Omdat het een kutnummer isquote:Op donderdag 9 december 2004 22:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom blijft These Words van Natasha Beddingfield zo in je kop zitten?
Nee joh.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Spoel 'm maar meteen door de wc dan
Geilen?quote:Op donderdag 9 december 2004 22:04 schreef Duiveltja het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/tania18
Daar kan je op haar geilen beev
Hoe is het met haar broer eigelijk maakt die ook nog muziek ??quote:Op donderdag 9 december 2004 22:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom blijft These Words van Natasha Beddingfield zo in je kop zitten?
quote:Op donderdag 9 december 2004 22:04 schreef Duiveltja het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/tania18
Daar kan je op haar geilen beev
*wap *wap *wapquote:
Wees een man en geef toe dat je op haar geiltquote:Op donderdag 9 december 2004 22:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geilen?
Mag gewoon bewonderen ook?
Hij is er nogquote:Op donderdag 9 december 2004 22:17 schreef Tania18 het volgende:
Beev, is Jim al geweest? Ik zet de tv net pas aan
Ja.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zou dr.Phill zelf gelukkig zijn ?
Weet je zeker dat je niet gay bent ?quote:
Klinkt een beetje erg... gelukkig.quote:Dr. Phil is de beste illustratie voor het succes van zijn methode: hij is al 26 jaar gelukkig getrouwd met dezelfde gelukkige vrouw en heeft twee gelukkige zonen
Net als Hindquote:Op donderdag 9 december 2004 22:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet gay bent ?![]()
Eigenlijk net als die van Idols toen.quote:
Awwww lievvvvquote:Op donderdag 9 december 2004 22:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Eigenlijk net als die van Idols toen.
Zij is lesbo en heel mannelijk, ik homo en heel vrouwelijk, dus vallen we toch nog op elkaar..
Ik hoop dat die laatste zin een quote isquote:Op donderdag 9 december 2004 22:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Eigenlijk net als die van Idols toen.
Zij is lesbo en heel mannelijk, ik homo en heel vrouwelijk, dus vallen we toch nog op elkaar..
Nouwja ze is marokaans he .quote:Op donderdag 9 december 2004 22:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Awwww lievvvv
Al vind ik Hind niet heel mannelijk
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 9 december 2004 22:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik hoop dat die laatste zin een quote is![]()
Ik wel heel vrouwelijk dan?quote:Op donderdag 9 december 2004 22:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Awwww lievvvv
Al vind ik Hind niet heel mannelijk
Precies en dat zijn vaak juist de mensen die als er iets gebeurd als eerst in het gesticht belanden.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Klinkt een beetje erg... gelukkig.
Achja, zolang hij maar goede tips geeftquote:Op donderdag 9 december 2004 22:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Precies en dat zijn vaak juist de mensen die als er iets gebeurd als eerst in het gesticht belanden.
Dat is een koequote:
Moet je nou weer net haar lelijkste foto neerzetten?quote:
Ik vond het juist zo'n mooie foto.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zie maar een halve H.
Volgens mij hoort er nog wat bij:quote:Op donderdag 9 december 2004 22:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Moet je nou weer net haar lelijkste foto neerzetten?.
Doe dan gewoon deze:
De linker heeft meer haar op der bovenlip:+quote:Op donderdag 9 december 2004 22:58 schreef Christine het volgende:
zoek de tien verschillen
[afbeelding][afbeelding]
Dat zat ik ook net te denken.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey het is kinderbedtijd ik ga slapen..
Doe 'm eens in de volle grootte!quote:Op donderdag 9 december 2004 23:04 schreef BVO het volgende:
Kijk 'ns, wat een mooi avatar!.
[afbeelding]
Wie zijn hetquote:Op donderdag 9 december 2004 23:04 schreef BVO het volgende:
Kijk 'ns, wat een mooi avatar!.
[afbeelding]
Nee joh, ik sta er kut op en hij is niet scherp.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Doe 'm eens in de volle grootte!.
Prima dus. Onherkenbaar.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee joh, ik sta er kut op en hij is niet scherp..
Dat zeg je altijd.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:06 schreef BVO het volgende:
Nee joh, ik sta er kut op en hij is niet scherp..
Die lach die ze daarna opzette was wel verleidelijk ja.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je ziet het aan die geile pretoogjes van d'r. Ze wil je!
Push-up enzo.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Heeft ze een borstvergroting ondergaan? Ze lijken wel iets groter dan eerst.
Haal die foto nou niet weg...quote:
Ze zijn nep hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Haal die foto nou niet weg...
OOh kijk, ik heb hem hier:
[afbeelding]
Daaaaaaamn.... ze ziet er echt heeel mooi uit... en volgens mij heeft ze wel hele grote mooie... jah![]()
![]()
![]()
![]()
Echt niet... Ze zien er echt uit.. ik ben een kennerquote:
Onze?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:11 schreef BVO het volgende:
Als dat zo is dan is onze liefde meteen over.
Hodfr!quote:Op donderdag 9 december 2004 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Haal die foto nou niet weg...
OOh kijk, ik heb hem hier:
[afbeelding]
Daaaaaaamn.... ze ziet er echt heeel mooi uit... en volgens mij heeft ze wel hele grote mooie... jah![]()
![]()
![]()
![]()
Het is niet mijn schuld hoor... Hind houdt gewoon niet zo van websitesquote:Op donderdag 9 december 2004 23:14 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, Christine.... mijn layout, wat doe je![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 23:10 schreef BVO het volgende:
Maar goed, ander onderwerp wil Dizer.. Laten we het over paarden hebben! En Erodome enzo!
.
Je moest eens weten, Tommie.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Onze?.
Dit is eenzijdige liefde, Bobbie..
En ik ben geen kenner?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt niet... Ze zien er echt uit.. ik ben een kenner
quote:Op donderdag 9 december 2004 23:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is niet mijn schuld hoor... Hind houdt gewoon niet zo van websites
Ik heb er ook twee, alleen dat kan ik niet zeggen van Nick van der Heijden-Sandersquote:Op donderdag 9 december 2004 23:16 schreef Christine het volgende:
[..]
En ik ben geen kenner?
Ik heb er zelf twee. Jij?
Wonen we in Nederland of in Engeland?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:17 schreef toiletseatgirl het volgende:
Spreek je Dizer eik uit op z'n Nederlands (Diezer) of op z'n Engels (Daaizer)? Engels toch?
In mijn gedachten is het Diezer.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:17 schreef toiletseatgirl het volgende:
Spreek je Dizer eik uit op z'n Nederlands (Diezer) of op z'n Engels (Daaizer)? Engels toch?
Dan ben je wel heel rijkelijk bedeeld, Tommerd.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb 6 ballen.
Op zn Engels.. is namelijk een gedeelte uit de naam van een japanse anime tekenfilm Grendizerquote:Op donderdag 9 december 2004 23:17 schreef toiletseatgirl het volgende:
* Christine weigert Dizer op z'n engels uit te sprekenquote:Op donderdag 9 december 2004 23:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Op zn Engels.. is namelijk een gedeelte uit de naam van een japanse anime tekenfilm Grendizer
Ha Ha zie je wel Christien, in your face!quote:Op donderdag 9 december 2004 23:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Op zn Engels.. is namelijk een gedeelte uit de naam van een japanse anime tekenfilm Grendizer
Ik haal het niet weg... daarvoor is ze te mooi op deze fotoquote:Op donderdag 9 december 2004 23:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Hodfr!.
Haal weg!.
Ze heeft niks te klagen nee..
Het is Christinequote:Op donderdag 9 december 2004 23:20 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Ha Ha zie je wel Christien, in your face!
Bij mij ook.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
In mijn gedachten is het Diezer.
Te veel detailsquote:Op donderdag 9 december 2004 23:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Teelballen.
Bijballen.
Oogballen.
Geloof me, in het echt is ze vele malen mooier dan op wat voor foto ook.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik haal het niet weg... daarvoor is ze te mooi op deze foto
Damn... das pas ene lekkere foto van haar.. zie je eindelijk haar echte kwaliteiten![]()
![]()
In mijn gedachten ben je beefjequote:Op donderdag 9 december 2004 23:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Bij mij ook.
Hoe sta ik in jouw gedachten, Tom?.
Hmz, ik ben benieuwd! Maar zo vind ik haar wel mooi dusquote:Op donderdag 9 december 2004 23:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Geloof me, in het echt is ze vele malen mooier dan op wat voor foto ook.
MAar dit is wel een mooie foto hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 23:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Geloof me, in het echt is ze vele malen mooier dan op wat voor foto ook.
En Arsee in plaats van Arsie? Arcee moet namelijk ook op z'n Englishquote:Op donderdag 9 december 2004 23:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
In mijn gedachten is het Diezer.
Maar ja, in mijn gedachten was het ook Ie Er Baboon, in plaats van Ai Ar Baboen.
Ik zeg altijd Beeveeoohquote:Op donderdag 9 december 2004 23:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Bij mij ook.
Beeveejoow.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:20 schreef BVO het volgende:
Bij mij ook.
Niet om slijmerig te klinken hoor ofzo, maar toen ik haar voor het eerst irl zag viel het me wel op.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmz, ik ben benieuwd! Maar zo vind ik haar wel mooi dus
Ik heb platvoeten.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:21 schreef Christine het volgende:
Te veel details![]()
Wacht, heeft je voet geen bal
Echt waar?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:22 schreef toiletseatgirl het volgende:
En Arsee in plaats van Arsie? Arcee moet namelijk ook op z'n English
Goed om te weten.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:22 schreef Christine het volgende:
[..]
In mijn gedachten ben je beefje
Het is een vrouw van vele kwaliteitenquote:Op donderdag 9 december 2004 23:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet om slijmerig te klinken hoor ofzo, maar toen ik haar voor het eerst irl zag viel het me wel op.
Zowel qua uiterlijk als qua stem..
Paarden en Dizerquote:Op donderdag 9 december 2004 23:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar goed, ander onderwerp wil Dizer.. Laten we het over paarden hebben! En Erodome enzo!
.
quote:Op donderdag 9 december 2004 23:22 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
En Arsee in plaats van Arsie? Arcee moet namelijk ook op z'n English
Oh, ik geloof je zo ook wel.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:25 schreef toiletseatgirl het volgende:
Yep, vraag maar aan 'm
IR was erg teleurgesteld toen hij er achter kwam dat ik zijn naam vernederlanderiseerde. Maar hoe moest ik dat weten? Ik heb nog nooit een I.R. Baboon cartoon gezien.quote:
Rokket!quote:Op donderdag 9 december 2004 23:27 schreef BVO het volgende:
Daaizer vind ik écht niet klinken. Voor mij blijft het gewoon Diezer.
eindelijkquote:Op donderdag 9 december 2004 23:22 schreef Christine het volgende:
[..]
MAar dit is wel een mooie foto hoor
[afbeelding]
Kom jij maar 'ns met je klonen.quote:
Ken je I.M. Weasel niet?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
IR was erg teleurgesteld toen hij er achter kwam dat ik zijn naam vernederlanderiseerde. Maar hoe moest ik dat weten? Ik heb nog nooit een I.R. Baboon cartoon gezien.!
quote:
Nu we het toch over paarden en sex hebben... ik zag laatst erodome nog... blablablaquote:Op donderdag 9 december 2004 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Paarden zijn mooie beesten die vrij moeten rennen in de wilde vrije natuur en niet om sex mee te hebben
![]()
Euhm.quote:
Maar het is Daaizerquote:Op donderdag 9 december 2004 23:27 schreef BVO het volgende:
Daaizer vind ik écht niet klinken. Voor mij blijft het gewoon Diezer.
Jullie mannen hebben schapen voor de sex, wij vrouwen hebben paarden. Eerlijk verdeeld toch?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Paarden zijn mooie beesten die vrij moeten rennen in de wilde vrije natuur en niet om sex mee te hebben
![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 23:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
ChristinevdHorst (kutkloon!)
Oh ok paarden niet dus....hoe denk je over schapen en of geiten??quote:Op donderdag 9 december 2004 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
![]()
Wat is dat met erodomequote:Op donderdag 9 december 2004 23:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Nu we het toch over paarden en sex hebben... ik zag laatst erodome nog... blablabla
quote:Op donderdag 9 december 2004 23:29 schreef toiletseatgirl het volgende:
[afbeelding]
De originele toiletseatgirl
Ja lieve Christine,quote:Op donderdag 9 december 2004 23:31 schreef Christine het volgende:![]()
![]()
WAS JIJ DAT???
![]()
![]()
Mén, wat haatte ik dat mens
Het werd ook een tijdje uitgezonden op Yorkiddin, en dat heb je toch wel in Brabant?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, sorry..
Ik woon in Brabant, daar hebben ze geen Cartoon Network.
quote:Op donderdag 9 december 2004 23:32 schreef Christine het volgende:
Wat heb ik een onzin op mijn webspace staan zeg
[afbeelding]
Ja, ik heb het ook al een tijd niet meer hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 23:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, sorry..
Ik woon in Brabant, daar hebben ze geen Cartoon Network.
quote:Op donderdag 9 december 2004 23:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja lieve Christine,
Dat was ik.
Kusjes, Christine van der Horst.
Ja, maar dan was ik altijd op school, geloof ik. Ik heb het in ieder geval nog nooit gezien.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:33 schreef toiletseatgirl het volgende:
Het werd ook een tijdje uitgezonden op Yorkiddin, en dat heb je toch wel in Brabant?
quote:Op donderdag 9 december 2004 23:30 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Jullie mannen hebben schapen voor de sex, wij vrouwen hebben paarden. Eerlijk verdeeld toch?
Wel Dexter en Powerpuff Girls?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, maar dan was ik altijd op school, geloof ik. Ik heb het in ieder geval nog nooit gezien.
Lekkerquote:Op donderdag 9 december 2004 23:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Oh ok paarden niet dus....hoe denk je over schapen en of geiten??
Jij speelde vroeger zeker altijd met My Little Ponyquote:
Ja, echt. Ik ben de definitie van zachte G. Maar ik heb in ieder geval geen Gooise R, en daar ben ik heel blij mee.quote:
Dquote:Op donderdag 9 december 2004 23:35 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Wel Dexter en Powerpuff Girls?
EnCow
en
Chicken
Oooooh wat was dat een klote tekenfilm...daar had ik echt de grootste hekel aan. Ik was echt zo gerriteerd daardoor!! Was echt bagger! Ik was meer van het japanse anime type en alfred j kwakquote:Op donderdag 9 december 2004 23:36 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Jij speelde vroeger zeker altijd met My Little Pony
Ik wel. Ik heb echt een Reinout Oerlemans-R (of is het tegenwoordig Alain Clark-R?). Heerrrrrrrlijkquote:Op donderdag 9 december 2004 23:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, echt. Ik ben de definitie van zachte G. Maar ik heb in ieder geval geen Gooise R, en daar ben ik heel blij mee..
Maar wat heeft hij/zij met paarden en sex te makenquote:Op donderdag 9 december 2004 23:33 schreef Duiveltja het volgende:
Erodome is een SEXmod op fok.
Zachte g is grappig om te horenquote:Op donderdag 9 december 2004 23:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, echt. Ik ben de definitie van zachte G. Maar ik heb in ieder geval geen Gooise R, en daar ben ik heel blij mee..
Dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 9 december 2004 23:35 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Wel Dexter en Powerpuff Girls?
EnCow
en
Chicken
Nee, niet grappig.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:38 schreef Duiveltja het volgende:
Zachte g is grappig om te horen
Dexter! Mandark! DeeDee.... DEXTER!! MANDARK! DeeeeeeDeeeequote:Op donderdag 9 december 2004 23:39 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Ooooo, what does THIS button doooo?
Dat zijn leuke accenten. Net als bekakt Engels enquote:Op donderdag 9 december 2004 23:44 schreef Dizer het volgende:
Ik heb een amsterdams accent...
Netals Sita Amsterdams/Purmerends accent
Gatver...quote:Op donderdag 9 december 2004 23:44 schreef Dizer het volgende:
Ik heb een amsterdams accent...
Netals Sita Amsterdams/Purmerends accent
Als een wijf dus.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Gatver...![]()
.
Nee, ik praat zo'n beetje als Iris(ONM), Raemon Sluiter of Inge de Bruijn.
Ik zeg vaak... "Weetje" en Jah Joh..quote:Op donderdag 9 december 2004 23:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat zijn leuke accenten. Net als bekakt Engels en. Vlaams.
.
Op een bruiloft stond ik achter de bar. Komt er een dame naar de bar toe en toen kwam er zo'n plat rotterdams accent uitquote:Op donderdag 9 december 2004 23:38 schreef BVO het volgende:
Iemand net Raemon Sluiter gezien bij Jensen! ?
Zo praat ik ongeveer..
Toppiequote:Op donderdag 9 december 2004 23:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Gatver...![]()
.
Nee, ik praat zo'n beetje als Iris(ONM), Raemon Sluiter of Inge de Bruijn.
Tof.quote:
Iemand uit mn klas zei: 'jij hebt echt het meest Rotterdamse accent van iedereen hier'quote:Op donderdag 9 december 2004 23:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Op een bruiloft stond ik achter de bar. Komt er een dame naar de bar toe en toen kwam er zo'n plat rotterdams accent uitnot attractive
en dat isquote:Op donderdag 9 december 2004 23:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Tof.
Maar Roos van Expeditie Robinson (en Peking Express, uiteraard) heeft echt het beste accent dat ik ken.
Illyria moet een eigen serie vind ik, met Spike!quote:Op donderdag 9 december 2004 23:47 schreef Dizer het volgende:
Ooh en toiletmeisje.. ben jij ook fan van Buffy en Angel of alleen Angel of vind je Illyria gewoon leuk? Ik ben nieuwsgierig
Tsssk... jij wist niet eens wie IR Baboon is!!! TvBarbaarquote:Op donderdag 9 december 2004 23:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nep SHO-user..
[afbeelding]
"Nen diekke proficiat!"
Niks voor mij?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:52 schreef toiletseatgirl het volgende:
Roos zingt ook Tom, wist je dat? ze heeft al heel veel hits gehad in la Belgique. Het is wel pittige muziek dus waarschijnlijk niks voor jou.
Ik weet dat I.R. Baboon een tekenfilmfiguur is. Ik ken de tekenfilms alleen niet.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:55 schreef Dizer het volgende:
Tsssk... jij wist niet eens wie IR Baboon is!!! TvBarbaar
Illyria, Spike, Willow en Andrewquote:Op donderdag 9 december 2004 23:49 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Illyria moet een eigen serie vind ik, met Spike!
quote:Op donderdag 9 december 2004 23:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik weet dat I.R. Baboon een tekenfilmfiguur is. Ik ken de tekenfilms alleen niet.
Wel opletten he, Daizer?
Ik vond Katja, die samen met Daphne op maandagmiddag een programma had, zo leuk. Ze is volgens mij nu omroepster bij Canvas ofzo.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:56 schreef toiletseatgirl het volgende:
Ze was ook VJ op de Vlaamse TMF.
Ik dacht ook precies aan Illyria, Spike en Andrew! Maar niet Willow, misschien Dana (waarvan Andrew de watcher is) erbij en Drusilla? En Wesley kan er later ook weer bijkomen als Illyria een manier heeft gevonden om de tijd terug te draaien.quote:
En dan laat ze toch los! De bitchquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
'Promise me Rose, that you'll never let go'
Linda, Roos en Jessicaquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:05 schreef toiletseatgirl het volgende:
Weet jij nog meer rozen?
Ze moet zn handen toch van dat vlot afbikken ofzo?quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:05 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
En dan laat ze toch los! De bitch
Heb jij jezelf vernoemd naar Zowie uit de Bus?quote:
Nopequote:Op vrijdag 10 december 2004 00:12 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Heb jij jezelf vernoemd naar Zowie uit de Bus?
Dat was toch dat vervelende mokkel?quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:12 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Heb jij jezelf vernoemd naar Zowie uit de Bus?
Oh gecondoleerdquote:
Is al jaren geleden hoorquote:
quote:Ooh-ooh
Toen ik 'm kreeg van iemand die geadverteerd had in de krant
Toen ik 'm kreeg was-t-ie zo klein dat 'ie kon zitten op m'n hand
Een hoopje wol met ogen veel te wijs en veel te bang
Het was net of-t-ie zei 'jij hoort bij mij en ik bij jou'
Hij kon spinnen als de beste, hij was speels en hij was zacht
Hij begreep, dat weet ik zeker, wat ik zei en wat ik dacht
Nou mag iedereen beweren 'het was een doodgewone kat'
Maar wat hebben wij elkaar toch vele jaren lief gehad
Eens op 'n keer, ik had de voordeur even open laten staan
En was 'ie weg, ik ben haast misselijk op zoek naar hem gegaan
Maar vlak bij huis kwam hij met opgestoken staart me tegemoet
Het was net of-t-ie zei 'zo'n eindje om, dat doet je goed'
Toen werd 'ie oud, hij was niet meer zo ondernemend zoals toen
Want hij had pijn, en onze dokter kon d'r echt niks meer aan doen
Toen op 'n keer hoorde ik 'm zachtjes miauwen 's ochtends vroeg
Toen ik kwam was 't net of-t-ie zei 'en nu is 't genoeg'
Maar wat hebben wij elkaar toch vele jaren lief gehad
Trustequote:Op vrijdag 10 december 2004 00:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
1. Zowie van de Bus was net zo leuk als Tessa. Mijn 2 Busheldinnen..
2. Allevier de Golden Girls zijn even geweldig.
3. Ik ga slapen.
En vervolgens ging je met je andere kloon je eigen kloon afkraken?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Lunchroom
Ik heb nog ooit mailtjes gehad (op mijn christinekloonadres) n.a.v. dit topic. Mensen die me steun wilden betuigen..
I'll never let go Jack, I'll never let go'quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat heb je goed geradenquote:Op vrijdag 10 december 2004 10:51 schreef Duiveltja het volgende:
* naar buiten kijkt
Het ziet er koud uit
Het is hier ook een beetje koud, ik denk dat ik de airco maar even uit zet.quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:51 schreef Duiveltja het volgende:
* naar buiten kijkt
Het ziet er koud uit
Ja..quote:
Quequote:Op vrijdag 10 december 2004 11:03 schreef Svensational het volgende:
Kennen jullie David Blaine?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:58 schreef Svensational het volgende:
Het is hier ook een beetje koud, ik denk dat ik de airco maar even uit zet.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik kan dus niet zo naar buiten
[afbeelding]
Die man is echt geniaal met kaartrucs. Zijn programma is op de tv nu hier...quote:
Titanicquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja..Vreemd is dat, elke keer als iemand het over Titanic (
) heeft, dan moet ik kotsen en zo.
Dus begin er maar niet over want dan ga ik nog over jou heen kotsen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Titanic, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
![]()
Have fun
Ik wel jaquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:03 schreef Svensational het volgende:
Kennen jullie David Blaine?
Ik heb dat programma al een paar jaar geleden gezien.quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die man is echt geniaal met kaartrucs. Zijn programma is op de tv nu hier...
Kon je nou niet effe een zakje nemen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Sorry, ik heb je helemaal ondergekotst![]()
Mijn excuses ZOWIEE, ik heb hem weer aangezet hoorquote:
Jaaaa, dat was leuk!quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik wel ja
[..]
Ik heb dat programma al een paar jaar geleden gezien.
Dan gaat hij toch op straat bij mensen truukjes doen?
Zullen we samen dan douchenquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Kon je nou niet effe een zakje nemen?
Ieeeeeeeuwquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:16 schreef Duiveltja het volgende:
Ben je deze al tegengekomen?
[afbeelding]
Ja kloptquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jaaaa, dat was leuk!
ik geloof dat ie ook ging zweven toen en het zag er heel echt uit, dus ik geloofde het![]()
Gelukkig Svennie, kijk je uit dat je geen koutje vat??quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mijn excuses ZOWIEE, ik heb hem weer aangezet hoor![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die hebben ze in Australie.....misschien nu wel in de kamer van sven
Nee, wel eentje die er op leek. Maar hij was niet gevaarlijk zeiden ze hier ;')quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:16 schreef Duiveltja het volgende:
Ben je deze al tegengekomen?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Geil je op vrouwen die onder de kots zitten?![]()
Dat heb ik gezien.. nu weet ik wie je bedoeld.. het is camera truccage.. ze hebben laten zoen hoe hij dat doetquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:20 schreef Dizer het volgende:
[..]Als er binnenkort een krantenbericht komt over een jonge gozer die de criminalteit tegenhoudt in de straten van Melbourne met zijn buitengewone spiderkrachten en zich Spidersational noemt, dan weten we wie het is
Ja, ik snapte dat allemaal sowieso niet, maar was wel heel tof om te zien!quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
Erg leuk om te zien. En ook hoe die dat deed met die kaarten tegen het raam gooien. Zat er daarna gewoon een kaart aan de binnenkant van het cafe
quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien.. nu weet ik wie je bedoeld.. het is camera truccage.. ze hebben laten zoen hoe hij dat doet
Ja klopt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ik snapte dat allemaal sowieso niet, maar was wel heel tof om te zien!
Is dat trouwens ook die vent die zo heel lang in Londen in dat Millenium ding/(reuzenrad?) had gezeten?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, wel eentje die er op leek. Maar hij was niet gevaarlijk zeiden ze hier ;')
Dat is toch wel ongeveer het laatste wat ik zou doenquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja klopt.
Hij heeft ook es een hele tijd in een ijsblok gezeten.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:08 schreef Dizer het volgende:
[quote]Op vrijdag 10 december 2004 12:05 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je me hebt verlaten...voor een ander
trouwens....gehoord dat ik je verlaten hebt...zoiets moet je toch merken??quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:08 schreef Dizer het volgende:
[quote]Op vrijdag 10 december 2004 12:05 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je me hebt verlaten...voor een ander
Ik heb gehoor dat je vreemd gaat met Duiveltje. En tjah.. ik heb je al weken niet gesprokenquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:10 schreef niksan het volgende:
[..]
trouwens....gehoord dat ik je verlaten hebt...zoiets moet je toch merken??
quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb gehoor dat je vreemd gaat met Duiveltje. En tjah.. ik heb je al weken niet gesproken
quote:
quote:
quote:
Misschien wel jah. Misschien is het goed als we elkaar even niet meer zienquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:18 schreef niksan het volgende:
[..]
[..]
[..]dit zegt toch genoeg
mssn...een tijdje rustig aan doen
Ik schrok alquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:13 schreef niksan het volgende:
please
Duiveltja....die gaat met ZOWIEE om, daar meng ik me niet in![]()
Je moet de lul van je man binnen zijn broek houden en niet in mijn vrouw steken.... Hij stookt tussen mijn en niksan's relatiequote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je moet de lul van je man binnen zijn broek houden en niet in mijn vrouw steken.... Hij stookt tussen mijn en niksan's relatie![]()
FREE AT LAST??!!! Wil je zeggen dat je het niet naar je zin had met mij?quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:29 schreef niksan het volgende:
[..]
je moet niet zoveel met Dada omgaan![]()
weet je wat....
het is over!
om mij zó te beschuldigen!
* niksan free at last
Je bent te bezitterig!quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
FREE AT LAST??!!! Wil je zeggen dat je het niet naar je zin had met mij?
Al die keren dat we sex hebben gehad? Alle ontbijten op bed, alles wat ik voor je heb gedaan???
Moooi.. dan niet
quote:Kan ik eindelijk met Babette21 omgaan![]()
Maar ik was gewoon bang...dat je vreemd zou gaan..quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:36 schreef niksan het volgende:
[..]
Je bent te bezitterig!
ik kan geen enkel gesprek met een andere jongen hebben en volgens jou steekt ie zijn lul al in me
Jij zal altijd mijn eerste grote liefde zijn!quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:36 schreef niksan het volgende:
dus ik beteken niets voor jou?!?!![]()
have fun with her
Wat nouquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je moet de lul van je man binnen zijn broek houden en niet in mijn vrouw steken.... Hij stookt tussen mijn en niksan's relatie![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat nou
niksan zegt tot dat er niks tussen hun is?? Je beeld het je in
Duiveltja steekt zn pik alleen in mijquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:19 schreef Dizer het volgende:
[..]Echt????? Ik wil het uit de mond van jou man horen
Inderdaad. Jij hebt wel een interessante verhaallijn nu! Ben benieuwd hoe dit zich verder ontwikkelt!quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:59 schreef Dizer het volgende:
Natuurlijk, wat denk jij dan!! Dit is SHOWCHAT, en niet zo maar een chat, het is een soap![]()
Hmz... ik ben beniewd wat hij te zeggen heeft... hij is wel stil...quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Duiveltja steekt zn pik alleen in mij
Awwww... wat romantisch!quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Duiveltja steekt zn pik alleen in mij
Ik heb een oogje op Babette21quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Inderdaad. Jij hebt wel een interessante verhaallijn nu! Ben benieuwd hoe dit zich verder ontwikkelt!
* Zhenar pakt een bakje popcorn en gaat lekker onderuit zitten.
Hij is er niet geloof ikquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:21 schreef Dizer het volgende:
Hmz... ik ben beniewd wat hij te zeggen heeft... hij is wel stil...
*stookt verder* Hij is gevlucht....hij bang om jou de waarheid te vertellen...quote:
Het gaat ook over jouw vrouw hoorquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
*stookt verder* Hij is gevlucht....hij bang om jou de waarheid te vertellen...
Er is al een bitchfight gekomen tussen niksan en babette21 om mijquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:25 schreef Zhenar het volgende:
Ik hoop dat er nog een bitchfight komt![]()
Volgens mij heb je iets gemist... het is uitquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het gaat ook over jouw vrouw hoor
hij is werken dacht ik![]()
En toen heeft niksan gewonnen dus? Misschien is het tijd voor een rematch...quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er is al een bitchfight gekomen tussen niksan en babette21 om mij
Tsssss, dat jouw relatie een SHO voorstelling was moet je niet mij de schuld van gevenquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:29 schreef niksan het volgende:
je moet niet zoveel met Dada omgaan
om mij zó te beschuldigen!
Zeg het haar!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Tsssss, dat jouw relatie een SHO voorstelling was moet je niet mij de schuld van geven
Zit tussen het kopieren even hiero
Heb jij wat tegen mij niksan? Ben heel lief hoor
Is dit het leuke meisje waar ik voor opkwam?quote:
Wat boeit jou het dan nog??quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij heb je iets gemist... het is uit
Ahhh... The sweet pleausures of the copying machinequote:
Ik vind het wel romantisch klinkenquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:29 schreef Dada het volgende:
[..]
Is dit het leuke meisje waar ik voor opkwam?wat een sloerie met zulke uitspraken.
Wat niet zo is? Dat het uit is tussen niksan en ikquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:30 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat boeit jou het dan nog??
En ik wéét dat het toch niet zo is
niksan kennende heeft ze alledrie jullie kinderen al verdronken in de badkuip.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:29 schreef Dizer het volgende:
Zeg het haar!!
Ze moet wel lief doen tegen jou anders krijgt ze geen allimentatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |