quote:Jonnetje schreef op de valreep:
* KLABAM ! ! ! *
* Jonnetje komt even met de deur (en al) in huis vallen...
[update'je]
Het (zwem)vriendinnetje van Wilyan is weer thuis!
Vrijdag zouden wij naar haar toe in het ziekenhuis, maar omdat Wilyan donderdag koorts had gehad hebben we gebeld of wij dan überhaubt wel konden komen. Nou bleek dat de artsen vrijdag's ook alle verband er af wou halen om te kijken hoe de wond(en) was geheeld. Dus was het sowieso niet zo handig dat wij dan kwamen.
Die vrijdag hebben de artsen dus alles bekeken, het zag er goed uit. Maar ze zou nog een weekje in het ziekenhuis moeten blijven.
Totdat dus maandagochtend de telefoon ging..... Ze mochten haar ophalen!
De zuster aan de telefoon zei dat de artsen die ochtend weer hadden gekeken en dat het alweer verbeterd was en dat ze naar huis mocht. Haar moeder zei nog tegen de zuster dat ze het maar een flauwe grap vond.. Maar de zuster verzekerde haar dat het écht waar was.
Ik heb ze gisteren even gesproken en hoorde op de achtergrond dat ze weer erg vrolijk was en van alles uitvrat.
Morgen gaan we direkt na het zwemmen naar haar toe.
quote:En toen ik nog:
We hebben besloten morgen niet te gaan. We hebben het zo druk, we trekken het dan gewoon niet. Als ik het wel doe ben ik weer een paar dagen over de zeik. Het is in Almelo dus we zullen ook een hele dag kwijt zijn ivm met reizen enzo. Kunnen we beter morgen aan ze denken, lekker rustig thuiswerken en niet dat we morgenavond na zo'n zware dag nog weer flink aan de studie moeten.
Leuke kerstpaketten zeg allemaal!
Neva flinkerd!
quote:Op woensdag 15 december 2004 19:54 schreef lady-wrb het volgende:
waarom stop je niet meteen met roken neva ?
is gewoon een kwestie van dit doen ------->quote:Op woensdag 15 december 2004 19:56 schreef Neva het volgende:
[..]
![]()
die's goed.. ingewikkeld gedoe maar geloof me op dit moment kan ik beter niet stoppen
ik weet.. maar is nogal persoonlijk de reden waarom het beter is van niet...quote:Op woensdag 15 december 2004 19:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is gewoon een kwestie van dit doen ------->
Nieuw kliekjequote:Op woensdag 15 december 2004 20:01 schreef babyfeet het volgende:
leuk he Lady-wrb ja je staat nu in mijn adressenboek dus je hoort er nu ook bij.
wel leuk dat luca hem op wil hangen
quote:Op woensdag 15 december 2004 20:05 schreef lady-wrb het volgende:* lady-wrb is nu al bijna 11 maanden gestopt met roken
quote:Op woensdag 15 december 2004 19:58 schreef Loena-tik- het volgende:
Hee Snoop had jij ook allemaal Italiaanse troep bij die wok? Five wel namelijkEen wok met een wokkookboekje en dan Italiaanse spulletjes erbij, ik snap hem niet helemaal
![]()
en nog een kliekjequote:Op woensdag 15 december 2004 20:16 schreef snoopy het volgende:
[..]Jaaaaaaa, dan zijn Five en ik collega's
![]()
Wat een idiote combi hè? Een wok met italiaanse producten. Denk dat ik maar eens spaghetti ga roerbakken met ananasstukjes ofzoiets![]()
quote:
HIHIHI, ING gerelateerd bedrijf zeker?quote:Op woensdag 15 december 2004 20:16 schreef snoopy het volgende:
![]()
Wat een idiote combi hè? Een wok met italiaanse producten. Denk dat ik maar eens spaghetti ga roerbakken met ananasstukjes ofzoiets![]()
Was wel een mooi pakket he, tenminste vond ik dan Five vond er weer geen ruk aan, die heeft liever wel kliekjes in zijn pakket.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:25 schreef snoopy het volgende:
[..]Er zaten gelukkig geen kliekjes in het kerstpakket
WHAAAAA ING kliekjequote:
Gek, ik heb ze geloof ik nu twee weken binnen?quote:Op woensdag 15 december 2004 20:43 schreef melonovy het volgende:
Ik heb mijn bestelling van de kinderpostzegels nog niet binnen. Vaag hoor, de 29e van november is het bedrag afgeschreven, wat ik al erg laat vond, maar nog niets ontvangen... Volgend jaar heb ik iig wel weer kerstkaarten, als ik mijn bestelling nog krijg...
Nee, schande !! Zelfs ik schop er een paar de deur uit . . .quote:Op woensdag 15 december 2004 18:57 schreef Kleintje het volgende:
Ik verstuur gewoon geen kerstkaarten, dus nog goedkoper. Telt dat ook?
Ik zou ff de school bellen . . .quote:Op woensdag 15 december 2004 20:43 schreef melonovy het volgende:
Ik heb mijn bestelling van de kinderpostzegels nog niet binnen. Vaag hoor, de 29e van november is het bedrag afgeschreven, wat ik al erg laat vond, maar nog niets ontvangen... Volgend jaar heb ik iig wel weer kerstkaarten, als ik mijn bestelling nog krijg...
Ja ja Syrena, goeie tip.quote:Randa-V !! ik wist wel dat je ze ook leuk zou vinden
Ik heb ze sinds deze week compleet, helaas zijn de laatste twee boekjes een andere druk
ff spemmen:
Ik heb de meeste via Marktplaats, gewoon een advertentie gezet dat ik nog boekjes zocht en toen reageerde een mevrouw die er een heleboel wegdeed. De laatste drie heb ik via boekenweb.nl gekocht, omdat niemand die tweedehands had.
Misschien eens een topic openen in LIT?Dames boekenwurmen !! Bij de Zeeman nu allemaal pockets voor 1,99 !!!
Randa ze hebben ook 1 boekje van De kat die... ! (De kat die onraad rook). EN ze hebben het kookboek van de kat !! (drie keer raden wat ik voor kerst krijg....)
Verder allemaal schetige babydingetjes gezien....awwww....zwijmel....
Natuurlijk met flink wat strooikaas eroverheenquote:Op woensdag 15 december 2004 20:16 schreef snoopy het volgende:
![]()
JAAA, enne kroepoek, ja kroepoek hoort er dan ook bijquote:Op woensdag 15 december 2004 21:36 schreef No Nick het volgende:
[..]
Natuurlijk met flink wat strooikaas eroverheen
En dan een lekker Chileens wijntje erbij zeker?![]()
Dat zat er niet bijquote:Op woensdag 15 december 2004 21:41 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
JAAA, enne kroepoek, ja kroepoek hoort er ook bij![]()
ik ook nietquote:Op woensdag 15 december 2004 21:43 schreef Kleintje het volgende:
Ik krijg geen kerstpakket. Zelfs geen kliekjes kerstpakket...
*zucht*
Nee, kroepoek had ik ook nietquote:Op woensdag 15 december 2004 21:43 schreef No Nick het volgende:
[..]
Dat zat er niet bij![]()
Wel van die gore gevulde olijven
Kooknie hoorquote:Op woensdag 15 december 2004 21:43 schreef Kleintje het volgende:
Ik krijg geen kerstpakket. Zelfs geen kliekjes kerstpakket...
*zucht*
Weet je.... toen ik vriendje leerde kennen... toen vroeg ik hemquote:Op woensdag 15 december 2004 22:03 schreef No Nick het volgende:
Dus ik hoef ook niet te koken met die wok
Ja hallo!!! Ik ben nog steeds jong en onbedorven!quote:Op woensdag 15 december 2004 22:11 schreef Anitra het volgende:
Vroeger toen was ik nog jong en onbedorven
ik heb zonet de zongedroogde tomaten-versie uit de bbm gehaald. die is in de bonus deze week en ook de meergranen-dinges, maar die doen we morgen.quote:Op woensdag 15 december 2004 21:41 schreef jessie het volgende:
Spindizzyen BE ik heb dat wright gedoe of zoiets dergelijks vandaag bij AH gekocht. De knoflook rozijnemarijn nog wat en de kaas uien. Ik ga er morgen is 1 maken. Lijkt me wel te pruimen.
Maken jullie hem met t hele zakkie?
Misschien missen wij gewoon een andere betekenis van wokken?quote:Op woensdag 15 december 2004 22:10 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Weet je.... toen ik vriendje leerde kennen... toen vroeg ik hem
'als ik bij je kom eten, wat schotel je me dan voor?'
Toen zei hij 'ik mag graag wat wokken'
NOUHOU... dat moet nu, 5 maanden later nog gebeuren!
EIKEL!
Dan ben ik het ookquote:Op woensdag 15 december 2004 22:14 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja hallo!!! Ik ben nog steeds jong en onbedorven!
wokken is volgens mij geen ander woord voor seks... toch?quote:Op woensdag 15 december 2004 22:18 schreef No Nick het volgende:
[..]
Misschien missen wij gewoon een andere betekenis van wokken?
Of het is idd gewoon een EIKEL!
zo groot is dat toch niet? luca heeft 27-28 nu dus het valt best mee. maar luca heeft een hoge wreef en een brede voet dus het is best nog lastig schoenen kopen.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:05 schreef babyfeet het volgende:
Vandaag trouwens ook lopen we lekker te winkelen.
zegt kyllian tegen mij mama zere schoenen dus ik voel eigenlijk aan zijn tenen kom ik er gewoon achter dat zijn schoenen te klein zijn .
wij naar de schoenenwinkel ff meten zit hij al aan de maat 26 25 is gewoon te klein
vind het best grote voetenmaar het was een hele verademing voor hem
zo zei hij is beter![]()
en die andere heeft hij nog niet zo heel erg lang
Ik wil het woord Kluppie graag vervangen door Kliekje.quote:
Pfffff, bril nodig???quote:Op woensdag 15 december 2004 22:21 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dan ben ik het ook
Thanks je maakt mijn hele dag goed
ik zal niet meer naar mijn dochter luisteren als ze zegt dat ik oud word
Hmmm damn, dusdat grijze haar betekend echt oud worden?quote:Op woensdag 15 december 2004 22:27 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Pfffff, bril nodig???
Er staat toch IK ben nog steeds jong en onbedorven.
Ik had het NIET over jou!
Je kan het zo duur maken als je zelf wilquote:Op woensdag 15 december 2004 22:23 schreef snoopy het volgende:
Babyfeet, kinderschoenen zijn ontiegelijk duur toch?
Joh, dies nog steeds de feestbeest aant uithangenquote:Op woensdag 15 december 2004 22:14 schreef melonovy het volgende:
Rewimo, hoe was je uitje?
fotooooooooquote:Op woensdag 15 december 2004 22:37 schreef moussy het volgende:
[..]
René heeft trouwens maat 31 en is nu ook een lady wrb
Gelukkig, dan is mijn zakgeld van deze week voor een potje verfquote:Op woensdag 15 december 2004 22:37 schreef lady-wrb het volgende:
daar hebben ze nou haarverf voor uitgevonden anitra
hahaha... dus jij bent ook zo'n oude doos...quote:Op woensdag 15 december 2004 22:37 schreef lady-wrb het volgende:
daar hebben ze nou haarverf voor uitgevonden anitra
Moet je vingerverf kopen. Is ook leuk voor je man als ie je wil ving....quote:Op woensdag 15 december 2004 22:40 schreef Anitra het volgende:
[..]
Gelukkig, dan is mijn zakgeld van deze week voor een potje verf
Dies echt lekker he!quote:Op woensdag 15 december 2004 22:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb zonet de zongedroogde tomaten-versie uit de bbm gehaald. die is in de bonus deze week en ook de meergranen-dinges, maar die doen we morgen.
vriendje heeft de volle 500 gram erin gemikt, maar het brood zat op een gegeven moment tegen de deksel aangeplakt. ik denk dat ik de volgende keer 50 gram minder erin doe, want normaal gesproken gaat er altijd 450 gram in.
t is wel erg lekker trouwenswe hebben met zijn drieen al een half broodje weggewerkt
![]()
Nou ??quote:Op woensdag 15 december 2004 22:14 schreef Kleintje het volgende:
Ja hallo!!! Ik ben nog steeds jong en onbedorven!
Iets wat jij nooit hebt gehad en nooit zal bereiken he...quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 22:58 schreef Kleintje het volgende:
Iets wat jij nooit hebt gehad en nooit zal bereiken he...
Jammer he.
zal ik je uitleggen hoe het voelt?![]()
Zekers mooie foto, moet je uitvergroten . . .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |