25 minuten lopen versta jij onder dichtbij?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:45 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik heb alleen ervaring met Bordeaux. Een leuk stadion dicht bij de stad. Zeker een aanrader.
Espanyol speelt toch tegenwoordig in het Olympisch stadion? Dat ligt op de Montjuïc, erg mooi daar.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand ervaringen met thuiswedstrijden van Bordeaux, Lyon of Espanyol?
Bijvoorbeeld zijn er kaartjes op de wedstrijddag, leuke club om te bezoeken, waar ligt het stadion ten opzichte van het stadion en dergelijke.
Ervaring mee? Want die zou ik dan graag horen.quote:25 minuten lopen versta jij onder dichtbij?
Vooruit dan,ik zal de moeite nemen om op je te reageren.quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ervaring mee? Want die zou ik dan graag horen.
Ik moet het iniedergeval zo regelen dat ik een hotel heb voordat ik naar de wedstrijd ga en ik kan niet met de auto naar het stadion(zit namelijk vol met waardevolle spullen waardoor hij in een garage geparkeerd moet worden) dus ik ben aangewezen op taxi, de voetjes of openbaar vervoer.
Ibis hotel is OK.quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lagen die hotels in de buurt van het centrum? Ik wil bij voorkeur wel in de buurt van het centrum zitten omdat ik niet meteen na de wedstrijd wil gaan pitten. Ibis vind ik op zich wel ok
Kaartjes op de wedstrijddag zal wel geen probleem opleveren?
Valt wel mee. Dik kwartier doorstappen! Alhoewel dat toen best gezellig was met een grote groep Roda fans.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:45 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik heb alleen ervaring met Bordeaux. Een leuk stadion dicht bij de stad. Zeker een aanrader.
Ik kan me niet herinneren dat dat 25 minuten was. Misschien loop ik wel iets sneller dan jij?quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
25 minuten lopen versta jij onder dichtbij?
gezien onze posturen acht ik dat zeer goed mogelijkquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:20 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat dat 25 minuten was. Misschien loop ik wel iets sneller dan jij?
Houden we ons wel aan de regels...?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:52 schreef Evertje het volgende:
9 Goffert, Nijmegen (nieuw)
10 Goffert, Nijmegen (oud)
Ik dacht dat deze ofwel op een andere plek lag of dat het stadion echt niet meer herkenbaar terug is te zien. Heb bijvoorbeeld bij De Galgenwaard, De Graafschap ook de verbouwing niet meegeteld terwijl ik wel in beide ben geweest.quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:21 schreef Grunner het volgende:
[..]
Houden we ons wel aan de regels...?![]()
Ik las dit stukje en aangezien we ons aan de regels van Yeahinho houden...quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:48 schreef Yeahinho het volgende:
Even nog de belangrijkste punten op een rijtje:
1.) Een stadion telt pas 2x wanneer het nieuwe exemplaar op een andere plaats is gebouwd.
Een vérbouwd stadion telt dus gewoon voor één! Er zijn stadions als de Vliert en Goffert die compleet vernieuwd zijn, maar ergens moet de grens getrokken worden, dus moet het nieuwe stadion op een andere plaats zijn gebouwd.
quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:48 schreef Yeahinho het volgende:
Maar het komt allemaal natuurlijk ook weer niet zó nauw!
Enige zelf-inschatting bij het maken van je lijstje is uiteraard gewenst!
Alemanniaquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:29 schreef Neede-Radicals het volgende:
Zo,ff weer beetje updaten:
Vorige week naar Allemania Aachen-AZ geweest dus
Ik stond naast het uitvak. Het block achter het 'KERKRADE' spandoek (niet mijn doek, wel toevallig dat die er ook hing).quote:Stond daar toch een beetje versteld van het gemak waarmee je dat stadion door kon lopen.
We wilden eigenlijk een foto van het lege stadion,niemand te zien om te vragen. Dan maar zelf een paar trappen op en af en voila...stonden we ineens in de catacomben! Van de persruimte tot de koelkast van de schiedsrechterskleedkamer,overal konden we inlopen zonder maar 1 keer te zijn weggestuurd. Heel apart..en dat 5 uur voor de wedstrijd.
@ Darkshine...jij zat zeker linksboven me? Cootje neem je rotzooi mee..?
quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:47 schreef Yeahinho het volgende:
Van de tribunes (van de Goffert) is niets blijven staan, maar toch telt ie niet mee omdat het nieuwe stadion op precies dezelfde plaats is gebouwd.
Konden ze geen bom gooien op die halve duitsers uit Kerkrade die erboven stonden c.q. zaten?quote:Ik stond naast het uitvak. Het block achter het 'KERKRADE' spandoek (niet mijn doek, wel toevallig dat die er ook hing).
ok, dan haal ik hem wegquote:Op donderdag 24 februari 2005 01:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]anders krijg je alleen maar discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |