dat kan hij vast niets....quote:Op donderdag 16 december 2004 08:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
We gaan niet mierenneuken, hè?
ja ik zie het...de reden dat het mij opeens zo opviel was dat toen bram er nog werkte hij nooit op dezelfde afdeling zat als die rooie, ik Shirina&Kyra nog never ever op Gyn zag lopen vandaar....quote:Op donderdag 16 december 2004 02:25 schreef Wup het volgende:
[..]
we hebben ooit eens een AZB-bordenonderzoekje gedaan
[september 2004]
[afbeelding]
ze waren naar berlijn...quote:Op donderdag 16 december 2004 10:53 schreef babette21 het volgende:
Gekwijl van Stijn en Sanne.... logisch ook om naar een feestje van je foute ex te gaan....
[ps. ik wist niet eens dat ze op vakantie waren geweest, vond 't al zo rustig]
]
oh.... oke....quote:Op donderdag 16 december 2004 11:09 schreef haagse_elfje het volgende:
ze waren naar berlijn...
ja dat idee had ik ook...Ze gingen naar berlijn om te vieren dat die kwal zijn agio plek heeft gehad....jammer dat ze daar geen ongeluk kregen....quote:Op donderdag 16 december 2004 11:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh.... oke....
aan de foto's te zien naar een alternatieve loveparade....
De serie heeft voor mij 'n iets te hoog EO-gehalte, maar Hidde Maas was weer zoquote:Op donderdag 16 december 2004 00:50 schreef Wup het volgende:
beetje offtopic: ik vanavond eindelijk naar de Duivel van Veghel gekeken;
[ik had het opgenomen van internet maar steeds vergeten te kijken]
de serie op zich lijkt me niet erg de moeite waard maar wat was Hidde Maas weer helemaal geweldig
Hidde Maas in een dwangbuisje, wat kan een mens nog meer wensen........
quote:Op donderdag 16 december 2004 12:56 schreef pberends het volgende:
Ik hoop dat Romeo en Hugo bi zijn en er samen vandoor gaan en Kira in de steek laten.
ik weet niet onder welke stoeptegel jij hebt gezeten,quote:Op donderdag 16 december 2004 12:56 schreef pberends het volgende:
Ik hoop dat Romeo en Hugo bi zijn en er samen vandoor gaan en Kira in de steek laten.
"kuch" Chris "kuch"quote:Op donderdag 16 december 2004 13:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik weet niet onder welke stoeptegel jij hebt gezeten,
maar Hugo gaat meer voor klein, blank en ambitieus...
VERKLAAR JE NADER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 16 december 2004 00:47 schreef Wup het volgende:
want we krijgen La Claire......
Het enige waar Romeo bij Hugo aan mag zitten is z'n sportwagentje... en Hugo heeft z'n handen natuurlijk al vol aan Chris, die nog een aantal sociale vaardigheden bijgebracht moet worden.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:56 schreef pberends het volgende:
het was ook een opmerkelijk mutsje....quote:Op donderdag 16 december 2004 13:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
VERKLAAR JE NADER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nu ik heb zitten teruglezen zie ik dat ik al ongeveer #8 in de rij was die over 't mutsje van Lizzy begon.... sorry....
gezellig samen in zijn kantoor deur op slot....kom maar Chris zo moet je niet met een patient om gaan, zo ga ik wel met jou om....quote:Op donderdag 16 december 2004 13:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het enige waar Romeo bij Hugo aan mag zitten is z'n sportwagentje... en Hugo heeft z'n handen natuurlijk al vol aan Chris, die nog een aantal sociale vaardigheden bijgebracht moet worden.![]()
zeg dat wel.... misschien was het een stille hint aan Joost,quote:Op donderdag 16 december 2004 13:04 schreef haagse_elfje het volgende:
het was ook een opmerkelijk mutsje....
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:07 schreef babette21 het volgende:
zeg dat wel.... misschien was het een stille hint aan Joost,
dat hij beter ook een "mutsje" had kunnen gebruiken........
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg dat wel.... misschien was het een stille hint aan Joost,
dat hij beter ook een "mutsje" had kunnen gebruiken........
volgens mij had Hugo dat sportwagentje ingeruild....quote:Op donderdag 16 december 2004 13:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Het enige waar Romeo bij Hugo aan mag zitten is z'n sportwagentje... en Hugo heeft z'n handen natuurlijk al vol aan Chris, die nog een aantal sociale vaardigheden bijgebracht moet worden.![]()
je weet wat ze zeggen hoe groter hoe kleiner de.....inhoudquote:Op donderdag 16 december 2004 13:44 schreef Wup het volgende:
[..]
volgens mij had Hugo dat sportwagentje ingeruild....
[afbeelding]
seizoen 11
[afbeelding]
seizoen 12 [ tijdens van Walsumontvoering]
btw: behalve die irritante liftscene nummer zoveel tussen Hugo & Kyra gisteren werden we ook nog getracteerd op een zoenscene in de auto... dat werd wel weer eens tijd natuurlijk:(
volgens mij heeft hij ook nog een tijdje in een Audi TT rondgereden...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:44 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
seizoen 11
[afbeelding]
seizoen 12 [ tijdens van Walsumontvoering]
én we mochten weer eens aanschouwen hoe Huug een blaadje sla naar binnenwerkt....quote:btw: behalve die irritante liftscene nummer zoveel tussen Hugo & Kyra gisteren werden we ook nog getracteerd op een zoenscene in de auto... dat werd wel weer eens tijd natuurlijk:(
Die moest hij inruilen om z'n (tot nu toe onzichtbare) bootje te kunnen betalen, waarmee hij eerdaags een wereldreis naar Madagascar gaat maken.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:44 schreef Wup het volgende:
Als je Hidde Maas uit de uitzending zou knippen bleef er niks over....quote:Op donderdag 16 december 2004 12:52 schreef Iwan1976 het volgende:
De serie heeft voor mij 'n iets te hoog EO-gehalte, maar Hidde Maas was weer zo.
BTW: Welk programma gebruik jij om internetuitzendingen op te nemen?
preview voor vandaag.........quote:Op donderdag 16 december 2004 13:03 schreef babette21 het volgende:
VERKLAAR JE NADER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nah, het was niet zo zeer dat mutsje maar het geheel....... die kousen bv:)quote:nu ik heb zitten teruglezen zie ik dat ik al ongeveer #8 in de rij was die over 't mutsje van Lizzy begon.... sorry....
Thnx! Er zijn zoveel streamrecorders dat je door de bomen het bos niet meer ziet, maar zelf het formaat & codecs instellen is ideaal.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:51 schreef Wup het volgende:
Camtasia Studio
omdat je zelf formaat & codecs kan bepalen bij het opnemen maar het wemelt volgens mij van de streamrecorders ....
he hoe kan dat nou...??? heb 'm daar ooit gehost, maar wel zo dat iedereen 't kan bekijken... vreemd...quote:Op donderdag 16 december 2004 14:11 schreef Wup het volgende:
da's bij de jongens, dat werkt hier dus niet....
* Wup en haar grote vrienden
quote:RETURN from the URN
dat waren toch van die roze???quote:Op donderdag 16 december 2004 13:54 schreef Wup het volgende:
[..]
nah, het was niet zo zeer dat mutsje maar het geheel....... die kousen bv:)
hihi, daar had ik even overheen gekeken.....dat zijn de betere hintsquote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 14:43 schreef Wup het volgende:
[..]
hihi, daar had ik even overheen gekeken.....dat zijn de betere hints
het wordt idd. wel eens tijd voor wat spectakel...
dan levert die investering in het decor ook eens wat op........
* Wup zwaait Hugo enthousiast uit
Ik ben bang dat de sponsor daar niet zo blij mee zal zijn.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:43 schreef Wup het volgende:
hihi, daar had ik even overheen gekeken.....dat zijn de betere hints
het wordt idd. wel eens tijd voor wat spectakel...
dan levert die investering in het decor ook eens wat op........
ben ik heel duf als ik zeg dat ik je niet snap?!?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben bang dat de sponsor daar niet zo blij mee zal zijn.
Ik heb een griepvirus in mijn hoofd, snap hem dus ook niet!!quote:Op donderdag 16 december 2004 18:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben ik heel duf als ik zeg dat ik je niet snap?!?
Vanaf dit seizoen heeft ONM echte liften. Ze hebben een dealtje gesloten met Kone Liften BV. Ik denk niet dat die blij zullen zijn als hun liften dezelfde mankementen gaan vertonen als in de film 'De Lift'.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:14 schreef babette21 het volgende:
ben ik heel duf als ik zeg dat ik je niet snap?!?
oh oke, vandaar.... echte liften? waarom is dat in Godsnaam nodig?!?quote:Op donderdag 16 december 2004 18:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanaf dit seizoen heeft ONM echte liften. Ze hebben een dealtje gesloten met Kone Liften BV. Ik denk niet dat die blij zullen zijn als hun liften dezelfde mankementen gaan vertonen als in de film 'De Lift'.
Door Josine van Dalsum, de moeder van Aram-John?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:06 schreef babette21 het volgende:
ik vind dat Hugo best onthoofd mag worden door een lift en ik weet toevallig dat ik niet de enige ben!
ik vind Shirina behoorlijk grappig vandaag........quote:Op donderdag 16 december 2004 19:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik snap niet dat Shirina Kyra helpt. Ik had haar tegen een betonmuur laten lopen. Figuurlijk dan ...
stoer hoor die oude filmpjuhs.....quote:Op donderdag 16 december 2004 19:03 schreef babette21 het volgende:
Oke, dat ene filmpje houden jullie nog even te goed,
maar heb gelukkig nog meer moois in de aanbieding:
het ging me ook meer om de verzameling galmen en andere troepjes die ze onder Niels zn stem hadden gemonteerd...quote:[sup]Enne Wupje, weet je nog dat jij het had over het foute muziekje bij de Niels-doet-Claire-een-aanzoek-scene?!
Ik begreep helemaal wat je bedoelde... maar persoonlijk vind ik dit achtergrondmuziekje wel de meest kitscherige uit 10 ONM haha!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |