Volgens mij hoort er nog wat bij:quote:Op donderdag 9 december 2004 22:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Moet je nou weer net haar lelijkste foto neerzetten?.
Doe dan gewoon deze:
De linker heeft meer haar op der bovenlip:+quote:Op donderdag 9 december 2004 22:58 schreef Christine het volgende:
zoek de tien verschillen
[afbeelding][afbeelding]
Dat zat ik ook net te denken.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey het is kinderbedtijd ik ga slapen..
Doe 'm eens in de volle grootte!quote:Op donderdag 9 december 2004 23:04 schreef BVO het volgende:
Kijk 'ns, wat een mooi avatar!.
[afbeelding]
Wie zijn hetquote:Op donderdag 9 december 2004 23:04 schreef BVO het volgende:
Kijk 'ns, wat een mooi avatar!.
[afbeelding]
Nee joh, ik sta er kut op en hij is niet scherp.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Doe 'm eens in de volle grootte!.
Prima dus. Onherkenbaar.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee joh, ik sta er kut op en hij is niet scherp..
Dat zeg je altijd.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:06 schreef BVO het volgende:
Nee joh, ik sta er kut op en hij is niet scherp..
Die lach die ze daarna opzette was wel verleidelijk ja.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je ziet het aan die geile pretoogjes van d'r. Ze wil je!
Push-up enzo.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Heeft ze een borstvergroting ondergaan? Ze lijken wel iets groter dan eerst.
Haal die foto nou niet weg...quote:
Ze zijn nep hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Haal die foto nou niet weg...
OOh kijk, ik heb hem hier:
[afbeelding]
Daaaaaaamn.... ze ziet er echt heeel mooi uit... en volgens mij heeft ze wel hele grote mooie... jah![]()
![]()
![]()
![]()
Echt niet... Ze zien er echt uit.. ik ben een kennerquote:
Onze?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:11 schreef BVO het volgende:
Als dat zo is dan is onze liefde meteen over.
Hodfr!quote:Op donderdag 9 december 2004 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Haal die foto nou niet weg...
OOh kijk, ik heb hem hier:
[afbeelding]
Daaaaaaamn.... ze ziet er echt heeel mooi uit... en volgens mij heeft ze wel hele grote mooie... jah![]()
![]()
![]()
![]()
Het is niet mijn schuld hoor... Hind houdt gewoon niet zo van websitesquote:Op donderdag 9 december 2004 23:14 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, Christine.... mijn layout, wat doe je![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 23:10 schreef BVO het volgende:
Maar goed, ander onderwerp wil Dizer.. Laten we het over paarden hebben! En Erodome enzo!
.
Je moest eens weten, Tommie.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Onze?.
Dit is eenzijdige liefde, Bobbie..
En ik ben geen kenner?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt niet... Ze zien er echt uit.. ik ben een kenner
quote:Op donderdag 9 december 2004 23:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is niet mijn schuld hoor... Hind houdt gewoon niet zo van websites
Ik heb er ook twee, alleen dat kan ik niet zeggen van Nick van der Heijden-Sandersquote:Op donderdag 9 december 2004 23:16 schreef Christine het volgende:
[..]
En ik ben geen kenner?
Ik heb er zelf twee. Jij?
Wonen we in Nederland of in Engeland?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:17 schreef toiletseatgirl het volgende:
Spreek je Dizer eik uit op z'n Nederlands (Diezer) of op z'n Engels (Daaizer)? Engels toch?
In mijn gedachten is het Diezer.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:17 schreef toiletseatgirl het volgende:
Spreek je Dizer eik uit op z'n Nederlands (Diezer) of op z'n Engels (Daaizer)? Engels toch?
Dan ben je wel heel rijkelijk bedeeld, Tommerd.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb 6 ballen.
Op zn Engels.. is namelijk een gedeelte uit de naam van een japanse anime tekenfilm Grendizerquote:Op donderdag 9 december 2004 23:17 schreef toiletseatgirl het volgende:
* Christine weigert Dizer op z'n engels uit te sprekenquote:Op donderdag 9 december 2004 23:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Op zn Engels.. is namelijk een gedeelte uit de naam van een japanse anime tekenfilm Grendizer
Ha Ha zie je wel Christien, in your face!quote:Op donderdag 9 december 2004 23:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Op zn Engels.. is namelijk een gedeelte uit de naam van een japanse anime tekenfilm Grendizer
Ik haal het niet weg... daarvoor is ze te mooi op deze fotoquote:Op donderdag 9 december 2004 23:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Hodfr!.
Haal weg!.
Ze heeft niks te klagen nee..
Het is Christinequote:Op donderdag 9 december 2004 23:20 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Ha Ha zie je wel Christien, in your face!
Bij mij ook.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
In mijn gedachten is het Diezer.
Te veel detailsquote:Op donderdag 9 december 2004 23:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Teelballen.
Bijballen.
Oogballen.
Geloof me, in het echt is ze vele malen mooier dan op wat voor foto ook.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik haal het niet weg... daarvoor is ze te mooi op deze foto
Damn... das pas ene lekkere foto van haar.. zie je eindelijk haar echte kwaliteiten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |