Neem eens de moeite om zelf iets te lezen.quote:Door wie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar Jort Kelder Award 2004
Zoek zelf ook eens wat uit.quote:Wie stond er nou naast Erik op die VM-foto?
Nee, het is een ander mokkel. Ik weet haar naam ff niet meer.quote:Dus het kan wel Renee Vervoorn zijn? Die heeft ze alleen wat groter van voren volgens mij
Idd.quote:Wat heb je nou aan 2 open topics Kunnen de mods beter die andere sluiten, deze loopt beter
Daarvan is geen sprake. Chris heeft volgens mij helemaal niemand op het oog, op dit moment.quote:Maar als ik het goed begrijp wil Chris Sanne dus terug?
quote:Op woensdag 15 december 2004 04:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
En WIV maakte wederom geen hoax, want waarom zou men Lizzy dan drie maanden uit de serie schrijven? Dikke buiken waren anders toch ook geen probleem? Ariel had 'm constant.
ach gut gaat ze zoon lief verbieden om naar die kakkerlakken te gaan, dat is geen verbod maar een zegen. Dus nu haat hij die bitch van een vriendin van haar ook, ik denk dat onze Gyman stiekem die vriendin van zijn moeder wel ziet zitten en zich graag zou willen laten instoppen door Mamma Marjolein...... Goh waarom zou Kyra zich eigenaardig gedragen...mmmmm.....hun kunnen zo met zijn drieën in een reclame van duo penotti....Chrisje nerveus het arme schaap, ja dat zal ik ook zijn na al die talloze leuke opmerkingen over inlikken en zo want dat gaat hem niet zo goed af....dat inlikken...hij likt zich er meer uit dan in....quote:Op woensdag 15 december 2004 04:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblik:
Woensdag 15 december
Machteloze Renee verbiedt Gyman de rest van het seizoen naar Ajax te gaan. Hij haat zijn moeder en die trut van een vriendin van haar. Hugo regelt het zo dat hij met Kyra kan lunchen, maar Kyra gedraagt zich eigenaardig. Chris is nerveus als hij zijn eindbeoordeling van Renee moet krijgen.
.
Spammen?quote:Op woensdag 15 december 2004 07:30 schreef Duiveltja het volgende:
Laat dat spammen de volgende keer maar achterwege![]()
zou goed kunnen....quote:Op woensdag 15 december 2004 09:25 schreef MiLalaa het volgende:
Hallo allemaal, hoewel ik het wel kijk, heb ik nooit zoveel te melden over ONM, vandaar nooit posts, maar ik dacht dus dat diegene naast Erik op de foto in de VM Marlies was.. ??
We weten allemaal op wie Chris een oogje heeft...quote:Op woensdag 15 december 2004 05:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Chris heeft volgens mij helemaal niemand op het oog, op dit moment.
BRON: Yorinquote:ONM in de Pers
Iedere week vind je stapels informatie over ONM in de bladen, zijn acteurs te zien op tv en geven actrices de meest gevoelige interviews in glossy's. Eigenlijk is er zoveel te vinden dat je het amper bij kunt houden. Denk je ook wel eens: 'Had ik dat artikel maar gelezen...' of 'Nee, weer een interview met mijn favoriete ONM acteur gemist...'
Vanaf nu heb je geen enkel excuus meer om ook maar één item te missen! Wekelijks vind je hier een lijst met niet te missen bladen, tv programma's en theaterstukken. Wat heeft het land te melden over je favoriete soap?
Met gepaste trots presenteren wij ONM in de Pers.
dat is wel leuk....quote:
die Chris hij blijft geweldig!quote:Op woensdag 15 december 2004 11:48 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
We weten allemaal op wie Chris een oogje heeft...
Hij is alleen een beetje nerveus...
[afbeelding]
wil ik ook welquote:Op woensdag 15 december 2004 08:35 schreef haagse_elfje het volgende:
ik denk dat onze Gyman stiekem die vriendin van zijn moeder wel ziet zitten en zich graag zou willen laten instoppen door Mamma Marjolein......
ik zou er ook geen bezwaar tegen tekenen....quote:
heb je al in de glossy gekeken??? zo niet moet je echt ff doen......Staan zeer mooie foto's in van Tanja is de liefste......quote:
en Lotje Konings niet te vergetequote:Iwan: De drie koningen/wijzen zijn al geweest:Koning Arthur van Walsum Brian de Koning Hillard Kroon
kloptquote:Op woensdag 15 december 2004 09:25 schreef MiLalaa het volgende:
... maar ik dacht dus dat diegene naast Erik op de foto in de VM Marlies was.. ??
"oh Huug, maak me gek........."quote:Op woensdag 15 december 2004 11:48 schreef Iwan1976 het volgende:
We weten allemaal op wie Chris een oogje heeft...
Dat heb ik al twee keer geprobeerd, maar toen was ik net een minuutje ofzo te laat. Dit is gewoon een titel die moest plaatsen. Sommige uitdrukkingen komen in me op en dan moet ik er gelijk iets mee doen, anders vergeet ik ze.quote:Op woensdag 15 december 2004 08:26 schreef haagse_elfje het volgende:
oh mijn god die OP titel..... hahahahaha!!!!!!!!
voor de laatste keer ze is geen Paard ik vergeef het je.....als je nog eens iets over marjolein opent dan ajb een iets lievere titelal moet ik zeggen dat ik deze wel errug leuk verzonne vind......
ben je zeker 't belastende filmpje van Iwan vergeten?!?!quote:Op woensdag 15 december 2004 17:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Denk toch eerder dat Frommel op Kyra valt.
Nog niet gezien, maar als het goed is kan ik vanavond een 1 jaar oude AMD op de kop tikken en dan zouden de avi's geen probleem meer moeten zijn.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:41 schreef babette21 het volgende:
ben je zeker 't belastende filmpje van Iwan vergeten?!?!
quote:Op woensdag 15 december 2004 17:58 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
edit: of heeft ónze Evelien [dunn0w / Airelle] haar intrede in ONM gedaan?!?!?
Zou Lizzy de Tienermoederlijn gaan bellen als ze er achter komt dat ze zwanger is? Enkele reis Groningen en na 3 maanden komt ze terug met kleine Gollum.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:05 schreef babette21 het volgende:
Bij nader inzien bedenk ik me dat Ariël - uiteraard - de beste schaapsherder voor 't onm-stalletje is
Ik was net iets te laat met inschakelen, hoe reageerde ze op de ravage? Ik weet alleen de consequenties voor Gyman, tenminste, wat Renée gezegd heeft, of ze het nakomt is een tweede.quote:
Gewoon gefliptquote:Op woensdag 15 december 2004 19:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik was net iets te laat met inschakelen, hoe reageerde ze op de ravage? Ik weet alleen de consequenties voor Gyman, tenminste, wat Renée gezegd heeft, of ze het nakomt is een tweede.
quote:Op woensdag 15 december 2004 19:50 schreef pberends het volgende:
Volgende keer bij Ajax: "Renee is de hoer van het AZB!"
Bettina vond ik dan nog wel wel meevallen hoor, dit keer.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:59 schreef Wup het volgende:
wat een ontzettend trieste aflevering
en Bettina Berger moet zich schamen, wat een niveau:(
haha wat ziet Lizzy eruit:)
en Hugo kan nog steeds niet normaal eten:(
btw: is er nieuwe regisseur?
Robbert Vogtlander...ik zie hem deze week voor het eerst of niet?
Pim Vosmaer heb ik al een hele tijd niet meer voorbij zien komen....
Aflevering was inderdaad niet veel bijzonders!!!!!quote:Op woensdag 15 december 2004 19:59 schreef Wup het volgende:
Gelijk met Do vertrokken????? Regiseert hij nu die musical ofzo????quote:Op woensdag 15 december 2004 20:09 schreef MirSus het volgende:
Dàt was mij nou ook opgevallen, ik heb al een aantal weken Pim Vosmaer niet meer gezien.
Misschien op vakantie naar Frankrijk??!
Haha, nee joh. Pim is er nog wel. Volgens mij regiseert hij de brazilie verhaallijn!quote:Op woensdag 15 december 2004 20:12 schreef soapie het volgende:
[..]
Gelijk met Do vertrokken????? Regiseert hij nu die musical ofzo????
Robbert Vogtländer heeft ook seizoen 2, 3, 5 en 6 van Goudkust en seizoen 12 en 13 van GTST geregisseerd, maar ONM is idd nieuw voor hem.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:59 schreef Wup het volgende:
Nou dan was vandaag een lekker visitekaartje van hem.....quote:Op woensdag 15 december 2004 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Robbert Vogtländer heeft ook seizoen 2, 3, 5 en 6 van Goudkust en seizoen 12 en 13 van GTST geregisseerd, maar ONM is idd nieuw voor hem.
iedereen heeft zn dag of scene wel eens niet [ Jasmine Sendar vandaag om maar eens iets te noemen;)]quote:Op woensdag 15 december 2004 20:09 schreef MirSus het volgende:
Bettina vond ik dan nog wel wel meevallen hoor, dit keer.
Nou daar kon hij dan weer niks aan doenquote:Op woensdag 15 december 2004 20:22 schreef soapie het volgende:
[..]
Nou dan was vandaag een lekker visitekaartje van hem.....
Vond Renee nog meevallen vergeleken met Stijn....quote:Op woensdag 15 december 2004 20:23 schreef Wup het volgende:
[..]
iedereen heeft zn dag of scene wel eens niet [ Jasmine Sendar vandaag om maar eens iets te noemen;)]
maar Bettina Berger vond ik echt niet om aan te zien vandaag...
ze is het duidelijk niet meer gewend iets te moeten spelen
dat van Goudkust wist ik, aangezien Pim Vosmaer daar ook actief was dacht ik misschien heeft Pim zijn baantje overgedragen.....quote:Op woensdag 15 december 2004 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Robbert Vogtländer heeft ook seizoen 2, 3, 5 en 6 van Goudkust en seizoen 12 en 13 van GTST geregisseerd, maar ONM is idd nieuw voor hem.
haha, deze hele week al hoor, maar deze aflevering is idd. geen beste reclame voor hemquote:Op woensdag 15 december 2004 20:22 schreef soapie het volgende:
Nou dan was vandaag een lekker visitekaartje van hem.....
Kan ik me iets bij voorstellen, met dit acteerniveau....quote:Op woensdag 15 december 2004 20:25 schreef Wup het volgende:
misschien heeft Pim zijn baantje overgedragen.....
Ik begrijp wel wat je bedoelt idd, maar ik vond het nou niet een van haarquote:Op woensdag 15 december 2004 20:23 schreef Wup het volgende:
[..]
iedereen heeft zn dag of scene wel eens niet [ Jasmine Sendar vandaag om maar eens iets te noemen;)]
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 15 december 2004 20:27 schreef soapie het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen, met dit acteerniveau....![]()
Stijn is altijd waardeloos.. daar verbaas ik me al niet meer overquote:Op woensdag 15 december 2004 20:23 schreef MirSus het volgende:
Nou daar kon hij dan weer niks aan doen
ik vind haar juist wel goed de laatste tijd, dus 1 slechte dag moet kunnenquote:Op woensdag 15 december 2004 20:28 schreef MirSus het volgende:
En laten we over Jasmine maar niet eens meer beginnen!![]()
Ik hoop ook dat Bettina (Wertheimer) snel eens de bezem door het AZB komt halen!!!!quote:Op woensdag 15 december 2004 20:36 schreef MirSus het volgende:
Ik hoop zo dat Bettina nog veel leuke dingen te doen krijgt hoor![]()
leuke dingen?? zoals? Gyman? en Marjolein is ook al zo een succes:(quote:Op woensdag 15 december 2004 20:36 schreef MirSus het volgende:
Ik hoop zo dat Bettina nog veel leuke dingen te doen krijgt hoor![]()
hihi nee, maar die mag inderdaad snel terug komen, met een grote bezem!!quote:Op woensdag 15 december 2004 20:40 schreef soapie het volgende:
[..]
maar die Bettina bedoelde je niet he
Pim is morgen jarig! Hij wordt 51.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:59 schreef Wup het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2004 21:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Pim is morgen jarig! Hij wordt 51.
hihi, zelfs ik heb dat weleens gezien vroegerquote:Op woensdag 15 december 2004 21:11 schreef Wup het volgende:
[..]
wil je morgen dan zo een schattig Kanaal 13 picje plaatsen?
quote:Op woensdag 15 december 2004 17:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben je zeker 't belastende filmpje van Iwan vergeten?!?!
[afbeelding]
die grijns van Vroman.... hij blijft geweldig!!
Grappig:) Ik zat net op een 'Kanaal 13'-pagina.quote:Op woensdag 15 december 2004 21:11 schreef Wup het volgende:
wil je morgen dan zo een schattig Kanaal 13 picje plaatsen?
dat vond ik zo cool dat ze dat zei.....quote:
Haha, geweldig. Ik herinner me die vrouw ook nog wel, met dat korte bruine haar.quote:Op woensdag 15 december 2004 21:40 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Grappig:) Ik zat net op een 'Kanaal 13'-pagina.
[afbeelding]
ben ik het wel mee eens, ik heb het haar beter zien doen...quote:Op woensdag 15 december 2004 20:23 schreef Wup het volgende:
[..]
stijnquote:Op woensdag 15 december 2004 20:24 schreef soapie het volgende:
[..]
Vond Renee nog meevallen vergeleken met Stijn....
quote:Op woensdag 15 december 2004 21:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Pim is morgen jarig! Hij wordt 51.
geweldigquote:Op woensdag 15 december 2004 21:40 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor iedereen die de serie niet kent:
'Kanaal 13' was in 1983 een serie bij de NCRV met een hoofdrol voor de toen nog jonge Pim Vosmaer. "Omdat ik ook een radio-piraatje was, sprak deze serie mij enorm aan.", aldus Pim. Het ging over een vrije radiozender en hun belevenissen in de muziekwereld. Pim heette in de serie Pim van Montfoort.
[afbeelding]
Zanger Frank Boeijen heeft ook een gastrol gehad in deze serie. Samen met Doortje Berenkuil (actrice Anna van der Staak), die de presentatie deed, gingen ze een lokale etherpiraat te lijf (Radio Casablanca). Het station begon als legale lokale zender en later werd het een radiopiraat.
[afbeelding]
Ook ONM-er Frederik de Groot (Koen Ligthart) heeft meegespeeld in 'Kanaal 13', als vertegenwoordiger van "Single Sound".
Voordat 'Kanaal 13' begon, speelden nagenoeg dezelfde mensen (in het zelfde pand) in de serie 'De grote klok'. Dit ging over een kleine drukkerij. Waarschijnlijk zagen ze in dat een radiostation meer aan zou spreken.
BRON TEKST: sathoppertv3 (hier en daar een beetje aangepast/aangevuld)
toch blijf je mijn favo fokkerquote:Op woensdag 15 december 2004 17:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat heb ik al twee keer geprobeerd, maar toen was ik net een minuutje ofzo te laat. Dit is gewoon een titel die moest plaatsen. Sommige uitdrukkingen komen in me op en dan moet ik er gelijk iets mee doen, anders vergeet ik ze.
haha, toen ik dat rokje zag, moest ik dus direct aan jou denkenquote:Op woensdag 15 december 2004 21:00 schreef haagse_elfje het volgende:
Het enige plus puntje van vandaag was ja voor mij dan Marjolein had weer een rokje aan![]()
quote:Op woensdag 15 december 2004 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
haha, toen ik dat rokje zag, moest ik dus direct aan jou denken![]()
dank, ik zal hem dit keer toch maar opslaan....quote:Op woensdag 15 december 2004 21:40 schreef Iwan1976 het volgende:
we hebben ooit eens een AZB-bordenonderzoekje gedaanquote:Op woensdag 15 december 2004 21:43 schreef haagse_elfje het volgende:
wat mij opviel Gyneacologie was toch niet eerst op dezelfde afdeling als kindertjes?
Leuke TT bedoel je misschien?quote:
dat kan hij vast niets....quote:Op donderdag 16 december 2004 08:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
We gaan niet mierenneuken, hè?
ja ik zie het...de reden dat het mij opeens zo opviel was dat toen bram er nog werkte hij nooit op dezelfde afdeling zat als die rooie, ik Shirina&Kyra nog never ever op Gyn zag lopen vandaar....quote:Op donderdag 16 december 2004 02:25 schreef Wup het volgende:
[..]
we hebben ooit eens een AZB-bordenonderzoekje gedaan
[september 2004]
[afbeelding]
ze waren naar berlijn...quote:Op donderdag 16 december 2004 10:53 schreef babette21 het volgende:
Gekwijl van Stijn en Sanne.... logisch ook om naar een feestje van je foute ex te gaan....
[ps. ik wist niet eens dat ze op vakantie waren geweest, vond 't al zo rustig]
]
oh.... oke....quote:Op donderdag 16 december 2004 11:09 schreef haagse_elfje het volgende:
ze waren naar berlijn...
ja dat idee had ik ook...Ze gingen naar berlijn om te vieren dat die kwal zijn agio plek heeft gehad....jammer dat ze daar geen ongeluk kregen....quote:Op donderdag 16 december 2004 11:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh.... oke....
aan de foto's te zien naar een alternatieve loveparade....
De serie heeft voor mij 'n iets te hoog EO-gehalte, maar Hidde Maas was weer zoquote:Op donderdag 16 december 2004 00:50 schreef Wup het volgende:
beetje offtopic: ik vanavond eindelijk naar de Duivel van Veghel gekeken;
[ik had het opgenomen van internet maar steeds vergeten te kijken]
de serie op zich lijkt me niet erg de moeite waard maar wat was Hidde Maas weer helemaal geweldig
Hidde Maas in een dwangbuisje, wat kan een mens nog meer wensen........
quote:Op donderdag 16 december 2004 12:56 schreef pberends het volgende:
Ik hoop dat Romeo en Hugo bi zijn en er samen vandoor gaan en Kira in de steek laten.
ik weet niet onder welke stoeptegel jij hebt gezeten,quote:Op donderdag 16 december 2004 12:56 schreef pberends het volgende:
Ik hoop dat Romeo en Hugo bi zijn en er samen vandoor gaan en Kira in de steek laten.
"kuch" Chris "kuch"quote:Op donderdag 16 december 2004 13:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik weet niet onder welke stoeptegel jij hebt gezeten,
maar Hugo gaat meer voor klein, blank en ambitieus...
VERKLAAR JE NADER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 16 december 2004 00:47 schreef Wup het volgende:
want we krijgen La Claire......
Het enige waar Romeo bij Hugo aan mag zitten is z'n sportwagentje... en Hugo heeft z'n handen natuurlijk al vol aan Chris, die nog een aantal sociale vaardigheden bijgebracht moet worden.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:56 schreef pberends het volgende:
het was ook een opmerkelijk mutsje....quote:Op donderdag 16 december 2004 13:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
VERKLAAR JE NADER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nu ik heb zitten teruglezen zie ik dat ik al ongeveer #8 in de rij was die over 't mutsje van Lizzy begon.... sorry....
gezellig samen in zijn kantoor deur op slot....kom maar Chris zo moet je niet met een patient om gaan, zo ga ik wel met jou om....quote:Op donderdag 16 december 2004 13:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het enige waar Romeo bij Hugo aan mag zitten is z'n sportwagentje... en Hugo heeft z'n handen natuurlijk al vol aan Chris, die nog een aantal sociale vaardigheden bijgebracht moet worden.![]()
zeg dat wel.... misschien was het een stille hint aan Joost,quote:Op donderdag 16 december 2004 13:04 schreef haagse_elfje het volgende:
het was ook een opmerkelijk mutsje....
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:07 schreef babette21 het volgende:
zeg dat wel.... misschien was het een stille hint aan Joost,
dat hij beter ook een "mutsje" had kunnen gebruiken........
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg dat wel.... misschien was het een stille hint aan Joost,
dat hij beter ook een "mutsje" had kunnen gebruiken........
volgens mij had Hugo dat sportwagentje ingeruild....quote:Op donderdag 16 december 2004 13:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Het enige waar Romeo bij Hugo aan mag zitten is z'n sportwagentje... en Hugo heeft z'n handen natuurlijk al vol aan Chris, die nog een aantal sociale vaardigheden bijgebracht moet worden.![]()
je weet wat ze zeggen hoe groter hoe kleiner de.....inhoudquote:Op donderdag 16 december 2004 13:44 schreef Wup het volgende:
[..]
volgens mij had Hugo dat sportwagentje ingeruild....
[afbeelding]
seizoen 11
[afbeelding]
seizoen 12 [ tijdens van Walsumontvoering]
btw: behalve die irritante liftscene nummer zoveel tussen Hugo & Kyra gisteren werden we ook nog getracteerd op een zoenscene in de auto... dat werd wel weer eens tijd natuurlijk:(
volgens mij heeft hij ook nog een tijdje in een Audi TT rondgereden...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:44 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
seizoen 11
[afbeelding]
seizoen 12 [ tijdens van Walsumontvoering]
én we mochten weer eens aanschouwen hoe Huug een blaadje sla naar binnenwerkt....quote:btw: behalve die irritante liftscene nummer zoveel tussen Hugo & Kyra gisteren werden we ook nog getracteerd op een zoenscene in de auto... dat werd wel weer eens tijd natuurlijk:(
Die moest hij inruilen om z'n (tot nu toe onzichtbare) bootje te kunnen betalen, waarmee hij eerdaags een wereldreis naar Madagascar gaat maken.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:44 schreef Wup het volgende:
Als je Hidde Maas uit de uitzending zou knippen bleef er niks over....quote:Op donderdag 16 december 2004 12:52 schreef Iwan1976 het volgende:
De serie heeft voor mij 'n iets te hoog EO-gehalte, maar Hidde Maas was weer zo.
BTW: Welk programma gebruik jij om internetuitzendingen op te nemen?
preview voor vandaag.........quote:Op donderdag 16 december 2004 13:03 schreef babette21 het volgende:
VERKLAAR JE NADER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nah, het was niet zo zeer dat mutsje maar het geheel....... die kousen bv:)quote:nu ik heb zitten teruglezen zie ik dat ik al ongeveer #8 in de rij was die over 't mutsje van Lizzy begon.... sorry....
Thnx! Er zijn zoveel streamrecorders dat je door de bomen het bos niet meer ziet, maar zelf het formaat & codecs instellen is ideaal.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:51 schreef Wup het volgende:
Camtasia Studio
omdat je zelf formaat & codecs kan bepalen bij het opnemen maar het wemelt volgens mij van de streamrecorders ....
he hoe kan dat nou...??? heb 'm daar ooit gehost, maar wel zo dat iedereen 't kan bekijken... vreemd...quote:Op donderdag 16 december 2004 14:11 schreef Wup het volgende:
da's bij de jongens, dat werkt hier dus niet....
* Wup en haar grote vrienden
quote:RETURN from the URN
dat waren toch van die roze???quote:Op donderdag 16 december 2004 13:54 schreef Wup het volgende:
[..]
nah, het was niet zo zeer dat mutsje maar het geheel....... die kousen bv:)
hihi, daar had ik even overheen gekeken.....dat zijn de betere hintsquote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 14:43 schreef Wup het volgende:
[..]
hihi, daar had ik even overheen gekeken.....dat zijn de betere hints
het wordt idd. wel eens tijd voor wat spectakel...
dan levert die investering in het decor ook eens wat op........
* Wup zwaait Hugo enthousiast uit
Ik ben bang dat de sponsor daar niet zo blij mee zal zijn.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:43 schreef Wup het volgende:
hihi, daar had ik even overheen gekeken.....dat zijn de betere hints
het wordt idd. wel eens tijd voor wat spectakel...
dan levert die investering in het decor ook eens wat op........
ben ik heel duf als ik zeg dat ik je niet snap?!?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben bang dat de sponsor daar niet zo blij mee zal zijn.
Ik heb een griepvirus in mijn hoofd, snap hem dus ook niet!!quote:Op donderdag 16 december 2004 18:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben ik heel duf als ik zeg dat ik je niet snap?!?
Vanaf dit seizoen heeft ONM echte liften. Ze hebben een dealtje gesloten met Kone Liften BV. Ik denk niet dat die blij zullen zijn als hun liften dezelfde mankementen gaan vertonen als in de film 'De Lift'.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:14 schreef babette21 het volgende:
ben ik heel duf als ik zeg dat ik je niet snap?!?
oh oke, vandaar.... echte liften? waarom is dat in Godsnaam nodig?!?quote:Op donderdag 16 december 2004 18:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanaf dit seizoen heeft ONM echte liften. Ze hebben een dealtje gesloten met Kone Liften BV. Ik denk niet dat die blij zullen zijn als hun liften dezelfde mankementen gaan vertonen als in de film 'De Lift'.
Door Josine van Dalsum, de moeder van Aram-John?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:06 schreef babette21 het volgende:
ik vind dat Hugo best onthoofd mag worden door een lift en ik weet toevallig dat ik niet de enige ben!
ik vind Shirina behoorlijk grappig vandaag........quote:Op donderdag 16 december 2004 19:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik snap niet dat Shirina Kyra helpt. Ik had haar tegen een betonmuur laten lopen. Figuurlijk dan ...
stoer hoor die oude filmpjuhs.....quote:Op donderdag 16 december 2004 19:03 schreef babette21 het volgende:
Oke, dat ene filmpje houden jullie nog even te goed,
maar heb gelukkig nog meer moois in de aanbieding:
het ging me ook meer om de verzameling galmen en andere troepjes die ze onder Niels zn stem hadden gemonteerd...quote:[sup]Enne Wupje, weet je nog dat jij het had over het foute muziekje bij de Niels-doet-Claire-een-aanzoek-scene?!
Ik begreep helemaal wat je bedoelde... maar persoonlijk vind ik dit achtergrondmuziekje wel de meest kitscherige uit 10 ONM haha!!
Fuck jij met je strot?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:55 schreef pberends het volgende:
Dat chaotische gedoe van Stijn komt m'n fucking strot uit
Fucking is in dit verband een bijvoegelijk naamwoord ofzo.quote:
Wie is dat nou weer?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:59 schreef Wup het volgende:
Robbert Vogtlander mag blijven........................
ze staat ook meteen op de gastrollijst......
Verplaats die naam maar naar de harde kern lijst. (Of wissel wat)quote:Op donderdag 16 december 2004 19:59 schreef Wup het volgende:
Robbert Vogtlander mag blijven........................
ze staat ook meteen op de gastrollijst......
bovenaan uiteraard.
had ik ut toch nog goed voorspeld gisteren:)quote:Op donderdag 16 december 2004 20:06 schreef babette21 het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
* Babetje is sprakeloos en pinkt een traantje weg.......
hey... was?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:10 schreef soapie het volgende:
Ben blij dat ze Claire niet tot Kerstengel gebombardeerd hebben..... Was mooi zo!!!!!!
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:15 schreef Wup het volgende:
[..]
hey... was?
we want more...................
Morgen meer Claire! Niels op dat bankje, mooie setting/sfeer...quote:Op donderdag 16 december 2004 20:15 schreef Wup het volgende:
we want more...................
haha, mooi dat ze dat dan in elk geval ook doorhebben:)quote:Op donderdag 16 december 2004 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Stijn stond helemaal onderaan... de bezorger was belangrijker:)
* Wup stuitert salto'end over het forumquote:Op donderdag 16 december 2004 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Morgen meer Claire! Niels op dat bankje, mooie setting/sfeer...![]()
't viel gelukkig mee; en ze wordt sowieso compleet weggespeeld dus dat scheelt...quote:Op donderdag 16 december 2004 19:41 schreef Wup het volgende:
wanneer rot dat kutkind nou eens op uit mnons Nielslijntje.....
Mag ik hieruit opmaken dat ie 't zowaar doet?!?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:44 schreef Wup het volgende:
stoer hoor die oude filmpjuhs.....
Ja dat gejoel tijdens zijn Shakespeare-verhaal, toch?! Maar het muziekje was ook fout haha!!quote:het ging me ook meer om de verzameling galmen en andere troepjes die ze onder Niels zn stem hadden gemonteerd...
LOLquote:Op donderdag 16 december 2004 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Stijn stond helemaal onderaan... de bezorger was belangrijker:)
mja maar ze bemoeit zich er teveel mee, die troel ging hem ook nog bellenquote:Op donderdag 16 december 2004 20:30 schreef babette21 het volgende:
't viel gelukkig mee; en ze wordt sowieso compleet weggespeeld dus dat scheelt...
yeps, hier doet ie het, zolang die jongens zich er niet mee bemoeien gaat alles goed natuurlijk:)quote:Op donderdag 16 december 2004 20:32 schreef babette21 het volgende:
Mag ik hieruit opmaken dat ie 't zowaar doet?!?
Da's mooi, begin ik 't eindelijk te leren.....
dat muziekje weet ik niet meer zo, dat Shakespeare gedoetje vond ik sowieso al niet zo een succes......quote:Ja dat gejoel tijdens zijn Shakespeare-verhaal, toch?! Maar het muziekje was ook fout haha!!
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:30 schreef Wup het volgende:
ONM 27 januari 2004, hoe het begon.... [save target as]
LOL, feestbeest Chris... sinds wanneer heeft hij eigenlijk vrienden....quote:Op donderdag 16 december 2004 21:12 schreef babette21 het volgende:
Goh alweer.....
mja ik had eerder al het schapenvriendinnetje van Ariel naar voren geschoven....quote:Op donderdag 16 december 2004 21:14 schreef Wup het volgende:
LOL, feestbeest Chris... sinds wanneer heeft hij eigenlijk vrienden....
Evelien zal die psychologiestudente wel zijn... ben benieuwd wat ze daar nou weer voor uit gaan zoeken
Het is misschien een beetje vergezocht, maar misschien is Evelien ook de 'vaste' partner van Marjolein.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:14 schreef Wup het volgende:
Evelien zal die psychologiestudente wel zijn... ben benieuwd wat ze daar nou weer voor uit gaan zoeken
voor zover ik weet niet, kweet ook niet waar Iwan 't over heeft.....quote:Op donderdag 16 december 2004 21:25 schreef Wup het volgende:
heb ik iets gemist?
ik zie haar in de verhaaltjes alleen flirten met een patiente....
Nah... van die Renee zou ik al niet blij worden enquote:zou ik ook doen als ik met zo een rode doos werd opgezadeld.......
Ik dacht even hardop mee met de schrijvers... zeg maar de put dempen voordat het paard verdronken is. Marjolein zou toch heel wat stof doen opwaaien, maar tot nu toe is er nog niks van terecht gekomen.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:36 schreef babette21 het volgende:
voor zover ik weet niet, kweet ook niet waar Iwan 't over heeft.....
mja dat stof laat wel erg lang op zich wachten idd.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik dacht even hardop mee met de schrijvers... zeg maar de put dempen voordat het paard verdronken is. Marjolein zou toch heel wat stof doen opwaaien, maar tot nu toe is er nog niks van terecht gekomen.
BTW: Marjolein is wel hypocriet... Ze had commentaar op het geflirt van Marnix, maar zelf doet ze evenhard mee.
dat dacht ik vandaag juist van Joost...quote:Op donderdag 16 december 2004 21:43 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Marjolein is wel hypocriet... Ze had commentaar op het geflirt van Marnix, maar zelf doet ze evenhard mee.
quote:De gevolgen van Lizzy's zwangerschap beginnen langzaam tot Joost door te dringen.
Joost scheurt door de straten...... no need to say more....quote:Op donderdag 16 december 2004 21:50 schreef Wup het volgende:
mja dat stof laat wel erg lang op zich wachten idd. [...]
maar ja die verhaaltjes van tegenwoordig......
Ja, daar zat ik ook aan te denken tijdens de uitzending, maar door Niels en Claire is me dat helemaal ontschoten.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:51 schreef babette21 het volgende:
dat dacht ik vandaag juist van Joost...
beetje lopen zedenpreken terwijl ie nog geen half jaar geleden met Nico 't stro indook!!
quote:Op donderdag 16 december 2004 21:55 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
ter illustratie......
wat zijn we allemaal heerlijk blij hequote:Op donderdag 16 december 2004 21:58 schreef Iwan1976 het volgende:
maar door Niels en Claire is me dat helemaal ontschoten.![]()
Moet je dat echt - serieus - nog vragen?!??!?!??!quote:Op donderdag 16 december 2004 22:08 schreef Airelle het volgende:
Wat was de cliff van vandaag?
foei, ga je vraag spoelen!quote:Op donderdag 16 december 2004 22:08 schreef Airelle het volgende:
Wat was de cliff van vandaag?
Ik lees me dus weer niet goed in... sorry..quote:Op donderdag 16 december 2004 22:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
Moet je dat echt - serieus - nog vragen?!??!?!??!
mja wat een happy picje ook...quote:Op donderdag 16 december 2004 22:05 schreef babette21 het volgende:
wat zijn we allemaal heerlijk blij he
[afbeelding]
wij zijn ernstig in de Gloria en huppelen met z'n drietjes in 't rond....quote:Op donderdag 16 december 2004 22:09 schreef Airelle het volgende:
Maarja jullie gaan ook wel erg snel.
mja we vieren een wild feestje hierquote:Op donderdag 16 december 2004 22:15 schreef babette21 het volgende:
wij zijn ernstig in de Gloria en huppelen met z'n drietjes in 't rond....
* Babetje zegt: tijd voor een rose'tje!!
en na-geniet-caps... ik hem 'm [nog] niet opgenomen!!
ja gezellig is ie he...quote:Op donderdag 16 december 2004 22:14 schreef Wup het volgende:
mja wat een happy picje ook...
misschien gaat ze nog wat rond spoken in 't AZB...quote:een lollige ruzie zal er wel niet meer inzitten:)
haha ja, was tijdens de Hillard aflevering & dat aanzoekjequote:
jaaaaaa, Iris moet dood, Iris moet dood................quote:misschien gaat ze nog wat rond spoken in 't AZB...
co-assistentjes op stang jagen enzo [vast niet, maar 't idee is leuk genoeg]
beidenquote:Op donderdag 16 december 2004 22:17 schreef Wup het volgende:
mja we vieren een wild feestje hier
ik ben wat filmpjes aan het klooien nu, wil je liever caps?
yep, zelfde oorbellen!!!quote:Op donderdag 16 december 2004 22:20 schreef Wup het volgende:
haha ja, was tijdens de Hillard aflevering & dat aanzoekje >> haha!!
quote:jaaaaaa, Iris moet dood, Iris moet dood................
ONM 16 december 2004, La Claire....quote:
is goed, maar voordat ik er 6 geselecteerd heb:(quote:overigens, ging jij nog wat plaatjes [stuk of 6] voor me screenen voor 't Archief?!
de mooiste Claire-solo's according to The Wup!?!?
Ga jij er bij liggen?quote:Op donderdag 16 december 2004 22:20 schreef Wup het volgende:
jaaaaaa, Iris moet dood, Iris moet dood................
shit he, moet ik weer huilen.... gaat lekker hier....quote:
tja als ik me bedenk hoeveel je er waarschijnlijk hebt en dat ze je allemaal even lief zijnquote:is goed, maar voordat ik er 6 geselecteerd heb:(
nu ff niet wiv, dit is ons feestje.....quote:Op donderdag 16 december 2004 22:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Er mag vanalles worden afgeschoten (Horsie Curie, Hugo, Joost, Tonnie, Ilyas, Shirina, JOYCE!!!, Marnix, Frommel, Tara, de twee haviksneuzen die serveren, de ontbijtbezorger, Romeo), maar van mijn Iris en Lizzy blijven jullie af!
ja ze zijn geweldig....quote:Op donderdag 16 december 2004 22:49 schreef Wup het volgende:
hihi, ze bestaan nog steeds en ze blijven leuk:)
haha ruzies met Joyce, toen er nog een kleine kans op de alter was:)quote:Op donderdag 16 december 2004 23:24 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
nog eentje, om 't af te leren...
Goodnight, sleep tight![]()
![]()
mja Babette & Wup hadden als enigen blind vertrouwen in Svens Nieuwsdienstje....quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:37 schreef Svensational het volgende:
Ik zei toch dat Claire nog terug zou komen
quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:56 schreef Wup het volgende:
[..]
mja Babette & Wup hadden als enigen blind vertrouwen in Svens Nieuwsdienstje....
dan had ik het niet van belang gevonden bedoel je....quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:57 schreef Svensational het volgende:
Als het iemand anders was geweest dan Claire had je het vast niet geloofd
tssssssssssss wel lief blijven jij, alle make-up was al opgegaan aan Stijn vandaagquote:Op vrijdag 17 december 2004 03:33 schreef Svensational het volgende:
Dat was wel een hele korte La Claire TerugkeerMaar ontzettend bedankt iig
En ze had zoveel make-up op dat haar pukkel niet te zien was
Ijdele hoop?quote:Op vrijdag 17 december 2004 03:37 schreef Wup het volgende:
enne... morgen en volgende week [enzo:) ] krijgen we nog veeeeeeeeeeeeeel meer Clairedingetjes
Oud Knarretje?quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:12 schreef Svensational het volgende:
Nu de volgende op mij lijstje nog
Wat is je moeder trouwens?quote:
ach ja op een been kan je ook niet lopen!quote:Op donderdag 16 december 2004 19:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat kan die Kyra happen, zeg en ze komt geen ons bij! Twee ontbijtjes! DE HOER!
babetje en wup's dag kunnen zeker niet meer stuk....quote:Op donderdag 16 december 2004 20:17 schreef babette21 het volgende:
we krijgen ook meer: Niels leeft in z'n fantasiewereldje blabla, remember....
en bij volgende week staat ook zoiets..... Sven had 't bij een juiste eind...
en ja, jij gisteren dus ook hahahaha!!!
* Babetje huppelt mee....
als ze gaat rond spoken mag ze Stijn en Hugo wel even de stuipen op het lijf jagen....quote:Op donderdag 16 december 2004 22:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja gezellig is ie he...
[..]
misschien gaat ze nog wat rond spoken in 't AZB...
co-assistentjes op stang jagen enzo [vast niet, maar 't idee is leuk genoeg]
quote:Op donderdag 16 december 2004 22:20 schreef Wup het volgende:
[..]
[..]
jaaaaaa, Iris moet dood, Iris moet dood................
iedereen behalve Marjolein!!!!quote:Op donderdag 16 december 2004 22:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ga jij er bij liggen?
Er mag vanalles worden afgeschoten (Horsie Curie, Hugo, Joost, Tonnie, Ilyas, Shirina, JOYCE!!!, Marnix, Frommel, Tara, de twee haviksneuzen die serveren, de ontbijtbezorger, Romeo), maar van mijn Iris en Lizzy blijven jullie af!
Nu eerst Stijn, en de ugly-twins uit Dok!!!!!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:12 schreef Svensational het volgende:
Nu de volgende op mij lijstje nog
Misschien komt Joyce's alter weer om het hoekje kijken en neemt ze wraak op Marnix??? I hope soquote:Op donderdag 16 december 2004 23:32 schreef Wup het volgende:
[..]
haha ruzies met Joyce, toen er nog een kleine kans op de alter was:)
Yeah,quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:16 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Misschien komt Joyce's alter weer om het hoekje kijken en neemt ze wraak op Marnix??? I hope so
quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:16 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Misschien komt Joyce's alter weer om het hoekje kijken en neemt ze wraak op Marnix??? I hope so
jup die kon je niet missenquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:00 schreef Orginial het volgende:
Was jullie trouwens gister opgevallen Joost in een roze badjas?![]()
Bijna helemaal mee eens, alleen hoeven Hugo en Renee van mij niet weg!!!! Ik zie dan liever Ylias en Iris vertrekken......quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:47 schreef haagse_elfje het volgende:
my death wish lijstje
in volgorde van wie eerst![]()
1.Stijn
2.ugly twins DOK
3.Romeo
4.Sanne
5.Hugo
6.Shirina
7.die vrienden van Gyman
8.Rene (maar marjolein mag wel blijven en haar plaats dan in nemen) aan de andere kant mag ze ook wel blijven zolang ze maar leuke vriendinnetjes krijgt
ach ja je moet wat te klagen hebben, hoe minder die dok meiskes in beeld zij hoe beter!quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:40 schreef Wup het volgende:
wat heb je nou voor last van die dok meiskes & de vriendjes van Gyman....
als de familie van Walsum wordt omgeschoffeld en iedereen die onder de maat acteert gewoon wordt ontslagen zou het al een stuk opknappen.
ow en ik irriteer me idd. ook mateloos aan Ilyas hoewel hij dus niet slecht speelt
erger nog dan de acteurs zijn natuurlijk de schrijvers...
Ilyas wel maar Irisquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:05 schreef soapie het volgende:
[..]
Bijna helemaal mee eens, alleen hoeven Hugo en Renee van mij niet weg!!!! Ik zie dan liever Ylias en Iris vertrekken......
Het zijn van die nutteloze wezensquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:40 schreef Wup het volgende:
quote:erger nog dan de acteurs zijn natuurlijk de schrijvers...
het zal me niks verbazen als dat opzet was,quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:36 schreef haagse_elfje het volgende:
er zat een foutje in want toen Chris met die loser aan het praten was over "werk" zat hij zogenaamd in een medisch vakblad te bladeren en dingen voor te lezen maar later pakte stijn dat blad op en toen zag je de voorkant waar je travel in kon lezen....is dit een stille hint dat Stijn voorgoed op vakantie gaat
Ja de bouqet-reeksquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:17 schreef Wup het volgende:
Stijn ging ook een verjaardagscadeau voor Chris zijn pre-afstudeerffeestje kopen....
tjsa, ik begin ook beetje uitgekeken te raken op Chris dus zijn reactie daarop is me een beetje ontgaan....quote:
Het ging na het feestje de vuilniszak in, nadat hij eerst die Berlijnfoto's eruit gevist had!!!!!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:32 schreef Wup het volgende:
[..]
tjsa, ik begin ook beetje uitgekeken te raken op Chris dus zijn reactie daarop is me een beetje ontgaan....
dat vraag ik me dus ook af....quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:40 schreef Wup het volgende:
de schrijvers maken er al tijden een potje van maar 't maakt me op het moment geen drol uit...quote:erger nog dan de acteurs zijn natuurlijk de schrijvers...
da's niks nieuws, heeft ie regelmatig aan...quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:00 schreef Orginial het volgende:
Was jullie trouwens gister opgevallen Joost in een roze badjas?![]()
ja maar dan draai je de zaken om, het verhaaltje op zich stelt namelijk niks voor.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:08 schreef babette21 het volgende:
de schrijvers maken er al tijden een potje van maar 't maakt me op het moment geen drol uit...
't Niels-lijntje maakt echt alles goed:
zoals Robert de la Haye Nielsje compleet naar de klote laat gaan, echt "wow" gewoon....
Voor het eerst dit seizoen kan ik echt niet wachten tot 't half acht is.....
echt super dit.....quote:Op donderdag 16 december 2004 23:30 schreef Wup het volgende:
Cliffhanger ONM 16 december 2004
[afbeeldingen Niels en Claire]
ja dat bedoel ik juist.... al mijn aandacht gaat uit naar 't geweldige spel van Robert;quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:17 schreef Wup het volgende:
ja maar dan draai je de zaken om, het verhaaltje op zich stelt namelijk niks voor.
[ behalve dan natuurlijk de heilige La C. te voorschijn getoverd wordt:)]
Robert de la Haye weet het zo geweldig te maken, daar hebben de schrijvers geen credit aan.....
shit he ik ben echt erg....quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:43 schreef Wup het volgende:
ONM 16 december 2004, Robert de la Haye als Niels Richter
[afbeeldingen Zielig Niels]
voor het geval je je bestellijst nog wilt aanpassen;)
Ik weet nu nog steeds niet wat het eind-shot is...quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:43 schreef Wup het volgende:
ONM 16 december 2004, Robert de la Haye als Niels Richter
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
voor het geval je je bestellijst nog wilt aanpassen;)
quote:
het zou goed kunnen, het viel mij eigenlijk op na Chris zijn beoordeling, toen Chris zijn beoordeling kreeg stond onderaan iets over huidziektes op zijn beoordeling....quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:17 schreef Wup het volgende:
[..]
het zal me niks verbazen als dat opzet was,
Stijn pakte gewoon een verkeerde [Brazilie?] folder van Joost zijn bureau om nog eens aan te geven dat die jongen een chaoot is [vinden ze echt enorm lollig daar]
Stijn ging ook een verjaardagscadeau voor Chris zijn pre-afstudeerffeestje kopen....
Waar zit je? Friesland?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:33 schreef haagse_elfje het volgende:
damn ik kan hier geen ONM kijken![]()
nee op een verjaardag en die mensen haten ONMquote:
of plastisch chirurgie?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:33 schreef pberends het volgende:
Tara moet heeeeeeeeeeeel lang slapen voordat ze er een beetje normaal uit ziet.
16.300.000 - 600.000 kijkers: 15.700.000 Nederlanders. Oftewel 96,32% van de Nederlanders.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:35 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nee op een verjaardag en die mensen haten ONMmja, ik neem het op
wie haat er nou ONM?????![]()
Je zou er bijna een stichting voor oprichten.quote:
dat is nog tot daar aan toe maar het blijft jammer dat ze hem op het rechte pad moet brengenquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:46 schreef babette21 het volgende:
tot nu toe ligt de Claire-Comeback aardig in de lijn der verwachting...
Niels die half-stoned wordt door haar verschijning....
Met dat grijnzen valt die botox wel erg op......quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:48 schreef Wup het volgende:
iets meer dan grijnzen is toch niet teveel gevraagd
yep, da's wat ik bedoelde met "dezelfde boodschap als die van de Kerstengel"quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:48 schreef Wup het volgende:
dat is nog tot daar aan toe maar het blijft jammer dat ze hem op het rechte pad moet brengen
tja 't is de fantasie van Niels en die gaat blijkbaar niet verder dan de buitenkant...quote:en iets meer dan grijnzen is toch niet teveel gevraagd
zeg, let jij een beetje op je woorden...quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:02 schreef soapie het volgende:
Met dat grijnzen valt die botox wel erg op......
mafkees....quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:02 schreef babette21 het volgende:
tja 't is de fantasie van Niels en die gaat blijkbaar niet verder dan de buitenkant...
blijkbaar heeft Claire inhoudelijk weinig aan zijn leven toegevoegd....
yep, is echt een doos eersteklas....quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:01 schreef Airelle het volgende:
Wat heb ik een vreselijke naamgenoot.
Die vorige was ook al blond enz.
moi?!quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:05 schreef Wup het volgende:
mafkees....
nah, zou ik ook denken!! Was beter geweest als Claire meteen begon te zeiken:quote:een chagrijnige bui is toch het eerste waar hij aan zou moeten denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |