Oh, wist niet eens dat dat niet mochtquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:07 schreef Mike het volgende:
Warezposts zijn verwijderd...notes zijn gezet. Ik blijf echt niet waarschuwen dat het praten over downloaden hier not done is.
Ja he, die stem is echt gay. Maar ik vond het wel weer een ouderwets leuke aflevering deze keer. Klote hippies!quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:49 schreef Evil_Jur het volgende:
Het was een beetje een hele droge parodie op allerlei 'unlikely hero' films, van Ghostbusters, The Core, Armageddon en The Day After Tomorrow. Op zich wel leuk gedaan, maar een beetje te droog naar mijn smaak.
En ik krijg het idee dat Trey het een beetje laat afweten met betrekkeng tot de stem van Cartman, hopelijk komt dat nog goed.
Hmm, ik heb het persoonlijk niet zo op de poep-pies-piemel humor en vind de schokeffecten van de ranzige beelden nogal makkelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:13 schreef tonks het volgende:
Ik vond deze hippie aflevering niet echt grappig hoor.. ik vond die van vorige week veel leuker
Ja, maar het was niet echt Cartman vond ik. Het thema wel, maar zijn "acteerwerk" was anders. En de aflevering was een beetje voorspelbaar en niet zo origneel als de meeste. Gewoon een standaard parodie zonder extraatjes.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hmm, ik heb het persoonlijk niet zo op de poep-pies-piemel humor en vind de schokeffecten van de ranzige beelden nogal makkelijk.
Ik houd meer van het "acteerwerk" van Cartman , thema's met een knipoog en het sarcasme in een aflevering als deze
Maarja, zo heeft ieder z'n meug.
Eens, ik vond het dan ook slechts een "goede" aflevering in tegenstelling tot die van vorige week, die ik niet veel aan vond.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:27 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ja, maar het was niet echt Cartman vond ik. Het thema wel, maar zijn "acteerwerk" was anders. En de aflevering was een beetje voorspelbaar en niet zo origneel als de meeste. Gewoon een standaard parodie zonder extraatjes.
En toen ook nog in die graafmachine, toen ie zelf chef naar voren schoof als 'vrijwilliger'quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:39 schreef Shagster het volgende:
Ik vond het een leuke aflevering.. Moest keihard lachen toen Cartman een zwarte vrijwilliger vroeg om zichzelf op te offeren.. Heb toevallig vorige week "The Core" nog gezien.
Permanent dood dan. En niet weer terug laten komen, zoals een paar seizoenen geleden. Kenny is echt geen zak meer aan, hij loopt er alleen maar hinderlijk bij.quote:Kenny mag trouwens wel weer eens dood, for old time's sake.
Hoe die in dat kutje zit te porrenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:31 schreef mr.marcus het volgende:
Wat een coole aflevering weer....
Butter is ook een heldvooral in die episode met Paris Hilton
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Skwish op 21-03-2005 23:00:25 ]
Shitty wokquote:Op maandag 21 maart 2005 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Yey! De City Wok gozer!
"Ow, hamburgers.. "quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Butters is inderdaad ook nog te weinig erin voorgekomen.
Zijn hele character.. zijn stem, zijn doen en laten
Haha dat is inderdaad een goede aflevering van laatste seizoenen vind ik die met chistelijke muziek en dat ze die jonge kalveren gijzelen het leukste.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:15 schreef Kipman het volgende:
Ik heb sinds kort de kans gekregen om vanaf seizoen 6 alles te zien. Het blijft enorm grappig. Eén van de uitschieters vond ik de aflevering waarin ze Lord Of The Rings naspelen. echt briljant hoe stukje bij beetje elk karrakter gevormd wordt. Butters wordt Gollem, de oude jongens worden de ringkoningen en die videoband is dus de ring. Ik heb in een deuk gelegen
quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:37 schreef __Saviour__ het volgende:
En Kenny moeten ze echt vervangen, wat een waardeloos karakter.
't is toch zoquote:
Die kerel rockt echt de pan uit, vooral in die aflevering dat hij een muur moet bouwen om de mongolians buiten te houden.quote:
lol die jaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:54 schreef Summerteeth het volgende:
Hij heeft ook een rolletje in mijn favoriete episode aller tijden: It's Christmas In Canada
quote:
quote:
Ga je 't nou voor Saviour opnemen?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:20 schreef __ruoivaS__ het volgende:
[..]
't is toch zo
In de eerste seizoenen was het grapje van het onverstaanbare en z'n dood iedere keer leuk. Met dat tweede zijn ze zelf gestopt omdat het niet meer leuk was.
In de nieuwere afleveringen heeft ie 1 of 2 zinnen. Wat is daar nou nog leuk aan?
Het komt morgen om 19.30 weer op Veronica. Maar ze beginnen volgens TVgids.nl weer met seizoen 1.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waar is de tijd dat SP gewoon elke avond om 10 over 6 te bezichtigen was
Was inderdaad het leukstquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:04 schreef flapp0r het volgende:
haha, ik moest me echt kapot lachen toen CM met zo'n geweer tekeer ging. Dat ding schoot alle kanten op, geweldig. Wing is idd erg stoerrrrrrr.
Yeah whatever, you can suck our balls
Ja, Wing bestaat ook echt. Ze heeft schitterende covers, o.a. van The beatles en ABBA.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:59 schreef mr.marcus het volgende:
wat sick! Die site bestaat gewoon echt
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, Wing bestaat ook echt. Ze heeft schitterende covers, o.a. van The beatles en ABBA.
Een waar genot voor het oor.
Je zou eens wat vaker de posts van Tijn moeten lezenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 06:03 schreef MikeyMo het volgende:
zou die wing bedacht zijn door de gasten van southpark en hebben zse er vervolgens een fake site om heen gebouwd... of zou ze echt bestaan en hebben ze haar als inspiratie gebruikt
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 07:10 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Je zou eens wat vaker de posts van Tijn moeten lezen.
Mjah, maar hebben ze alles rond Wing zelf opgezet (dus een chineze kennis geronseldquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, Wing bestaat ook echt. Ze heeft schitterende covers, o.a. van The beatles en ABBA.
Een waar genot voor het oor.
quote:Cartman is jealous when Kenny gets the last new portable gaming device before the toy store runs out. Will Cartman and Kenny be able to stay best friends forever?![]()
Ik denk niet permanent hoor.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:01 schreef jimjim1983 het volgende:
Kenny gaat dus iig dood in de volgende aflevering.
Die Okama aflevering was echt supervet.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe komt Kenny aan geld voor een gameconsole?
Er is al een keer een aflevering over een spelcomputer geweest (Okama Gamesphere), hopelijk vallen ze niet teveel in herhaling. Tof dat Kenny zo te zien weer dood gaat, zo doet hij tenminste nog eens wat.
Was inderdaad met Toweliequote:Op maandag 28 maart 2005 16:20 schreef Shagster het volgende:
[..]
Die Okama aflevering was echt supervet.Met Towelie ook, geloof ik.. Was ook wel een geinig menneke, trouwens.
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 16:24 schreef Summerteeth het volgende:
Towelie is briljant! In 'Osama Bin Laden Has Farty Pants':
[..]
die aflevering waar hij funky town gaat spelen op dat alarm intoets ding was toch eerder?quote:Op maandag 28 maart 2005 16:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Was inderdaad met Towelie. Die aflevering was ook het debuut van Towelie.
Die aflevering met de Okama Gamesphere heet ook 'Towelie'. Dus volgens mij was dat zijn debuut, maar ik kan het mis hebben.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die aflevering waar hij funky town gaat spelen op dat alarm intoets ding was toch eerder?
quote:Op maandag 28 maart 2005 15:56 schreef Thetallguy het volgende:
Kenny moet gewoon optiefen, hij is al tijden niet grappig meermeer Butters
quote:Op maandag 28 maart 2005 16:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee dat lijkt me ook niet.
maar het zou zo kunnen, hij is nu toch zo goed als overbodig.
Bron: http://www.tvtome.com/tvt(...)wid-344/epid-412745/quote:# The ad for this episode on Comedy Central said Kenny is going to be killed off FOR GOOD!
Was te verwachten, ik denk (hoop) dat het vooral om de DS en PSP gaat, da's leuk en actueel.quote:The portable game system is a reference to the recent group of portable game consoles that have come out, including: Nintendo DS, PSP, GBA SP, etc..
| 1 2 3 4 5 6 7 | EPISODE INFORMATION #9.04: Best Friends Forever Wed Mar 30 2005 (runtime: 30 min) Cartman is jealous when Kenny gets the last new portable gaming device before the toy store runs out. Will Cartman and Kenny be able to stay best friends forever? |
my eyes!!!!quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Briljante aflevering was dat ja
OKAMA GAMESPHERE!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |