abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25277834
De Copa Libertadores staat toch op het punt om te beginnen? Kwam op het vliegveld in elk geval de selectie van Caracas FC tegen die het op moeten gaan nemen tegen Allianza Lima. Denk dat ik ga kijken!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25281782
Update:

47. Adelaarshorst, Deventer (Ned)

Met foto's op www.stadiumhopper.tk
pi_25282503
Deze week is dus de 2e fase van de Copa Libertadores. Ik hoop naar Allianza Lima - Caracas FC te gaan. Lijkt me wel een mooie en bikkelharde wedstrijd.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25285169
Hoeveelste stadion is dat van je?

Alianza de Lima is overigens wel een coole club maar ga wel met Locals
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25312849
1. Abe Lenstra Stadion (sc Heerenveen)
2. Abe Lenstra Stadion (oud) (sc Heerenveen)
3. Amsterdam Arena (Ajax)
4. Olympisch Stadion (Ajax)
5. Oosterpark Stadion (FC Groningen)
6. De Kuip (Feyenoord)
7. Nieuw Galgenwaard (FC Utrecht)
8. Arke Stadion (FC Twente)
9. De Goffert (NEC)
10. Gelredome (Vitesse)
11. De Lange Leegte (BV Veendam)
12. Parkstad Limburg Stadion (Roda JC)
13. Oosterenk Stadion (FC Zwolle)
14. De Vliert (FC Den Bosch)
15. MyCom Stadion (NAC)
16. De Vijverberg (De Graafschap)

Buitenland:
17. Highbury (Arsenal)
18. Stadion Maksimir (Dinamo Zagreb)
19. St. James' Park (Newcastle United FC) +1
20. Stadium of Light (AFC Sunderland) +1

En mijn eerste groundhopperverhaaltje aangezien ik bij de rest alleen wedstrijden gezien heb.

Vrijdag, de dag na NUFC - Heerenveen de metro naar Sunderland gepakt, 20 minuutjes ofzo. Halte Stadium of Light uiteraard, maar daarvandaan toch nog 10 minuten lopen. Even vragen bij de ticketsales of we naar binnen mochten aangezien dat stadion potdicht zit. Helaas was de tour al bezig (a 6 pond... ), maar daar hadden we toch geen behoefte aan. Eventjes een sjaaltje van Sunderland gekocht en wat ouwehoeren met de verkoopster en die stelde ons voor om naar de frontoffice te gaan. Daar zat een oude portier, maar ook hij kon ons niet binnenlaten. Toevallig liep net de man die de tour gaf voorbij dus wij tegen hem aanlullen dat we uit Holland kwamen en zo weer weg moesten etc. Ok, quick peek inside.... YESSS! Aan de rand van het veld gestaan, in de dugout gezeten, en nadat we uiteraard zeiden dat het een fantastisch stadion was hebben we ook nog de kleedkamers gezien. De shirtjes hingen al klaar voor de wedstrijd van de dag erna.

pi_25314291
Welk stadion vond je mooier St. James' Park of het Stadium of Light?
pi_25314831
Erg lastig. Stadium of Light is mooi doordat het mooi rondloopt zonder wat voor hekken dan ook. Buitenkant vind ik alleen niet heel mooi en de ligging ook niet echt.

St. James' Park is asymmetrisch. Vanuit ons vak keek je over de tegenoverliggende lange zijde zo over de stad omdat het stadion op een heuvel ligt. Dat was echt geniaal. Buitenkant is ook mooier en het ligt ook mooier in de wijk.

Ik ga toch voor St. James' Park.
pi_25315571
Met dank aan feanfans.nl, een panorama-foto van St. James' Park:

(klik voor erg groot formaat)

Naar mijn mening een lelijk stadion omdat 1 kant een flinke extra ring heeft en het daardoor zo asymetrisch als ik weet niet wat is. Dat maakt het echter ook wel weer mooi....

Ter vergelijking twee foto's van het Stadium of Light van Sunderland:

Mooi ding, maar weer een moderne blokkendoos waar ik het niet zo op heb...
  dinsdag 1 maart 2005 @ 17:57:34 #284
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25315747
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 17:45 schreef Yeahinho het volgende:

Naar mijn mening een lelijk stadion omdat 1 kant een flinke extra ring heeft en het daardoor zo asymetrisch als ik weet niet wat is.
daar kom jij van terug als je er ooit geweest bent
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25316367
Precies wat ik lees van andere supporters wordt het in Engeland als één van de mooiste stadions beschouwd.

En om Stadium of Light een blokkendoos te noemen... elke club in Nederland (behalve de Kuip) zou willen dat ze zo'n stadion had.
pi_25318523
Ik hoor net van een Belg dat de fankaart volgend seizoen wordt afgeschaft.

Als het makkelijker wordt wedstrijden te bezoeken wil ik zeker volgend seizoen wel een paar keer want er liggen voldoende mooie clubs binnen anderhalve uur rijden en kun je gewoon een dagje of avondje Belgisch voetbal doen.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 1 maart 2005 @ 22:55:45 #287
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25320985
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik hoor net van een Belg dat de fankaart volgend seizoen wordt afgeschaft.

Als het makkelijker wordt wedstrijden te bezoeken wil ik zeker volgend seizoen wel een paar keer want er liggen voldoende mooie clubs binnen anderhalve uur rijden en kun je gewoon een dagje of avondje Belgisch voetbal doen.
Als buitenlander is je id bewijs vaak al voldoende. Voor de zekerheid even bellen met de betreffende club.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_25323454
Ik ben een keer naar Moscroen - Anderlecht geweest en toen was een lach, knipoog naar de kaartjes dame voldoende.

Maar zolang ik het niet zeker weet heb ik niet zo'n zin om voor Jan Lul te gaan en alles vantevoren regelen heeft geen charme
  woensdag 2 maart 2005 @ 00:33:52 #289
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25323514
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 22:55 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Als buitenlander is je id bewijs vaak al voldoende. Voor de zekerheid even bellen met de betreffende club.
Bij Standard iig wel
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25323676
Standard ligt in Fucking Wallonie

P.S. Maar bedankt voor de tip
pi_25325031
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar zolang ik het niet zeker weet heb ik niet zo'n zin om voor Jan Lul te gaan en alles vantevoren regelen heeft geen charme
Waarom heeft dat geen charme? Ik ben altijd maar wat blij als ik een paar dagen vantevoren mijn ticket in huis hebt. Je bent zeker van een plaats en je kan relaxt naar de wedstrijd toeleven. Mijn ticket voor NUFC - Heerenveen lag bijvoorbeeld al een maand vantevoren op mijn nachtkastje...
pi_25325120
Dat is weer wat anders natuurlijk, maar het gaat natuurlijk meer om wedstrijden die je impulsief wil bezoeken.

Hé vandaag is het lekker weer. Essen speelt vandaag om 15.00h tegen Duisburg. Zin om mee te gaan? Ja. Ok, dan ben ik over 10 minuten bij je.

Ook alleen wil ik nog wel eens gaan, of als ik ergens in de buurt ben

Ik zit in iedergeval van 10 maart tot 18 april in Buenos Aires en de Copa Libertadores is in volle gang, dus ik denk dat er meer dan voldoende mooie wedstrijden zijn om te bezoeken, en misschien zelfs wel van het Argentijns nationaal elftal
pi_25325151
Vrijdag om 19.00h ook nog MSV Duisburg - Ahlen, kan best zijn dat ik daar naartoe ga
  woensdag 2 maart 2005 @ 19:21:17 #294
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25335315
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 00:33 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Bij Standard iig wel
I know. Was er laatst bijna heen geweest met een groepje van Roda.

Was bij KVM ook zo in 1ste klasse. Werd er gewoon kopietje van je id gemaakt en klaar.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_25335445
Geen vrijdagavond voetbal want ik ga naar Verona.

Weet iemand of en hoe laat Verona thuis speelt want Chievo speelt uit dus dan lijkt me dat Verona thuis speelt.

Is iemand ooit bij een wedstrijd van of Verona of Chievo geweest en hoe was dat?
  donderdag 3 maart 2005 @ 17:51:50 #296
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25348927
quote:
Kerkrade sloopt karakteristiek dak Kaalheide

Het karakteristieke dak van de staantribune van stadion Kaalheide verdwijnt. De gemeente Kerkrade zal het tribunedak in de loop van dit jaar slopen. Ook de voormalige kassagebouwtjes van stadion Kaalheide worden bij die gelegenheid afgebroken.

Sinds Roda JC is verhuisd naar het Parkstad Limburg-stadion wordt de oude staantribune op Kaalheide nauwelijks meer gebruikt. Het tweede elftal van Roda speelt zijn wedstrijden nog steeds in het oude stadion, maar dan heeft de club voldoende aan de overdekte hoofdtribune.

Ook atletiekvereniging Achilles/TOP maakt gebruikt van het gemeentelijk sportpark Kaalheide. De club heeft evenmin behoefte aan een overdekte staantribune. De staanplaatsen zelf blijven overigens, maar dan onoverdekt.

Bron: Limburgs Dagblad
Planning:
-
pi_25350699
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 17:51 schreef DarkShine het volgende:

[..]
Hmm... dit versterkt alleen maar mijn drang om binnenkort eens een bezoek aan Kaalheide te brengen .
pi_25358269
Its about time
pi_25398070
Gisteren naar HSV - Leverkusen geweest. De AOL Arena, zeker één van de mooiste stadions waar ik tot nu toe geweest ben. Heel indrukwekkend!!
quote:
België
01. Olympisch Stadion, Antwerpen
02. Herman Vanderpoorten Stadion, Lier

Duitsland
03. Volkswagen Arena, Wolfsburg
04. Weserstadion, Bremen
05. AOL Arena, Hamburg

Engeland
06. Highbury, Londen
07. Craven Cottage, Londen
08. White Hart Lane, Londen
09. Portman Road, Ipswich
10. Huish Park, Yeovil

Finland
11. Urheilupuisto, Mikkeli
12. Olympiastadion, Helsinki
13. Finnair Stadium, Helsinki
14. Lahden Stadion, Lahti
15. Kisapuisto, Lahti
16. Harjun Stadion, Jyväskylä
17. Väinölänniemi, Kuopio

Frankrijk
18. Stade de France, Saint Denis

Nederland
19. Stadion Oosterpark, Groningen
20. Stadion De Langeleegte, Veendam
21. Gelredome, Arnhem
22. Arke Stadion, Enschede
23. Philips Stadion, Eindhoven
24. De Kuip, Rotterdam
25. Abe Lenstra Stadion, Hoerenveen
26. Alkmaarderhout, Alkmaar
27. Wagner & Partners Stadion, Sittard
28. Willem II Stadion, Tilburg
29. Stadion Galgenwaard, Utrecht
30. Mandemakers Stadion, Waalwijk
31. De Goffert, Nijmegen
32. Parkstad Limburg Stadion, Kerkrade
33. MyCom Stadion, Breda
34. De Vijverberg, Doetinchem
35. Amsterdam ArenA, Amsterdam
36. Eneco Stadion, Rotterdam
37. Stadion Stad Rotterdam Verzekeringen, Rotterdam
38. Vast & Goed Stadion, Roosendaal
39. Unive Stadion, Emmen
40. Oosterenk Stadion, Zwolle
41. Veronica Stadion, Volendam
42. Zuiderpark Stadion, Den Haag
43. Stadion de Koel, Venlo
44. Cambuur Stadion, Leeuwarden
45. Sportpark Berg & Bos, Apeldoorn
46. Polman Stadion, Almelo
47. Adelaarshorst, Deventer

Spanje
48. Camp Nou, Barcelona

[ Bericht 4% gewijzigd door Grunner op 06-03-2005 17:52:31 ]
pi_25418556
Jammer genoeg had een gast die 40 kaartjes voor Erasmus studenten uit Bergamo geen kaartje meer over voor mij voor Atalanta - Milan. Hij zei wel dat er misschien nog kaartjes kwamen een paar uur voor de wedstrijd, maar dat leek me eigenlijk onwaarschijnlijk en ik moest een uur en een uur terug rijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')