quote:Op woensdag 15 december 2004 23:38 schreef miss_dynastie het volgende in het Kindernamentopic:
Meneer van Keulen
Wist al wel dat je woont in mijn oude 'durp', maar niet dat we ook nog op dezelfde school gezeten hebben! In welk jaar ben jij geslaagd?quote:Ik woonde op een minuutje of vijf van brugschool Zuid en heb daar dus ook gezeten en ook op het hoofdgebouw. Errug grappig
IEEEEEE ook lid van het ING-kliekje?quote:Op woensdag 15 december 2004 21:43 schreef No Nick het volgende:
[..]
Dat zat er niet bij![]()
Wel van die gore gevulde olijven
schrijf je in voor "in holland staat een kooi"quote:Op woensdag 15 december 2004 23:55 schreef moussy het volgende:
Waarom kom ik toch 's avonds op die rare ideeën. Ik ben al vanaf tien uur bezig het rattenhok en hamster hok aan het eigen-huis-en-tuinen
IEEEEUW!!! EGNIE!quote:Op donderdag 16 december 2004 00:03 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
IEEEEEE ook lid van het ING-kliekje?
quote:Op donderdag 16 december 2004 09:36 schreef lady-wrb het volgende:
over trui gesproken..... rewimo hoe is het met jouw breiwerk?
quote:Op woensdag 15 december 2004 23:52 schreef Reese het volgende:
En toch vloog er nog 1 sneeuwbal. Midden in zijn gezicht. Hij vertrok geen spier, veegde de sneeuw van zich af, draaide zich om en liep weer naar binnen.
Ik ben in 2002 geslaagdquote:Wist al wel dat je woont in mijn oude 'durp', maar niet dat we ook nog op dezelfde school gezeten hebben! In welk jaar ben jij geslaagd?
quote:Op donderdag 16 december 2004 10:32 schreef Spindizzy het volgende:
Ik denk dat ik de adoptie maar afzeg... Als jullie met twee handen al de combinatie hond + kind niet aankunnen zal het met mij wel helemaal niks worden
gezellig hoor rewimo.. toch leuk even jong wezen hequote:Op donderdag 16 december 2004 07:20 schreef Rewimo het volgende:
Wij hadden ook olijvenmaar onze clubkleuren zijn anders
paars-geel
Uitje was heel erg leuk! Er werd zelfs een groep kartende collega's stilgezetomdat ze meer botsautootje aan het spelen waren dan karten en toen mochten ze de laatste 3 minuten (van de 10) met zijn allen stilzitten en hun zonden overdenken
Daarna lekker gegetencompleet met ijs-met-vuurwerk na
Neva, hoe is het nu met je?
Spin bij mij gaat het vooral om de allergie. En hoeveel ik ook om mijn hond geefheb heel wat mee gemaakt met hem en is mijn steun en toeverlaat geweest in die 8 jaarmijn zoon gaat toch echt voor. Ook de katten is hij allergisch voor, maar die kunnen waarschijnlijk naar de buuv.quote:Op donderdag 16 december 2004 10:32 schreef Spindizzy het volgende:
Love Actually is geweldig![]()
MetAlan rickman
Ik denk dat ik de adoptie maar afzeg... Als jullie met twee handen al de combinatie hond + kind niet aankunnen zal het met mij wel helemaal niks worden
anitra wat kut .. maar als het beter is voor djulian.. wel moeilijk hoor.. even een dikke vettequote:Op donderdag 16 december 2004 11:18 schreef Anitra het volgende:
[..]
Spin bij mij gaat het vooral om de allergie. En hoeveel ik ook om mijn hond geefheb heel wat mee gemaakt met hem en is mijn steun en toeverlaat geweest in die 8 jaarmijn zoon gaat toch echt voor. Ook de katten is hij allergisch voor, maar die kunnen waarschijnlijk naar de buuv.
Wel goed hoor. Beetje spannende dag met de rechtzaak. Door de drukte kan ik mn zinnen goed verzetten en voel ik me niet schuldig dat ik nu niet in Almelo zit.quote:
Thanks, ik vind het echt heel moeilijk, heb er ook maanden over gedacht.quote:Op donderdag 16 december 2004 11:19 schreef Neva het volgende:
[..]
anitra wat kut .. maar als het beter is voor djulian.. wel moeilijk hoor.. even een dikke vetteje bent een sterke vrouw hoor.. morgen is de grote dag he?
ik moest aan je denken.. heb een kaarsje voor je gebrand.. dappere meidquote:Op donderdag 16 december 2004 11:25 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Beetje spannende dag met de rechtzaak. Door de drukte kan ik mn zinnen goed verzetten en voel ik me niet schuldig dat ik nu niet in Almelo zit.
quote:Op donderdag 16 december 2004 11:26 schreef Anitra het volgende:
[..]
Thanks, ik vind het echt heel moeilijk, heb er ook maanden over gedacht.
Ja morgen mag ikheb nu al een knoop in mijn maag, maar eerst vanmiddag met Djulian naar het ziekenhuis voor echo van zijn heupen, dan spullen halen bij mijn moeder, spullen pakken, Djen en Djulian in de auto zetten en dan richting mijn vriendin om Djulian daar te brengen. We blijven daar gezellig eten en hopelijk heb ik geen tijd om zenuwachtig te worden
Typisch Nederland . . .quote:Op donderdag 16 december 2004 13:11 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja zeg, wat ik net zie gebeuren.
ik breng net luca naar school, is de juffrouw op zoek naar de moeder van een meisje uit zijn klas.
het kind voelt zich niet lekker, zit te huilen en voelt warm aan. en even zo goed brengt die moeder
het kind naar school en gaat gewoon naar huis, of dr niks aan de hand is.
toen ik wegging hadden ze dr teruggestuurd naar de juf en die stond haar heftig te overtuigen dat ze het kind beter mee kon nemen omdat ze zich niet lekker voelde. (al denk ik niet dat ze er veel van snapte want ze spreekt niet zo veel nederlands)
onbegrijpelijk![]()
Ik ben de hele dag al solidairquote:Op donderdag 16 december 2004 15:03 schreef snoopy het volgende:Hoera Luchtbel
Ik zit op mijn werk maar ben solidair en ga ook geen f*ck meer doen![]()
Maar goed dat ik daar vanmiddag niet ben. Ik ben nu al misselijk. We weten het natuurlijk al wel een tijdje, maar elke keer als het weer zwart op wit staat..quote:Isra heeft intapen van moeder niet meegemaakt
Door Bert Janssen en Lucien Baard
ALMELO/GOOR - Isra, het gekidnapte dochtertje van de vermoorde kapster Marisse van der Burg uit Goor, heeft het mishandelen en intapen van haar moeder (25) niet gezien. Het meisje (inmiddels drie jaar) wachtte pal na de ontvoering, die zou zijn uitgevoerd door haar Libische vader Hasèn A. en diens maat en landgenoot Mohammed Ibrahim al D. (28) in de auto bij Miriam de L. (31) uit Den Haag.
Zij deed zich later die dag, op vliegveld Zaventem bij Brussel naar de Libische hoofdstad Tripoli, voor als de moeder van het blonde kind. Het meisje stond bijgeschreven in haar paspoort.
Dat blijkt uit het dossier van het Herfstteam over deze geruchtmakende zaak, waarin deze krant inzage heeft gehad. De strafzaken tegen Al D. en mevrouw de L. dienen vanmiddag voor de Almelose rechtbank.
Isra werd maandag 9 augustus meegenomen uit het appartement van haar moeder Marisse, aan de Markeloseweg in Goor. Daarbij werd de oorspronkelijk uit Groningen afkomstige vrouw geslagen en is haar hoofd met zilverkleurig tape omwikkeld, van kin tot kruin. Alleen bij haar neus werd een smalle reep vrijgelaten. Uit sectie door de pathaloog-anatoom van het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) in Rijswijk bleek dat de als ‘sociaal’ omschreven Goorse door verstikking om het leven is gekomen.
In het dossier zitten gruwelijke foto’s van de vermoorde Marisse, ingepakt als een ‘mummie’. ‘Dit heb ik nooit eerder gezien’, aldus de Twentse recherchechef H. Kamperman. ‘Ze moet een enorme doodstrijd hebben gevoerd. Dit is een eenmalig iets, het lijkt wel martelen’, huivert de politierot die al dertig jaar moordonderzoeken draait.
Miriam de L. en Mohammed Ibrahim Al D. staan vandaag terecht voor het medeplegen van de moord op Marisse, mensenroof op de verdwenen Isra en de vervalsing van De L.’s paspoort.
Al D.’s raadsman J.B. Kalk betwijfelt of justitie kan staven dat zijn cliënt van begin tot eind meehielp bij het intapen van Marisse. Volgens hem heeft Hasèn A., die eerder het knevelen van de vrouw oefende op zijn vriendin Miriam de L., hem tijdens het gruwelkarwei weggestuurd. Toen Al D. politiefoto’s van de dode Marisse zag, zei hij niet geweten te hebben dat ze zo - als mummie, half onder de bank - was achtergelaten.
Van mij mag je dat hier neer zetten hoor!quote:Op donderdag 16 december 2004 16:07 schreef clauwheee het volgende:
Ow en mensen als jullie niet willen dat ik dit elke keer hier neerzet dan moeten jullie het eerlijk zeggen hoor!!!
Dat is ook wel begrijpelijk idd!quote:Op donderdag 16 december 2004 16:22 schreef clauwheee het volgende:
Nee. Maar we hebben ook afgesproken dat we vanavond pas bellen. Ik ga er niet gelijk bovenop zitten en mijn schoonouders- en zus zullen pas laat thuis zijn ivm het reizen.
Bepaalde tonen niet ofzo?quote:Op donderdag 16 december 2004 16:50 schreef moussy het volgende:
René is niet stokdoof hoorbepalde dingen hoort ze gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |