Nee dat snap ik ook niet.. En nog steeds niet eigenlijk...quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:35 schreef DutchGooner het volgende:
No offence naar de personen die "lege" stadions bezoeken maar wie kan mij vertellen wat de lol er van is?
Een kick is wat zwaar overdreven maar zoals Vitaz al zie: zie ik lichtmasten dan moet ik er heen!!quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook niet.. En nog steeds niet eigenlijk...
Er is ook weinig uitdaging aan lijkt me.. Ik bedoel je stapt in je wagen je rijdt naar Belgie (of waar dan ook) en je bezoekt binnen een paar uur 5 lege "stadions".. krijg je daar een kick van?
Ik zit op de Noord-tribune helemaal bovenin zo ongeveer.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:55 schreef Barnet_Bee het volgende:
Sta je op die mooie staantribune?
Donderdag stond de teller aan Aachen kant op 30.500. AZ had daarnaast ook nog 's 3500 kaarten verkocht. 34.000 Tot nu tot dus.Ze verwachten een 40.000 toeschouwers (inc. uitvak) donderdag.quote:Op zondag 13 februari 2005 21:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet iemand hoeveel kaartjes er al zijn verkocht?
Van Darkshine hoorde ik dat dat er iets van 30.000 waren ofzo (en 3.500 AZ-ers als ik me niet vergis).quote:Op zondag 13 februari 2005 21:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet iemand hoeveel kaartjes er al zijn verkocht?
Dank je voor de info. Als je dinsdag of woensdag nog meer info hebt zou je me er erg blij meemaken.quote:Donderdag stond de teller aan Aachen kant op 30.500. AZ had daarnaast ook nog 's 3500 kaarten verkocht. 34.000 Tot nu tot dus.Ze verwachten een 40.000 toeschouwers (inc. uitvak) donderdag.
Zal dan nog wel wat posten.quote:Op zondag 13 februari 2005 21:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dank je voor de info. Als je dinsdag of woensdag nog meer info hebt zou je me er erg blij meemaken.
35.000 Aachen fans die een feestje bouwen lijkt me leuker!quote:3500 AZ supporters op het plein bij de Dom lijkt me erg leuk om mee te maken, ondanks dat ik geen AZ fan ben maar dan moet je wel mooi weer hebben(d.w.z. geen regen)
Kapazität nach Fertigstellung:quote:P.S. Ik zag op kicker.de dat het stadion ongeveer 51.000 plaatsen heeft waarvan 9.000 staanplaatsen dus de totale capaciteit zal voor de UEFA Cup wel rond de 45.000 liggen en de UEFA kennende gaan er nog wel 5.000 of zo vanaf voor veiligheidsmaatregelen.
Weet iemand de exacte capaciteit voor deze wedstrijd.
Dat is inderdaad ook wel cool al zullen die niet alle 35.000 de stad in gaan. Maar voor beide ploegen is het een speciale wedstrijd zonder rivaliteit dus er zullen ongetwijfeld wel veel mensen de stad in gaan.quote:35.000 Aachen fans die een feestje bouwen lijkt me leuker!
Groningen - Bremen is met de trein ongeveer drie uur en tien minuten. Dus niet zo heel erg ver en heel goed te doen. De volgende keer zal ik denk ik Hamburg bezoeken. Dat is een uurtje langer ongeveer.quote:Op zondag 13 februari 2005 21:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En hoe ver is dat ongeveer van Grun?
Dat ben ik wel al jaren van plan, maar het komt er maar nooit vanquote:Op zondag 13 februari 2005 22:57 schreef Grunner het volgende:
[..]
Yeahinho: Jouw foto's staan op de account van voetbaltempels.nl, maar die site staat op zwart zie ik. Ga je daar nog iets mee doen?
Niet helemaal relevant, maar dit is twee keer 2 uur en 40 minuten, i.p.v. de drie uur en tien minuten die Grunner noemt. Komt dus in totaal nóg een uur extra reistijd bijquote:Op maandag 14 februari 2005 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
10.30h: Trein
13.10h: Aankomst Bremen
17.30h: Trein
20.10h: Aankomst Groningen
Yeahinho gaat volgende keer met me mee voor een dagtripje van 1500km?quote:Op maandag 14 februari 2005 00:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Verder ben ik het wel met je eens. Tis wel een flink reisje voor één wedstrijdje, maar je moet er wat voor over hebben om je stadionlijstje uit te breiden he.
Is goed! Wanneer en waar gaan we (naartoe)?quote:Op maandag 14 februari 2005 00:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yeahinho gaat volgende keer met me mee voor een dagtripje van 1500km?
Hehe, bijna goedquote:Op maandag 14 februari 2005 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel kostte je treinkaartje Grunner?
10.00h: Weg vanuit huis
10.30h: Trein
13.10h: Aankomst Bremen
14.00h: aankomst stadion
15.00h: Wedstrijd
16.45h: Einde wedstrijd
17.30h: Trein
20.10h: Aankomst Groningen
20.45h: Thuis
Jazeker. Ik ben inmiddels ook met iets kleins begonnen (www.stadiumhopper.tk)quote:Op zondag 13 februari 2005 23:27 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat ben ik wel al jaren van plan, maar het komt er maar nooit van. Hoezo, interesse?
Dus van 7.53 tot 22.10, dus 14 uur onderweg voor een wedstrijd van 90 minutenquote:Hehe, bijna goed . Onze trein vanuit Groningen vertrok om 7.53 uur en we kwamen om 11.10 uur in Bremen Hbf aan. Met twee keer overstappen (in Nieuweschans en in Leer). Om half 1 gingen de kassa's open van het uitvak (wedstrijd om half 4) dus hadden we nog mooi even de tijd om in Bremen rond te lopen. Na de wedstrijd namen we de trein van 18.54 vanuit Bremen terug naar Groningen. Om 22.10 stond ik uiteindelijk weer op Groningen CS. Na een stukje met de taxi tussen Leer en Nieuweschans en een controle van de douane... Er rijden na 18.45 geen treinen meer op dat stuk tussen Duitsland en Nederland namelijk.
Als je alleen gaat kun je voor 20-25 euro niet op en neer rijden met de auto, al vind ik het wel veel comfortabelerquote:De prijzen vielen reuze mee. Ik kan in Nederland in het weekend vrij reizen (student), dus van Nieuweschans naar Leer (retour) was totaal ¤10, van Leer naar Bremen (retour) ¤10 en de wedstrijd was ¤10,50 voor een staanplaats in het uitvak. Minus het eten en drinken en tram in Bremen dus maar ¤30,50
Nice! Ik heb ook al vele onvoltooide versies van mijn site, maar het project ligt nu al tijden stilquote:Op maandag 14 februari 2005 17:45 schreef Grunner het volgende:
[..]
Jazeker. Ik ben inmiddels ook met iets kleins begonnen (www.stadiumhopper.tk)
Laat me raden? Met RTL 5 zeker?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:10 schreef Barnet_Bee het volgende:
Morgen komt er, als het niet afgelast wordt, weer een bij: Adams Park van de Wycombe Wanderers met Gus Uhlenbeek, Clyde Wijnhard en Bobby Petta in het veld.
quote:België
01. Olympisch Stadion, Antwerpen
02. Herman Vanderpoorten Stadion, Lier
Duitsland
03. Volkswagen Arena, Wolfsburg
04. Weserstadion, Bremen
Engeland
05. Highbury, Londen
06. Craven Cottage, Londen
07. White Hart Lane, Londen
08. Portman Road, Ipswich
09. Huish Park, Yeovil
Finland
10. Urheilupuisto, Mikkeli
11. Olympiastadion, Helsinki
12. Finnair Stadium, Helsinki
13. Lahden Stadion, Lahti
14. Kisapuisto, Lahti
15. Harjun Stadion, Jyväskylä
16. Väinölänniemi, Kuopio
Frankrijk
17. Stade de France, Saint Denis
Nederland
18. Stadion Oosterpark, Groningen
19. Stadion De Langeleegte, Veendam
20. Gelredome, Arnhem
21. Arke Stadion, Enschede
22. Philips Stadion, Eindhoven
23. De Kuip, Rotterdam
24. Abe Lenstra Stadion, Heerenveen
25. Alkmaarderhout, Alkmaar
26. Wagner & Partners Stadion, Sittard
27. Willem II Stadion, Tilburg
28. Stadion Galgenwaard, Utrecht
29. Mandemakers Stadion, Waalwijk
30. De Goffert, Nijmegen
31. Parkstad Limburg Stadion, Kerkrade
32. MyCom Stadion, Breda
33. De Vijverberg, Doetinchem
34. Amsterdam ArenA, Amsterdam
35. Eneco Stadion, Rotterdam
36. Stadion Stad Rotterdam Verzekeringen, Rotterdam
37. Vast & Goed Stadion, Roosendaal
38. Unive Stadion, Emmen
39. Oosterenk Stadion, Zwolle
40. Veronica Stadion, Volendam
41. Zuiderpark Stadion, Den Haag
42. Stadion de Koel, Venlo
43. Cambuur Stadion, Leeuwarden
44. Sportpark Berg en Bos, Apeldoorn
45. Polman Stadion, Almelo
Spanje
46. Camp Nou, Barcelona
Uiteraard. Ik ga toch niet naar wedstrijden waar geen Nederlanders in meespelen. Op welke tribune zat jij? Ik stond op de Valley Terrace Gus aan te moedigen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laat me raden? Met RTL 5 zeker?
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:52 schreef Evertje het volgende:
Nederland
1 Arena, Amsterdam
2 Alkmaarderhout, Alkmaar
3 Philips stadion, Eindhoven
4 De Kuip, Rotterdam
5 Abe Lenstra, Heerenveen
6 Mandemakers, Waalwijk
7 Arke stadion, Twente
8 Vast & Goed, Roosendaal