Oooooh wat was dat een klote tekenfilm...daar had ik echt de grootste hekel aan. Ik was echt zo gerriteerd daardoor!! Was echt bagger! Ik was meer van het japanse anime type en alfred j kwakquote:Op donderdag 9 december 2004 23:36 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Jij speelde vroeger zeker altijd met My Little Pony
Ik wel. Ik heb echt een Reinout Oerlemans-R (of is het tegenwoordig Alain Clark-R?). Heerrrrrrrlijkquote:Op donderdag 9 december 2004 23:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, echt. Ik ben de definitie van zachte G. Maar ik heb in ieder geval geen Gooise R, en daar ben ik heel blij mee..
Maar wat heeft hij/zij met paarden en sex te makenquote:Op donderdag 9 december 2004 23:33 schreef Duiveltja het volgende:
Erodome is een SEXmod op fok.
Zachte g is grappig om te horenquote:Op donderdag 9 december 2004 23:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, echt. Ik ben de definitie van zachte G. Maar ik heb in ieder geval geen Gooise R, en daar ben ik heel blij mee..
Dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 9 december 2004 23:35 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Wel Dexter en Powerpuff Girls?
EnCow
en
Chicken
Nee, niet grappig.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:38 schreef Duiveltja het volgende:
Zachte g is grappig om te horen
Dexter! Mandark! DeeDee.... DEXTER!! MANDARK! DeeeeeeDeeeequote:Op donderdag 9 december 2004 23:39 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Ooooo, what does THIS button doooo?
Dat zijn leuke accenten. Net als bekakt Engels enquote:Op donderdag 9 december 2004 23:44 schreef Dizer het volgende:
Ik heb een amsterdams accent...
Netals Sita Amsterdams/Purmerends accent
Gatver...quote:Op donderdag 9 december 2004 23:44 schreef Dizer het volgende:
Ik heb een amsterdams accent...
Netals Sita Amsterdams/Purmerends accent
Als een wijf dus.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Gatver...![]()
.
Nee, ik praat zo'n beetje als Iris(ONM), Raemon Sluiter of Inge de Bruijn.
Ik zeg vaak... "Weetje" en Jah Joh..quote:Op donderdag 9 december 2004 23:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat zijn leuke accenten. Net als bekakt Engels en. Vlaams.
.
Op een bruiloft stond ik achter de bar. Komt er een dame naar de bar toe en toen kwam er zo'n plat rotterdams accent uitquote:Op donderdag 9 december 2004 23:38 schreef BVO het volgende:
Iemand net Raemon Sluiter gezien bij Jensen! ?
Zo praat ik ongeveer..
Toppiequote:Op donderdag 9 december 2004 23:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Gatver...![]()
.
Nee, ik praat zo'n beetje als Iris(ONM), Raemon Sluiter of Inge de Bruijn.
Tof.quote:
Iemand uit mn klas zei: 'jij hebt echt het meest Rotterdamse accent van iedereen hier'quote:Op donderdag 9 december 2004 23:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Op een bruiloft stond ik achter de bar. Komt er een dame naar de bar toe en toen kwam er zo'n plat rotterdams accent uitnot attractive
en dat isquote:Op donderdag 9 december 2004 23:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Tof.
Maar Roos van Expeditie Robinson (en Peking Express, uiteraard) heeft echt het beste accent dat ik ken.
Illyria moet een eigen serie vind ik, met Spike!quote:Op donderdag 9 december 2004 23:47 schreef Dizer het volgende:
Ooh en toiletmeisje.. ben jij ook fan van Buffy en Angel of alleen Angel of vind je Illyria gewoon leuk? Ik ben nieuwsgierig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |