Waar zit je? Friesland?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:33 schreef haagse_elfje het volgende:
damn ik kan hier geen ONM kijken![]()
nee op een verjaardag en die mensen haten ONMquote:
of plastisch chirurgie?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:33 schreef pberends het volgende:
Tara moet heeeeeeeeeeeel lang slapen voordat ze er een beetje normaal uit ziet.
16.300.000 - 600.000 kijkers: 15.700.000 Nederlanders. Oftewel 96,32% van de Nederlanders.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:35 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nee op een verjaardag en die mensen haten ONMmja, ik neem het op
wie haat er nou ONM?????![]()
Je zou er bijna een stichting voor oprichten.quote:
dat is nog tot daar aan toe maar het blijft jammer dat ze hem op het rechte pad moet brengenquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:46 schreef babette21 het volgende:
tot nu toe ligt de Claire-Comeback aardig in de lijn der verwachting...
Niels die half-stoned wordt door haar verschijning....
Met dat grijnzen valt die botox wel erg op......quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:48 schreef Wup het volgende:
iets meer dan grijnzen is toch niet teveel gevraagd
yep, da's wat ik bedoelde met "dezelfde boodschap als die van de Kerstengel"quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:48 schreef Wup het volgende:
dat is nog tot daar aan toe maar het blijft jammer dat ze hem op het rechte pad moet brengen
tja 't is de fantasie van Niels en die gaat blijkbaar niet verder dan de buitenkant...quote:en iets meer dan grijnzen is toch niet teveel gevraagd
zeg, let jij een beetje op je woorden...quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:02 schreef soapie het volgende:
Met dat grijnzen valt die botox wel erg op......
mafkees....quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:02 schreef babette21 het volgende:
tja 't is de fantasie van Niels en die gaat blijkbaar niet verder dan de buitenkant...
blijkbaar heeft Claire inhoudelijk weinig aan zijn leven toegevoegd....
yep, is echt een doos eersteklas....quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:01 schreef Airelle het volgende:
Wat heb ik een vreselijke naamgenoot.
Die vorige was ook al blond enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |