Een echte groundhopper klimt natuurlijk wel over een hekje of heeft de juiste tools bij om door het hek te komen..quote:Ik ben bijvoorbeeld ook naar de Bökelberg van Mönchengladbach geweest, maar stond voor een gesloten hek . Die telt dus ook (helaas) niet mee!
Ik doe dat normaal gesproken ook altijd wel...heb ik dat stadion eindelijk gevonden,zal ik er zeker niet in kunnen!?!quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/636927/1/50#23824401]woensdag 8 december 2004
Een echte groundhopper klimt natuurlijk wel over een hekje of heeft de juiste tools bij om door het hek te komen..
Bij Mönchengladbach hetzelfde jaquote:Op woensdag 8 december 2004 15:53 schreef Neede-Radicals het volgende:
[..]
Ik doe dat normaal gesproken ook altijd wel...heb ik dat stadion eindelijk gevonden,zal ik er zeker niet in kunnen!?!
Maar soms lukt dat dus gewoon echt niet...sommige stadions zijn dicht en valt er niet eens te klimmen (jah,of je moet zon 10 meter de lucht in en dan via het dak naar beneden springen..) en in Sevilla,Lens en Lille dit jaar kwam ik er gewoon niet in!
Bij 't Kuipje (Westerlo) kon ik als ik wilde zo het veld op lopen; ze waren net het gras aan het maaienquote:Op woensdag 8 december 2004 17:14 schreef vitazz het volgende:
In Westerlo kon ik gelukkig met veel moeite onder een hekje doorkruipen. Kost wat vieze kleren, maar dan heb je ook wat...
Helaas zal het voorlopig even bij 40 blijven denk ik. Mijn verblijf in Finland loopt al weer op zijn einde en zal mijn eerste nieuwe stadion waarschijnlijk De Vliert worden. Maar dat is pas ergens in april als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:48 schreef Yeahinho het volgende:
Grunner buit zijn tijdelijke verblijf in Finland goed uit, en is de laatste tijd hard bezig zijn stadionlijst uit te breiden (40).
Mwah..bij mij gaat t echt om het stadion. Dingen hebben enorme aantrekkingskracht op mij. Kom ik in een stad,zie ik lichtmasten....dan moet ik daar eerst heen.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:11 schreef MaxPower het volgende:
100% voor mij.
Zonder wedstrijd vind ik er geen reet aan namelijk.
Wat hij zegtquote:Op donderdag 9 december 2004 15:03 schreef Neede-Radicals het volgende:
[..]
Mwah..bij mij gaat t echt om het stadion. Dingen hebben enorme aantrekkingskracht op mij. Kom ik in een stad,zie ik lichtmasten....dan moet ik daar eerst heen.
En om nou een bijv Eindhoven-Telstar te gaan kijken om het stadion van Eindhoven te zien??
Daar vind ik nou geen reet aan...
Daarom is mijn lijst ook niet zo lang.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:03 schreef Neede-Radicals het volgende:
En om nou een bijv Eindhoven-Telstar te gaan kijken om het stadion van Eindhoven te zien??
Daar vind ik nou geen reet aan...
Juist niet vind ik!quote:Op donderdag 9 december 2004 15:48 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik proef veel liever de sfeer als er ook thuispubliek bij zit, en dan het liefst natuurlijk tegen mijn club spelen. Dan kan je een veel beter oordeel geven over het stadion vind ik, dan wanneer je het alleen als kouwe bak beton ziet.
Als Heerenveensupporter heb je daar gek genoeg een stuk minder last van..quote:Op donderdag 9 december 2004 17:17 schreef Yeahinho het volgende:
In de stadions waar ik als FC-supporter ben geweest heb ik tussen de agenten door de weg naar het uitvak mogen volgen. Daar aangekomen word je door veel te kleine poortjes het vak ingeduwd, waar je 90 minuten vanuit het slechtste vak van het hele stadion voetbal mag kijken met een net voor je neus, en na de wedstrijd weer dezelfde weg richting auto's/bus kunt volgen.
Had meneer Yeahinho beter niet kunnen zeggen.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
Even mijn lijst dan up-daten, als wedstrijdbezoek geen vereiste is:
56. Espanyol -> Olympisch Stadion
57. Nantes -> Stade de Beaujoire
58. Arsenal -> Highbury
59. West Ham Utd -> Upton Park/Boleyn Ground
60. Lier -> 't Lisp
61. Cercle/Club Brugge -> Jan Breydelstadion
62. AA Gent -> Ottenstadion
63. Geel -> De Leunen
64. Borussia MG -> Bökelberg
65. Fortuna Düsseldorf -> Rhein Stadion
100% score.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:52 schreef DutchGooner het volgende:
Kunnen we geen lijst maken met mensen die procentueel de meeste stadions hebben bezocht waar ie ook daadwerkelijk een wedstrijd heeft gezien?
85 stadions,slechts 1tje zonder pot.
Dan kom ik nog niet eens aan 50% ..quote:Op vrijdag 10 december 2004 08:37 schreef DarkShine het volgende:
[..]
100% score.
D'r moet gevoetbald worden in 't stadion anders ga ik niet.
Het moet iig de bedoeling zijn dat er 2 elftallen op 't veld staan die een poging tot doenquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:05 schreef Neede-Radicals het volgende:
[..]
Dan kom ik nog niet eens aan 50% ..
De meeste wedstrijden die Twente laat zien in uitwedstrijden kun je ook geen voetbal noemen![]()
Stormvogels Telstar = Sportpark Schoonebergquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:17 schreef Poepoog het volgende:
ArenA, Kuip, Galgenwaard, Haarlem Stadion, Alkmaarderhout en Sportpark Telstar. (of hoe het dan ook heet)
Tsja, ik kon het niet laten om te proviteren van mijn bezoek aan Jyväskylä afgelopen weekend. Dus nummertje 41 waarvan een totaal van 6 uit Finland. Daar zal ik denk ik vrij uniek in zijn als je alle lijsten van de Fokkers erbij pakt...quote:Op donderdag 9 december 2004 14:56 schreef Grunner het volgende:
[..]
Helaas zal het voorlopig even bij 40 blijven denk ik. Mijn verblijf in Finland loopt al weer op zijn einde en zal mijn eerste nieuwe stadion waarschijnlijk De Vliert worden. Maar dat is pas ergens in april als ik me niet vergis.
quote:Wedstrijden bezocht:
01. Oosterpark Stadion, Groningen
02. Abe Lenstra Stadion, Heerenveen
03. Stadion Meerdijk, Emmen
04. Philips Stadion, Eindhoven
05. Oosterenk Stadion, Zwolle
06. Arke Stadion, Enschede
07. Stadion De Goffert, Nijmegen
08. Het Gelredome, Arnhem
09. De Kuip, Rotterdam
10. Alkmaarderhout, Alkmaar
11. Wagner & Partners Stadion, Sittard
12. Willem II Stadion, Tilburg
13. Stadion Galgenwaard, Utrecht
14. Mandemakers Stadion, Waalwijk
15. Parkstad Limburg, Kerkrade
16. Fujifilm Stadion, Breda
17. Stadion De Vijverberg, Doetinchem
18. Amsterdam Arena, Amsterdam
19. ENECO Stadion, Rotterdam
20. Woudestein, Rotterdam
21. Vast & Goed Stadion, Roosendaal
22. Veronica Stadion, Volendam
23. Zuiderpark, Den Haag
24. Stadion De Koel, Venlo
25. Cambuur Stadion, Leeuwarden
26. Olympisch Stadion, Antwerpen (Bel)
27. Herman Vanderpoortenstadion, Lier (Bel)
28. White Hart Lane, Londen (Eng)
29. Portman Road, Ipswich (Eng)
30. Huish Park, Yeovil (Eng)
Geen wedstrijden bezocht:
31. Stadion De Langeleegte, Veendam
32. Highbury, Londen (Eng)
33. Craven Cottage, Londen (Eng)
34. Camp Nou, Barcelona (Spa)
35. Stade de France, St Denis (Fra)
36. Urheilupuisto, Mikkeli (Fin)
37. Olympiastadion, Helsinki (Fin)
38. Finnair Stadium, Helsinki (Fin)
39. Lahden Stadion, Lahti (Fin)
40. Kisapuisto, Lahti (Fin)
41. Harju, Jyväskylä (Fin)
quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Zondag komt Utrecht erbij..
Tjaquote:Op woensdag 8 december 2004 18:11 schreef MaxPower het volgende:
100% voor mij.
Zonder wedstrijd vind ik er geen reet aan namelijk.
Jeujquote:Ik zei ooit:
1. Amsterdam Arena
2. Cambuur Stadion
3. Abe Lenstra Stadion
4. Arke Stadion
5. Stadio Olimpico
6. De Kuip
Zielig rijtje eigenlijk .....
Het is gewoon Stadion Galgenwaard en niet Nieuw Galgenwaardquote:Op maandag 20 december 2004 00:49 schreef Yeahinho het volgende:
* Yeahinho voegt toe:
Nederland
+ 28. Nieuw Galgenwaard - FC Utrecht
[afbeelding]
[
Doet die met Fotosoep.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:22 schreef Scouser het volgende:
@ Yeahinho, hoe zet jij die tekst enzo bij dat plaatje, ik bedoel bij dat plaatje van de Galgenwaard.
Zoals DarkShine al zegt: fotosoep enzo idd.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:22 schreef Scouser het volgende:
[..]
@ Yeahinho, hoe zet jij die tekst enzo bij dat plaatje, ik bedoel bij dat plaatje van de Galgenwaard.
Neen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:06 schreef Scouser het volgende:
@ Yeahinho, kun je me misschien even uitleggen hoe dat moet, of niet?
Zeker een wedstrijd verloren daar?quote:Op donderdag 23 december 2004 01:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Boeiend...
Alleen de worsten en gehaktballen zijn daar goed..
(jaja ik blijf het zeggen)
en nummertje 86 voor mij,met dank aan vitazz want ik was hem vergeten,heb er Standard v Gladbach bezochtquote:
De braak staat wel in een erg leuk rijtjequote:Op zondag 26 december 2004 00:02 schreef tha_dark het volgende:
Mijn lijst is ook niet echt indrukwekkend:
Arena
Philips Stadion
San Siro
Helmond Sport
quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:16 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zoals DarkShine al zegt: fotosoep enzo idd.
Ik wil mezelf niet op de borst kloppen ofzo, maar dat kan niet zomaar iedereen.
Het was erg gezelligquote:Op zondag 26 december 2004 15:04 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
De braak staat wel in een erg leuk rijtje
Heb je soms foto's van die stadions? Zelfgemaakt is helemaal mooi, maar anders misschien iets op internet ofzo?! Ben vooral benieuwd naar dat oude Patro-stadionnetje, ligt dat er vlakbij en is het de naam 'stadion' wel waardig?quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:58 schreef vitazz het volgende:
En inmiddels ook nummers 97 en 98, in Eisden, Belgie:
97. Patrostadion Kastanjelaan
98. Patro Stadion II
Allebei in Eisen-Maasmechelen. Was wel leuk dat het oude stadionnetje van Patro erg nog stond. Binnenkort op weg naar nr. 100!!!
Wat lul je nou allemaal man..quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:33 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Heb je soms foto's van die stadions? Zelfgemaakt is helemaal mooi, maar anders misschien iets op internet ofzo?! Ben vooral benieuwd naar dat oude Patro-stadionnetje, ligt dat er vlakbij en is het de naam 'stadion' wel waardig?
Ah, die zijn inderdaad gaaf!quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:05 schreef vitazz het volgende:
Mijn foto's zijn nog in ontwikkeling, ik zal als ik ze heb wel wat inscannen en plaatsen!! Zelf vond ik dat oude Patro stadionnetje geweldig. Al beetje in verval, a la Wageningse Berg zeg maar. Oide glorie :-)
Foto's doen het niet...quote:Op zondag 9 januari 2005 09:49 schreef vitazz het volgende:
Hieronder vast wat foto's van het oude Patrostadion. Deze zijn nog niet van mezelf, maar van een andere website, medevitessenaren: http://www.ggn-online.nl
Als ik meer eigen foto's heb, zal ik meer plaatsten
[afbeelding]
[afbeelding]
johquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:02 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hè wat toevallig, daar ga ik ook naartoe. Shrewsbury v Wycombe Wanderers.
Uiteraard,zoals een echte gloryhunter betaamd natuurlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:07 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ga jij ook met RTL 5-reizen?
Stadion zag er wel wat oud uit. Ik volg het Belgische voetbal wel, maar van deze club had ik nog nooit gehoord. Wel Uccle Leopold (of iets dergelijks), maar Royal Club Leopold is me onbekend.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:07 schreef Yeahinho het volgende:
Als ik de goede Royal Club Leopold heb gevonden, moet het "Stade du Merlo" zijn.
Eén van de oudste clubs (en stadions) van België als ik me niet vergis....
RTL 5-reizen is de beste!!!!!!!!1quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uiteraard,zoals een echte gloryhunter betaamd natuurlijk
Hoi Martinquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:16 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
RTL 5-reizen is de beste!!!!!!!!1
Ik ben Martin niet, daarvoor is mijn spelling te goed. Misschien kom ik je nog wel tegen in Shrewsbury.quote:
Wie zal het zeggen?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:25 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik ben Martin niet, daarvoor is mijn spelling te goed. Misschien kom ik je nog wel tegen in Shrewsbury.
Is het dan nacompetitie voor Den Bosch? Aangezien De Stoere Kerels zich wel zullen handhaven ga ik dan naar Highfield Road, om de laatste competitiewedstrijd van Coventry in dat stadion te zien.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen?
Heb anders ook wel zin in een ander gepland tripje,de 30e van April
Dan zijn we nog bezig pipo.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:29 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Is het dan nacompetitie voor Den Bosch? Aangezien De Stoere Kerels zich wel zullen handhaven ga ik dan naar Highfield Road, om de laatste competitiewedstrijd van Coventry in dat stadion te zien.
Ik heb mijn contacten en als dat niet lukt hang ik een zielig verhaal op. Dat ik mijn hele leven al een Sky Blue ben en dat ik per se de laatste wedstrijd op Highfield Road wil zien.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan zijn we nog bezig pipo.
Nou,wat toevallig,jij ook al naar Coventry
Hoe dacht je aan kaartjes te komen?
tuurlijk niet,ben maar een arme student,ik kan dat allemaal niet betalen,zoveel tripjesquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:36 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik ben overigens ook van plan om op 5/3 naar Fulham te gaan, dan ga jij toch niet mag ik hopen? Anders ga ik je nog verdenken van stalking.
Gelukkig kost Arsenal bijna niets, anders had je problemen gehad.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
tuurlijk niet,ben maar een arme student,ik kan dat allemaal niet betalen,zoveel tripjes
BB is geen kloon,hij is een Kruik en ik een Bosschenaar,daar zit toch echt wel 25KM tussenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:19 schreef MaxPower het volgende:
Zit je nou tegen je eigen kloon te praten DG?
slechts 25 km. ...helaasquote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
BB is geen kloon,hij is een Kruik en ik een Bosschenaar,daar zit toch echt wel 25KM tussen
Het zou ook wel apart zijn als DG met zichzelf een gesprek zou gaan voeren. Het is gewoon toevallig dat we allebei naar Shrewsbury v Wycombe gaan. Maar dankzij RTL 5-voetbalreizen zie je op de gekste plaatsen Nederlanders. Zelfs bij een wedstrijd als Bromley v Horsham zijn ze.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
BB is geen kloon,hij is een Kruik en ik een Bosschenaar,daar zit toch echt wel 25KM tussen
hehehequote:Op maandag 24 januari 2005 23:38 schreef MaxPower het volgende:
ik zeg wel niks meer...![]()
de vliert is een lekker stadion
Als de sfeer nu kut is is ie dat volgend jaar ook,aard van het beestje he?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:25 schreef MaxPower het volgende:
De sfeer was kut, is kut, maar wordt volgend seizoen beter.
En nu moet er gehapt gaan worden?quote:Jammer dat jullie dat niet mee gaan maken...
Het voert tever om het hele verhaal in dit topic uit te leggen, maar er is een nieuwe supportersvereniging actief die alle luidruchtige supporters vanaf volgend seizoen in een staanvak heeft gekregen. O.a. ikzelf zit nu ook nog in een ouwelullenvak, dus vanaf volgend seizoen wordt het veel gezelliger allemaal.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:34 schreef DutchGooner het volgende:
Als de sfeer nu kut is is ie dat volgend jaar ook,aard van het beestje he?
Jammer...quote:En nu moet er gehapt gaan worden?
Staanvak tijdens een UEFA cup wedstrijd? Sure....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:59 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Bekijk voor de gein eens de thuiswedstrijd tegen Newcastle, 17 februari, dan kan je al een voorproefje zien. Staanvak recht achter de goal, plus 4 vakken vol fanatieke fans.
[..]
haha dan geloof je het toch niet...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Staanvak tijdens een UEFA cup wedstrijd? Sure....
whhahahhaaaaahaaaahaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:59 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Staanvak recht achter de goal, plus 4 vakken vol fanatieke fans.
[..]
Wedstrijd tegen Stuttgart niet gezien zeker Reanimatie?quote:Heerenveen-Newcastle Utd (17/2,20.45u
Verkoopschema via TB:
22 t/m 28/1: seizoenkaarthouders
29 t/m 04/2: (S)CC-houders
vanaf 5/2: losse verkoop
Max. 1 krt. per (S)CC. Prijzen (S)CC
houders: West- en Oostzijde e.25,
Noord-,Zuidzijde en Hoeken e.20.
losse verkoop (indien beschikbaar)
e.30 en e.25.Jeugd <15j e.5 korting.
Geen recht op koop eigen plaats.
Vanaf 29/1 zijn in vakken 424 t/m 429
extra plaatsen te koop op de nieuwe
Zuidtribune,1 krt pp,via TB.In vakken
26 en 27 wordt staan gedoogd.
Euh...zou als ik jou was toch naar Köln gaan om die kaartjes te bemachtigen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alamania Aachen - AZ in Dusseldorf lijkt me ook wel interessant, maar dan moeten er op de wedstrijddag wel kaartjes verkocht worden.
MSV Duisburg -> niet echt bijzonderquote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Helaas geen Boca-River in Mar de Plata omdat het daar moeilijk was om aan een hotel te komen.
Ik wil in februari nog wel naar een wedstrijd en de volgende clubs staan op de nomatie om een bezoekje te krijgen
MSV Duisburg
1. FC Koln
Rot Weiss Essen
Preussen Munster
Fortuna Dusseldorf
Iemand ervaring met deze clubs en wat is de meest interessante club om te bezoeken?
Precies,gedoogd.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:47 schreef MaxPower het volgende:
Van teletekst:
[..]
Wedstrijd tegen Stuttgart niet gezien zeker Reanimatie?
Tegenwoordig wel,is compleet veranders,is geen oude bak meerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:42 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
MSV Duisburg -> niet echt bijzonder
Dus om 423 posts in 1 post samen te vatten.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:43 schreef MaxPower het volgende:
Ja, ok. Ze gaan inderdaad niet speciaal voor ons de stoeltjes eruit slopen.
en ook dat moet ik eerst nog maar eens zien...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dus om 423 posts in 1 post samen te vatten.
Officieel is het een zitvak maar iedereen staat er
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
en ook dat moet ik eerst nog maar eens zien...
Das toch Sankt Pauli?quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:08 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ja, dat zou mooi zijn. Echt een leuke club. Weet jij nog of ze gesponsord worden door de Toten Hosen (zo'n piratenteken hebben ze als sponsor)?
Toch heeft Fortuna Dusseldorf ook jaren in et Rhein Energie Stadion gespeelt. Weet alleen niet wat er nu mee gebeurde, of het werd opgeknapt of gesloopt...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:52 schreef vitazz het volgende:
Fortuna Dusseldorf speelt nu in het fonkelnieuwe stadion, LTU Arena: http://web.die-arena-kommt.de/arena/ Pas ingewijd met een wedstrijd tegen Bayern München.
Het eigen stadion was/is het P Jahnes Stadion in Dusseldorf
Nee, het is bij Fortuna Düsseldorf en ze hebben nog steeds de Toten Hosen als sponsor. Zie hier het shirt van dit seizoen:quote:
Zeg dat wel ja!quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:40 schreef MaxPower het volgende:
Haha wat een bruut shirt van Fortuna Dusseldorf!
Ze hebben wel iets met een doodshoofd, hun fanclub dacht ik. Hoe het precies zit weet ik niet... ze staan iig op de Retter T-Shirtsquote:
Ben laatst langs dat nieuwe ding gereden, man it's ugly! Dat is gewoon geen stadion meer...quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:38 schreef vitazz het volgende:
"Toch heeft Fortuna Dusseldorf ook jaren in het Rhein Energie Stadion gespeelt. Weet alleen niet wat er nu mee gebeurde, of het werd opgeknapt of gesloopt..."
Dat klopt bijna, men heeft in het Rheinstadion in Dusseldorf gespeeld. Dat is inmiddels gesloopt en er is de LTU Arena voor in de plaats gekomen. Omdat het Rheinstadion te groot was en werd gesloopt, heeft Fortuna in het eigen originele P Jahnesstadion gespeeld.
Kijk die schit-te-ren-de architectuur!!quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:05 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ben laatst langs dat nieuwe ding gereden, man it's ugly! Dat is gewoon geen stadion meer...
Vaker dan ik zou verwachten (in de lagere divisies dan). Ook Belgen gaan veel naar Engeland, heel raar. Toen ik naar Swansea ging zaten daar ook 8 Belgen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:00 schreef rubbereend het volgende:
kom je weleens vaker Nederlanders tegen bij dat soort wedstrijden?
quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:55 schreef Barnet_Bee het volgende:
Over twee dagen komt er weer eentje bij voor mij. Dan ga ik naar Shrewsbury. Ik geloof dat DG daar ook naartoe gaat, dus daar loop ik niet op in.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:04 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Vaker dan ik zou verwachten (in de lagere divisies dan). Ook Belgen gaan veel naar Engeland, heel raar. Toen ik naar Swansea ging zaten daar ook 8 Belgen.
Dus DG, je laat zaterdag 'ons FC-ke' zomaar in de steek?quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:55 schreef Barnet_Bee het volgende:
Over twee dagen komt er weer eentje bij voor mij. Dan ga ik naar Shrewsbury. Ik geloof dat DG daar ook naartoe gaat, dus daar loop ik niet op in.
Yup,the last chance to see Gay Meadow gaat voor AZ deze keer.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:22 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dus DG, je laat zaterdag 'ons FC-ke' zomaar in de steek?
Ik heb alleen 3 Duitsers gezien waarvan er 1tje constant foto's liep te maken....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:04 schreef Barnet_Bee het volgende:
Toen ik naar Swansea ging zaten daar ook 8 Belgen.
Ook al drie Duitsers? Daar komen echt veel mensen van het vasteland.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb alleen 3 Duitsers gezien waarvan er 1tje constant foto's liep te maken....
Daar hebben de meeste hoog-geplaatsten in de ranglijst last van helaas.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:40 schreef Reanimatie.com het volgende:
Yeahinho > thnx voor de update, ik ben blij mezelf in de eredivisie terug te vinden. Weliswaar op een degelijke middenmotorplek, maar toch. Denk dat er dit jaar weinig meer bijkomt, of we moeten nacompetitie gaan spelen tegen Zwolle, Volendam, AZ of Telstar.....
Eigenlijk nog best veel, nu ik het even na ga tellenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Daar hebben de meeste hoog-geplaatsten in de ranglijst last van helaas.
In Nederland heb ik ook het merendeel gehad. Het afgelopen half jaar met de Vijverberg, Galgenwaard, Abe Lenstra-stadion en Krommedijk 4 nieuwe stadions kunnen toevoegen, dus nu moet ik er nog een stuk of 10...
quote:België
01. Olympisch Stadion, Antwerpen
02. Herman Vanderpoorten Stadion, Lier
Duitsland
03. Volkswagen Arena, Wolfsburg
Engeland
04. Highbury, Londen
05. Craven Cottage, Londen
06. White Hart Lane, Londen
07. Portman Road, Ipswich
08. Huish Park, Yeovil
Finland
09. Urheilupuisto, Mikkeli
10. Olympiastadion, Helsinki
11. Finnair Stadium, Helsinki
12. Lahden Stadion, Lahti
13. Kisapuisto, Lahti
14. Harjun Stadion, Jyväskylä
15. Väinölänniemi, Kuopio
Frankrijk
16. Stade de France, Saint Denis
Nederland
17. Stadion Oosterpark, Groningen
18. Stadion De Langeleegte, Veendam
19. Gelredome, Arnhem
20. Arke Stadion, Enschede
21. Philips Stadion, Eindhoven
22. De Kuip, Rotterdam
23. Abe Lenstra Stadion, Heerenveen
24. Alkmaarderhout, Alkmaar
25. Wagner & Partners Stadion, Sittard
26. Willem II Stadion, Tilburg
27. Stadion Galgenwaard, Utrecht
28. Mandemakers Stadion, Waalwijk
29. De Goffert, Nijmegen
30. Parkstad Limburg Stadion, Kerkrade
31. MyCom Stadion, Breda
32. De Vijverberg, Doetinchem
33. Amsterdam ArenA, Amsterdam
34. Eneco Stadion, Rotterdam
35. Stadion Stad Rotterdam Verzekeringen, Rotterdam
36. Vast & Goed Stadion, Roosendaal
37. Unive Stadion, Emmen
38. Oosterenk Stadion, Zwolle
39. Veronica Stadion, Volendam
40. Zuiderpark Stadion, Den Haag
41. Stadion de Koel, Venlo
42. Cambuur Stadion, Leeuwarden
43. Sportpark Berg en Bos, Apeldoorn
Spanje
44. Camp Nou, Barcelona
quote:Op zondag 30 januari 2005 19:19 schreef Pinpas het volgende:
Mijn bescheiden lijstje![]()
01 Amsterdam Arena, Amsterdam
02 De Kuip, Rotterdam
03 Gelredome, Arnhem
04 Polman Stadion, Almelo
05 De Adelaarshorst, Deventer
Pff gelukkig nog net in de onderbond i.p.v. de teletekst klassequote:Op zondag 30 januari 2005 19:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]ojee concurentie in de onderbond
volgens mij kom je op basis van het alfabet wel degelijk in de teletekstklasse terechtquote:Op zondag 30 januari 2005 19:22 schreef Pinpas het volgende:
[..]
Pff gelukkig nog net in de onderbond i.p.v. de teletekst klasse
Ivm de rangschikking in dit topic is het idd aan te raden om een username met een A te nemenquote:Op zondag 30 januari 2005 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij kom je op basis van het alfabet wel degelijk in de teletekstklasse terecht
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:50 schreef vitazz het volgende:
nr. 99: het GN Bouwstadion van Dordrecht. Nu alleen nog maar het stdion van Roda JC in Nederland.....
http://www.koelnticket.de/index.php?mapid=18&ev_id=92527&PHPSESSID=a8e739184f333fc4ff60fcd44d669cc9quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand toevallig al meer info over Aachen - AZ want dat is een wedstrijd waar ik misschien wel naartoe wil gaan
In de volgende update neem ik je meequote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik sta niet eens in die lijst zie ik, heb ooit wel eens gepost...
Zijn er niet gek veel, maar toch
[..]
10. geen idee hoe het stadion van het Belgische Overpelt heet...
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:20 schreef vitazz het volgende:
Het meest voor de hand ligt nu eigenlijk Stadion am Hunting van 1. FC Bocholt, hier vlak over de grens (als die mee mag tellen natuurlijk)
Ziet er zo inderdaad wel redelijk uit...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
[afbeelding]
Van mij wel, heeft volgens de site van FC Bocholt een capaciteit van 18.000.
capaciteit:18.000
overdekte zitplaatsen:2.300
overdekte staanplaatsen:3.120
gebouwd in: 1948; tribune in 1980
Ah okee..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
In de volgende update neem ik je mee.
Het stadion van Overpelt Fabriek heet overigens het "Indusstadion" (ook wel sportpark De Leukens), maar mag de naam 'stadion' eigenlijk niet dragen. Ik tel em overigens wel gewoon hoor, voordat we daar weer een hele discussie over krijgen.
Ze spelen in ieder geval in de Oberliga Nordrhein. Van toeschouwersaantallen heb ik verder geen idee.quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zo'n stadions staan er wel 1000 in Duitsland.
Waar speelt Bocholt? En hoeveel man komen er op thuiswedstrijden af?
Ik denk dat niet uit te leggen is wat de aantrekkingskracht van lege stadions voor mij is....quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:35 schreef DutchGooner het volgende:
No offence naar de personen die "lege" stadions bezoeken maar wie kan mij vertellen wat de lol er van is?
Mee eens. Een leeg stadion is gewoon een koude bak beton. Met de supporters erin krijg je mijns inziens een beter beeld hoe zo'n stadion kan 'leven'.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:35 schreef DutchGooner het volgende:
No offence naar de personen die "lege" stadions bezoeken maar wie kan mij vertellen wat de lol er van is?
De vraag was niet: Waarom is het leuk om in het buitenland wedstrijden te bezoeken?quote:In het buitenland (Engeland) vind ik het nog wel leuk om wedstrijden te bezoeken. In Nederland moet je tegenwoordig bij nagenoeg elke wedstrijd met een combi mee, word je in hondenkooien gestopten, met aftandse bussen vervoerd en mag je tussen de hordes ME en stewards doorwandelen. Als je dan binnen bent, voel je de haat vaak om je heen. Hier beleef ik niet zo veel lol meer aan, vandaar dat ik in Nederland mijn cluppie niet meer zoveel achterna reis en dus ook niet zoveel wedstrijden in stadions bezoek. Ik mis het relaxte wedstrijdbezoek.
Hij heeft het over wedstrijden bezoeken en dat begrijp ik wel. Zie bijvoorbeeld mijn lijstjequote:Hij geeft toch gewoon antwoord op de vraag waarom ie liever in een leeg stadion is?
Nee dat snap ik ook niet.. En nog steeds niet eigenlijk...quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:35 schreef DutchGooner het volgende:
Een kick is wat zwaar overdreven maar zoals Vitaz al zie: zie ik lichtmasten dan moet ik er heen!!quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook niet.. En nog steeds niet eigenlijk...
Er is ook weinig uitdaging aan lijkt me.. Ik bedoel je stapt in je wagen je rijdt naar Belgie (of waar dan ook) en je bezoekt binnen een paar uur 5 lege "stadions".. krijg je daar een kick van?
Ik zit op de Noord-tribune helemaal bovenin zo ongeveer.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:55 schreef Barnet_Bee het volgende:
Sta je op die mooie staantribune?
Donderdag stond de teller aan Aachen kant op 30.500. AZ had daarnaast ook nog 's 3500 kaarten verkocht. 34.000 Tot nu tot dus.Ze verwachten een 40.000 toeschouwers (inc. uitvak) donderdag.quote:Op zondag 13 februari 2005 21:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet iemand hoeveel kaartjes er al zijn verkocht?
Van Darkshine hoorde ik dat dat er iets van 30.000 waren ofzo (en 3.500 AZ-ers als ik me niet vergis).quote:Op zondag 13 februari 2005 21:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet iemand hoeveel kaartjes er al zijn verkocht?
Dank je voor de info. Als je dinsdag of woensdag nog meer info hebt zou je me er erg blij meemaken.quote:Donderdag stond de teller aan Aachen kant op 30.500. AZ had daarnaast ook nog 's 3500 kaarten verkocht. 34.000 Tot nu tot dus.Ze verwachten een 40.000 toeschouwers (inc. uitvak) donderdag.
Zal dan nog wel wat posten.quote:Op zondag 13 februari 2005 21:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dank je voor de info. Als je dinsdag of woensdag nog meer info hebt zou je me er erg blij meemaken.
35.000 Aachen fans die een feestje bouwen lijkt me leuker!quote:3500 AZ supporters op het plein bij de Dom lijkt me erg leuk om mee te maken, ondanks dat ik geen AZ fan ben maar dan moet je wel mooi weer hebben(d.w.z. geen regen)
Kapazität nach Fertigstellung:quote:P.S. Ik zag op kicker.de dat het stadion ongeveer 51.000 plaatsen heeft waarvan 9.000 staanplaatsen dus de totale capaciteit zal voor de UEFA Cup wel rond de 45.000 liggen en de UEFA kennende gaan er nog wel 5.000 of zo vanaf voor veiligheidsmaatregelen.
Weet iemand de exacte capaciteit voor deze wedstrijd.
Dat is inderdaad ook wel cool al zullen die niet alle 35.000 de stad in gaan. Maar voor beide ploegen is het een speciale wedstrijd zonder rivaliteit dus er zullen ongetwijfeld wel veel mensen de stad in gaan.quote:35.000 Aachen fans die een feestje bouwen lijkt me leuker!
Groningen - Bremen is met de trein ongeveer drie uur en tien minuten. Dus niet zo heel erg ver en heel goed te doen. De volgende keer zal ik denk ik Hamburg bezoeken. Dat is een uurtje langer ongeveer.quote:Op zondag 13 februari 2005 21:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En hoe ver is dat ongeveer van Grun?
Dat ben ik wel al jaren van plan, maar het komt er maar nooit vanquote:Op zondag 13 februari 2005 22:57 schreef Grunner het volgende:
[..]
Yeahinho: Jouw foto's staan op de account van voetbaltempels.nl, maar die site staat op zwart zie ik. Ga je daar nog iets mee doen?
Niet helemaal relevant, maar dit is twee keer 2 uur en 40 minuten, i.p.v. de drie uur en tien minuten die Grunner noemt. Komt dus in totaal nóg een uur extra reistijd bijquote:Op maandag 14 februari 2005 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
10.30h: Trein
13.10h: Aankomst Bremen
17.30h: Trein
20.10h: Aankomst Groningen
Yeahinho gaat volgende keer met me mee voor een dagtripje van 1500km?quote:Op maandag 14 februari 2005 00:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Verder ben ik het wel met je eens. Tis wel een flink reisje voor één wedstrijdje, maar je moet er wat voor over hebben om je stadionlijstje uit te breiden he.
Is goed! Wanneer en waar gaan we (naartoe)?quote:Op maandag 14 februari 2005 00:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yeahinho gaat volgende keer met me mee voor een dagtripje van 1500km?
Hehe, bijna goedquote:Op maandag 14 februari 2005 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel kostte je treinkaartje Grunner?
10.00h: Weg vanuit huis
10.30h: Trein
13.10h: Aankomst Bremen
14.00h: aankomst stadion
15.00h: Wedstrijd
16.45h: Einde wedstrijd
17.30h: Trein
20.10h: Aankomst Groningen
20.45h: Thuis
Jazeker. Ik ben inmiddels ook met iets kleins begonnen (www.stadiumhopper.tk)quote:Op zondag 13 februari 2005 23:27 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat ben ik wel al jaren van plan, maar het komt er maar nooit van. Hoezo, interesse?
Dus van 7.53 tot 22.10, dus 14 uur onderweg voor een wedstrijd van 90 minutenquote:Hehe, bijna goed . Onze trein vanuit Groningen vertrok om 7.53 uur en we kwamen om 11.10 uur in Bremen Hbf aan. Met twee keer overstappen (in Nieuweschans en in Leer). Om half 1 gingen de kassa's open van het uitvak (wedstrijd om half 4) dus hadden we nog mooi even de tijd om in Bremen rond te lopen. Na de wedstrijd namen we de trein van 18.54 vanuit Bremen terug naar Groningen. Om 22.10 stond ik uiteindelijk weer op Groningen CS. Na een stukje met de taxi tussen Leer en Nieuweschans en een controle van de douane... Er rijden na 18.45 geen treinen meer op dat stuk tussen Duitsland en Nederland namelijk.
Als je alleen gaat kun je voor 20-25 euro niet op en neer rijden met de auto, al vind ik het wel veel comfortabelerquote:De prijzen vielen reuze mee. Ik kan in Nederland in het weekend vrij reizen (student), dus van Nieuweschans naar Leer (retour) was totaal ¤10, van Leer naar Bremen (retour) ¤10 en de wedstrijd was ¤10,50 voor een staanplaats in het uitvak. Minus het eten en drinken en tram in Bremen dus maar ¤30,50
Nice! Ik heb ook al vele onvoltooide versies van mijn site, maar het project ligt nu al tijden stilquote:Op maandag 14 februari 2005 17:45 schreef Grunner het volgende:
[..]
Jazeker. Ik ben inmiddels ook met iets kleins begonnen (www.stadiumhopper.tk)
Laat me raden? Met RTL 5 zeker?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:10 schreef Barnet_Bee het volgende:
Morgen komt er, als het niet afgelast wordt, weer een bij: Adams Park van de Wycombe Wanderers met Gus Uhlenbeek, Clyde Wijnhard en Bobby Petta in het veld.
Duitsland
04. Weserstadion, Bremen
Engeland
05. Highbury, Londen
06. Craven Cottage, Londen
07. White Hart Lane, Londen
08. Portman Road, Ipswich
09. Huish Park, Yeovil
Finland
10. Urheilupuisto, Mikkeli
11. Olympiastadion, Helsinki
12. Finnair Stadium, Helsinki
13. Lahden Stadion, Lahti
14. Kisapuisto, Lahti
15. Harjun Stadion, Jyväskylä
16. Väinölänniemi, Kuopio
Frankrijk
17. Stade de France, Saint Denis
Nederland
18. Stadion Oosterpark, Groningen
19. Stadion De Langeleegte, Veendam
20. Gelredome, Arnhem
21. Arke Stadion, Enschede
22. Philips Stadion, Eindhoven
23. De Kuip, Rotterdam
24. Abe Lenstra Stadion, Heerenveen
25. Alkmaarderhout, Alkmaar
26. Wagner & Partners Stadion, Sittard
27. Willem II Stadion, Tilburg
28. Stadion Galgenwaard, Utrecht
29. Mandemakers Stadion, Waalwijk
30. De Goffert, Nijmegen
31. Parkstad Limburg Stadion, Kerkrade
32. MyCom Stadion, Breda
33. De Vijverberg, Doetinchem
34. Amsterdam ArenA, Amsterdam
35. Eneco Stadion, Rotterdam
36. Stadion Stad Rotterdam Verzekeringen, Rotterdam
37. Vast & Goed Stadion, Roosendaal
38. Unive Stadion, Emmen
39. Oosterenk Stadion, Zwolle
40. Veronica Stadion, Volendam
41. Zuiderpark Stadion, Den Haag
42. Stadion de Koel, Venlo
43. Cambuur Stadion, Leeuwarden
44. Sportpark Berg en Bos, Apeldoorn
45. Polman Stadion, Almelo
Spanje
46. Camp Nou, Barcelona
Uiteraard. Ik ga toch niet naar wedstrijden waar geen Nederlanders in meespelen. Op welke tribune zat jij? Ik stond op de Valley Terrace Gus aan te moedigen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laat me raden? Met RTL 5 zeker?
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:52 schreef Evertje het volgende:
Nederland
1 Arena, Amsterdam
2 Alkmaarderhout, Alkmaar
3 Philips stadion, Eindhoven
4 De Kuip, Rotterdam
5 Abe Lenstra, Heerenveen
6 Mandemakers, Waalwijk
7 Arke stadion, Twente
8 Vast & Goed, Roosendaal
9 Goffert, Nijmegen (nieuw)
10 Goffert, Nijmegen (oud)
11 Fuji Stadion, Breda
12 PLS stadion, Kerkrade
13 Kaalheide, Kerkrade
14 Oosterpark, Groningen
15 Willem II, Tilburg
16 Veronica stadion, Volendam
17 Galgenwaard, Utrecht
18 Zuiderpark, Den Haag
19 Gelredome, Arnhem
20 Oosterenk, Zwolle
21 Wageningse Berg, Wageningen
22 De Braak, Helmond
23 Ecco stadion, Den Bosch
24 Woudenstein, Rotterdam
25 Kasteel, Rotterdam
26 Vijverberg, Doetinchem
27 Polman, Almelo
28 Schoonenberg, Velsen-zuid
29 Adelaarshorst, Deventer
30 De Koel, Venlo
31 Top Oss
32 Meerdijk, Emmen
33 Lange Leegte, Veendam
34 Haarlem stadion, Haarlem
35 GN Bouw stadion, Dordrecht
36 De Baandert, Sittard
37 Wager & Partner stadion, Sittard
38 Cambuur stadion, Leeuwarden
39 Jan Louwers stadion, Eindhoven
40 Geusselt, Maastricht
41 Sportpark Berg & Bos, Apeldoorn
Belgie
42 GB Antwerpen, Antwerpen
43 RC Genk, Genk
44 Patro Maasmachelen, Maasmechelen
45 Stadion de Leunen, Geel
46 Excelsior Veldwezelt
Luxemburg
47 Stade Alphonse Theis, Swift Hesperange
Duitsland
48 FC Osnabruck (Porto-Fortuna)
49 FC Koln (Aachen-AZ)
Engeland
50 Highbury, Arsenal
51 White hart lane, Tottenham hotspur
52 Stamford Bridge, Chelsea
53 Selhurst Park, Crystal Palace
54 Matchroom Stadium, Leyton Orient
55 Boleyn Ground (Upton Park), West Ham United
56 Withdean Stadium, Brighton & Hove Albion
57 St. Mary's stadium, Southampton
58 Loftus Road, QPR
59 The Valley, Charlton Atheltic
Frankrijk
60 Parc des Princes, Parijs
Spanje
61 CE Europa, Barcelona
25 minuten lopen versta jij onder dichtbij?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:45 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik heb alleen ervaring met Bordeaux. Een leuk stadion dicht bij de stad. Zeker een aanrader.
Espanyol speelt toch tegenwoordig in het Olympisch stadion? Dat ligt op de Montjuïc, erg mooi daar.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand ervaringen met thuiswedstrijden van Bordeaux, Lyon of Espanyol?
Bijvoorbeeld zijn er kaartjes op de wedstrijddag, leuke club om te bezoeken, waar ligt het stadion ten opzichte van het stadion en dergelijke.
Ervaring mee? Want die zou ik dan graag horen.quote:25 minuten lopen versta jij onder dichtbij?
Vooruit dan,ik zal de moeite nemen om op je te reageren.quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ervaring mee? Want die zou ik dan graag horen.
Ik moet het iniedergeval zo regelen dat ik een hotel heb voordat ik naar de wedstrijd ga en ik kan niet met de auto naar het stadion(zit namelijk vol met waardevolle spullen waardoor hij in een garage geparkeerd moet worden) dus ik ben aangewezen op taxi, de voetjes of openbaar vervoer.
Ibis hotel is OK.quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lagen die hotels in de buurt van het centrum? Ik wil bij voorkeur wel in de buurt van het centrum zitten omdat ik niet meteen na de wedstrijd wil gaan pitten. Ibis vind ik op zich wel ok
Kaartjes op de wedstrijddag zal wel geen probleem opleveren?
Valt wel mee. Dik kwartier doorstappen! Alhoewel dat toen best gezellig was met een grote groep Roda fans.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:45 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik heb alleen ervaring met Bordeaux. Een leuk stadion dicht bij de stad. Zeker een aanrader.
Ik kan me niet herinneren dat dat 25 minuten was. Misschien loop ik wel iets sneller dan jij?quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
25 minuten lopen versta jij onder dichtbij?
gezien onze posturen acht ik dat zeer goed mogelijkquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:20 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat dat 25 minuten was. Misschien loop ik wel iets sneller dan jij?
Houden we ons wel aan de regels...?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:52 schreef Evertje het volgende:
9 Goffert, Nijmegen (nieuw)
10 Goffert, Nijmegen (oud)
Ik dacht dat deze ofwel op een andere plek lag of dat het stadion echt niet meer herkenbaar terug is te zien. Heb bijvoorbeeld bij De Galgenwaard, De Graafschap ook de verbouwing niet meegeteld terwijl ik wel in beide ben geweest.quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:21 schreef Grunner het volgende:
[..]
Houden we ons wel aan de regels...?![]()
Ik las dit stukje en aangezien we ons aan de regels van Yeahinho houden...quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:48 schreef Yeahinho het volgende:
Even nog de belangrijkste punten op een rijtje:
1.) Een stadion telt pas 2x wanneer het nieuwe exemplaar op een andere plaats is gebouwd.
Een vérbouwd stadion telt dus gewoon voor één! Er zijn stadions als de Vliert en Goffert die compleet vernieuwd zijn, maar ergens moet de grens getrokken worden, dus moet het nieuwe stadion op een andere plaats zijn gebouwd.
quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:48 schreef Yeahinho het volgende:
Maar het komt allemaal natuurlijk ook weer niet zó nauw!
Enige zelf-inschatting bij het maken van je lijstje is uiteraard gewenst!
Alemanniaquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:29 schreef Neede-Radicals het volgende:
Zo,ff weer beetje updaten:
Vorige week naar Allemania Aachen-AZ geweest dus
Ik stond naast het uitvak. Het block achter het 'KERKRADE' spandoek (niet mijn doek, wel toevallig dat die er ook hing).quote:Stond daar toch een beetje versteld van het gemak waarmee je dat stadion door kon lopen.
We wilden eigenlijk een foto van het lege stadion,niemand te zien om te vragen. Dan maar zelf een paar trappen op en af en voila...stonden we ineens in de catacomben! Van de persruimte tot de koelkast van de schiedsrechterskleedkamer,overal konden we inlopen zonder maar 1 keer te zijn weggestuurd. Heel apart..en dat 5 uur voor de wedstrijd.
@ Darkshine...jij zat zeker linksboven me? Cootje neem je rotzooi mee..?
quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:47 schreef Yeahinho het volgende:
Van de tribunes (van de Goffert) is niets blijven staan, maar toch telt ie niet mee omdat het nieuwe stadion op precies dezelfde plaats is gebouwd.
Konden ze geen bom gooien op die halve duitsers uit Kerkrade die erboven stonden c.q. zaten?quote:Ik stond naast het uitvak. Het block achter het 'KERKRADE' spandoek (niet mijn doek, wel toevallig dat die er ook hing).
ok, dan haal ik hem wegquote:Op donderdag 24 februari 2005 01:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]anders krijg je alleen maar discussie.
daar kom jij van terug als je er ooit geweest bentquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:45 schreef Yeahinho het volgende:
Naar mijn mening een lelijk stadion omdat 1 kant een flinke extra ring heeft en het daardoor zo asymetrisch als ik weet niet wat is.
Als buitenlander is je id bewijs vaak al voldoende. Voor de zekerheid even bellen met de betreffende club.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik hoor net van een Belg dat de fankaart volgend seizoen wordt afgeschaft.
Als het makkelijker wordt wedstrijden te bezoeken wil ik zeker volgend seizoen wel een paar keer want er liggen voldoende mooie clubs binnen anderhalve uur rijden en kun je gewoon een dagje of avondje Belgisch voetbal doen.
Bij Standard iig welquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als buitenlander is je id bewijs vaak al voldoende. Voor de zekerheid even bellen met de betreffende club.
Waarom heeft dat geen charme? Ik ben altijd maar wat blij als ik een paar dagen vantevoren mijn ticket in huis hebt. Je bent zeker van een plaats en je kan relaxt naar de wedstrijd toeleven. Mijn ticket voor NUFC - Heerenveen lag bijvoorbeeld al een maand vantevoren op mijn nachtkastje...quote:Op woensdag 2 maart 2005 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar zolang ik het niet zeker weet heb ik niet zo'n zin om voor Jan Lul te gaan en alles vantevoren regelen heeft geen charme
I know. Was er laatst bijna heen geweest met een groepje van Roda.quote:
quote:Kerkrade sloopt karakteristiek dak Kaalheide
Het karakteristieke dak van de staantribune van stadion Kaalheide verdwijnt. De gemeente Kerkrade zal het tribunedak in de loop van dit jaar slopen. Ook de voormalige kassagebouwtjes van stadion Kaalheide worden bij die gelegenheid afgebroken.
Sinds Roda JC is verhuisd naar het Parkstad Limburg-stadion wordt de oude staantribune op Kaalheide nauwelijks meer gebruikt. Het tweede elftal van Roda speelt zijn wedstrijden nog steeds in het oude stadion, maar dan heeft de club voldoende aan de overdekte hoofdtribune.
Ook atletiekvereniging Achilles/TOP maakt gebruikt van het gemeentelijk sportpark Kaalheide. De club heeft evenmin behoefte aan een overdekte staantribune. De staanplaatsen zelf blijven overigens, maar dan onoverdekt.
Bron: Limburgs Dagblad
Hmm... dit versterkt alleen maar mijn drang om binnenkort eens een bezoek aan Kaalheide te brengenquote:
Duitsland
04. Weserstadion, Bremen
05. AOL Arena, Hamburg
Engeland
06. Highbury, Londen
07. Craven Cottage, Londen
08. White Hart Lane, Londen
09. Portman Road, Ipswich