quote:
Nu we het toch over paarden en sex hebben... ik zag laatst erodome nog... blablablaquote:Op donderdag 9 december 2004 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Paarden zijn mooie beesten die vrij moeten rennen in de wilde vrije natuur en niet om sex mee te hebben
![]()
Euhm.quote:
Maar het is Daaizerquote:Op donderdag 9 december 2004 23:27 schreef BVO het volgende:
Daaizer vind ik écht niet klinken. Voor mij blijft het gewoon Diezer.
Jullie mannen hebben schapen voor de sex, wij vrouwen hebben paarden. Eerlijk verdeeld toch?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Paarden zijn mooie beesten die vrij moeten rennen in de wilde vrije natuur en niet om sex mee te hebben
![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 23:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
ChristinevdHorst (kutkloon!)
Oh ok paarden niet dus....hoe denk je over schapen en of geiten??quote:Op donderdag 9 december 2004 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
![]()
Wat is dat met erodomequote:Op donderdag 9 december 2004 23:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Nu we het toch over paarden en sex hebben... ik zag laatst erodome nog... blablabla
quote:Op donderdag 9 december 2004 23:29 schreef toiletseatgirl het volgende:
[afbeelding]
De originele toiletseatgirl
Ja lieve Christine,quote:Op donderdag 9 december 2004 23:31 schreef Christine het volgende:![]()
![]()
WAS JIJ DAT???
![]()
![]()
Mén, wat haatte ik dat mens
Het werd ook een tijdje uitgezonden op Yorkiddin, en dat heb je toch wel in Brabant?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, sorry..
Ik woon in Brabant, daar hebben ze geen Cartoon Network.
quote:Op donderdag 9 december 2004 23:32 schreef Christine het volgende:
Wat heb ik een onzin op mijn webspace staan zeg
[afbeelding]
Ja, ik heb het ook al een tijd niet meer hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 23:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, sorry..
Ik woon in Brabant, daar hebben ze geen Cartoon Network.
quote:Op donderdag 9 december 2004 23:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja lieve Christine,
Dat was ik.
Kusjes, Christine van der Horst.
Ja, maar dan was ik altijd op school, geloof ik. Ik heb het in ieder geval nog nooit gezien.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:33 schreef toiletseatgirl het volgende:
Het werd ook een tijdje uitgezonden op Yorkiddin, en dat heb je toch wel in Brabant?
quote:Op donderdag 9 december 2004 23:30 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Jullie mannen hebben schapen voor de sex, wij vrouwen hebben paarden. Eerlijk verdeeld toch?
Wel Dexter en Powerpuff Girls?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, maar dan was ik altijd op school, geloof ik. Ik heb het in ieder geval nog nooit gezien.
Lekkerquote:Op donderdag 9 december 2004 23:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Oh ok paarden niet dus....hoe denk je over schapen en of geiten??
Jij speelde vroeger zeker altijd met My Little Ponyquote:
Ja, echt. Ik ben de definitie van zachte G. Maar ik heb in ieder geval geen Gooise R, en daar ben ik heel blij mee.quote:
Dquote:Op donderdag 9 december 2004 23:35 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Wel Dexter en Powerpuff Girls?
EnCow
en
Chicken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |