Het komt morgen om 19.30 weer op Veronica. Maar ze beginnen volgens TVgids.nl weer met seizoen 1.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waar is de tijd dat SP gewoon elke avond om 10 over 6 te bezichtigen was
Was inderdaad het leukstquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:04 schreef flapp0r het volgende:
haha, ik moest me echt kapot lachen toen CM met zo'n geweer tekeer ging. Dat ding schoot alle kanten op, geweldig. Wing is idd erg stoerrrrrrr.
Yeah whatever, you can suck our balls
Ja, Wing bestaat ook echt. Ze heeft schitterende covers, o.a. van The beatles en ABBA.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:59 schreef mr.marcus het volgende:
wat sick! Die site bestaat gewoon echt
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, Wing bestaat ook echt. Ze heeft schitterende covers, o.a. van The beatles en ABBA.
Een waar genot voor het oor.
Je zou eens wat vaker de posts van Tijn moeten lezenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 06:03 schreef MikeyMo het volgende:
zou die wing bedacht zijn door de gasten van southpark en hebben zse er vervolgens een fake site om heen gebouwd... of zou ze echt bestaan en hebben ze haar als inspiratie gebruikt
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 07:10 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Je zou eens wat vaker de posts van Tijn moeten lezen.
Mjah, maar hebben ze alles rond Wing zelf opgezet (dus een chineze kennis geronseldquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, Wing bestaat ook echt. Ze heeft schitterende covers, o.a. van The beatles en ABBA.
Een waar genot voor het oor.
quote:Cartman is jealous when Kenny gets the last new portable gaming device before the toy store runs out. Will Cartman and Kenny be able to stay best friends forever?![]()
Ik denk niet permanent hoor.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:01 schreef jimjim1983 het volgende:
Kenny gaat dus iig dood in de volgende aflevering.
Die Okama aflevering was echt supervet.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe komt Kenny aan geld voor een gameconsole?
Er is al een keer een aflevering over een spelcomputer geweest (Okama Gamesphere), hopelijk vallen ze niet teveel in herhaling. Tof dat Kenny zo te zien weer dood gaat, zo doet hij tenminste nog eens wat.
Was inderdaad met Toweliequote:Op maandag 28 maart 2005 16:20 schreef Shagster het volgende:
[..]
Die Okama aflevering was echt supervet.Met Towelie ook, geloof ik.. Was ook wel een geinig menneke, trouwens.
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 16:24 schreef Summerteeth het volgende:
Towelie is briljant! In 'Osama Bin Laden Has Farty Pants':
[..]
die aflevering waar hij funky town gaat spelen op dat alarm intoets ding was toch eerder?quote:Op maandag 28 maart 2005 16:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Was inderdaad met Towelie. Die aflevering was ook het debuut van Towelie.
Die aflevering met de Okama Gamesphere heet ook 'Towelie'. Dus volgens mij was dat zijn debuut, maar ik kan het mis hebben.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die aflevering waar hij funky town gaat spelen op dat alarm intoets ding was toch eerder?
quote:Op maandag 28 maart 2005 15:56 schreef Thetallguy het volgende:
Kenny moet gewoon optiefen, hij is al tijden niet grappig meermeer Butters
quote:Op maandag 28 maart 2005 16:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee dat lijkt me ook niet.
maar het zou zo kunnen, hij is nu toch zo goed als overbodig.
Bron: http://www.tvtome.com/tvt(...)wid-344/epid-412745/quote:# The ad for this episode on Comedy Central said Kenny is going to be killed off FOR GOOD!
Was te verwachten, ik denk (hoop) dat het vooral om de DS en PSP gaat, da's leuk en actueel.quote:The portable game system is a reference to the recent group of portable game consoles that have come out, including: Nintendo DS, PSP, GBA SP, etc..
| 1 2 3 4 5 6 7 | EPISODE INFORMATION #9.04: Best Friends Forever Wed Mar 30 2005 (runtime: 30 min) Cartman is jealous when Kenny gets the last new portable gaming device before the toy store runs out. Will Cartman and Kenny be able to stay best friends forever? |
my eyes!!!!quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Briljante aflevering was dat ja
OKAMA GAMESPHERE!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |