abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 30 januari 2005 @ 21:43:57 #176
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24839362
quote:
Op zondag 30 januari 2005 19:22 schreef Pinpas het volgende:

[..]

Pff gelukkig nog net in de onderbond i.p.v. de teletekst klasse
volgens mij kom je op basis van het alfabet wel degelijk in de teletekstklasse terecht
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24840154
1. Abe Lenstra Stadion (sc Heerenveen)
2. Abe Lenstra Stadion (oud) (sc Heerenveen)
3. Amsterdam Arena (Ajax)
4. Olympisch Stadion (Ajax)
5. Oosterpark Stadion (FC Groningen)
6. De Kuip (Feyenoord)
7. Nieuw Galgenwaard (FC Utrecht)
8. Arke Stadion (FC Twente)
9. De Goffert (NEC)
10. Gelredome (Vitesse)
11. De Lange Leegte (BV Veendam)
12. Parkstad Limburg Stadion (Roda JC)
13. Oosterenk Stadion (FC Zwolle)
14. De Vliert (FC Den Bosch)
15. MyCom Stadion (NAC) +1

Buitenland:
16. Highbury (Arsenal)
17. Stadion Maksimir (Dinamo Zagreb)
pi_24840840
quote:
Op zondag 30 januari 2005 21:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

volgens mij kom je op basis van het alfabet wel degelijk in de teletekstklasse terecht
Ivm de rangschikking in dit topic is het idd aan te raden om een username met een A te nemen .
  dinsdag 1 februari 2005 @ 16:50:58 #179
38799 vitazz
Dat ben ik..
pi_24865671
nr. 99: het GN Bouwstadion van Dordrecht. Nu alleen nog maar het stdion van Roda JC in Nederland.....
Niet ouwehoeren!!
pi_24865781
Heeft iemand toevallig al meer info over Aachen - AZ want dat is een wedstrijd waar ik misschien wel naartoe wil gaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 1 februari 2005 @ 17:00:38 #181
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24865836
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:50 schreef vitazz het volgende:
nr. 99: het GN Bouwstadion van Dordrecht. Nu alleen nog maar het stdion van Roda JC in Nederland.....

wat gaat nummertje 100 worden?

dr komen trouwens wel weer wat nieuwe stadions aan in Nederland, kun je weer ff vooruit

[ Bericht 2% gewijzigd door rubbereend op 01-02-2005 17:38:01 ]
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 1 februari 2005 @ 17:35:46 #182
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24866380
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand toevallig al meer info over Aachen - AZ want dat is een wedstrijd waar ik misschien wel naartoe wil gaan
http://www.koelnticket.de/index.php?mapid=18&ev_id=92527&PHPSESSID=a8e739184f333fc4ff60fcd44d669cc9
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_24867389
Flinke prijzen.

Volgens mij denken ze dat ze in de CL kwartfinale staan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24867546
Ik sta niet eens in die lijst zie ik, heb ooit wel eens gepost...

Zijn er niet gek veel, maar toch

1. Amsterdam Arena
2. Philips Stadion
3. De Kuip
4. Het Kasteel (oud)
5. Woudensteijn
6. De Geusselt
7. Sportpark Irislaan (VC Vlissingen)
8. Camp Nou
9. Olympisch Stadion Espanyol
10. geen idee hoe het stadion van het Belgische Overpelt heet...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_24867937
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 18:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik sta niet eens in die lijst zie ik, heb ooit wel eens gepost...

Zijn er niet gek veel, maar toch

[..]
10. geen idee hoe het stadion van het Belgische Overpelt heet...
In de volgende update neem ik je mee .

Het stadion van Overpelt Fabriek heet overigens het "Indusstadion" (ook wel sportpark De Leukens), maar mag de naam 'stadion' eigenlijk niet dragen. Ik tel em overigens wel gewoon hoor, voordat we daar weer een hele discussie over krijgen .
  dinsdag 1 februari 2005 @ 20:20:11 #186
38799 vitazz
Dat ben ik..
pi_24869416
quote:
"wat gaat nummertje 100 worden?"

Dit weet ik nog niet. Kan het Parkstad Stadion van Roda worden. Misschien binnenkort ook weer een tour door België of Duitsland. Het meest voor de hand ligt nu eigenlijk Stadion am Hunting van 1. FC Bocholt, hier vlak over de grens (als die mee mag tellen natuurlijk )

Voor goede ideeën/adviezen voor stadionbezoekjes sta ik open.....
Niet ouwehoeren!!
  dinsdag 1 februari 2005 @ 20:47:47 #187
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24869974
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 20:20 schreef vitazz het volgende:
Het meest voor de hand ligt nu eigenlijk Stadion am Hunting van 1. FC Bocholt, hier vlak over de grens (als die mee mag tellen natuurlijk )

Van mij wel, heeft volgens de site van FC Bocholt een capaciteit van 18.000.

capaciteit:18.000
overdekte zitplaatsen:2.300
overdekte staanplaatsen:3.120
gebouwd in: 1948; tribune in 1980
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 2 februari 2005 @ 14:18:08 #188
38799 vitazz
Dat ben ik..
pi_24883330
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 20:47 schreef DarkShine het volgende:

[..]

[afbeelding]

Van mij wel, heeft volgens de site van FC Bocholt een capaciteit van 18.000.

capaciteit:18.000
overdekte zitplaatsen:2.300
overdekte staanplaatsen:3.120
gebouwd in: 1948; tribune in 1980
Ziet er zo inderdaad wel redelijk uit...
Niet ouwehoeren!!
pi_24883518
Zo'n stadions staan er wel 1000 in Duitsland.

Waar speelt Bocholt? En hoeveel man komen er op thuiswedstrijden af?
pi_24883601
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 19:03 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

In de volgende update neem ik je mee .

Het stadion van Overpelt Fabriek heet overigens het "Indusstadion" (ook wel sportpark De Leukens), maar mag de naam 'stadion' eigenlijk niet dragen. Ik tel em overigens wel gewoon hoor, voordat we daar weer een hele discussie over krijgen .
Ah okee..
Naja, het was inderdaad wel een amateurbedoening daar
In Southern Sun
  woensdag 2 februari 2005 @ 14:57:13 #191
38799 vitazz
Dat ben ik..
pi_24884040
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 14:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zo'n stadions staan er wel 1000 in Duitsland.

Waar speelt Bocholt? En hoeveel man komen er op thuiswedstrijden af?
Ze spelen in ieder geval in de Oberliga Nordrhein. Van toeschouwersaantallen heb ik verder geen idee.
Niet ouwehoeren!!
  woensdag 2 februari 2005 @ 15:35:42 #192
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24884698
No offence naar de personen die "lege" stadions bezoeken maar wie kan mij vertellen wat de lol er van is?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24885032
Ik heb ook geen idee.

De enige stadions waar ik dat gedaan heb zijn Bilbao en Boca, maar daar zit een museum bij

Oh ja ik ben een keer gaan kijken naar het Constant VandenStock stadion omdat ik toevallig langs de afslag Anderlecht kwam en toch alle tijd van de wereld had. En verder ben ik ook bij het Olympisch stadion van Munchen geweest, maar toen was het reisdoel de toren die er naast staat.
  woensdag 2 februari 2005 @ 18:05:48 #194
38799 vitazz
Dat ben ik..
pi_24886320
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 15:35 schreef DutchGooner het volgende:
No offence naar de personen die "lege" stadions bezoeken maar wie kan mij vertellen wat de lol er van is?
Ik denk dat niet uit te leggen is wat de aantrekkingskracht van lege stadions voor mij is....

In het buitenland (Engeland) vind ik het nog wel leuk om wedstrijden te bezoeken. In Nederland moet je tegenwoordig bij nagenoeg elke wedstrijd met een combi mee, word je in hondenkooien gestopten, met aftandse bussen vervoerd en mag je tussen de hordes ME en stewards doorwandelen. Als je dan binnen bent, voel je de haat vaak om je heen. Hier beleef ik niet zo veel lol meer aan, vandaar dat ik in Nederland mijn cluppie niet meer zoveel achterna reis en dus ook niet zoveel wedstrijden in stadions bezoek. Ik mis het relaxte wedstrijdbezoek.
Niet ouwehoeren!!
pi_24886339
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 15:35 schreef DutchGooner het volgende:
Mee eens. Een leeg stadion is gewoon een koude bak beton. Met de supporters erin krijg je mijns inziens een beter beeld hoe zo'n stadion kan 'leven'.
pi_24887155
quote:
In het buitenland (Engeland) vind ik het nog wel leuk om wedstrijden te bezoeken. In Nederland moet je tegenwoordig bij nagenoeg elke wedstrijd met een combi mee, word je in hondenkooien gestopten, met aftandse bussen vervoerd en mag je tussen de hordes ME en stewards doorwandelen. Als je dan binnen bent, voel je de haat vaak om je heen. Hier beleef ik niet zo veel lol meer aan, vandaar dat ik in Nederland mijn cluppie niet meer zoveel achterna reis en dus ook niet zoveel wedstrijden in stadions bezoek. Ik mis het relaxte wedstrijdbezoek.
De vraag was niet: Waarom is het leuk om in het buitenland wedstrijden te bezoeken?
pi_24887194
Hij geeft toch gewoon antwoord op de vraag waarom ie liever in een leeg stadion is?
In Southern Sun
pi_24887878
Ik zou ook niet weten wat ik met die lege stadions heb...
Soms vind ik een stadion leger mooier dan als er publiek in zit.
Zoals bij Celtic bijvoorbeeld..toen ik daar ff naar binnen mocht toen het leeg was,was het indrukwekkender dan toen er 55.000 mensen zaten die 90 minuten lang hun mond dicht hielden.
Die van Dortmund weer precies andersom...zon gele zee van mensen achter het doel maakt wel indruk.
  woensdag 2 februari 2005 @ 19:47:52 #199
38799 vitazz
Dat ben ik..
pi_24888151
Als ik ergens in een onbekende stad in de verte lichtmasten van een stadion onwaar, moet ik er gewoon ff langs. Als een soort magneet, spreekt bij mij een soort van van uit
Niet ouwehoeren!!
pi_24888197
quote:
Hij geeft toch gewoon antwoord op de vraag waarom ie liever in een leeg stadion is?
Hij heeft het over wedstrijden bezoeken en dat begrijp ik wel. Zie bijvoorbeeld mijn lijstje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')