daar kom jij van terug als je er ooit geweest bentquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:45 schreef Yeahinho het volgende:
Naar mijn mening een lelijk stadion omdat 1 kant een flinke extra ring heeft en het daardoor zo asymetrisch als ik weet niet wat is.
Als buitenlander is je id bewijs vaak al voldoende. Voor de zekerheid even bellen met de betreffende club.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik hoor net van een Belg dat de fankaart volgend seizoen wordt afgeschaft.
Als het makkelijker wordt wedstrijden te bezoeken wil ik zeker volgend seizoen wel een paar keer want er liggen voldoende mooie clubs binnen anderhalve uur rijden en kun je gewoon een dagje of avondje Belgisch voetbal doen.
Bij Standard iig welquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als buitenlander is je id bewijs vaak al voldoende. Voor de zekerheid even bellen met de betreffende club.
Waarom heeft dat geen charme? Ik ben altijd maar wat blij als ik een paar dagen vantevoren mijn ticket in huis hebt. Je bent zeker van een plaats en je kan relaxt naar de wedstrijd toeleven. Mijn ticket voor NUFC - Heerenveen lag bijvoorbeeld al een maand vantevoren op mijn nachtkastje...quote:Op woensdag 2 maart 2005 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar zolang ik het niet zeker weet heb ik niet zo'n zin om voor Jan Lul te gaan en alles vantevoren regelen heeft geen charme
I know. Was er laatst bijna heen geweest met een groepje van Roda.quote:
quote:Kerkrade sloopt karakteristiek dak Kaalheide
Het karakteristieke dak van de staantribune van stadion Kaalheide verdwijnt. De gemeente Kerkrade zal het tribunedak in de loop van dit jaar slopen. Ook de voormalige kassagebouwtjes van stadion Kaalheide worden bij die gelegenheid afgebroken.
Sinds Roda JC is verhuisd naar het Parkstad Limburg-stadion wordt de oude staantribune op Kaalheide nauwelijks meer gebruikt. Het tweede elftal van Roda speelt zijn wedstrijden nog steeds in het oude stadion, maar dan heeft de club voldoende aan de overdekte hoofdtribune.
Ook atletiekvereniging Achilles/TOP maakt gebruikt van het gemeentelijk sportpark Kaalheide. De club heeft evenmin behoefte aan een overdekte staantribune. De staanplaatsen zelf blijven overigens, maar dan onoverdekt.
Bron: Limburgs Dagblad
Hmm... dit versterkt alleen maar mijn drang om binnenkort eens een bezoek aan Kaalheide te brengenquote:
quote:België
01. Olympisch Stadion, Antwerpen
02. Herman Vanderpoorten Stadion, Lier
Duitsland
03. Volkswagen Arena, Wolfsburg
04. Weserstadion, Bremen
05. AOL Arena, Hamburg
Engeland
06. Highbury, Londen
07. Craven Cottage, Londen
08. White Hart Lane, Londen
09. Portman Road, Ipswich