Dan ben ik het ookquote:Op woensdag 15 december 2004 22:14 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja hallo!!! Ik ben nog steeds jong en onbedorven!
wokken is volgens mij geen ander woord voor seks... toch?quote:Op woensdag 15 december 2004 22:18 schreef No Nick het volgende:
[..]
Misschien missen wij gewoon een andere betekenis van wokken?
Of het is idd gewoon een EIKEL!
zo groot is dat toch niet? luca heeft 27-28 nu dus het valt best mee. maar luca heeft een hoge wreef en een brede voet dus het is best nog lastig schoenen kopen.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:05 schreef babyfeet het volgende:
Vandaag trouwens ook lopen we lekker te winkelen.
zegt kyllian tegen mij mama zere schoenen dus ik voel eigenlijk aan zijn tenen kom ik er gewoon achter dat zijn schoenen te klein zijn .
wij naar de schoenenwinkel ff meten zit hij al aan de maat 26 25 is gewoon te klein
vind het best grote voetenmaar het was een hele verademing voor hem
zo zei hij is beter![]()
en die andere heeft hij nog niet zo heel erg lang
Ik wil het woord Kluppie graag vervangen door Kliekje.quote:
Pfffff, bril nodig???quote:Op woensdag 15 december 2004 22:21 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dan ben ik het ook
Thanks je maakt mijn hele dag goed
ik zal niet meer naar mijn dochter luisteren als ze zegt dat ik oud word
Hmmm damn, dusdat grijze haar betekend echt oud worden?quote:Op woensdag 15 december 2004 22:27 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Pfffff, bril nodig???
Er staat toch IK ben nog steeds jong en onbedorven.
Ik had het NIET over jou!
Je kan het zo duur maken als je zelf wilquote:Op woensdag 15 december 2004 22:23 schreef snoopy het volgende:
Babyfeet, kinderschoenen zijn ontiegelijk duur toch?
Joh, dies nog steeds de feestbeest aant uithangenquote:Op woensdag 15 december 2004 22:14 schreef melonovy het volgende:
Rewimo, hoe was je uitje?
fotooooooooquote:Op woensdag 15 december 2004 22:37 schreef moussy het volgende:
[..]
René heeft trouwens maat 31 en is nu ook een lady wrb
Gelukkig, dan is mijn zakgeld van deze week voor een potje verfquote:Op woensdag 15 december 2004 22:37 schreef lady-wrb het volgende:
daar hebben ze nou haarverf voor uitgevonden anitra
hahaha... dus jij bent ook zo'n oude doos...quote:Op woensdag 15 december 2004 22:37 schreef lady-wrb het volgende:
daar hebben ze nou haarverf voor uitgevonden anitra
Moet je vingerverf kopen. Is ook leuk voor je man als ie je wil ving....quote:Op woensdag 15 december 2004 22:40 schreef Anitra het volgende:
[..]
Gelukkig, dan is mijn zakgeld van deze week voor een potje verf
Dies echt lekker he!quote:Op woensdag 15 december 2004 22:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb zonet de zongedroogde tomaten-versie uit de bbm gehaald. die is in de bonus deze week en ook de meergranen-dinges, maar die doen we morgen.
vriendje heeft de volle 500 gram erin gemikt, maar het brood zat op een gegeven moment tegen de deksel aangeplakt. ik denk dat ik de volgende keer 50 gram minder erin doe, want normaal gesproken gaat er altijd 450 gram in.
t is wel erg lekker trouwenswe hebben met zijn drieen al een half broodje weggewerkt
![]()
Nou ??quote:Op woensdag 15 december 2004 22:14 schreef Kleintje het volgende:
Ja hallo!!! Ik ben nog steeds jong en onbedorven!
Iets wat jij nooit hebt gehad en nooit zal bereiken he...quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 22:58 schreef Kleintje het volgende:
Iets wat jij nooit hebt gehad en nooit zal bereiken he...
Jammer he.
zal ik je uitleggen hoe het voelt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |