Oh, wist niet eens dat dat niet mochtquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:07 schreef Mike het volgende:
Warezposts zijn verwijderd...notes zijn gezet. Ik blijf echt niet waarschuwen dat het praten over downloaden hier not done is.
Ja he, die stem is echt gay. Maar ik vond het wel weer een ouderwets leuke aflevering deze keer. Klote hippies!quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:49 schreef Evil_Jur het volgende:
Het was een beetje een hele droge parodie op allerlei 'unlikely hero' films, van Ghostbusters, The Core, Armageddon en The Day After Tomorrow. Op zich wel leuk gedaan, maar een beetje te droog naar mijn smaak.
En ik krijg het idee dat Trey het een beetje laat afweten met betrekkeng tot de stem van Cartman, hopelijk komt dat nog goed.
Hmm, ik heb het persoonlijk niet zo op de poep-pies-piemel humor en vind de schokeffecten van de ranzige beelden nogal makkelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:13 schreef tonks het volgende:
Ik vond deze hippie aflevering niet echt grappig hoor.. ik vond die van vorige week veel leuker
Ja, maar het was niet echt Cartman vond ik. Het thema wel, maar zijn "acteerwerk" was anders. En de aflevering was een beetje voorspelbaar en niet zo origneel als de meeste. Gewoon een standaard parodie zonder extraatjes.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hmm, ik heb het persoonlijk niet zo op de poep-pies-piemel humor en vind de schokeffecten van de ranzige beelden nogal makkelijk.
Ik houd meer van het "acteerwerk" van Cartman , thema's met een knipoog en het sarcasme in een aflevering als deze
Maarja, zo heeft ieder z'n meug.
Eens, ik vond het dan ook slechts een "goede" aflevering in tegenstelling tot die van vorige week, die ik niet veel aan vond.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:27 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ja, maar het was niet echt Cartman vond ik. Het thema wel, maar zijn "acteerwerk" was anders. En de aflevering was een beetje voorspelbaar en niet zo origneel als de meeste. Gewoon een standaard parodie zonder extraatjes.
En toen ook nog in die graafmachine, toen ie zelf chef naar voren schoof als 'vrijwilliger'quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:39 schreef Shagster het volgende:
Ik vond het een leuke aflevering.. Moest keihard lachen toen Cartman een zwarte vrijwilliger vroeg om zichzelf op te offeren.. Heb toevallig vorige week "The Core" nog gezien.
Permanent dood dan. En niet weer terug laten komen, zoals een paar seizoenen geleden. Kenny is echt geen zak meer aan, hij loopt er alleen maar hinderlijk bij.quote:Kenny mag trouwens wel weer eens dood, for old time's sake.
Hoe die in dat kutje zit te porrenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:31 schreef mr.marcus het volgende:
Wat een coole aflevering weer....
Butter is ook een heldvooral in die episode met Paris Hilton
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |