Bijna helemaal mee eens, alleen hoeven Hugo en Renee van mij niet weg!!!! Ik zie dan liever Ylias en Iris vertrekken......quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:47 schreef haagse_elfje het volgende:
my death wish lijstje
in volgorde van wie eerst![]()
1.Stijn
2.ugly twins DOK
3.Romeo
4.Sanne
5.Hugo
6.Shirina
7.die vrienden van Gyman
8.Rene (maar marjolein mag wel blijven en haar plaats dan in nemen) aan de andere kant mag ze ook wel blijven zolang ze maar leuke vriendinnetjes krijgt
ach ja je moet wat te klagen hebben, hoe minder die dok meiskes in beeld zij hoe beter!quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:40 schreef Wup het volgende:
wat heb je nou voor last van die dok meiskes & de vriendjes van Gyman....
als de familie van Walsum wordt omgeschoffeld en iedereen die onder de maat acteert gewoon wordt ontslagen zou het al een stuk opknappen.
ow en ik irriteer me idd. ook mateloos aan Ilyas hoewel hij dus niet slecht speelt
erger nog dan de acteurs zijn natuurlijk de schrijvers...
Ilyas wel maar Irisquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:05 schreef soapie het volgende:
[..]
Bijna helemaal mee eens, alleen hoeven Hugo en Renee van mij niet weg!!!! Ik zie dan liever Ylias en Iris vertrekken......
Het zijn van die nutteloze wezensquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:40 schreef Wup het volgende:
quote:erger nog dan de acteurs zijn natuurlijk de schrijvers...
het zal me niks verbazen als dat opzet was,quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:36 schreef haagse_elfje het volgende:
er zat een foutje in want toen Chris met die loser aan het praten was over "werk" zat hij zogenaamd in een medisch vakblad te bladeren en dingen voor te lezen maar later pakte stijn dat blad op en toen zag je de voorkant waar je travel in kon lezen....is dit een stille hint dat Stijn voorgoed op vakantie gaat
Ja de bouqet-reeksquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:17 schreef Wup het volgende:
Stijn ging ook een verjaardagscadeau voor Chris zijn pre-afstudeerffeestje kopen....
tjsa, ik begin ook beetje uitgekeken te raken op Chris dus zijn reactie daarop is me een beetje ontgaan....quote:
Het ging na het feestje de vuilniszak in, nadat hij eerst die Berlijnfoto's eruit gevist had!!!!!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:32 schreef Wup het volgende:
[..]
tjsa, ik begin ook beetje uitgekeken te raken op Chris dus zijn reactie daarop is me een beetje ontgaan....
dat vraag ik me dus ook af....quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:40 schreef Wup het volgende:
de schrijvers maken er al tijden een potje van maar 't maakt me op het moment geen drol uit...quote:erger nog dan de acteurs zijn natuurlijk de schrijvers...
da's niks nieuws, heeft ie regelmatig aan...quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:00 schreef Orginial het volgende:
Was jullie trouwens gister opgevallen Joost in een roze badjas?![]()
ja maar dan draai je de zaken om, het verhaaltje op zich stelt namelijk niks voor.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:08 schreef babette21 het volgende:
de schrijvers maken er al tijden een potje van maar 't maakt me op het moment geen drol uit...
't Niels-lijntje maakt echt alles goed:
zoals Robert de la Haye Nielsje compleet naar de klote laat gaan, echt "wow" gewoon....
Voor het eerst dit seizoen kan ik echt niet wachten tot 't half acht is.....
echt super dit.....quote:Op donderdag 16 december 2004 23:30 schreef Wup het volgende:
Cliffhanger ONM 16 december 2004
[afbeeldingen Niels en Claire]
ja dat bedoel ik juist.... al mijn aandacht gaat uit naar 't geweldige spel van Robert;quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:17 schreef Wup het volgende:
ja maar dan draai je de zaken om, het verhaaltje op zich stelt namelijk niks voor.
[ behalve dan natuurlijk de heilige La C. te voorschijn getoverd wordt:)]
Robert de la Haye weet het zo geweldig te maken, daar hebben de schrijvers geen credit aan.....
shit he ik ben echt erg....quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:43 schreef Wup het volgende:
ONM 16 december 2004, Robert de la Haye als Niels Richter
[afbeeldingen Zielig Niels]
voor het geval je je bestellijst nog wilt aanpassen;)
Ik weet nu nog steeds niet wat het eind-shot is...quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:43 schreef Wup het volgende:
ONM 16 december 2004, Robert de la Haye als Niels Richter
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
voor het geval je je bestellijst nog wilt aanpassen;)
quote:
het zou goed kunnen, het viel mij eigenlijk op na Chris zijn beoordeling, toen Chris zijn beoordeling kreeg stond onderaan iets over huidziektes op zijn beoordeling....quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:17 schreef Wup het volgende:
[..]
het zal me niks verbazen als dat opzet was,
Stijn pakte gewoon een verkeerde [Brazilie?] folder van Joost zijn bureau om nog eens aan te geven dat die jongen een chaoot is [vinden ze echt enorm lollig daar]
Stijn ging ook een verjaardagscadeau voor Chris zijn pre-afstudeerffeestje kopen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |