Dat is toch mooi om te zien zo enthousiast ze zijn in Aachenquote:Op zondag 13 februari 2005 23:31 schreef DarkShine het volgende:
Afgelopen donderdag had Alemannia 30.500 kaarten verkocht AZ 3500. Totaal dus 34.000 kaarten verkocht. Men verwacht donderdag rond de 40.000 toeschouwers in Köln
Roda und der TSV!
Gaan ook 3 bussen Rodafans, en nog genoeg Rodafans op eigen vervoer.quote:Op zondag 13 februari 2005 23:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is toch mooi om te zien zo enthousiast ze zijn in Aachen
Hopelijk wordt het een leuke pot!
Ja. De return komt ook live op de Duitser.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:15 schreef gras het volgende:
Word deze wedstrijd nog live op de Duitste tv uitgezonden? Bij de NOS volgens mij niet namelijk.
Die gaan zeker voor Aachen juigen, maar ook in Koln ben je zo vanuit Kerkradequote:Gaan ook 3 bussen Rodafans, en nog genoeg Rodafans op eigen vervoer.
Wij gaan inderdaad voor Aachen.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die gaan zeker voor Aachen juigen, maar ook in Koln ben je zo vanuit Kerkrade
Waar woon je mister Mills?
Okee, moooi.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ja. De return komt ook live op de Duitser.
Jullie blijven ook nep duitsers he, ongelooflijk. Veel succes met 3500 AZ fans.....!quote:Op maandag 14 februari 2005 12:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wij gaan inderdaad voor Aachen.
Leuk detail is dat wij zondag zelf uit spelen in Alkmaar. En omdat het vlak na Aachen-AZ is hebben we een verplichte combi gekregen...
Thanks! Weet niet of jij je vrienden gewoon laat vallen, maar zo zijn wij hier iig niet.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:00 schreef pindos het volgende:
[..]
Jullie blijven ook nep duitsers he, ongelooflijk. Veel succes met 3500 AZ fans.....!
Ik ga zelf met 3 vrienden erheen, met de autoquote:Op maandag 14 februari 2005 07:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Gaan ook 3 bussen Rodafans, en nog genoeg Rodafans op eigen vervoer.
Ik hoop het ook, maar verwacht het eerlijk gezegt (en realistisch gezien) niet. Aachen is niet kansloos, maar dat AZ overduidelijk de favoriet is mag geen twijfel over zijn lijkt me.quote:Op maandag 14 februari 2005 16:14 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop dat Erik Meijer AZ eens flink pijn kan doen.
In de buurt van Heerlen, dus is niet zo lang rijdenquote:Op maandag 14 februari 2005 12:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die gaan zeker voor Aachen juigen, maar ook in Koln ben je zo vanuit Kerkrade
Waar woon je mister Mills?
quote:Landzaat en Perez twijfelgevallen bij AZ
15/2/2005 14:07
Het is nog hoogst onzeker of Co Adriaanse donderdag in het UEFA Cup-duel met Alemannia Aachen kan beschikken over Denny Landzaat en Kenneth Perez. Beide spelers ontbraken op de dinsdagtraining en lagen op bed met griep.
De Alkmaarders vertrekken woensdag naar Keulen, waar het uitduel met de ploeg uit Aken wordt gespeeld. Adriaanse zal pas op de dag van vertrek een beslissing nemen.
Barry van Galen, die de laatste drie duels een schorsing uitzat, zou tegen Alemannia wél van de partij kunnen zijn. De coach wilde echter niet beloven of hij voor de middenvelder een plaatsje in de basis zal inruimen.
'Barry komt alleen in aanmerking voor de positie achter de spitsen, waar nu Ramzi speelt', aldus Adriaanse tegenover het ANP. 'Als Landzaat het niet redt, zou ik Ramzi ook als rechtshalf kunnen gebruiken.'
Landzaat is overigens al vanaf zondag ziek. Perez ligt pas sinds dinsdag met koorts op bed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |