mja Babette & Wup hadden als enigen blind vertrouwen in Svens Nieuwsdienstje....quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:37 schreef Svensational het volgende:
Ik zei toch dat Claire nog terug zou komen
quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:56 schreef Wup het volgende:
[..]
mja Babette & Wup hadden als enigen blind vertrouwen in Svens Nieuwsdienstje....
dan had ik het niet van belang gevonden bedoel je....quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:57 schreef Svensational het volgende:
Als het iemand anders was geweest dan Claire had je het vast niet geloofd
tssssssssssss wel lief blijven jij, alle make-up was al opgegaan aan Stijn vandaagquote:Op vrijdag 17 december 2004 03:33 schreef Svensational het volgende:
Dat was wel een hele korte La Claire TerugkeerMaar ontzettend bedankt iig
En ze had zoveel make-up op dat haar pukkel niet te zien was
Ijdele hoop?quote:Op vrijdag 17 december 2004 03:37 schreef Wup het volgende:
enne... morgen en volgende week [enzo:) ] krijgen we nog veeeeeeeeeeeeeel meer Clairedingetjes
Oud Knarretje?quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:12 schreef Svensational het volgende:
Nu de volgende op mij lijstje nog
Wat is je moeder trouwens?quote:
ach ja op een been kan je ook niet lopen!quote:Op donderdag 16 december 2004 19:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat kan die Kyra happen, zeg en ze komt geen ons bij! Twee ontbijtjes! DE HOER!
babetje en wup's dag kunnen zeker niet meer stuk....quote:Op donderdag 16 december 2004 20:17 schreef babette21 het volgende:
we krijgen ook meer: Niels leeft in z'n fantasiewereldje blabla, remember....
en bij volgende week staat ook zoiets..... Sven had 't bij een juiste eind...
en ja, jij gisteren dus ook hahahaha!!!
* Babetje huppelt mee....
als ze gaat rond spoken mag ze Stijn en Hugo wel even de stuipen op het lijf jagen....quote:Op donderdag 16 december 2004 22:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja gezellig is ie he...
[..]
misschien gaat ze nog wat rond spoken in 't AZB...
co-assistentjes op stang jagen enzo [vast niet, maar 't idee is leuk genoeg]
quote:Op donderdag 16 december 2004 22:20 schreef Wup het volgende:
[..]
[..]
jaaaaaa, Iris moet dood, Iris moet dood................
iedereen behalve Marjolein!!!!quote:Op donderdag 16 december 2004 22:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ga jij er bij liggen?
Er mag vanalles worden afgeschoten (Horsie Curie, Hugo, Joost, Tonnie, Ilyas, Shirina, JOYCE!!!, Marnix, Frommel, Tara, de twee haviksneuzen die serveren, de ontbijtbezorger, Romeo), maar van mijn Iris en Lizzy blijven jullie af!
Nu eerst Stijn, en de ugly-twins uit Dok!!!!!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:12 schreef Svensational het volgende:
Nu de volgende op mij lijstje nog
Misschien komt Joyce's alter weer om het hoekje kijken en neemt ze wraak op Marnix??? I hope soquote:Op donderdag 16 december 2004 23:32 schreef Wup het volgende:
[..]
haha ruzies met Joyce, toen er nog een kleine kans op de alter was:)
Yeah,quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:16 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Misschien komt Joyce's alter weer om het hoekje kijken en neemt ze wraak op Marnix??? I hope so
quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:16 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Misschien komt Joyce's alter weer om het hoekje kijken en neemt ze wraak op Marnix??? I hope so
jup die kon je niet missenquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:00 schreef Orginial het volgende:
Was jullie trouwens gister opgevallen Joost in een roze badjas?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |