Fuck jij met je strot?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:55 schreef pberends het volgende:
Dat chaotische gedoe van Stijn komt m'n fucking strot uit
Fucking is in dit verband een bijvoegelijk naamwoord ofzo.quote:
Wie is dat nou weer?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:59 schreef Wup het volgende:
Robbert Vogtlander mag blijven........................
ze staat ook meteen op de gastrollijst......
Verplaats die naam maar naar de harde kern lijst. (Of wissel wat)quote:Op donderdag 16 december 2004 19:59 schreef Wup het volgende:
Robbert Vogtlander mag blijven........................
ze staat ook meteen op de gastrollijst......
bovenaan uiteraard.
had ik ut toch nog goed voorspeld gisteren:)quote:Op donderdag 16 december 2004 20:06 schreef babette21 het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
* Babetje is sprakeloos en pinkt een traantje weg.......
hey... was?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:10 schreef soapie het volgende:
Ben blij dat ze Claire niet tot Kerstengel gebombardeerd hebben..... Was mooi zo!!!!!!
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:15 schreef Wup het volgende:
[..]
hey... was?
we want more...................
Morgen meer Claire! Niels op dat bankje, mooie setting/sfeer...quote:Op donderdag 16 december 2004 20:15 schreef Wup het volgende:
we want more...................
haha, mooi dat ze dat dan in elk geval ook doorhebben:)quote:Op donderdag 16 december 2004 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Stijn stond helemaal onderaan... de bezorger was belangrijker:)
* Wup stuitert salto'end over het forumquote:Op donderdag 16 december 2004 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Morgen meer Claire! Niels op dat bankje, mooie setting/sfeer...![]()
't viel gelukkig mee; en ze wordt sowieso compleet weggespeeld dus dat scheelt...quote:Op donderdag 16 december 2004 19:41 schreef Wup het volgende:
wanneer rot dat kutkind nou eens op uit mnons Nielslijntje.....
Mag ik hieruit opmaken dat ie 't zowaar doet?!?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:44 schreef Wup het volgende:
stoer hoor die oude filmpjuhs.....
Ja dat gejoel tijdens zijn Shakespeare-verhaal, toch?! Maar het muziekje was ook fout haha!!quote:het ging me ook meer om de verzameling galmen en andere troepjes die ze onder Niels zn stem hadden gemonteerd...
LOLquote:Op donderdag 16 december 2004 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Stijn stond helemaal onderaan... de bezorger was belangrijker:)
mja maar ze bemoeit zich er teveel mee, die troel ging hem ook nog bellenquote:Op donderdag 16 december 2004 20:30 schreef babette21 het volgende:
't viel gelukkig mee; en ze wordt sowieso compleet weggespeeld dus dat scheelt...
yeps, hier doet ie het, zolang die jongens zich er niet mee bemoeien gaat alles goed natuurlijk:)quote:Op donderdag 16 december 2004 20:32 schreef babette21 het volgende:
Mag ik hieruit opmaken dat ie 't zowaar doet?!?
Da's mooi, begin ik 't eindelijk te leren.....
dat muziekje weet ik niet meer zo, dat Shakespeare gedoetje vond ik sowieso al niet zo een succes......quote:Ja dat gejoel tijdens zijn Shakespeare-verhaal, toch?! Maar het muziekje was ook fout haha!!
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:30 schreef Wup het volgende:
ONM 27 januari 2004, hoe het begon.... [save target as]
LOL, feestbeest Chris... sinds wanneer heeft hij eigenlijk vrienden....quote:Op donderdag 16 december 2004 21:12 schreef babette21 het volgende:
Goh alweer.....
mja ik had eerder al het schapenvriendinnetje van Ariel naar voren geschoven....quote:Op donderdag 16 december 2004 21:14 schreef Wup het volgende:
LOL, feestbeest Chris... sinds wanneer heeft hij eigenlijk vrienden....
Evelien zal die psychologiestudente wel zijn... ben benieuwd wat ze daar nou weer voor uit gaan zoeken
Het is misschien een beetje vergezocht, maar misschien is Evelien ook de 'vaste' partner van Marjolein.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:14 schreef Wup het volgende:
Evelien zal die psychologiestudente wel zijn... ben benieuwd wat ze daar nou weer voor uit gaan zoeken
voor zover ik weet niet, kweet ook niet waar Iwan 't over heeft.....quote:Op donderdag 16 december 2004 21:25 schreef Wup het volgende:
heb ik iets gemist?
ik zie haar in de verhaaltjes alleen flirten met een patiente....
Nah... van die Renee zou ik al niet blij worden enquote:zou ik ook doen als ik met zo een rode doos werd opgezadeld.......
Ik dacht even hardop mee met de schrijvers... zeg maar de put dempen voordat het paard verdronken is. Marjolein zou toch heel wat stof doen opwaaien, maar tot nu toe is er nog niks van terecht gekomen.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:36 schreef babette21 het volgende:
voor zover ik weet niet, kweet ook niet waar Iwan 't over heeft.....
mja dat stof laat wel erg lang op zich wachten idd.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik dacht even hardop mee met de schrijvers... zeg maar de put dempen voordat het paard verdronken is. Marjolein zou toch heel wat stof doen opwaaien, maar tot nu toe is er nog niks van terecht gekomen.
BTW: Marjolein is wel hypocriet... Ze had commentaar op het geflirt van Marnix, maar zelf doet ze evenhard mee.
dat dacht ik vandaag juist van Joost...quote:Op donderdag 16 december 2004 21:43 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Marjolein is wel hypocriet... Ze had commentaar op het geflirt van Marnix, maar zelf doet ze evenhard mee.
quote:De gevolgen van Lizzy's zwangerschap beginnen langzaam tot Joost door te dringen.
Joost scheurt door de straten...... no need to say more....quote:Op donderdag 16 december 2004 21:50 schreef Wup het volgende:
mja dat stof laat wel erg lang op zich wachten idd. [...]
maar ja die verhaaltjes van tegenwoordig......
Ja, daar zat ik ook aan te denken tijdens de uitzending, maar door Niels en Claire is me dat helemaal ontschoten.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:51 schreef babette21 het volgende:
dat dacht ik vandaag juist van Joost...
beetje lopen zedenpreken terwijl ie nog geen half jaar geleden met Nico 't stro indook!!
quote:Op donderdag 16 december 2004 21:55 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
ter illustratie......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |