abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25204167
Heeft iemand ervaringen met thuiswedstrijden van Bordeaux, Lyon of Espanyol?

Bijvoorbeeld zijn er kaartjes op de wedstrijddag, leuke club om te bezoeken, waar ligt het stadion ten opzichte van het stadion en dergelijke.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25206072
Ik heb alleen ervaring met Bordeaux. Een leuk stadion dicht bij de stad. Zeker een aanrader.
pi_25207192
Het jammere is dat ik dan de zondag waarschijnlijk niet de canal plus uitzending haal van Heerenveen - PSV die om half 5 begint.

Dan maar alleen de samenvatting kijken

Zit er ook een leuke sfeer in? Volgens VI zit het stadion vaak maar half vol of zo dus kaarten zullen er wel genoeg zijn.

P.S. Is Bordeaux een leuke stad?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 23 februari 2005 @ 01:55:51 #254
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25208822
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 22:45 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik heb alleen ervaring met Bordeaux. Een leuk stadion dicht bij de stad. Zeker een aanrader.
25 minuten lopen versta jij onder dichtbij?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 februari 2005 @ 02:02:39 #255
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25208874
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 13:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand ervaringen met thuiswedstrijden van Bordeaux, Lyon of Espanyol?

Bijvoorbeeld zijn er kaartjes op de wedstrijddag, leuke club om te bezoeken, waar ligt het stadion ten opzichte van het stadion en dergelijke.
Espanyol speelt toch tegenwoordig in het Olympisch stadion? Dat ligt op de Montjuïc, erg mooi daar.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25208897
Ik ken het van de buitenkant maar ik tel het niet mee in mijn lijstje omdat dat dom is
quote:
Ervaring mee? Want die zou ik dan graag horen.

Ik moet het iniedergeval zo regelen dat ik een hotel heb voordat ik naar de wedstrijd ga en ik kan niet met de auto naar het stadion(zit namelijk vol met waardevolle spullen waardoor hij in een garage geparkeerd moet worden) dus ik ben aangewezen op taxi, de voetjes of openbaar vervoer.
  woensdag 23 februari 2005 @ 02:10:15 #257
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25208926
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 02:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]

Ervaring mee? Want die zou ik dan graag horen.

Ik moet het iniedergeval zo regelen dat ik een hotel heb voordat ik naar de wedstrijd ga en ik kan niet met de auto naar het stadion(zit namelijk vol met waardevolle spullen waardoor hij in een garage geparkeerd moet worden) dus ik ben aangewezen op taxi, de voetjes of openbaar vervoer.
Vooruit dan,ik zal de moeite nemen om op je te reageren.

Heb 1 maal een CL wedstrijd bezocht daar en zat toen in het Ibis hotel,ongeveer 15-20 minuten lopen naar stadion,ze hebben er ook een garage bij die ze volgens mij delen met andere hotels.er liggen er daar een paar naast elkaar aan een lange weg tegenover een brandweerkazerne
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25208972
Lagen die hotels in de buurt van het centrum? Ik wil bij voorkeur wel in de buurt van het centrum zitten omdat ik niet meteen na de wedstrijd wil gaan pitten. Ibis vind ik op zich wel ok

Kaartjes op de wedstrijddag zal wel geen probleem opleveren?
  woensdag 23 februari 2005 @ 02:16:21 #259
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25208987
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 02:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lagen die hotels in de buurt van het centrum? Ik wil bij voorkeur wel in de buurt van het centrum zitten omdat ik niet meteen na de wedstrijd wil gaan pitten. Ibis vind ik op zich wel ok

Kaartjes op de wedstrijddag zal wel geen probleem opleveren?
Ibis hotel is OK.
Ligt op 5-10 minuten lopen van het centrum,de andere kant op is richting het stadion

Heb toen gewoon kaartjes gekcoht,kwam misschien ook wel omdat ze toen al uitgeschakeld waren
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25209006
Volgens mij zitten alleen de wedstrijden tegen PSG, OM en Lyon vol, meestal zit het maar half vol als ik Vi.nl mag geloven.

Kaartje zal denk ik dus wel lukken
  woensdag 23 februari 2005 @ 08:33:50 #261
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25210283
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 22:45 schreef Barnet_Bee het volgende:
Valt wel mee. Dik kwartier doorstappen! Alhoewel dat toen best gezellig was met een grote groep Roda fans.

Bordeaux heeft nog een leuke Irish pub (als je er komt, laat me weten of er nog steeds een Roda sjaal hangt ). Centrum ben ik niet echt in geweest.

Hotel waar ik zat, weet ik de naam niet meer van maar was wel echt low budget. En heeft volgens mij geen garage. Wel een kwartiertje stappen van de stad af.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_25211498
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 01:55 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik kan me niet herinneren dat dat 25 minuten was. Misschien loop ik wel iets sneller dan jij?
  woensdag 23 februari 2005 @ 12:27:23 #263
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25213136
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:20 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Ik kan me niet herinneren dat dat 25 minuten was. Misschien loop ik wel iets sneller dan jij?
gezien onze posturen acht ik dat zeer goed mogelijk
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25215517
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 15:52 schreef Evertje het volgende:
9 Goffert, Nijmegen (nieuw)
10 Goffert, Nijmegen (oud)
Houden we ons wel aan de regels...?
pi_25215545
Bedankt voor de info. Al is het nog niet zeker dat ik ga want alles moet goed samenvallen en heb ik nog meer ijzers in het vuur (Espanyol en Lyon )
pi_25218048
Zo,ff weer beetje updaten:
Vorige week naar Allemania Aachen-AZ geweest dus

80. Rhein Energy Stadion - FC Köln

Stond daar toch een beetje versteld van het gemak waarmee je dat stadion door kon lopen.
We wilden eigenlijk een foto van het lege stadion,niemand te zien om te vragen. Dan maar zelf een paar trappen op en af en voila...stonden we ineens in de catacomben! Van de persruimte tot de koelkast van de schiedsrechterskleedkamer,overal konden we inlopen zonder maar 1 keer te zijn weggestuurd. Heel apart..en dat 5 uur voor de wedstrijd.
@ Darkshine...jij zat zeker linksboven me? Cootje neem je rotzooi mee..?

Zaterdag naar RC Lens - FC Nantes geweest..

81.Stade Felix Bollaert - RC Lens

Hoewel de wedstrijd bagger was,was de sfeer daar meer dan prima!

En dan nog 1tje waarvan ik de lichtmasten telkens als ik door Belgie reed zag maar nooit heen kon..
Net op tijd want het stadion wordt momenteel gesloopt.. Dit is het enige wat er van overgebleven is,tel hem daarom maar niet mee:

Veltwijkparkstadion - Ekeren
pi_25218705
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:21 schreef Grunner het volgende:

[..]

Houden we ons wel aan de regels...?
Ik dacht dat deze ofwel op een andere plek lag of dat het stadion echt niet meer herkenbaar terug is te zien. Heb bijvoorbeeld bij De Galgenwaard, De Graafschap ook de verbouwing niet meegeteld terwijl ik wel in beide ben geweest.
pi_25218860
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:48 schreef Yeahinho het volgende:
Even nog de belangrijkste punten op een rijtje:

1.) Een stadion telt pas 2x wanneer het nieuwe exemplaar op een andere plaats is gebouwd.
Een vérbouwd stadion telt dus gewoon voor één! Er zijn stadions als de Vliert en Goffert die compleet vernieuwd zijn, maar ergens moet de grens getrokken worden, dus moet het nieuwe stadion op een andere plaats zijn gebouwd.
Ik las dit stukje en aangezien we ons aan de regels van Yeahinho houden...

Maar ik wil niet mierenneuken hoor, iets verder in de regels staat:
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:48 schreef Yeahinho het volgende:
Maar het komt allemaal natuurlijk ook weer niet zó nauw!
Enige zelf-inschatting bij het maken van je lijstje is uiteraard gewenst!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 februari 2005 @ 20:48:02 #269
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25220357
k heb k ook maar voor één meegeteld, t stadion ligt op precies dezelfde plek en delen van de oude Goffert zijn blijven staan
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25221500
Van de tribunes (van de Goffert) is niets blijven staan, maar toch telt ie niet mee omdat het nieuwe stadion op precies dezelfde plaats is gebouwd .

Neede_Radicals > ik ben dus blijkbaar nog net op tijd bij het Veltwijkparkstadion van Ekeren geweest! Ik was er afgelopen zomer en toen stonden alle 'tribunes' er nog gewoon. Apart stadionnetje! Van mij mag je em trouwens nog gewoon meetellen hoor .
  donderdag 24 februari 2005 @ 00:33:13 #271
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25224758
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:29 schreef Neede-Radicals het volgende:
Zo,ff weer beetje updaten:
Vorige week naar Allemania Aachen-AZ geweest dus
Alemannia
quote:
Stond daar toch een beetje versteld van het gemak waarmee je dat stadion door kon lopen.
We wilden eigenlijk een foto van het lege stadion,niemand te zien om te vragen. Dan maar zelf een paar trappen op en af en voila...stonden we ineens in de catacomben! Van de persruimte tot de koelkast van de schiedsrechterskleedkamer,overal konden we inlopen zonder maar 1 keer te zijn weggestuurd. Heel apart..en dat 5 uur voor de wedstrijd.
@ Darkshine...jij zat zeker linksboven me? Cootje neem je rotzooi mee..?
Ik stond naast het uitvak. Het block achter het 'KERKRADE' spandoek (niet mijn doek, wel toevallig dat die er ook hing).
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_25225054
Wat ik nou toch tegenkom móet ik even delen met mijn mede-stadion-fetisjisten!

De laatste plaatjes van het inmiddels afgebroken stadion van KFC Winterslag: [ hier ]. Ik ben er jaren terug als erg jeugdig groundhoppertje eens geweest en, geloof het of niet, toen lag het veld er nog erg goed bij. De foto's die ik toen met mijn weggooicameraatje heb geknipt kan ik echter al tijden niet meer vinden .

En als ik dan toch bezig ben ook maar meteen even foto's op dezelfde site van het stadion van Berchem Sport: [ hier ]. Daar ben ik zoals jullie wellicht bekend afgelopen zomer geweest tijdens mijn stadiontourtje door België .

(klik bij beide artikelen op FOTOSPECIAL voor de foto's )
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 februari 2005 @ 01:03:48 #273
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25225336
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:47 schreef Yeahinho het volgende:
Van de tribunes (van de Goffert) is niets blijven staan, maar toch telt ie niet mee omdat het nieuwe stadion op precies dezelfde plaats is gebouwd .
anders krijg je alleen maar discussie.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25227415
quote:
Ik stond naast het uitvak. Het block achter het 'KERKRADE' spandoek (niet mijn doek, wel toevallig dat die er ook hing).
Konden ze geen bom gooien op die halve duitsers uit Kerkrade die erboven stonden c.q. zaten?
pi_25231033
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 01:03 schreef rubbereend het volgende:

[..]

anders krijg je alleen maar discussie.
ok, dan haal ik hem weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')