quote:Op woensdag 15 december 2004 23:38 schreef miss_dynastie het volgende in het Kindernamentopic:
Meneer van Keulen
Wist al wel dat je woont in mijn oude 'durp', maar niet dat we ook nog op dezelfde school gezeten hebben! In welk jaar ben jij geslaagd?quote:Ik woonde op een minuutje of vijf van brugschool Zuid en heb daar dus ook gezeten en ook op het hoofdgebouw. Errug grappig
IEEEEEE ook lid van het ING-kliekje?quote:Op woensdag 15 december 2004 21:43 schreef No Nick het volgende:
[..]
Dat zat er niet bij![]()
Wel van die gore gevulde olijven
schrijf je in voor "in holland staat een kooi"quote:Op woensdag 15 december 2004 23:55 schreef moussy het volgende:
Waarom kom ik toch 's avonds op die rare ideeën. Ik ben al vanaf tien uur bezig het rattenhok en hamster hok aan het eigen-huis-en-tuinen
IEEEEUW!!! EGNIE!quote:Op donderdag 16 december 2004 00:03 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
IEEEEEE ook lid van het ING-kliekje?
quote:Op donderdag 16 december 2004 09:36 schreef lady-wrb het volgende:
over trui gesproken..... rewimo hoe is het met jouw breiwerk?
quote:Op woensdag 15 december 2004 23:52 schreef Reese het volgende:
En toch vloog er nog 1 sneeuwbal. Midden in zijn gezicht. Hij vertrok geen spier, veegde de sneeuw van zich af, draaide zich om en liep weer naar binnen.
Ik ben in 2002 geslaagdquote:Wist al wel dat je woont in mijn oude 'durp', maar niet dat we ook nog op dezelfde school gezeten hebben! In welk jaar ben jij geslaagd?
quote:Op donderdag 16 december 2004 10:32 schreef Spindizzy het volgende:
Ik denk dat ik de adoptie maar afzeg... Als jullie met twee handen al de combinatie hond + kind niet aankunnen zal het met mij wel helemaal niks worden
gezellig hoor rewimo.. toch leuk even jong wezen hequote:Op donderdag 16 december 2004 07:20 schreef Rewimo het volgende:
Wij hadden ook olijvenmaar onze clubkleuren zijn anders
paars-geel
Uitje was heel erg leuk! Er werd zelfs een groep kartende collega's stilgezetomdat ze meer botsautootje aan het spelen waren dan karten en toen mochten ze de laatste 3 minuten (van de 10) met zijn allen stilzitten en hun zonden overdenken
Daarna lekker gegetencompleet met ijs-met-vuurwerk na
Neva, hoe is het nu met je?
Spin bij mij gaat het vooral om de allergie. En hoeveel ik ook om mijn hond geefheb heel wat mee gemaakt met hem en is mijn steun en toeverlaat geweest in die 8 jaarmijn zoon gaat toch echt voor. Ook de katten is hij allergisch voor, maar die kunnen waarschijnlijk naar de buuv.quote:Op donderdag 16 december 2004 10:32 schreef Spindizzy het volgende:
Love Actually is geweldig![]()
MetAlan rickman
Ik denk dat ik de adoptie maar afzeg... Als jullie met twee handen al de combinatie hond + kind niet aankunnen zal het met mij wel helemaal niks worden
anitra wat kut .. maar als het beter is voor djulian.. wel moeilijk hoor.. even een dikke vettequote:Op donderdag 16 december 2004 11:18 schreef Anitra het volgende:
[..]
Spin bij mij gaat het vooral om de allergie. En hoeveel ik ook om mijn hond geefheb heel wat mee gemaakt met hem en is mijn steun en toeverlaat geweest in die 8 jaarmijn zoon gaat toch echt voor. Ook de katten is hij allergisch voor, maar die kunnen waarschijnlijk naar de buuv.
Wel goed hoor. Beetje spannende dag met de rechtzaak. Door de drukte kan ik mn zinnen goed verzetten en voel ik me niet schuldig dat ik nu niet in Almelo zit.quote:
Thanks, ik vind het echt heel moeilijk, heb er ook maanden over gedacht.quote:Op donderdag 16 december 2004 11:19 schreef Neva het volgende:
[..]
anitra wat kut .. maar als het beter is voor djulian.. wel moeilijk hoor.. even een dikke vetteje bent een sterke vrouw hoor.. morgen is de grote dag he?
ik moest aan je denken.. heb een kaarsje voor je gebrand.. dappere meidquote:Op donderdag 16 december 2004 11:25 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Beetje spannende dag met de rechtzaak. Door de drukte kan ik mn zinnen goed verzetten en voel ik me niet schuldig dat ik nu niet in Almelo zit.
quote:Op donderdag 16 december 2004 11:26 schreef Anitra het volgende:
[..]
Thanks, ik vind het echt heel moeilijk, heb er ook maanden over gedacht.
Ja morgen mag ikheb nu al een knoop in mijn maag, maar eerst vanmiddag met Djulian naar het ziekenhuis voor echo van zijn heupen, dan spullen halen bij mijn moeder, spullen pakken, Djen en Djulian in de auto zetten en dan richting mijn vriendin om Djulian daar te brengen. We blijven daar gezellig eten en hopelijk heb ik geen tijd om zenuwachtig te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |