SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Skwish op 21-03-2005 23:00:25 ]
Shitty wokquote:Op maandag 21 maart 2005 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Yey! De City Wok gozer!
"Ow, hamburgers.. "quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Butters is inderdaad ook nog te weinig erin voorgekomen.
Zijn hele character.. zijn stem, zijn doen en laten
Haha dat is inderdaad een goede aflevering van laatste seizoenen vind ik die met chistelijke muziek en dat ze die jonge kalveren gijzelen het leukste.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:15 schreef Kipman het volgende:
Ik heb sinds kort de kans gekregen om vanaf seizoen 6 alles te zien. Het blijft enorm grappig. Eén van de uitschieters vond ik de aflevering waarin ze Lord Of The Rings naspelen. echt briljant hoe stukje bij beetje elk karrakter gevormd wordt. Butters wordt Gollem, de oude jongens worden de ringkoningen en die videoband is dus de ring. Ik heb in een deuk gelegen
quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:37 schreef __Saviour__ het volgende:
En Kenny moeten ze echt vervangen, wat een waardeloos karakter.
't is toch zoquote:
Die kerel rockt echt de pan uit, vooral in die aflevering dat hij een muur moet bouwen om de mongolians buiten te houden.quote:
lol die jaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:54 schreef Summerteeth het volgende:
Hij heeft ook een rolletje in mijn favoriete episode aller tijden: It's Christmas In Canada
quote:
quote:
Ga je 't nou voor Saviour opnemen?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:20 schreef __ruoivaS__ het volgende:
[..]
't is toch zo
In de eerste seizoenen was het grapje van het onverstaanbare en z'n dood iedere keer leuk. Met dat tweede zijn ze zelf gestopt omdat het niet meer leuk was.
In de nieuwere afleveringen heeft ie 1 of 2 zinnen. Wat is daar nou nog leuk aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |