quote:Bekijken jullie stees de eps die dagelijks in Amerika uitkomen?
Helaas nog niet gezien, maar er is wel al een topic over.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:20 schreef Frenkel het volgende:
En ook al 'echte fans' die de nieuwe film van Trey Parker en Matt Stone hebben gezien
Thunderbirds alla South park stijl?
Team America: World Police
http://www.imdb.com/title/tt0372588/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, me huisgenoot kwam gewoon kijken waarom ik zo hard moest lachen, pijn in me handen van het dijenkletsenquote:Op donderdag 9 december 2004 14:04 schreef Skwish het volgende:
En die psychowars "nenenenenennenenene, ttutetutuutetutetututu" [afbeelding]
Trouwens wel een enorme deja-vu met The Biggest Douche in the Universequote:Op donderdag 9 december 2004 14:14 schreef pfaf het volgende:
Superaflevering. Ik had bij dat psychic-duel ook de tranen in de ogen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:13 schreef Skwish het volgende:
Iets bekend over de volgende nieuwe aflevering? Op mrtwig staat nog niks iig, ben bang dat we nog een week moeten wachten...
quote:Episode 814:
Woodland Critter Christmas
And now a present for all the fans hoping for a Christmas episode -- your wish has been answered! In this week's episode, Stan is approached by the forest critters and asked to help them build a manger in anticipation of the birth of their Lord and Savior. Stan complies, only to find out that they serve a... very different Lord.
Southparkstudios.comquote:Happy New.. Season?
This episode will be the last of season eight, but don't worry: season nine will be starting before you know it! We were told today that season 9 will begin airing in March.
Yup, in Maart start s9.quote:
hoe heette die afleveringquote:Op woensdag 15 december 2004 18:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup, in Maart start s9.
Deze aflevering nu op Veronica ken ik nog niet. Gaat over blokfluiten.
Jah klopt, maar Amerika loopt dacht ik rond de 6 uur achter dus morgen kunnen we hem kijkenquote:Op woensdag 15 december 2004 20:22 schreef Skwish het volgende:
Op comedycentral staat dat er vanavond een nieuwe aflevering is?
ohja die kende ik stiekum toch welquote:Op woensdag 15 december 2004 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
World Wide Recorder Concert
Hier staat er meer over
quote:Episode 814:
And now a present for all the fans hoping for a Christmas episode -- your wish has been answered! In this week's episode, Stan is approached by the forest critters and asked to help them build a manger in anticipation of the birth of their Lord and Savior. Stan complies, only to find out that they serve a... very different Lord.
Happy New.. Season?
This episode will be the last of season eight, but don't worry: season nine will be starting before you know it! We were told today that season 9 will begin airing in March.
ja dat was lachen en uiteindelijk Kenny G. die 'm ff lekker paktquote:Op woensdag 15 december 2004 20:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mr. Garrison die persee misbruikt wilde worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders lees je de thread ff door...quote:Op donderdag 16 december 2004 17:44 schreef rolon het volgende:
Ja die van 'Heil Satan' heb ik ook gezien![]()
Maar welke serie/aflevering was die van gister die op tv was ?
Heil Satanquote:Op woensdag 15 december 2004 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
World Wide Recorder Concert
Hier staat er meer over
Da's inderdaad een lange tijd.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb hem net weer gekeken en het blijft echt een super episode.
Zeker als je in gedachte hebt dat Cartman het dus allemaal vertelt.
Jammer dat we nu weer tot Maart moeten wachten
nouja dan mag je er hier wel meer een note gevenquote:Op donderdag 16 december 2004 21:48 schreef paultjuhhh het volgende:
-edit: warez-
Idd, die link naar de bekende site komt hier zo vaak voorbij zonder dat ie gemodereerd wordt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
nouja dan mag je er hier wel meer een note geven
quote:Op donderdag 16 december 2004 21:42 schreef HomerJ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Die was echt super!
[ Bericht 5% gewijzigd door Duiveltja op 19-12-2004 01:14:53 (oeps :@) ]
Mein dennenbaum!!quote:Op donderdag 23 december 2004 18:14 schreef Rahl het volgende:
die er nu op is
hitler bij de kerstboom![]()
De allereerste aflevering van het 1e seizoen jaquote:Op zondag 26 december 2004 10:38 schreef Hamotje het volgende:
Welke seizoen was ook alweer met die alliens(of was da 1 aflevering).:S
Ik kan me nog herrineren dat ik die een keer op tv heb gezien
quote:Op zondag 26 december 2004 11:54 schreef HomerJ het volgende:
[..]
De allereerste aflevering van het 1e seizoen ja
Mr. Hankey's Christmas Classicsquote:Op maandag 27 december 2004 22:30 schreef fratsman het volgende:
Hoe heet die aflevering die er afgelopen donderdag op was? Dus die met allemaal die liedjes...
Ze zijn al een tijdje in onderhandelingen over meer seizoenen, omdat ze weten dat SP zo populair is.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:26 schreef HuubTuub het volgende:
Ik wil South Park...
Was wel te verwachten dat ze halverwege de hele serie zouden stoppen, duffe kneuzen.
recente afleveringen zullen wel weer te duur zijn voor dat 3de rangs B-kanaal.
* BliksemSchigt heeft die cdquote:Op woensdag 29 december 2004 14:29 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Mr. Hankey's Christmas Classics
Daar is ook een hele kerstcd van gekomen.
[afbeelding]
Ja, op hun site staat:quote:Op donderdag 30 december 2004 12:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ze zijn al een tijdje in onderhandelingen over meer seizoenen, omdat ze weten dat SP zo populair is.
Ik vind het wel logisch dat ze nu ff stoppen. Wat moet je dan: alle afleveringen voor de 3e keer in een half jaar laten zien.
quote:Wanneer komen er weer nieuwe afleveringen van 'South Park'?
We zijn aan het proberen nieuwe afleveringen aan te kopen. We kunnen dus helaas nog niet zeggen per wanneer we deze gaan uitzenden omdat we ze nog niet in huis hebben. Maar hou onze site in de gaten!
Oftewel Mr. Bahquote:
quote:Episode 901 Press Release
The boys’ teacher gets in touch with his feminine side in the ninth season premiere of “South Park," entitled "Mr. Garrison's Fancy New Vagina," premiering Wednesday, March 9 at 10:00 p.m. on Comedy Central.
Mr. Garrison goes to great lengths to get what he’s always wanted…a sex change. As he enjoys his new womanly attributes, the rest of the town gets in touch with their inner feelings too. Meanwhile, Kyle wrestles with the fact that Jews just aren’t good at basketball
Whehe.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
"Mr. Garrison's Fancy New Vagina,"
Dat belooft alweer genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HAHAAHAHAHA
[ Bericht 21% gewijzigd door glannie op 10-03-2005 10:13:00 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldige aflevering.. Maar mag dat, die operatie laten zien aan het begin?Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
Was inderdaad vrij ranzig, maar voor de restquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Hij was weer leuk, maar die operatie aan het begin
Of Kyle als neger zonder benenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:12 schreef JedaiNait het volgende:
Matt en Stone kunnen het nog! Vraag me wel af hoelang we mr Garisson als vrouw blijven zien.
Ik neem aan dat je bedoelt dat Trey en Matt het nog kunnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:12 schreef JedaiNait het volgende:
Matt en Stone kunnen het nog!
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt dat Trey en Matt het nog kunnen.
LOL, Matt Stone kan het nog denkt hij, maar Parker heeft z'n touch verloren denk ikquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:18 schreef Tijn het volgende:
Ik neem aan dat je bedoelt dat Trey en Matt het nog kunnen.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:57 schreef Frenkel het volgende:
Heerlijk die reactie van Cartman op Kyle in dat stadion, hij is echt geen haar veranderd
Ooh.. Ik lig nu al dubbelquote:902 - Die Hippie, Die
Airdate: 2005-03-16
Cartman seeks to rid the world of hippies once and for all!
Dit zou inderdaad wel eens heel geweldig kunnen worden!quote:Op zondag 13 maart 2005 16:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ooh.. Ik lig nu al dubbel
Deze aflevering moet echt geniaal worden.
quote:Cartman warns the citizens of South Park that it will only be a matter of days before the town becomes the Hippie Capital of the World. No one will believe him until they find out the hippies plan to stage a weeklong music fest. The town has no choice but to turn to Cartman for help. He then puts his plan to eradicate his lifelong enemies in motion.
Dat zou idd mooi zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kunnen ze er geen uurdurende special van maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was wel ok![]()
Afgekeken van Star Trek - Part VI "The Undiscovered Country"quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:25 schreef Chillmeister het volgende:
hoe krijg je het in je hoofd om te bedenken om iemands ballen in iemand knieen te stoppen. GEWELDIG!
Ah, ik kan nog iets vaag herinneren dat er een opmerking gemaakt wordt, dat niet bij iedereen de ballen opdezelfde plaats zittenquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:47 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Afgekeken van Star Trek - Part VI "The Undiscovered Country"![]()
Yep!quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:37 schreef Chillmeister het volgende:
Ah, ik kan nog iets vaag herinneren dat er een opmerking gemaakt wordt, dat niet bij iedereen de ballen opdezelfde plaats zitten
Oh, wist niet eens dat dat niet mochtquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:07 schreef Mike het volgende:
Warezposts zijn verwijderd...notes zijn gezet. Ik blijf echt niet waarschuwen dat het praten over downloaden hier not done is.
Ja he, die stem is echt gay. Maar ik vond het wel weer een ouderwets leuke aflevering deze keer. Klote hippies!quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:49 schreef Evil_Jur het volgende:
Het was een beetje een hele droge parodie op allerlei 'unlikely hero' films, van Ghostbusters, The Core, Armageddon en The Day After Tomorrow. Op zich wel leuk gedaan, maar een beetje te droog naar mijn smaak.
En ik krijg het idee dat Trey het een beetje laat afweten met betrekkeng tot de stem van Cartman, hopelijk komt dat nog goed.
Hmm, ik heb het persoonlijk niet zo op de poep-pies-piemel humor en vind de schokeffecten van de ranzige beelden nogal makkelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:13 schreef tonks het volgende:
Ik vond deze hippie aflevering niet echt grappig hoor.. ik vond die van vorige week veel leuker
Ja, maar het was niet echt Cartman vond ik. Het thema wel, maar zijn "acteerwerk" was anders. En de aflevering was een beetje voorspelbaar en niet zo origneel als de meeste. Gewoon een standaard parodie zonder extraatjes.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hmm, ik heb het persoonlijk niet zo op de poep-pies-piemel humor en vind de schokeffecten van de ranzige beelden nogal makkelijk.
Ik houd meer van het "acteerwerk" van Cartman , thema's met een knipoog en het sarcasme in een aflevering als deze
Maarja, zo heeft ieder z'n meug.
Eens, ik vond het dan ook slechts een "goede" aflevering in tegenstelling tot die van vorige week, die ik niet veel aan vond.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:27 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ja, maar het was niet echt Cartman vond ik. Het thema wel, maar zijn "acteerwerk" was anders. En de aflevering was een beetje voorspelbaar en niet zo origneel als de meeste. Gewoon een standaard parodie zonder extraatjes.
En toen ook nog in die graafmachine, toen ie zelf chef naar voren schoof als 'vrijwilliger'quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:39 schreef Shagster het volgende:
Ik vond het een leuke aflevering.. Moest keihard lachen toen Cartman een zwarte vrijwilliger vroeg om zichzelf op te offeren.. Heb toevallig vorige week "The Core" nog gezien.
Permanent dood dan. En niet weer terug laten komen, zoals een paar seizoenen geleden. Kenny is echt geen zak meer aan, hij loopt er alleen maar hinderlijk bij.quote:Kenny mag trouwens wel weer eens dood, for old time's sake.
Hoe die in dat kutje zit te porrenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:31 schreef mr.marcus het volgende:
Wat een coole aflevering weer....
Butter is ook een heldvooral in die episode met Paris Hilton
quote:
[ Bericht 14% gewijzigd door Skwish op 21-03-2005 23:00:25 ]
Shitty wokquote:Op maandag 21 maart 2005 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Yey! De City Wok gozer!
"Ow, hamburgers.. "quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Butters is inderdaad ook nog te weinig erin voorgekomen.
Zijn hele character.. zijn stem, zijn doen en laten
Haha dat is inderdaad een goede aflevering van laatste seizoenen vind ik die met chistelijke muziek en dat ze die jonge kalveren gijzelen het leukste.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:15 schreef Kipman het volgende:
Ik heb sinds kort de kans gekregen om vanaf seizoen 6 alles te zien. Het blijft enorm grappig. Eén van de uitschieters vond ik de aflevering waarin ze Lord Of The Rings naspelen. echt briljant hoe stukje bij beetje elk karrakter gevormd wordt. Butters wordt Gollem, de oude jongens worden de ringkoningen en die videoband is dus de ring. Ik heb in een deuk gelegen
quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:37 schreef __Saviour__ het volgende:
En Kenny moeten ze echt vervangen, wat een waardeloos karakter.
't is toch zoquote:
Die kerel rockt echt de pan uit, vooral in die aflevering dat hij een muur moet bouwen om de mongolians buiten te houden.quote:
lol die jaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:54 schreef Summerteeth het volgende:
Hij heeft ook een rolletje in mijn favoriete episode aller tijden: It's Christmas In Canada
quote:
quote:
Ga je 't nou voor Saviour opnemen?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:20 schreef __ruoivaS__ het volgende:
[..]
't is toch zo
In de eerste seizoenen was het grapje van het onverstaanbare en z'n dood iedere keer leuk. Met dat tweede zijn ze zelf gestopt omdat het niet meer leuk was.
In de nieuwere afleveringen heeft ie 1 of 2 zinnen. Wat is daar nou nog leuk aan?
Het komt morgen om 19.30 weer op Veronica. Maar ze beginnen volgens TVgids.nl weer met seizoen 1.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waar is de tijd dat SP gewoon elke avond om 10 over 6 te bezichtigen was
Was inderdaad het leukstquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:04 schreef flapp0r het volgende:
haha, ik moest me echt kapot lachen toen CM met zo'n geweer tekeer ging. Dat ding schoot alle kanten op, geweldig. Wing is idd erg stoerrrrrrr.
Yeah whatever, you can suck our balls
Ja, Wing bestaat ook echt. Ze heeft schitterende covers, o.a. van The beatles en ABBA.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:59 schreef mr.marcus het volgende:
wat sick! Die site bestaat gewoon echt
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, Wing bestaat ook echt. Ze heeft schitterende covers, o.a. van The beatles en ABBA.
Een waar genot voor het oor.
Je zou eens wat vaker de posts van Tijn moeten lezenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 06:03 schreef MikeyMo het volgende:
zou die wing bedacht zijn door de gasten van southpark en hebben zse er vervolgens een fake site om heen gebouwd... of zou ze echt bestaan en hebben ze haar als inspiratie gebruikt
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 07:10 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Je zou eens wat vaker de posts van Tijn moeten lezen.
Mjah, maar hebben ze alles rond Wing zelf opgezet (dus een chineze kennis geronseldquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, Wing bestaat ook echt. Ze heeft schitterende covers, o.a. van The beatles en ABBA.
Een waar genot voor het oor.
quote:Cartman is jealous when Kenny gets the last new portable gaming device before the toy store runs out. Will Cartman and Kenny be able to stay best friends forever?![]()
Ik denk niet permanent hoor.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:01 schreef jimjim1983 het volgende:
Kenny gaat dus iig dood in de volgende aflevering.
Die Okama aflevering was echt supervet.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe komt Kenny aan geld voor een gameconsole?
Er is al een keer een aflevering over een spelcomputer geweest (Okama Gamesphere), hopelijk vallen ze niet teveel in herhaling. Tof dat Kenny zo te zien weer dood gaat, zo doet hij tenminste nog eens wat.
Was inderdaad met Toweliequote:Op maandag 28 maart 2005 16:20 schreef Shagster het volgende:
[..]
Die Okama aflevering was echt supervet.Met Towelie ook, geloof ik.. Was ook wel een geinig menneke, trouwens.
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 16:24 schreef Summerteeth het volgende:
Towelie is briljant! In 'Osama Bin Laden Has Farty Pants':
[..]
die aflevering waar hij funky town gaat spelen op dat alarm intoets ding was toch eerder?quote:Op maandag 28 maart 2005 16:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Was inderdaad met Towelie. Die aflevering was ook het debuut van Towelie.
Die aflevering met de Okama Gamesphere heet ook 'Towelie'. Dus volgens mij was dat zijn debuut, maar ik kan het mis hebben.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die aflevering waar hij funky town gaat spelen op dat alarm intoets ding was toch eerder?
quote:Op maandag 28 maart 2005 15:56 schreef Thetallguy het volgende:
Kenny moet gewoon optiefen, hij is al tijden niet grappig meermeer Butters
quote:Op maandag 28 maart 2005 16:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee dat lijkt me ook niet.
maar het zou zo kunnen, hij is nu toch zo goed als overbodig.
Bron: http://www.tvtome.com/tvt(...)wid-344/epid-412745/quote:# The ad for this episode on Comedy Central said Kenny is going to be killed off FOR GOOD!
Was te verwachten, ik denk (hoop) dat het vooral om de DS en PSP gaat, da's leuk en actueel.quote:The portable game system is a reference to the recent group of portable game consoles that have come out, including: Nintendo DS, PSP, GBA SP, etc..
1 2 3 4 5 6 7 | EPISODE INFORMATION #9.04: Best Friends Forever Wed Mar 30 2005 (runtime: 30 min) Cartman is jealous when Kenny gets the last new portable gaming device before the toy store runs out. Will Cartman and Kenny be able to stay best friends forever? |
my eyes!!!!quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Briljante aflevering was dat ja
OKAMA GAMESPHERE!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |