Omdat het een kutnummer isquote:Op donderdag 9 december 2004 22:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom blijft These Words van Natasha Beddingfield zo in je kop zitten?
Nee joh.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Spoel 'm maar meteen door de wc dan
Geilen?quote:Op donderdag 9 december 2004 22:04 schreef Duiveltja het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/tania18
Daar kan je op haar geilen beev
Hoe is het met haar broer eigelijk maakt die ook nog muziek ??quote:Op donderdag 9 december 2004 22:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom blijft These Words van Natasha Beddingfield zo in je kop zitten?
quote:Op donderdag 9 december 2004 22:04 schreef Duiveltja het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/tania18
Daar kan je op haar geilen beev
*wap *wap *wapquote:
Wees een man en geef toe dat je op haar geiltquote:Op donderdag 9 december 2004 22:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geilen?
Mag gewoon bewonderen ook?
Hij is er nogquote:Op donderdag 9 december 2004 22:17 schreef Tania18 het volgende:
Beev, is Jim al geweest? Ik zet de tv net pas aan
Ja.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zou dr.Phill zelf gelukkig zijn ?
Weet je zeker dat je niet gay bent ?quote:
Klinkt een beetje erg... gelukkig.quote:Dr. Phil is de beste illustratie voor het succes van zijn methode: hij is al 26 jaar gelukkig getrouwd met dezelfde gelukkige vrouw en heeft twee gelukkige zonen
Net als Hindquote:Op donderdag 9 december 2004 22:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet gay bent ?![]()
Eigenlijk net als die van Idols toen.quote:
Awwww lievvvvquote:Op donderdag 9 december 2004 22:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Eigenlijk net als die van Idols toen.
Zij is lesbo en heel mannelijk, ik homo en heel vrouwelijk, dus vallen we toch nog op elkaar..
Ik hoop dat die laatste zin een quote isquote:Op donderdag 9 december 2004 22:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Eigenlijk net als die van Idols toen.
Zij is lesbo en heel mannelijk, ik homo en heel vrouwelijk, dus vallen we toch nog op elkaar..
Nouwja ze is marokaans he .quote:Op donderdag 9 december 2004 22:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Awwww lievvvv
Al vind ik Hind niet heel mannelijk
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 9 december 2004 22:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik hoop dat die laatste zin een quote is![]()
Ik wel heel vrouwelijk dan?quote:Op donderdag 9 december 2004 22:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Awwww lievvvv
Al vind ik Hind niet heel mannelijk
Precies en dat zijn vaak juist de mensen die als er iets gebeurd als eerst in het gesticht belanden.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Klinkt een beetje erg... gelukkig.
Achja, zolang hij maar goede tips geeftquote:Op donderdag 9 december 2004 22:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Precies en dat zijn vaak juist de mensen die als er iets gebeurd als eerst in het gesticht belanden.
Dat is een koequote:
Moet je nou weer net haar lelijkste foto neerzetten?quote:
Ik vond het juist zo'n mooie foto.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zie maar een halve H.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |