Onze?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:11 schreef BVO het volgende:
Als dat zo is dan is onze liefde meteen over.
Hodfr!quote:Op donderdag 9 december 2004 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Haal die foto nou niet weg...
OOh kijk, ik heb hem hier:
[afbeelding]
Daaaaaaamn.... ze ziet er echt heeel mooi uit... en volgens mij heeft ze wel hele grote mooie... jah![]()
![]()
![]()
![]()
Het is niet mijn schuld hoor... Hind houdt gewoon niet zo van websitesquote:Op donderdag 9 december 2004 23:14 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, Christine.... mijn layout, wat doe je![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 23:10 schreef BVO het volgende:
Maar goed, ander onderwerp wil Dizer.. Laten we het over paarden hebben! En Erodome enzo!
.
Je moest eens weten, Tommie.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Onze?.
Dit is eenzijdige liefde, Bobbie..
En ik ben geen kenner?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt niet... Ze zien er echt uit.. ik ben een kenner
quote:Op donderdag 9 december 2004 23:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is niet mijn schuld hoor... Hind houdt gewoon niet zo van websites
Ik heb er ook twee, alleen dat kan ik niet zeggen van Nick van der Heijden-Sandersquote:Op donderdag 9 december 2004 23:16 schreef Christine het volgende:
[..]
En ik ben geen kenner?
Ik heb er zelf twee. Jij?
Wonen we in Nederland of in Engeland?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:17 schreef toiletseatgirl het volgende:
Spreek je Dizer eik uit op z'n Nederlands (Diezer) of op z'n Engels (Daaizer)? Engels toch?
In mijn gedachten is het Diezer.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:17 schreef toiletseatgirl het volgende:
Spreek je Dizer eik uit op z'n Nederlands (Diezer) of op z'n Engels (Daaizer)? Engels toch?
Dan ben je wel heel rijkelijk bedeeld, Tommerd.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb 6 ballen.
Op zn Engels.. is namelijk een gedeelte uit de naam van een japanse anime tekenfilm Grendizerquote:Op donderdag 9 december 2004 23:17 schreef toiletseatgirl het volgende:
* Christine weigert Dizer op z'n engels uit te sprekenquote:Op donderdag 9 december 2004 23:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Op zn Engels.. is namelijk een gedeelte uit de naam van een japanse anime tekenfilm Grendizer
Ha Ha zie je wel Christien, in your face!quote:Op donderdag 9 december 2004 23:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Op zn Engels.. is namelijk een gedeelte uit de naam van een japanse anime tekenfilm Grendizer
Ik haal het niet weg... daarvoor is ze te mooi op deze fotoquote:Op donderdag 9 december 2004 23:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Hodfr!.
Haal weg!.
Ze heeft niks te klagen nee..
Het is Christinequote:Op donderdag 9 december 2004 23:20 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Ha Ha zie je wel Christien, in your face!
Bij mij ook.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
In mijn gedachten is het Diezer.
Te veel detailsquote:Op donderdag 9 december 2004 23:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Teelballen.
Bijballen.
Oogballen.
Geloof me, in het echt is ze vele malen mooier dan op wat voor foto ook.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik haal het niet weg... daarvoor is ze te mooi op deze foto
Damn... das pas ene lekkere foto van haar.. zie je eindelijk haar echte kwaliteiten![]()
![]()
In mijn gedachten ben je beefjequote:Op donderdag 9 december 2004 23:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Bij mij ook.
Hoe sta ik in jouw gedachten, Tom?.
Hmz, ik ben benieuwd! Maar zo vind ik haar wel mooi dusquote:Op donderdag 9 december 2004 23:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Geloof me, in het echt is ze vele malen mooier dan op wat voor foto ook.
MAar dit is wel een mooie foto hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 23:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Geloof me, in het echt is ze vele malen mooier dan op wat voor foto ook.
En Arsee in plaats van Arsie? Arcee moet namelijk ook op z'n Englishquote:Op donderdag 9 december 2004 23:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
In mijn gedachten is het Diezer.
Maar ja, in mijn gedachten was het ook Ie Er Baboon, in plaats van Ai Ar Baboen.
Ik zeg altijd Beeveeoohquote:Op donderdag 9 december 2004 23:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Bij mij ook.
Beeveejoow.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:20 schreef BVO het volgende:
Bij mij ook.
Niet om slijmerig te klinken hoor ofzo, maar toen ik haar voor het eerst irl zag viel het me wel op.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmz, ik ben benieuwd! Maar zo vind ik haar wel mooi dus
Ik heb platvoeten.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:21 schreef Christine het volgende:
Te veel details![]()
Wacht, heeft je voet geen bal
Echt waar?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:22 schreef toiletseatgirl het volgende:
En Arsee in plaats van Arsie? Arcee moet namelijk ook op z'n English
Goed om te weten.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:22 schreef Christine het volgende:
[..]
In mijn gedachten ben je beefje
Het is een vrouw van vele kwaliteitenquote:Op donderdag 9 december 2004 23:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet om slijmerig te klinken hoor ofzo, maar toen ik haar voor het eerst irl zag viel het me wel op.
Zowel qua uiterlijk als qua stem..
Paarden en Dizerquote:Op donderdag 9 december 2004 23:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar goed, ander onderwerp wil Dizer.. Laten we het over paarden hebben! En Erodome enzo!
.
quote:Op donderdag 9 december 2004 23:22 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
En Arsee in plaats van Arsie? Arcee moet namelijk ook op z'n English
Oh, ik geloof je zo ook wel.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:25 schreef toiletseatgirl het volgende:
Yep, vraag maar aan 'm
IR was erg teleurgesteld toen hij er achter kwam dat ik zijn naam vernederlanderiseerde. Maar hoe moest ik dat weten? Ik heb nog nooit een I.R. Baboon cartoon gezien.quote:
Rokket!quote:Op donderdag 9 december 2004 23:27 schreef BVO het volgende:
Daaizer vind ik écht niet klinken. Voor mij blijft het gewoon Diezer.
eindelijkquote:Op donderdag 9 december 2004 23:22 schreef Christine het volgende:
[..]
MAar dit is wel een mooie foto hoor
[afbeelding]
Kom jij maar 'ns met je klonen.quote:
Ken je I.M. Weasel niet?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
IR was erg teleurgesteld toen hij er achter kwam dat ik zijn naam vernederlanderiseerde. Maar hoe moest ik dat weten? Ik heb nog nooit een I.R. Baboon cartoon gezien.!
quote:
Nu we het toch over paarden en sex hebben... ik zag laatst erodome nog... blablablaquote:Op donderdag 9 december 2004 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Paarden zijn mooie beesten die vrij moeten rennen in de wilde vrije natuur en niet om sex mee te hebben
![]()
Euhm.quote:
Maar het is Daaizerquote:Op donderdag 9 december 2004 23:27 schreef BVO het volgende:
Daaizer vind ik écht niet klinken. Voor mij blijft het gewoon Diezer.
Jullie mannen hebben schapen voor de sex, wij vrouwen hebben paarden. Eerlijk verdeeld toch?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Paarden zijn mooie beesten die vrij moeten rennen in de wilde vrije natuur en niet om sex mee te hebben
![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 23:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
ChristinevdHorst (kutkloon!)
Oh ok paarden niet dus....hoe denk je over schapen en of geiten??quote:Op donderdag 9 december 2004 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
![]()
Wat is dat met erodomequote:Op donderdag 9 december 2004 23:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Nu we het toch over paarden en sex hebben... ik zag laatst erodome nog... blablabla
quote:Op donderdag 9 december 2004 23:29 schreef toiletseatgirl het volgende:
[afbeelding]
De originele toiletseatgirl
Ja lieve Christine,quote:Op donderdag 9 december 2004 23:31 schreef Christine het volgende:![]()
![]()
WAS JIJ DAT???
![]()
![]()
Mén, wat haatte ik dat mens
Het werd ook een tijdje uitgezonden op Yorkiddin, en dat heb je toch wel in Brabant?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, sorry..
Ik woon in Brabant, daar hebben ze geen Cartoon Network.
quote:Op donderdag 9 december 2004 23:32 schreef Christine het volgende:
Wat heb ik een onzin op mijn webspace staan zeg
[afbeelding]
Ja, ik heb het ook al een tijd niet meer hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 23:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, sorry..
Ik woon in Brabant, daar hebben ze geen Cartoon Network.
quote:Op donderdag 9 december 2004 23:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja lieve Christine,
Dat was ik.
Kusjes, Christine van der Horst.
Ja, maar dan was ik altijd op school, geloof ik. Ik heb het in ieder geval nog nooit gezien.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:33 schreef toiletseatgirl het volgende:
Het werd ook een tijdje uitgezonden op Yorkiddin, en dat heb je toch wel in Brabant?
quote:Op donderdag 9 december 2004 23:30 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Jullie mannen hebben schapen voor de sex, wij vrouwen hebben paarden. Eerlijk verdeeld toch?
Wel Dexter en Powerpuff Girls?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, maar dan was ik altijd op school, geloof ik. Ik heb het in ieder geval nog nooit gezien.
Lekkerquote:Op donderdag 9 december 2004 23:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Oh ok paarden niet dus....hoe denk je over schapen en of geiten??
Jij speelde vroeger zeker altijd met My Little Ponyquote:
Ja, echt. Ik ben de definitie van zachte G. Maar ik heb in ieder geval geen Gooise R, en daar ben ik heel blij mee.quote:
Dquote:Op donderdag 9 december 2004 23:35 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Wel Dexter en Powerpuff Girls?
EnCow
en
Chicken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |