Was inderdaad vrij ranzig, maar voor de restquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Hij was weer leuk, maar die operatie aan het begin

Of Kyle als neger zonder benenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:12 schreef JedaiNait het volgende:
Matt en Stone kunnen het nog! Vraag me wel af hoelang we mr Garisson als vrouw blijven zien.

Ik neem aan dat je bedoelt dat Trey en Matt het nog kunnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:12 schreef JedaiNait het volgende:
Matt en Stone kunnen het nog!

quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt dat Trey en Matt het nog kunnen.

LOL, Matt Stone kan het nog denkt hij, maar Parker heeft z'n touch verloren denk ikquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:18 schreef Tijn het volgende:
Ik neem aan dat je bedoelt dat Trey en Matt het nog kunnen.

quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:57 schreef Frenkel het volgende:
Heerlijk die reactie van Cartman op Kyle in dat stadion, hij is echt geen haar veranderd

Ooh.. Ik lig nu al dubbelquote:902 - Die Hippie, Die
Airdate: 2005-03-16
Cartman seeks to rid the world of hippies once and for all!

Dit zou inderdaad wel eens heel geweldig kunnen worden!quote:Op zondag 13 maart 2005 16:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ooh.. Ik lig nu al dubbel
Deze aflevering moet echt geniaal worden.

quote:Cartman warns the citizens of South Park that it will only be a matter of days before the town becomes the Hippie Capital of the World. No one will believe him until they find out the hippies plan to stage a weeklong music fest. The town has no choice but to turn to Cartman for help. He then puts his plan to eradicate his lifelong enemies in motion.

Dat zou idd mooi zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kunnen ze er geen uurdurende special van maken?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was wel ok![]()

Afgekeken van Star Trek - Part VI "The Undiscovered Country"quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:25 schreef Chillmeister het volgende:
hoe krijg je het in je hoofd om te bedenken om iemands ballen in iemand knieen te stoppen. GEWELDIG!

Ah, ik kan nog iets vaag herinneren dat er een opmerking gemaakt wordt, dat niet bij iedereen de ballen opdezelfde plaats zittenquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:47 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Afgekeken van Star Trek - Part VI "The Undiscovered Country"![]()

Yep!quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:37 schreef Chillmeister het volgende:
Ah, ik kan nog iets vaag herinneren dat er een opmerking gemaakt wordt, dat niet bij iedereen de ballen opdezelfde plaats zitten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |