Zeker een wedstrijd verloren daar?quote:Op donderdag 23 december 2004 01:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Boeiend...
Alleen de worsten en gehaktballen zijn daar goed..
(jaja ik blijf het zeggen)
en nummertje 86 voor mij,met dank aan vitazz want ik was hem vergeten,heb er Standard v Gladbach bezochtquote:
De braak staat wel in een erg leuk rijtjequote:Op zondag 26 december 2004 00:02 schreef tha_dark het volgende:
Mijn lijst is ook niet echt indrukwekkend:
Arena
Philips Stadion
San Siro
Helmond Sport
quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:16 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zoals DarkShine al zegt: fotosoep enzo idd.
Ik wil mezelf niet op de borst kloppen ofzo, maar dat kan niet zomaar iedereen.
Het was erg gezelligquote:Op zondag 26 december 2004 15:04 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
De braak staat wel in een erg leuk rijtje
Heb je soms foto's van die stadions? Zelfgemaakt is helemaal mooi, maar anders misschien iets op internet ofzo?! Ben vooral benieuwd naar dat oude Patro-stadionnetje, ligt dat er vlakbij en is het de naam 'stadion' wel waardig?quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:58 schreef vitazz het volgende:
En inmiddels ook nummers 97 en 98, in Eisden, Belgie:
97. Patrostadion Kastanjelaan
98. Patro Stadion II
Allebei in Eisen-Maasmechelen. Was wel leuk dat het oude stadionnetje van Patro erg nog stond. Binnenkort op weg naar nr. 100!!!
Wat lul je nou allemaal man..quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:33 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Heb je soms foto's van die stadions? Zelfgemaakt is helemaal mooi, maar anders misschien iets op internet ofzo?! Ben vooral benieuwd naar dat oude Patro-stadionnetje, ligt dat er vlakbij en is het de naam 'stadion' wel waardig?
Ah, die zijn inderdaad gaaf!quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:05 schreef vitazz het volgende:
Mijn foto's zijn nog in ontwikkeling, ik zal als ik ze heb wel wat inscannen en plaatsen!! Zelf vond ik dat oude Patro stadionnetje geweldig. Al beetje in verval, a la Wageningse Berg zeg maar. Oide glorie :-)
Foto's doen het niet...quote:Op zondag 9 januari 2005 09:49 schreef vitazz het volgende:
Hieronder vast wat foto's van het oude Patrostadion. Deze zijn nog niet van mezelf, maar van een andere website, medevitessenaren: http://www.ggn-online.nl
Als ik meer eigen foto's heb, zal ik meer plaatsten
[afbeelding]
[afbeelding]
johquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:02 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hè wat toevallig, daar ga ik ook naartoe. Shrewsbury v Wycombe Wanderers.
Uiteraard,zoals een echte gloryhunter betaamd natuurlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:07 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ga jij ook met RTL 5-reizen?
Stadion zag er wel wat oud uit. Ik volg het Belgische voetbal wel, maar van deze club had ik nog nooit gehoord. Wel Uccle Leopold (of iets dergelijks), maar Royal Club Leopold is me onbekend.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:07 schreef Yeahinho het volgende:
Als ik de goede Royal Club Leopold heb gevonden, moet het "Stade du Merlo" zijn.
Eén van de oudste clubs (en stadions) van België als ik me niet vergis....
RTL 5-reizen is de beste!!!!!!!!1quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uiteraard,zoals een echte gloryhunter betaamd natuurlijk
Hoi Martinquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:16 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
RTL 5-reizen is de beste!!!!!!!!1
Ik ben Martin niet, daarvoor is mijn spelling te goed. Misschien kom ik je nog wel tegen in Shrewsbury.quote:
Wie zal het zeggen?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:25 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik ben Martin niet, daarvoor is mijn spelling te goed. Misschien kom ik je nog wel tegen in Shrewsbury.
Is het dan nacompetitie voor Den Bosch? Aangezien De Stoere Kerels zich wel zullen handhaven ga ik dan naar Highfield Road, om de laatste competitiewedstrijd van Coventry in dat stadion te zien.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen?
Heb anders ook wel zin in een ander gepland tripje,de 30e van April
Dan zijn we nog bezig pipo.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:29 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Is het dan nacompetitie voor Den Bosch? Aangezien De Stoere Kerels zich wel zullen handhaven ga ik dan naar Highfield Road, om de laatste competitiewedstrijd van Coventry in dat stadion te zien.
Ik heb mijn contacten en als dat niet lukt hang ik een zielig verhaal op. Dat ik mijn hele leven al een Sky Blue ben en dat ik per se de laatste wedstrijd op Highfield Road wil zien.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan zijn we nog bezig pipo.
Nou,wat toevallig,jij ook al naar Coventry
Hoe dacht je aan kaartjes te komen?
tuurlijk niet,ben maar een arme student,ik kan dat allemaal niet betalen,zoveel tripjesquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:36 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik ben overigens ook van plan om op 5/3 naar Fulham te gaan, dan ga jij toch niet mag ik hopen? Anders ga ik je nog verdenken van stalking.
Gelukkig kost Arsenal bijna niets, anders had je problemen gehad.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
tuurlijk niet,ben maar een arme student,ik kan dat allemaal niet betalen,zoveel tripjes
BB is geen kloon,hij is een Kruik en ik een Bosschenaar,daar zit toch echt wel 25KM tussenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:19 schreef MaxPower het volgende:
Zit je nou tegen je eigen kloon te praten DG?
slechts 25 km. ...helaasquote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
BB is geen kloon,hij is een Kruik en ik een Bosschenaar,daar zit toch echt wel 25KM tussen
Het zou ook wel apart zijn als DG met zichzelf een gesprek zou gaan voeren. Het is gewoon toevallig dat we allebei naar Shrewsbury v Wycombe gaan. Maar dankzij RTL 5-voetbalreizen zie je op de gekste plaatsen Nederlanders. Zelfs bij een wedstrijd als Bromley v Horsham zijn ze.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
BB is geen kloon,hij is een Kruik en ik een Bosschenaar,daar zit toch echt wel 25KM tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |