quote:Op woensdag 15 december 2004 23:38 schreef miss_dynastie het volgende in het Kindernamentopic:
Meneer van Keulen
Wist al wel dat je woont in mijn oude 'durp', maar niet dat we ook nog op dezelfde school gezeten hebben! In welk jaar ben jij geslaagd?quote:Ik woonde op een minuutje of vijf van brugschool Zuid en heb daar dus ook gezeten en ook op het hoofdgebouw. Errug grappig
IEEEEEE ook lid van het ING-kliekje?quote:Op woensdag 15 december 2004 21:43 schreef No Nick het volgende:
[..]
Dat zat er niet bij![]()
Wel van die gore gevulde olijven
schrijf je in voor "in holland staat een kooi"quote:Op woensdag 15 december 2004 23:55 schreef moussy het volgende:
Waarom kom ik toch 's avonds op die rare ideeën. Ik ben al vanaf tien uur bezig het rattenhok en hamster hok aan het eigen-huis-en-tuinen
IEEEEUW!!! EGNIE!quote:Op donderdag 16 december 2004 00:03 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
IEEEEEE ook lid van het ING-kliekje?
quote:Op donderdag 16 december 2004 09:36 schreef lady-wrb het volgende:
over trui gesproken..... rewimo hoe is het met jouw breiwerk?
quote:Op woensdag 15 december 2004 23:52 schreef Reese het volgende:
En toch vloog er nog 1 sneeuwbal. Midden in zijn gezicht. Hij vertrok geen spier, veegde de sneeuw van zich af, draaide zich om en liep weer naar binnen.
Ik ben in 2002 geslaagdquote:Wist al wel dat je woont in mijn oude 'durp', maar niet dat we ook nog op dezelfde school gezeten hebben! In welk jaar ben jij geslaagd?
quote:Op donderdag 16 december 2004 10:32 schreef Spindizzy het volgende:
Ik denk dat ik de adoptie maar afzeg... Als jullie met twee handen al de combinatie hond + kind niet aankunnen zal het met mij wel helemaal niks worden
gezellig hoor rewimo.. toch leuk even jong wezen hequote:Op donderdag 16 december 2004 07:20 schreef Rewimo het volgende:
Wij hadden ook olijvenmaar onze clubkleuren zijn anders
paars-geel
Uitje was heel erg leuk! Er werd zelfs een groep kartende collega's stilgezetomdat ze meer botsautootje aan het spelen waren dan karten en toen mochten ze de laatste 3 minuten (van de 10) met zijn allen stilzitten en hun zonden overdenken
Daarna lekker gegetencompleet met ijs-met-vuurwerk na
Neva, hoe is het nu met je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |