een soort van elektrische piano maar dan vaak makkelijker mee te nemen ergens naar toe, en een stagepiano is ook uitgebreider dan een elektrische piano.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:10 schreef lady-wrb het volgende:
wat is een stagepiano?
quote:Op donderdag 16 december 2004 23:16 schreef clauwheee het volgende:
Welke had je dan Mous? Oe en sudocreme, das wel een goeie. Ik zie er altijd uit als een bonte koe na het kleuren. Maar ik heb ook nog een goeie: klinkt niet logisch maar werkt wel. De vlekken op je huid insmeren met een beetje verf dat je over hebt. Zo weg!
christanquote:Op vrijdag 17 december 2004 07:03 schreef Rewimo het volgende:Mijn mama is jarig
Dus ik feliciteer Christan met zijn oma, en ik zeg: Nu moet jij mij feliciteren met mijn mama. Christan:
![]()
![]()
![]()
Al tig keer uitgelegd maar het is toch nog te moeilijk
hehe toen ik klein was en met mijn opa (van mijn moeders kant) en mijn moeder in de auto zat, en mijn moeder vader tegen mijn opa zei, zei ik ook "Dat is geen vader, dat is opa!". Mijn moeder weer: "Ja, het is jouw opa maar mijn vader". en ik eigenwijs: "Neehee, dat is opa!"quote:Op vrijdag 17 december 2004 07:03 schreef Rewimo het volgende:Mijn mama is jarig
Dus ik feliciteer Christan met zijn oma, en ik zeg: Nu moet jij mij feliciteren met mijn mama. Christan:
![]()
![]()
![]()
Al tig keer uitgelegd maar het is toch nog te moeilijk
quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:10 schreef clauwheee het volgende:
Ik bedacht me vandaag ook ineens dak over drie maand 24 wordt. 24!!!! Klinkt opeens zo oud onzin, natuurlijk. Ik wordt altijd jonger geschat. Houden we nog maar ff zo dus.
Gefeliciteerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |