moussy
kuttekop
pi_24023064
OMFG, wat is zwart toch een kutkleur om in je haar te smeren. Morgen heb ik weer een valse pruik

René is een kerststalletje aan het fröbelen Jozef heeft zelfs een piemel gekregen en een hoed, en maria een "dingetjeversiering" op dr hoofd Als het klaar is mag ik pas spammen van haar
pi_24023498
Ik kan niet wachten Moussy
pi_24023596
Moussy! Is het niet goed gegaan?? Of verkeerd gepakt?

René ik ben benieuwd!
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 23:04:35 #244
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24024496
quote:
Op donderdag 16 december 2004 19:34 schreef Lois het volgende:
Mijn kerstkaarten zijn klaar, kunnen we ze morgen halen

Ik zal blij zijn als vanaf januari Ballorig Zaandam rookvrij is, dat is eventjes iets dichterbij en weer eens wat anders.
heeeeee dat is vlak bij mij! ik kom dr ook wel eens met luca
  donderdag 16 december 2004 @ 23:08:02 #245
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24024597
hoera hoera, na bijna twee weken gaat de stagepiano die ik besteld heb (bij Musik Produktiv in Duitsland) komen. Ze kwamen steeds overdag, ik op mijn werk, en ook geen briefje achtergelaten dat ze de volgende dag weer komen zodat ik mijn moeder in mijn huis kan stationeren. Nu staan ze op mijn antwoordapparaat... of ik wil bellen voor het maken van een afspraak wanneer ze hem kunnen komen brengen! Een heel gedoe ook nog, want de hoes is apart gekomen met UPS en de rest dus via een ander vervoersbedrijf (Spediition) en die hoes had ik woensdag al. Ik verward dat de rest er niet was... gebeld naar hier en naar daar, maar nu komt het toch weer goed gelukkig, en dat mag voor het geld ook wel!
patat ftw :)
  donderdag 16 december 2004 @ 23:09:41 #246
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24024647
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:14 schreef moussy het volgende:

René is een kerststalletje aan het fröbelen Jozef heeft zelfs een piemel gekregen en een hoed, en maria een "dingetjeversiering" op dr hoofd Als het klaar is mag ik pas spammen van haar
lachen!
Wat is trouwens een "dingetjeversiering"?
patat ftw :)
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 23:10:57 #247
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 23:12:19 #248
7074 moussy
kuttekop
pi_24024715
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:30 schreef clauwheee het volgende:
Moussy! Is het niet goed gegaan?? Of verkeerd gepakt?
Je kan niet kliederen of het zit al in je vel, dan krijg je meteen zo'n mega opvallende schaduwrand. En ik had geen wax meer om de randen en mn oren in te smeren, máár, sudocreme is nog beter Geen schaduwrand en geen zwarte oren Wel een zwarte vinger omdat er een gaatje in mn handschoen zat en dat voor 1,59 bij de action deze kleuren blijven ook veel mooier dan de kapperkleuren die ik er in heb gehad
pi_24024815
Welke had je dan Mous? Oe en sudocreme, das wel een goeie. Ik zie er altijd uit als een bonte koe na het kleuren. Maar ik heb ook nog een goeie: klinkt niet logisch maar werkt wel. De vlekken op je huid insmeren met een beetje verf dat je over hebt. Zo weg!
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 23:17:51 #250
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24024848
heeeee die verf hebben we hier ook altijd moussy! prima spul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')