Yup, in Maart start s9.quote:
hoe heette die afleveringquote:Op woensdag 15 december 2004 18:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup, in Maart start s9.
Deze aflevering nu op Veronica ken ik nog niet. Gaat over blokfluiten.
Jah klopt, maar Amerika loopt dacht ik rond de 6 uur achter dus morgen kunnen we hem kijkenquote:Op woensdag 15 december 2004 20:22 schreef Skwish het volgende:
Op comedycentral staat dat er vanavond een nieuwe aflevering is?
ohja die kende ik stiekum toch welquote:Op woensdag 15 december 2004 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
World Wide Recorder Concert
Hier staat er meer over
quote:Episode 814:
Woodland Critter Christmas
Woodland Critter Christmas
And now a present for all the fans hoping for a Christmas episode -- your wish has been answered! In this week's episode, Stan is approached by the forest critters and asked to help them build a manger in anticipation of the birth of their Lord and Savior. Stan complies, only to find out that they serve a... very different Lord.
Happy New.. Season?
This episode will be the last of season eight, but don't worry: season nine will be starting before you know it! We were told today that season 9 will begin airing in March.
ja dat was lachen en uiteindelijk Kenny G. die 'm ff lekker paktquote:Op woensdag 15 december 2004 20:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mr. Garrison die persee misbruikt wilde worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders lees je de thread ff door...quote:Op donderdag 16 december 2004 17:44 schreef rolon het volgende:
Ja die van 'Heil Satan' heb ik ook gezien![]()
Maar welke serie/aflevering was die van gister die op tv was ?
Heil Satanquote:Op woensdag 15 december 2004 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
World Wide Recorder Concert
Hier staat er meer over
Da's inderdaad een lange tijd.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb hem net weer gekeken en het blijft echt een super episode.
Zeker als je in gedachte hebt dat Cartman het dus allemaal vertelt.
Jammer dat we nu weer tot Maart moeten wachten
nouja dan mag je er hier wel meer een note gevenquote:Op donderdag 16 december 2004 21:48 schreef paultjuhhh het volgende:
-edit: warez-
Idd, die link naar de bekende site komt hier zo vaak voorbij zonder dat ie gemodereerd wordt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
nouja dan mag je er hier wel meer een note geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |