abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24888281
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 15:35 schreef DutchGooner het volgende:
No offence naar de personen die "lege" stadions bezoeken maar wie kan mij vertellen wat de lol er van is?
Nee dat snap ik ook niet.. En nog steeds niet eigenlijk...

Er is ook weinig uitdaging aan lijkt me.. Ik bedoel je stapt in je wagen je rijdt naar Belgie (of waar dan ook) en je bezoekt binnen een paar uur 5 lege "stadions".. krijg je daar een kick van?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 2 februari 2005 @ 20:15:37 #202
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24888686
Ookal heb ik eigenlijk alleen Nou Camp bezocht terwijl het leeg vind k t ook heerlijk om stadions gewoon zo te bezoeken. Tis gewoon prachtig om zo'n stadion te bekijken, hoe t gebouwd is enzo. Ik kijk dan ook graag rond op sites als www.worldstadiums.com
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24888826
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:53 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nee dat snap ik ook niet.. En nog steeds niet eigenlijk...

Er is ook weinig uitdaging aan lijkt me.. Ik bedoel je stapt in je wagen je rijdt naar Belgie (of waar dan ook) en je bezoekt binnen een paar uur 5 lege "stadions".. krijg je daar een kick van?
Een kick is wat zwaar overdreven maar zoals Vitaz al zie: zie ik lichtmasten dan moet ik er heen!!
Dan zie ik sportpark Schooneberg liever leeg dan tijdens Telstar-MVV als er 1158 toeschouwers her en der verspreid zitten.
Waarom bezoeken mensen tijdens hun vakanties in bijv Milaan of Venetie de Dom bezoeken zonder dat er een mis is?
pi_24955356
* Yeahinho voegt stadion nummertje 50 toe!

Nederland

1. De Meer - Ajax
2. Amsterdam ArenA - Ajax
3. Olympisch Stadion - 'Ajax'
4. De Kuip - Feyenoord
5. De Goffert - NEC (oud + nieuw)
6. Philips Stadion - PSV
7. De Luiten - RBC
8. Vast & Goed-stadion - RBC
9. Mandemakers-stadion - RKC
10. Parkstad Limburg Stadion - Roda JC
11. Arke-stadion - FC Twente
12. Gelredome - Vitesse
13. Willem II-stadion - Willem II
14. Veronica Stadion - FC Volendam
15. Wagners & Partners-stadion - Fortuna
16. De Vliert - FC Den Bosch (oud + nieuw)
17. Jan Louwers-stadion - FC Eindhoven
18. De Meerdijk - BVO Emmen
19. De Braak - Helmond Sport
20. De Geusselt - MVV
21. Schoonenberg - Stormvogels Telstar
22. TOP Oss-stadion - TOP Oss
23. De Langeleegte - BV Veendam
24. De Koel - VVV
25. Wageningse Berg - FC Wageningen
26. MyCom-stadion - NAC
27. Vijverberg - De Graafschap
28. Nieuw Galgenwaard - FC Utrecht
29. Abe Lenstra Stadion - SC Heerenveen
30. GN Bouw Stadion - FC Dordrecht
+ 31. Zuiderparkstadion - ADO Den Haag

België

1. De Bosuil - FC Antwerp
2. Lorzestraat - Dessel Sport
3. Jef Luyten-stadion - Witgoor Sport Dessel
4. De Leunen - Verbroedering Geel
5. Fenix-stadion - Racing Genk
6. Herman Vanderpoorten-stadion - Lierse SK
7. Stedelijk sportstadion - SK Lommel
8. 't Kuipje - KVC Westerlo
9. Sportpark Winterslag - Winterslag
10. R&B Stadion - KVK Beringen
11. Veltwijckpark - Germinal Ekeren
12. Olympisch stadion - GBA
13. Ludo Coeck-stadion - Berchem Sport
14. Oscar Vankesbeeck-stadion - Racing Mechelen
15. Achter de Kazerne - KV Mechelen
16. Lyra-stadion - K. Lyra TSV
17. Louis van Roey-stadion - KFC Zwarte Leeuw
18. VillaPark - KFC Turnhout
19. Freethiel - SK Beveren
  zondag 6 februari 2005 @ 16:53:13 #205
113467 Pinpas
pinnen is een keuze
pi_24955369
Binnenkort mag ik een stadion toevoegen aan mijn kortje rijtje
7 mei ga ik naar het Westfalen stadion
the primary role of the government is to protect the property from the majority
pi_24955420
Sta je op die mooie staantribune?
  zondag 6 februari 2005 @ 17:09:36 #207
113467 Pinpas
pinnen is een keuze
pi_24955708
quote:
Op zondag 6 februari 2005 16:55 schreef Barnet_Bee het volgende:
Sta je op die mooie staantribune?
Ik zit op de Noord-tribune helemaal bovenin zo ongeveer.
the primary role of the government is to protect the property from the majority
pi_24989232
Zo, ik ben weer terug uit Engeland.
Bezoekjes gebracht aan Leyton Orient, Brighton & Hove Albion, West Ham United en een wedstrijd gezien bij Southampton (-Everton). Bij die laatste zat ik in het uitvak en met de erg late gelijkmaker van Everton was het wel erg gaaf. Echt een mental moment, iedereen uit zn dak, ik stond bijna met de spelers mee te juichen zo dichtbij stond ik na die goal

Maar goed, mijn vernieuwde lijst na dit weekend:

Nederland
1 Arena, Amsterdam
2 Alkmaarderhout, Alkmaar
3 Philips stadion, Eindhoven
4 De Kuip, Rotterdam
5 Abe Lenstra, Heerenveen
6 Mandemakers, Waalwijk
7 Arke stadion, Twente
8 Vast & Goed, Roosendaal
9 Goffert, Nijmegen (nieuw)
10 Goffert, Nijmegen (oud)
11 Fuji Stadion, Breda
12 PLS stadion, Kerkrade
13 Kaalheide, Kerkrade
14 Oosterpark, Groningen
15 Willem II, Tilburg
16 Veronica stadion, Volendam
17 Galgenwaard, Utrecht
18 Zuiderpark, Den Haag
19 Gelredome, Arnhem
20 Oosterenk, Zwolle
21 Wageningse Berg, Wageningen
22 De Braak, Helmond
23 Ecco stadion, Den Bosch
24 Woudenstein, Rotterdam
25 Kasteel, Rotterdam
26 Vijverberg, Doetinchem
27 Polman, Almelo
28 Schoonenberg, Velsen-zuid
29 Adelaarshorst, Deventer
30 De Koel, Venlo
31 Top Oss
32 Meerdijk, Emmen
33 Lange Leegte, Veendam
34 Haarlem stadion, Haarlem
35 GN Bouw stadion, Dordrecht
36 De Baandert, Sittard
37 Wager & Partner stadion, Sittard
38 Cambuur stadion, Leeuwarden
39 Jan Louwers stadion, Eindhoven
40 Geusselt, Maastricht
41 Sportpark Berg & Bos, Apeldoorn

Belgie
42 GB Antwerpen, Antwerpen
43 RC Genk, Genk
44 Patro Maasmachelen, Maasmechelen
45 Stadion de Leunen, Geel
46 Excelsior Veldwezelt

Luxemburg
47 Stade Alphonse Theis, Swift Hesperange

Duitsland
48 FC Osnabruck (Porto-Fortuna)

Engeland
49 Highbury, Arsenal
50 White hart lane, Tottenham hotspur
51 Stamford Bridge, Chelsea
52 Selhurst Park, Crystal Palace
53 Matchroom Stadium, Leyton Orient
54 Boleyn Ground (Upton Park), West Ham United
55 Withdean Stadium, Brighton & Hove Albion
56 St. Mary's stadium, Southampton
57 Loftus Road, QPR
58 The Valley, Charlton Atheltic

Frankrijk
59 Parc des Princes, Parijs

Spanje
60 CE Europa, Barcelona
  donderdag 10 februari 2005 @ 01:41:25 #209
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25017135
En de volgende komt er over 2 weken aan;Wycombe Wanderers
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25021560
1.De Vliert (oud + nieuw)
2.NAC
3.PSV
4.AJAX
5.Feyenoord
6.Vitesse
7.Willem II
8.OSS .
9.HERACLES
10.EINDHOVEN
11.Helmund
12. Standard Liege
13. Roda JC
14. RKC
15. Utrecht
16. Olympies
17. Heerenveen
18. FC Dordrecht
19. Ado Den Haag
pi_25064367
Vandaag Werder Bremen - Borussia Mönchengladbach en dus mijn tweede stadion in Duitsland bezocht:

45. Weser Stadion, Bremen (Dui)
pi_25075997
En hoe ver is dat ongeveer van Grun?

Ik zit te denken om misschien naar Aachen - AZ te gaan maar ik weet nog niet veel meer dan dat het in Koln gespeeld wordt en dat de wedstrijd de donderdag om 20.30 begint.

Koln is in iedergeval een leuke stad en ik ben donderdag toch vrij dus als het een beetje fatsoenlijk weer is en er kaartjes zijn wil ik misschien best gaan.

Weet iemand hoeveel kaartjes er al zijn verkocht?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 13 februari 2005 @ 21:36:18 #213
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25076334
quote:
Op zondag 13 februari 2005 21:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Donderdag stond de teller aan Aachen kant op 30.500. AZ had daarnaast ook nog 's 3500 kaarten verkocht. 34.000 Tot nu tot dus.Ze verwachten een 40.000 toeschouwers (inc. uitvak) donderdag.

Kaartjes kun je bestellen op: www.koelnticket.de
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_25076401
quote:

Van Darkshine hoorde ik dat dat er iets van 30.000 waren ofzo (en 3.500 AZ-ers als ik me niet vergis).

[ edit - kijk, daar was ie zelf al ]
pi_25076653
quote:
Donderdag stond de teller aan Aachen kant op 30.500. AZ had daarnaast ook nog 's 3500 kaarten verkocht. 34.000 Tot nu tot dus.Ze verwachten een 40.000 toeschouwers (inc. uitvak) donderdag.
Dank je voor de info. Als je dinsdag of woensdag nog meer info hebt zou je me er erg blij meemaken.

3500 AZ supporters op het plein bij de Dom lijkt me erg leuk om mee te maken, ondanks dat ik geen AZ fan ben maar dan moet je wel mooi weer hebben(d.w.z. geen regen)

P.S. Ik zag op kicker.de dat het stadion ongeveer 51.000 plaatsen heeft waarvan 9.000 staanplaatsen dus de totale capaciteit zal voor de UEFA Cup wel rond de 45.000 liggen en de UEFA kennende gaan er nog wel 5.000 of zo vanaf voor veiligheidsmaatregelen.

Weet iemand de exacte capaciteit voor deze wedstrijd.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 13 februari 2005 @ 22:09:24 #216
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25076825
quote:
Op zondag 13 februari 2005 21:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dank je voor de info. Als je dinsdag of woensdag nog meer info hebt zou je me er erg blij meemaken.
Zal dan nog wel wat posten.
quote:
3500 AZ supporters op het plein bij de Dom lijkt me erg leuk om mee te maken, ondanks dat ik geen AZ fan ben maar dan moet je wel mooi weer hebben(d.w.z. geen regen)
35.000 Aachen fans die een feestje bouwen lijkt me leuker!
quote:
P.S. Ik zag op kicker.de dat het stadion ongeveer 51.000 plaatsen heeft waarvan 9.000 staanplaatsen dus de totale capaciteit zal voor de UEFA Cup wel rond de 45.000 liggen en de UEFA kennende gaan er nog wel 5.000 of zo vanaf voor veiligheidsmaatregelen.

Weet iemand de exacte capaciteit voor deze wedstrijd.
Kapazität nach Fertigstellung:
50.997 Sitz- und Stehplätze in der Bundesliga
46.134 Sitzplätze bei internationalen Spielen

Bron: Stadion Koeln
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_25076951
Dank je wederom.
quote:
35.000 Aachen fans die een feestje bouwen lijkt me leuker!
Dat is inderdaad ook wel cool al zullen die niet alle 35.000 de stad in gaan. Maar voor beide ploegen is het een speciale wedstrijd zonder rivaliteit dus er zullen ongetwijfeld wel veel mensen de stad in gaan.

De enige ervaring die ik heb wat dat betreft is Dortmund - PSV en toen waren er veel minder mensen uit Eindhoven mee gereisd(schat de helft of zo) en dat was ook erg leuk maar toen was het weer wel ok.
pi_25077654
quote:
En hoe ver is dat ongeveer van Grun?
Groningen - Bremen is met de trein ongeveer drie uur en tien minuten. Dus niet zo heel erg ver en heel goed te doen. De volgende keer zal ik denk ik Hamburg bezoeken. Dat is een uurtje langer ongeveer.

Yeahinho: Jouw foto's staan op de account van voetbaltempels.nl, maar die site staat op zwart zie ik. Ga je daar nog iets mee doen?
pi_25078188
quote:
Op zondag 13 februari 2005 22:57 schreef Grunner het volgende:

[..]

Yeahinho: Jouw foto's staan op de account van voetbaltempels.nl, maar die site staat op zwart zie ik. Ga je daar nog iets mee doen?
Dat ben ik wel al jaren van plan, maar het komt er maar nooit van . Hoezo, interesse?

Oja, voor de Aachen/AZ-symphatisanten speciaal dit topic geopend: [UEFA Cup] Alemannia Aachen - AZ
pi_25079045
Hoeveel kostte je treinkaartje Grunner?

10.00h: Weg vanuit huis
10.30h: Trein
13.10h: Aankomst Bremen
14.00h: aankomst stadion
15.00h: Wedstrijd
16.45h: Einde wedstrijd
17.30h: Trein
20.10h: Aankomst Groningen
20.45h: Thuis

Ik vind het nogal om pak hem beet een uur of 10 onderweg te zijn voor een wedstrijd van 90 minuten.

Ik wil eigenlijk niet verder gaan dan ongeveer 200 kilometer rond mijn woonplaats en daar is voorlopig nog genoeg te zien.

Zoals bijvoorbeeld:

Volgende week maandag: MSV thuis
Volgende week vrijdag: Essen thuis

pi_25079283
quote:
Op maandag 14 februari 2005 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Niet helemaal relevant, maar dit is twee keer 2 uur en 40 minuten, i.p.v. de drie uur en tien minuten die Grunner noemt. Komt dus in totaal nóg een uur extra reistijd bij .

Verder ben ik het wel met je eens. Tis wel een flink reisje voor één wedstrijdje, maar je moet er wat voor over hebben om je stadionlijstje uit te breiden he .
pi_25079329
Klopt, maar het is al laat.

Ik wil ook best een keer naar Kevin gaan kijken in Wolfsburg maar dat is toch echt te ver voor een dag
  maandag 14 februari 2005 @ 00:31:23 #223
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25079331
quote:
Op maandag 14 februari 2005 00:29 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Verder ben ik het wel met je eens. Tis wel een flink reisje voor één wedstrijdje, maar je moet er wat voor over hebben om je stadionlijstje uit te breiden he .
Yeahinho gaat volgende keer met me mee voor een dagtripje van 1500km?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25080287
Zat net op Eurosport de highlights van de Coupe de France te kijken.

4e-klasser Vannes heeft een waanzinnig stadion, met kasteel-achtige gebouwen rond het veld, en eigenlijk maar 1 hoofdtribune. Het is natuurlijk ook een amateurveld.
pi_25080413
Het is Stade de la Rabine

Kan helaas maar één foto van 50 jaar geleden ofzo vinden:

Het zag er nu wel stukken beter uit.
pi_25080454
Wat zijn de mooiste stadions in Buenos Aires Max?
pi_25080564
Ik vind La Bombonera alias het Alberto J. Armando waanzinnig, maar ben niet objectief.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 14 februari 2005 @ 01:37:35 #228
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25080597
Alleen van foto's maar Estadio Florencio Solá & Estadio José Amalfitani zien er echt uit
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25080795
In deze 2 heb ik een wedstrijd bezocht:

Deze heb ik alleen bezocht zonder wedstrijd:

En ik wil in iedergeval zeker naar dit stadion en ik denk dat dat in 2005 gaat gebeuren

Verder wil ik zeker een wedstrijd bezoeken in het stadion van Boca en van Racing en misschien nog van meer clubs
pi_25080906
Je foto's doen het niet. Volgens mij staat worldstadiums.com geen deeplinking toe.
pi_25080928
Jammer.

De supporters van Racing en Indepidente kunnen overigens elkaar met stenen bekogelen als ze allebei in hun eigen stadion een wedstrijd bezoeken
pi_25080970

als daar in de achtergrond het stadion van Racing ligt, moet je nog vrij ver kunnen gooien..
pi_25081225
Lekker fris wijkje ook.

Ik stond overigens rechts naast de hoofdribune die je ziet in de hoek, bij de harde kern van Indepidente en naast die van River Plate
pi_25087549
quote:
Op maandag 14 februari 2005 00:31 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Yeahinho gaat volgende keer met me mee voor een dagtripje van 1500km?
Is goed! Wanneer en waar gaan we (naartoe)?
pi_25087830
quote:
Op maandag 14 februari 2005 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel kostte je treinkaartje Grunner?

10.00h: Weg vanuit huis
14.00h: aankomst stadion
15.00h: Wedstrijd
16.45h: Einde wedstrijd
20.45h: Thuis
Hehe, bijna goed . Onze trein vanuit Groningen vertrok om 7.53 uur en we kwamen om 11.10 uur in Bremen Hbf aan. Met twee keer overstappen (in Nieuweschans en in Leer). Om half 1 gingen de kassa's open van het uitvak (wedstrijd om half 4) dus hadden we nog mooi even de tijd om in Bremen rond te lopen. Na de wedstrijd namen we de trein van 18.54 vanuit Bremen terug naar Groningen. Om 22.10 stond ik uiteindelijk weer op Groningen CS. Na een stukje met de taxi tussen Leer en Nieuweschans en een controle van de douane... Er rijden na 18.45 geen treinen meer op dat stuk tussen Duitsland en Nederland namelijk.

De prijzen vielen reuze mee. Ik kan in Nederland in het weekend vrij reizen (student), dus van Nieuweschans naar Leer (retour) was totaal ¤10, van Leer naar Bremen (retour) ¤10 en de wedstrijd was ¤10,50 voor een staanplaats in het uitvak. Minus het eten en drinken en tram in Bremen dus maar ¤30,50.
quote:
Op zondag 13 februari 2005 23:27 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Dat ben ik wel al jaren van plan, maar het komt er maar nooit van . Hoezo, interesse?
Jazeker. Ik ben inmiddels ook met iets kleins begonnen (www.stadiumhopper.tk)

[ Bericht 10% gewijzigd door Grunner op 14-02-2005 17:51:56 ]
pi_25087981
quote:
Hehe, bijna goed . Onze trein vanuit Groningen vertrok om 7.53 uur en we kwamen om 11.10 uur in Bremen Hbf aan. Met twee keer overstappen (in Nieuweschans en in Leer). Om half 1 gingen de kassa's open van het uitvak (wedstrijd om half 4) dus hadden we nog mooi even de tijd om in Bremen rond te lopen. Na de wedstrijd namen we de trein van 18.54 vanuit Bremen terug naar Groningen. Om 22.10 stond ik uiteindelijk weer op Groningen CS. Na een stukje met de taxi tussen Leer en Nieuweschans en een controle van de douane... Er rijden na 18.45 geen treinen meer op dat stuk tussen Duitsland en Nederland namelijk.
Dus van 7.53 tot 22.10, dus 14 uur onderweg voor een wedstrijd van 90 minuten
quote:
De prijzen vielen reuze mee. Ik kan in Nederland in het weekend vrij reizen (student), dus van Nieuweschans naar Leer (retour) was totaal ¤10, van Leer naar Bremen (retour) ¤10 en de wedstrijd was ¤10,50 voor een staanplaats in het uitvak. Minus het eten en drinken en tram in Bremen dus maar ¤30,50
Als je alleen gaat kun je voor 20-25 euro niet op en neer rijden met de auto, al vind ik het wel veel comfortabeler
pi_25088116
In Duitsland kan je in de weekenden reizen met een wochenendeticket voor ¤30 waar je met 5 personen op kan. Aangezien wij met z'n drieën waren was het dus ¤10 per persoon. Het is inderdaad een behoorlijke tijd dat je bezig bent voor een wedstrijd, maar je moet er wat voor over hebben he. En aangezien ik ook met Groningen mee reis ben ik wel wat gewend. Kerkrade, Roosendaal etc is nou ook niet echt om de hoek en ben je haast net zo lang voor onderweg.
pi_25088422
quote:
Op maandag 14 februari 2005 17:45 schreef Grunner het volgende:

[..]

Jazeker. Ik ben inmiddels ook met iets kleins begonnen (www.stadiumhopper.tk)
Nice! Ik heb ook al vele onvoltooide versies van mijn site, maar het project ligt nu al tijden stil .

Kheb je toegevoegd op msn, als je het adres dat op je site staat althans daarvoor gebruikt.
pi_25096572
Ik zag het. Het adres klopt en heb je inmiddels geaccepteerd.
pi_25139518
Volgen mij zijn ze dit allemaal

Binnenland

01: PSV
02: Ajax
03: Feyenoord
04: AZ
05: Fortuna
06: Rbc
07: Vitesse
08: Willem II
09: FCDB
10: RKC (oude fietsenstalling)

Buitenland

11: Moskroen
12: Aachen
13: Oberhausen
14: BMG(Betzenberg)
15: BMG (Borussia-Park)
16: Dortmund
17: Bielefeld
18: Schalke (Rhein Fire)
19: Parma
20: Betis Sevilla
21: Cordoba
22: Real Madrid
23: Granada
24: Nueva Chicago in het stadion van Velez
25: Indepidente
26: Iquique(Chili)
27: Sporting Cristal
28: Olympisch Stadion Sevilla (Davis Cup)
29: Sevilla
30: Koln

Geen wedstrijden bezocht

01: Anderlecht
02: Bilbao
03: Boca Juniors
04: Atletico Madrid
05: Mestalla
06: Barcelona

Er zullen er nog wel meer volgen met het zelfde stadion
pi_25141880
Morgen komt er, als het niet afgelast wordt, weer een bij: Adams Park van de Wycombe Wanderers met Gus Uhlenbeek, Clyde Wijnhard en Bobby Petta in het veld.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 19:22:48 #242
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25149470
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 11:10 schreef Barnet_Bee het volgende:
Morgen komt er, als het niet afgelast wordt, weer een bij: Adams Park van de Wycombe Wanderers met Gus Uhlenbeek, Clyde Wijnhard en Bobby Petta in het veld.
Laat me raden? Met RTL 5 zeker?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25168811
Heb door mijn bezoek aan het Polman Stadion mijn nieuwe totaal op 46 gebracht. Ben de laatste weken veel Gouden Gids wedstrijden aan het bezoeken. Wil volgende week zondag wel naar Telstar-Haarlem, maar weet iemand of ik daar kaarten voor kan krijgen met bijvoorbeeld een FCG-seizoenskaart?
quote:
België
01. Olympisch Stadion, Antwerpen
02. Herman Vanderpoorten Stadion, Lier

Duitsland
03. Volkswagen Arena, Wolfsburg
04. Weserstadion, Bremen

Engeland
05. Highbury, Londen
06. Craven Cottage, Londen
07. White Hart Lane, Londen
08. Portman Road, Ipswich
09. Huish Park, Yeovil

Finland
10. Urheilupuisto, Mikkeli
11. Olympiastadion, Helsinki
12. Finnair Stadium, Helsinki
13. Lahden Stadion, Lahti
14. Kisapuisto, Lahti
15. Harjun Stadion, Jyväskylä
16. Väinölänniemi, Kuopio

Frankrijk
17. Stade de France, Saint Denis

Nederland
18. Stadion Oosterpark, Groningen
19. Stadion De Langeleegte, Veendam
20. Gelredome, Arnhem
21. Arke Stadion, Enschede
22. Philips Stadion, Eindhoven
23. De Kuip, Rotterdam
24. Abe Lenstra Stadion, Heerenveen
25. Alkmaarderhout, Alkmaar
26. Wagner & Partners Stadion, Sittard
27. Willem II Stadion, Tilburg
28. Stadion Galgenwaard, Utrecht
29. Mandemakers Stadion, Waalwijk
30. De Goffert, Nijmegen
31. Parkstad Limburg Stadion, Kerkrade
32. MyCom Stadion, Breda
33. De Vijverberg, Doetinchem
34. Amsterdam ArenA, Amsterdam
35. Eneco Stadion, Rotterdam
36. Stadion Stad Rotterdam Verzekeringen, Rotterdam
37. Vast & Goed Stadion, Roosendaal
38. Unive Stadion, Emmen
39. Oosterenk Stadion, Zwolle
40. Veronica Stadion, Volendam
41. Zuiderpark Stadion, Den Haag
42. Stadion de Koel, Venlo
43. Cambuur Stadion, Leeuwarden
44. Sportpark Berg en Bos, Apeldoorn
45. Polman Stadion, Almelo

Spanje
46. Camp Nou, Barcelona
pi_25179500
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 19:22 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Laat me raden? Met RTL 5 zeker?
Uiteraard. Ik ga toch niet naar wedstrijden waar geen Nederlanders in meespelen. Op welke tribune zat jij? Ik stond op de Valley Terrace Gus aan te moedigen.
  zondag 20 februari 2005 @ 20:37:00 #245
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25183751
88. Causeway Stadium-Wycombe Wanderers
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25184262
Volgende word denk ik Rot Weiss Essen

[ Bericht 1% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 20-02-2005 22:26:03 ]
pi_25184940
1. Abe Lenstra Stadion (sc Heerenveen)
2. Abe Lenstra Stadion (oud) (sc Heerenveen)
3. Amsterdam Arena (Ajax)
4. Olympisch Stadion (Ajax)
5. Oosterpark Stadion (FC Groningen)
6. De Kuip (Feyenoord)
7. Nieuw Galgenwaard (FC Utrecht)
8. Arke Stadion (FC Twente)
9. De Goffert (NEC)
10. Gelredome (Vitesse)
11. De Lange Leegte (BV Veendam)
12. Parkstad Limburg Stadion (Roda JC)
13. Oosterenk Stadion (FC Zwolle)
14. De Vliert (FC Den Bosch)
15. MyCom Stadion (NAC)
16. De Vijverberg (De Graafschap) +1

Buitenland:
17. Highbury (Arsenal)
18. Stadion Maksimir (Dinamo Zagreb)
pi_25185775
70. Adams Park (Causeway Stadium) -> Wycombe Wanderers
pi_25194380
Nog iemand een leuk idee om tussen deze donderdag of dit weekend een wedstrijd te bezoeken ergens tussen Madrid en Bordeaux of Barcelona en Lyon?
pi_25197213
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 15:52 schreef Evertje het volgende:

Nederland
1 Arena, Amsterdam
2 Alkmaarderhout, Alkmaar
3 Philips stadion, Eindhoven
4 De Kuip, Rotterdam
5 Abe Lenstra, Heerenveen
6 Mandemakers, Waalwijk
7 Arke stadion, Twente
8 Vast & Goed, Roosendaal