miss_dynastie, even hier jouw vraag beantwoorden, want anders slaat Lois me in elkaar voor het off-topic gaan.
![]()
.
Met mini-MUUS gaat het zo-zo. Lang verhaal kort: ze had het heel erg moeilijk toen ze naar school moest en dat was echt maandenlang een drama. Bovendien was ze ook nog eens veel ziek en bijna constant doof. Op een gegeven moment ging het ein-de-lijk goed en had ze haar plekje, met veel moeite, gevonden in de klas. Bijna twee maanden geleden is ze geopereerd aan haar oren en neus en toen kon ze natuurlijk ineens heerlijk meekomen in de klas, want ze hoorde alles weer!
![]()
.
Nu heeft ze weer een dip (huilen als ik haar achterlaat in de klas etc) en ik heb geen idee waar dat vandaan komt. Het is een gevoelig klein erwtje en praten doet ze niet als ze ergens mee zit, dus dat maakt het voor mij nog moeilijker.
Ze heeft vrijdag ook nog een 'klap' gehad, maar laat ik daar maar niet over beginnen want dan word ik zo boos en emo dat de tranen in mijn ogen staan.
.Dusch... mja. Het gaat wel stukken beter dan toen ze op school begon, maar het blijft een erg gevoelig kindje.
En wat lief dat je er naar vraagt!
![]()
. Een foto zal ik zsm regelen, ik moet toch binnenkort wat rolletjes wegbrengen. Ik ben alleen benieuwd of ze er wel opstaat aangezien mevroi tegenwoordig graag zelf de foto's maakt. Foto van een deur. Foto van de televisie. Foto van een pop. Foto van de kont van een kat.
![]()
.
![]()
.
Ik zou dit kort houden geloof ik hè?
![]()
. TYP DAN OOK NIET ZOVEEL MUUS!!
Oi!Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet