quote:Op woensdag 15 december 2004 19:50 schreef pberends het volgende:
Volgende keer bij Ajax: "Renee is de hoer van het AZB!"
Bettina vond ik dan nog wel wel meevallen hoor, dit keer.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:59 schreef Wup het volgende:
wat een ontzettend trieste aflevering
en Bettina Berger moet zich schamen, wat een niveau:(
haha wat ziet Lizzy eruit:)
en Hugo kan nog steeds niet normaal eten:(
btw: is er nieuwe regisseur?
Robbert Vogtlander...ik zie hem deze week voor het eerst of niet?
Pim Vosmaer heb ik al een hele tijd niet meer voorbij zien komen....
Aflevering was inderdaad niet veel bijzonders!!!!!quote:Op woensdag 15 december 2004 19:59 schreef Wup het volgende:
Gelijk met Do vertrokken????? Regiseert hij nu die musical ofzo????quote:Op woensdag 15 december 2004 20:09 schreef MirSus het volgende:
Dàt was mij nou ook opgevallen, ik heb al een aantal weken Pim Vosmaer niet meer gezien.
Misschien op vakantie naar Frankrijk??!
Haha, nee joh. Pim is er nog wel. Volgens mij regiseert hij de brazilie verhaallijn!quote:Op woensdag 15 december 2004 20:12 schreef soapie het volgende:
[..]
Gelijk met Do vertrokken????? Regiseert hij nu die musical ofzo????
Robbert Vogtländer heeft ook seizoen 2, 3, 5 en 6 van Goudkust en seizoen 12 en 13 van GTST geregisseerd, maar ONM is idd nieuw voor hem.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:59 schreef Wup het volgende:
Nou dan was vandaag een lekker visitekaartje van hem.....quote:Op woensdag 15 december 2004 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Robbert Vogtländer heeft ook seizoen 2, 3, 5 en 6 van Goudkust en seizoen 12 en 13 van GTST geregisseerd, maar ONM is idd nieuw voor hem.
iedereen heeft zn dag of scene wel eens niet [ Jasmine Sendar vandaag om maar eens iets te noemen;)]quote:Op woensdag 15 december 2004 20:09 schreef MirSus het volgende:
Bettina vond ik dan nog wel wel meevallen hoor, dit keer.
Nou daar kon hij dan weer niks aan doenquote:Op woensdag 15 december 2004 20:22 schreef soapie het volgende:
[..]
Nou dan was vandaag een lekker visitekaartje van hem.....
Vond Renee nog meevallen vergeleken met Stijn....quote:Op woensdag 15 december 2004 20:23 schreef Wup het volgende:
[..]
iedereen heeft zn dag of scene wel eens niet [ Jasmine Sendar vandaag om maar eens iets te noemen;)]
maar Bettina Berger vond ik echt niet om aan te zien vandaag...
ze is het duidelijk niet meer gewend iets te moeten spelen
dat van Goudkust wist ik, aangezien Pim Vosmaer daar ook actief was dacht ik misschien heeft Pim zijn baantje overgedragen.....quote:Op woensdag 15 december 2004 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Robbert Vogtländer heeft ook seizoen 2, 3, 5 en 6 van Goudkust en seizoen 12 en 13 van GTST geregisseerd, maar ONM is idd nieuw voor hem.
haha, deze hele week al hoor, maar deze aflevering is idd. geen beste reclame voor hemquote:Op woensdag 15 december 2004 20:22 schreef soapie het volgende:
Nou dan was vandaag een lekker visitekaartje van hem.....
Kan ik me iets bij voorstellen, met dit acteerniveau....quote:Op woensdag 15 december 2004 20:25 schreef Wup het volgende:
misschien heeft Pim zijn baantje overgedragen.....
Ik begrijp wel wat je bedoelt idd, maar ik vond het nou niet een van haarquote:Op woensdag 15 december 2004 20:23 schreef Wup het volgende:
[..]
iedereen heeft zn dag of scene wel eens niet [ Jasmine Sendar vandaag om maar eens iets te noemen;)]
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 15 december 2004 20:27 schreef soapie het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen, met dit acteerniveau....![]()
Stijn is altijd waardeloos.. daar verbaas ik me al niet meer overquote:Op woensdag 15 december 2004 20:23 schreef MirSus het volgende:
Nou daar kon hij dan weer niks aan doen
ik vind haar juist wel goed de laatste tijd, dus 1 slechte dag moet kunnenquote:Op woensdag 15 december 2004 20:28 schreef MirSus het volgende:
En laten we over Jasmine maar niet eens meer beginnen!![]()
Ik hoop ook dat Bettina (Wertheimer) snel eens de bezem door het AZB komt halen!!!!quote:Op woensdag 15 december 2004 20:36 schreef MirSus het volgende:
Ik hoop zo dat Bettina nog veel leuke dingen te doen krijgt hoor![]()
leuke dingen?? zoals? Gyman? en Marjolein is ook al zo een succes:(quote:Op woensdag 15 december 2004 20:36 schreef MirSus het volgende:
Ik hoop zo dat Bettina nog veel leuke dingen te doen krijgt hoor![]()
hihi nee, maar die mag inderdaad snel terug komen, met een grote bezem!!quote:Op woensdag 15 december 2004 20:40 schreef soapie het volgende:
[..]
maar die Bettina bedoelde je niet he
Pim is morgen jarig! Hij wordt 51.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:59 schreef Wup het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2004 21:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Pim is morgen jarig! Hij wordt 51.
hihi, zelfs ik heb dat weleens gezien vroegerquote:Op woensdag 15 december 2004 21:11 schreef Wup het volgende:
[..]
wil je morgen dan zo een schattig Kanaal 13 picje plaatsen?
quote:Op woensdag 15 december 2004 17:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben je zeker 't belastende filmpje van Iwan vergeten?!?!
[afbeelding]
die grijns van Vroman.... hij blijft geweldig!!
Grappig:) Ik zat net op een 'Kanaal 13'-pagina.quote:Op woensdag 15 december 2004 21:11 schreef Wup het volgende:
wil je morgen dan zo een schattig Kanaal 13 picje plaatsen?
dat vond ik zo cool dat ze dat zei.....quote:
Haha, geweldig. Ik herinner me die vrouw ook nog wel, met dat korte bruine haar.quote:Op woensdag 15 december 2004 21:40 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Grappig:) Ik zat net op een 'Kanaal 13'-pagina.
[afbeelding]
ben ik het wel mee eens, ik heb het haar beter zien doen...quote:Op woensdag 15 december 2004 20:23 schreef Wup het volgende:
[..]
stijnquote:Op woensdag 15 december 2004 20:24 schreef soapie het volgende:
[..]
Vond Renee nog meevallen vergeleken met Stijn....
quote:Op woensdag 15 december 2004 21:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Pim is morgen jarig! Hij wordt 51.
geweldigquote:Op woensdag 15 december 2004 21:40 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor iedereen die de serie niet kent:
'Kanaal 13' was in 1983 een serie bij de NCRV met een hoofdrol voor de toen nog jonge Pim Vosmaer. "Omdat ik ook een radio-piraatje was, sprak deze serie mij enorm aan.", aldus Pim. Het ging over een vrije radiozender en hun belevenissen in de muziekwereld. Pim heette in de serie Pim van Montfoort.
[afbeelding]
Zanger Frank Boeijen heeft ook een gastrol gehad in deze serie. Samen met Doortje Berenkuil (actrice Anna van der Staak), die de presentatie deed, gingen ze een lokale etherpiraat te lijf (Radio Casablanca). Het station begon als legale lokale zender en later werd het een radiopiraat.
[afbeelding]
Ook ONM-er Frederik de Groot (Koen Ligthart) heeft meegespeeld in 'Kanaal 13', als vertegenwoordiger van "Single Sound".
Voordat 'Kanaal 13' begon, speelden nagenoeg dezelfde mensen (in het zelfde pand) in de serie 'De grote klok'. Dit ging over een kleine drukkerij. Waarschijnlijk zagen ze in dat een radiostation meer aan zou spreken.
BRON TEKST: sathoppertv3 (hier en daar een beetje aangepast/aangevuld)
toch blijf je mijn favo fokkerquote:Op woensdag 15 december 2004 17:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat heb ik al twee keer geprobeerd, maar toen was ik net een minuutje ofzo te laat. Dit is gewoon een titel die moest plaatsen. Sommige uitdrukkingen komen in me op en dan moet ik er gelijk iets mee doen, anders vergeet ik ze.
haha, toen ik dat rokje zag, moest ik dus direct aan jou denkenquote:Op woensdag 15 december 2004 21:00 schreef haagse_elfje het volgende:
Het enige plus puntje van vandaag was ja voor mij dan Marjolein had weer een rokje aan![]()
quote:Op woensdag 15 december 2004 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
haha, toen ik dat rokje zag, moest ik dus direct aan jou denken![]()
dank, ik zal hem dit keer toch maar opslaan....quote:Op woensdag 15 december 2004 21:40 schreef Iwan1976 het volgende:
we hebben ooit eens een AZB-bordenonderzoekje gedaanquote:Op woensdag 15 december 2004 21:43 schreef haagse_elfje het volgende:
wat mij opviel Gyneacologie was toch niet eerst op dezelfde afdeling als kindertjes?
Leuke TT bedoel je misschien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |