Ik denk Puttenquote:Op maandag 6 december 2004 08:57 schreef livEliveD het volgende:
Welk station is eigenlijk het dichst in de buurt?
Eerst ff kijken hoeveel er mee willen is trouwens idd een goed plan
Eindelijk een verklaringquote:Op maandag 6 december 2004 18:39 schreef Lynx666 het volgende:
Ik barst nog steeds van de animo, maar ook ik ben afhankelijk van openbaar vervoer of evt. vervoer van andere FOKkers. Ik ben er ook al een keer of 2 geweest en die plek blijft een aantrekkingskracht op me hebben (vast een vrouwelijk Gat!).
Daar heb je inderdaad ook wel weer gelijk in .:) Maar als we wachten tot de temperatuur wat omhoog gaat dan zit je -volgens Nederlandse begrippen- ergens eind maart/begin april...quote:Op maandag 6 december 2004 18:58 schreef MUUS het volgende:
Mag ik wel even opmerken dat het 's nachts nu echt sterrufuskoud is bij het Gat? Je loopt daar 's nachts door dat bos te hossen en vervolgens ga je een uur of wat doodstil op de grond zitten.
Da's heul erg koud!.
Ik sla ff over..
Vast niet, maar wil men aan de grond vastvriezen?quote:Op maandag 6 december 2004 19:20 schreef Natalie het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad ook wel weer gelijk in .:) Maar als we wachten tot de temperatuur wat omhoog gaat dan zit je -volgens Nederlandse begrippen- ergens eind maart/begin april...
Wi men wel zolang wachten?
Misschien moeten we allemaal een kruik meenemenquote:Op maandag 6 december 2004 19:26 schreef MUUS het volgende:
Vast niet, maar wil men aan de grond vastvriezen?.
Toen ik er voor het laatst was was het ook in maart of april. Zelfs toen zat ik op een gegeven moment zo te bibberen op de grond dat het gewoon pijn ging doen..
Och, een vorige keer werd het ook (meen ik) de 17e januari gehouden. Het was idd best koud, maar je kunt je er op kleden, en ik zal weer zorgen voor een lekker heet soepjequote:Op maandag 6 december 2004 19:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
Vast niet, maar wil men aan de grond vastvriezen?.
Toen ik er voor het laatst was was het ook in maart of april. Zelfs toen zat ik op een gegeven moment zo te bibberen op de grond dat het gewoon pijn ging doen..
Doe mij liever maar een zo'n Antartica thermo-suitquote:
Veel vinden het te koud, denk ik.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:54 schreef Lynx666 het volgende:
Met ballen!
Maarreh, de die-hard-winter-Solse-Gat-meeters zijn beetje dun bezaaid?
Dus je komt in je nonnenpakje?quote:Op woensdag 8 december 2004 23:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een jas met 5 laagjes, ik red me wel
Het is ook absoluut niet mijn intentie om er een picknick-meet van te maken.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:51 schreef iteejer het volgende:
Koud? Nat? Valt best mee hoor
En ik moet die vieze ingedikte klontensoep niet. Bovendien is het geen picknick
Dat was absoluut warm genoeg geweest! En als ik dan ook nog te laat kom dan moet dat een erg mooie verschijning zijn zo in het donkerquote:
Je kunt ook aan komen waggelen in dat ding met al die bellen, al rinkelend en tinkelendquote:Op woensdag 8 december 2004 23:22 schreef Isabeau het volgende:
Dat was absoluut warm genoeg geweest! En als ik dan ook nog te laat kom dan moet dat een erg mooie verschijning zijn zo in het donker
Voor mij zijn het herinneringen :p Voor een oliebollenkraam, jij als moederoverste die met stralende oogjes van alles zat te vertellen over obscene acties met oliebollen, de omstanders vonden het wat vreemd..quote:Op woensdag 8 december 2004 23:27 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau krijgt visualisatie van non met belletjes die het Solse Gat inglijdt
Dat gerinkel verjaagt de spookjes, kom maar in je nonnenzakquote:Op woensdag 8 december 2004 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Maar die jurk is helemaal niet warmmisschien met skibroek er ónder
Je hoopt weer op Depp..?quote:Op woensdag 8 december 2004 23:58 schreef Isabeau het volgende:
Misschien trekt het wel lieve spookjes aan
Toen ik er was (samen met EGC, Geartsjuh en ReCreative) zagen we ook zoiets.. RC en ik zijn er achteraan gegaan, maar ze gingen steeds wegquote:Op donderdag 9 december 2004 00:48 schreef livEliveD het volgende:
Ik herinner me ineens een verhaal van MUUS die iets wits zag zweven bij het gat samen met Iteejer. Ik hoef toch geen sprint-evacuatie-schoenen aan te trekken voor het geval ik heule gekke dingen ga zien?
Ach welnee, het komt niet achter je aanrennen met een hakbijl heur.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:48 schreef livEliveD het volgende:
Ik herinner me ineens een verhaal van MUUS die iets wits zag zweven bij het gat samen met Iteejer. Ik hoef toch geen sprint-evacuatie-schoenen aan te trekken voor het geval ik heule gekke dingen ga zien?
quote:
14 dagen op een theelepel suiker? Dan ga jij zéker 'dingen' zien bij 't gatquote:Op donderdag 9 december 2004 23:16 schreef livEliveD het volgende:Ik ben heulegaar geen poeperdje.
Om het te bewijzen zet ik morgen een tatoeage op me gehele rug met de tekst "Ik ben keistoer!". Of ik ga 14 dagen bivakkeren bij het gat met alleen een theelepel suiker als eten (en 42 pakjes peuken). Of of of...
Touchy, touchy.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]Ik ben heulegaar geen poeperdje.
Ben gewoon op FOK hoorquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
En heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey Bastard! Long time no see, man!.
Pssst... soepie?quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:23 schreef Xitami het volgende:
... want eh, da's toch wel echt verdomde koud![]()
Alhoewel, een slaapzak .. dat helpt wel
Heel verstandigquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:39 schreef Ravenous het volgende:
Ik zou erg graag mee willen, maar denk toch dat ik nu ff verstandig moet zijn en wachten tot volgend jaar als het wat warmer is en mijn kindje geboren (ik heb nu een wandeltempo van zo'n 2 km p.u.) Ik groei toch sneller als ik had verwacht en een coole slippartij is nu niet echt goed en wil toch wel weer wat gaten induiken
![]()
Ik ga dit topic wel gewoon volgen!!
Welneeeeeeeeeeeee joh! Nog nooit last van gehad.quote:Op woensdag 22 december 2004 01:18 schreef livEliveD het volgende:
Das wel waar maar wat doen we met die troep pubers die als (strond)vliegen hier op afkomen of valt dat mee?
Waarom?quote:Op woensdag 22 december 2004 02:19 schreef merlin693 het volgende:
ik lees deze draad al jaren uit intresse over werkelijke "sighting" verhalen, vond jullie contributies aan de draad altijd heel interessant maar nu de vraag ? hebben jullie nog nooit geprobeerd zon sighting stichting ( met zogenaamde tracing apparatuur) mee te krijgen ?
Toch liever een weekje of 2 weekjes later.quote:Op woensdag 22 december 2004 01:25 schreef livEliveD het volgende:
Mooi.![]()
Ik opper zaterdag 30 januari. Reden: Geen idee maar je moet ergens beginnen.
Neem anders taart mee, als er nog over isquote:Op woensdag 22 december 2004 11:21 schreef Natalie het volgende:
30 januari. Nog geen plannen, maar aangezien mijn moeder 1 februari jarig is, zit de kans erin dat ze 't op 30 januari viert.
Maar natuurlijk hoef ik niet de hele dag aanwezig te blijven om taart te eten
mischien om die orbs van een andere kant te bekijken ? na zoveel expedities zou dit toch een leuk idee kunnen zijn .quote:Waarom?
Je gaat niet mee? Wat krijgen we nou??quote:
Idd. O.a. even geen behoefte aanquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:33 schreef Natalie het volgende:
Je gaat niet mee? Wat krijgen we nou??
<insert flauwe opmerking over februari/maart 2007>quote:Wat dachten we trouwens van ergens eind februari/ begin maart. Dan is de ergste kou voorbij en is het toch nog lekker donker 's nachts.
Er is al een paar keer eerder een Solse Gat meeting gehouden. In die topics staat wel wat je zo ongeveer kan verwachten. Ik zou het je ook wel willen vertellen... maar dat gaat helaas niet, aangezien ik ook nog nooit mee ben geweest.quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:18 schreef Alcyone het volgende:
Weet niet precies wat ik moet verwachten, maar ik ga wel mee. Gezellig.
Wat je kan verwachten is een klein nachtje een bijzondere plek in een bos (in alle rust) ervaren. Ik vind het iig moeilijk in woorden te omschrijven, maar ik ben er nu 2 keer geweest, en 2 keer weer bijzonder ervaren. En telkens heb ik het gevoel van "ik moet er nog eens terug".quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:18 schreef Alcyone het volgende:
Weet niet precies wat ik moet verwachten, maar ik ga wel mee. Gezellig.
Wat er het laatst is geroepen was 'ergens in februari', maar nog weinig concreets dus...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:17 schreef Alicey het volgende:
Ja, wat zijn de nieuwe data eik? (Ik zit al een tijdje niet op te letten).
Al moet ik je persoonljk terugbrengen naar die veenkolonie van je - je komt gewoonquote:Op zaterdag 15 januari 2005 09:40 schreef Natalie het volgende:
12 febr. is oké.
Alleen dat vervoer, hè.... Feitelijk zit ik niet eens zover weg van Putten. Nog geen 1,5, uur, geloof ik. Erheen kom ik wel, maar hoe kom ik terug in the middle of the night?
Dan wel camera's met nightvision oid; continu geflits geeft een netvliesinfactquote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:27 schreef kneejo het volgende:
ennuh... wie neemt de kamera's mee? zonder filmploeg geen Gatwitch, natuurlijk!
als we grotdier joke* (*mosredna) maar niet tegen komen... koekoek!
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:15 schreef iteejer het volgende:
Al moet ik je persoonljk terugbrengen naar die veenkolonie van je - je komt gewoon
Dan kan je mij ook mooi thuis brengenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:15 schreef iteejer het volgende:
Al moet ik je persoonljk terugbrengen naar die veenkolonie van je - je komt gewoon
Als je maar niet mijn autobekelding onder gaat lekken omdat je onderweg weer aan Depp denkt..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:13 schreef Isabeau het volgende:
Dan kan je mij ook mooi thuis brengen
Ik heb het op de kalender genoteerd.
Ik ben niet van plan mijn tentje op te zetten in de Puttense bossen iigquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:34 schreef kneejo het volgende:
Dus gaat het nu om een nacht kamperen (let op de klémtoon) of om een lange avond?
Assen hierzo, maar dus afhankelijk van het openbaar vervoer voor de heenreis. En voor de terugreis lijkt er ook wat geregeld te kunnen wordenquote:En rijdt er iemand vanuit Groningen met wie ik mee kan liften misschien?
Lijkt me heerlijk om daar eens te gaan overnachtenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:34 schreef kneejo het volgende:
Dus gaat het nu om een nacht kamperen (let op de klémtoon) of om een lange avond?
In de zomer is het wel een idee, trouwens. Maar ik vraag me af of het dan wel donker genoeg is buiten.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:14 schreef Lynx666 het volgende:
Lijkt me heerlijk om daar eens te gaan overnachten! Maar het is dus de bedoeling dat we na een paar uurtjes weer terugkeren en een warm bed opzoeken
De meets waar ik bij ben geweest, waren in juli en augustus... Dus zijn er zeker al drie of vier in de zomer geweest...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
In de zomer is het wel een idee, trouwens. Maar ik vraag me af of het dan wel donker genoeg is buiten.
Is d'r ooit een Solse Gat meeting in de zomermaanden geweest?
Was jij er ook niet bij zo'n anderhalf jaar geleden in september?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:44 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
De meets waar ik bij ben geweest, waren in juli en augustus... Dus zijn er zeker al drie of vier in de zomer geweest...
Was dat in september?quote:Op zondag 16 januari 2005 01:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Was jij er ook niet bij zo'n anderhalf jaar geleden in september?
Heb ik toen niet een trap van je gekregen?![]()
Moet kunnenquote:Op zondag 16 januari 2005 12:53 schreef Alicey het volgende:
(Even een by the way) iteejer, heb jij nog plek?
Knusquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:42 schreef iteejer het volgende:
Dat wordt een gezellige kleine meet dan
Lynx666, kan ik niet bij jou (of jij bij mij) logeren?quote:Op zondag 23 januari 2005 12:31 schreef iteejer het volgende:
Hmm ja vervoer wordt dan wel een probleem.. ik wil best mensen een lift geven, al ist naar de veenkolonien, maar tegelijkertijd naar het hoge noorden en het diepe zuiden afreizen gaat zelfs mij niet lukken..
Dan hebben we Isabeau ook nog. En moeten we met zijn allen in één auto, gaat dat passen?quote:Op zondag 23 januari 2005 12:41 schreef Natalie het volgende:
Lynx666, kan ik niet bij jou (of jij bij mij) logeren?
Dan is het óf noorden óf zuiden. En niet én noorden én zuiden.
Would that solve anything, iteejer?
Op deze manier wordt het inderdaad erg lastig. Zijn er meer die meer die met een auto gaan?quote:Op zondag 23 januari 2005 13:03 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dan hebben we Isabeau ook nog. En moeten we met zijn allen in één auto, gaat dat passen?
En what about kneejo, alicey en evil?
Of een slaapzak mee naar het gat.quote:Op zondag 23 januari 2005 13:21 schreef Natalie het volgende:
Kunnen we -net als die D&D-ers- niet gewoon een bungalow afhuren
Het heeft absoluut iets aparts hoor, daar slapen!quote:Op zondag 23 januari 2005 13:53 schreef Natalie het volgende:
Drie? Welnee. Net twee pagina's hier. Maar ik heb dan ook 100 reacties per pagina
Slapen bij het Solse Gat? Beetje koud in februari, hoor...
Als het zomer was, dan zou het anders zijn.
't Lijkt me zo koud in februari. Ik bibber al als ik naar buiten kijk... Laat staan als ik moet slapenquote:Op zondag 23 januari 2005 14:58 schreef iteejer het volgende:
Het heeft absoluut iets aparts hoor, daar slapen!
Je hebt een goede grond-deken nodig, en een goede slaapzak. Dan is het best te doen. Een bouwseltje afhuren zou denk ik ook wel gaan.
Dat gat is best centraal gelegen (Putten is best te doen voor de meeste fokkers). Alleen jammer dat de werkelijke plek zo in the middle of nowhere is. (Officieel moet je de auto een paar kilometer verder parkeren geloof ik)quote:
Valt wel mee hoorquote:Op zondag 23 januari 2005 17:27 schreef livEliveD het volgende:
Officieel moet je de auto een paar kilometer verder parkeren geloof ik
Ja, als je parkeert aan de weg Garderen-Putten, en dan dwars het bos in gaat. maar de FOK!-Solse Gat parkeerplaats is aan het begin van de Laak, dan de Laak afwandelen tot je er bent. Dan kom je ook beter in de stemming. Bovendien een mooie wandeling, veel te zien, grafheuvels bv.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:41 schreef ReCreative het volgende:
Valt wel mee hoor. De auto kun je kwijt op de parkeerplaats 'Solse Gat', dat is op een paar honderd meter van het Gat.
Ok, dat vermoeden heb ik al eens gekregen uit meetverslagenquote:Op zondag 23 januari 2005 17:50 schreef iteejer het volgende:
Ja, als je parkeert aan de weg Garderen-Putten, en dan dwars het bos in gaat. maar de FOK!-Solse Gat parkeerplaats is aan het begin van de Laak, dan de Laak afwandelen tot je er bent. Dan kom je ook beter in de stemming. Bovendien een mooie wandeling, veel te zien, grafheuvels bv.
* iteejer alarmeert alvast een takeldienstquote:Op maandag 24 januari 2005 19:00 schreef Viperdesign het volgende:
Ik kom trouwens ook onder voorbehoud*.
Eventueel kan ik iemand oppikken en thuisbrengen op eigen risico**.
*van rijdende motor / geld / vriendin / zin
**Heb alleen rijbewijs A, dus een helm zou handig zijn.
Is wel weer gunstig voor de vangrails langs onze snelwegen. Er zit nog allemaal rode verf op die vangrail achter de tunnelquote:Op donderdag 27 januari 2005 09:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb helaas geen auto tot m'n beschikking
Rood-groene verf ja. Roest + verfquote:Op donderdag 27 januari 2005 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Het was een groene auto
En ik ga overdag al naar Putten naar de sauna....daarna naar het Solse gat.
Alleen de terugreis he.
Absoluut nietquote:
12-2quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:34 schreef yvonne het volgende:
Absoluut niet
Ik ga als het buiten 25 graden is,
maar nogmaals, welke datum?
Dan stel ik voor, 7-8 mei.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:00 schreef Alcyone het volgende:
Kunnen we ook alvast wat gaan prikken voor in mei of juni? Ik stel voor: 14 mei.
Dan vier ik mijn verjaardag (ik huur het jongerencentrum waar ik vrijwilliger ben)quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dan stel ik voor, 7-8 mei.
Verjaren in een Gat.
Jaja, slingers ophangen, etc.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:20 schreef Lynx666 het volgende:
Dan stel ik voor, 7-8 mei.
Verjaren in een Gat.
He, he, eindelijk, duurde lang voor jeje herinnerde wie er ook weer jarig wasquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:21 schreef iteejer het volgende:
[..]
Jaja, slingers ophangen, etc.
Maar eh
de 12e kan ik niet. ff vergeten. gaat niet. onmogelijk.
Ik kom de 12e wel bij jou thuis zuipen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:00 schreef yvonne het volgende:
MUUS, MUUS, MUUS, hyper, joy, spring ende dans
Hoi Hoi Hoi ze isser weerquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:02 schreef MUUS het volgende:
Ik kom de 12e wel bij jou thuis zuipen.. Mijn verjaardag vieren.
.
12 febr. of 12 mrt?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:59 schreef Alicey het volgende:
Ik ben er dus de 12e ook niet..
Dat is fijn, maar je komt vast niet langs Arnhem, gok ik..quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:45 schreef Evil het volgende:
Ben nie zo heel vaak meer op het forum, dus was het eigenlijk al weer vergeten....![]()
![]()
Maar ik wil nog steeds mee!!!!
Ben in bezit van autotje, dus Vork, je kunt eventueel met mij meerijden....
Ik zal het topic wel in de gaten houden, en op tijd reageren over de datum etc.....
bedankt, maar ik krijg de indruk dat:quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:15 schreef MUUS het volgende:
Even een schopje voor Enyalius.
Zoals ik altijd ga is via Drie richting Putten (Driese Weg) en op de kruising met de Solse Passage de auto neerzetten op parkeerplaats 'Solse Gat'. Maar da's niet de Fok!-methode geloof ikquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:15 schreef MUUS het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Enyalius zoekt een een routebeschrijving. Hoe komt hij bij het bos en hoe moet hij lopen vanaf de auto.
Ging er nog vanuit dat je in de buurt van Hoorn zou zitten....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:11 schreef Vork het volgende:
Dat is fijn, maar je komt vast niet langs Arnhem, gok ik..
12 maart kan ik vermoedelijk niet. Gaan we weer proberen nieuwe servers te hebben en te plaatsenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:31 schreef Natalie het volgende:
12 maart?
Zeg,quote:
Ik denk dat je dat sowieso wel kunt vergeten. Het grote afzeggen en meetings zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Als er maar genoeg mensen zich aanmelden, dan blijven er in ieder geval genoeg overquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:41 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb op zich wel weer zin om mee te gaan (meeste datums kan ik wel) maar het zou leuk zijn als iedereen van te voren de datum checkt en het grote afzeggen achterwege kan blijven. Ok ff een willekeurige datum prikken: 2 April misschien een idee?
ja papa..dat weet ik nog wel hoor... maar om je de waarheid te zeggen heb ik zo'n gevoel dat Dordrecht dood zal zijn (niet dood dood...maar weinig tot niks) en het solse gat trekt me heel erg....quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zeg,
12 maart heb je elders afsprakenNu is de kans groot dat we bij het Solse Gat belanden dus wie weet. Als deze meet 12 maart doorgaat dan komen we ze misschien wel tegen
![]()
sorryquote:Op maandag 28 februari 2005 20:26 schreef lunamoon het volgende:
ja papa..dat weet ik nog wel hoor...
Ja zou goed kunnen wat Dordrecht betreft. Solse gat is een zeer goede tweede optie voor als we niks aantreffen.quote:maar om je de waarheid te zeggen heb ik zo'n gevoel dat Dordrecht dood zal zijn (niet dood dood...maar weinig tot niks) en het solse gat trekt me heel erg....
Een anti-modderboel dekentje zou wel handig zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:45 schreef livEliveD het volgende:
Wordt het geen modderboel door al die sneeuw?
Doe eens voor!quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:10 schreef MUUS het volgende:
Als jullie zo graag willen, prik dan gewoon een datum en kondig dat aan.
Toon zelf eens initiatief..
Niet wekenlang afwachten of keuvelen over een datum. Prik een datum, sommige mensen zullen dan niet kunnen, maar die kunnen de volgende keer dan weer mee.
Zo moeilijk is het niet..
Als ik ga, en binnenkort ga ik weer eens, dan geef ik wel een aankondiging hier. Dat was ik toch al van planquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:10 schreef MUUS het volgende:
Als jullie zo graag willen, prik dan gewoon een datum en kondig dat aan.
Toon zelf eens initiatief..
Prima. Anders schiet het toch niet op.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:33 schreef iteejer het volgende:
Imitatio Musae: morgenavond 1 april Solse Gat Meet. Wie gaat ook?
Kun jij me oppikken denk je?quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:33 schreef iteejer het volgende:
Imitatio Musae: morgenavond 1 april Solse Gat Meet. Wie gaat ook?
GEEN 1 april grap
Wat mij betreft twee keuzes... Ken je m'n ex?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:51 schreef Lynx666 het volgende:
Iemand toevallig die nog langs Roosendaal tuft?.
Moet ik nog antwoord geven dan?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:55 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Wat mij betreft twee keuzes... Ken je m'n ex?
Zo ja, uitgesloten
Zo nee, ook uitgesloten, ik woon 85 KM van Roosendaal
110KM is me iets té. Sorry.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:51 schreef Lynx666 het volgende:
Iemand toevallig die nog langs Roosendaal tuft?.
Dan wordt het voor mij denk ik lastig, of er moet nog iemand uit de omgeving Rotterdam gaan.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:50 schreef iteejer het volgende:
Wie gaat er nou wel en niet? Als er maar twee mensen gaan is het geen meet meer he..
Alicey, jou ophalen is voor mij moeilijk, ik kom dan nl uit omgeving Utrecht.
Mini-meetquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:50 schreef iteejer het volgende:
Wie gaat er nou wel en niet? Als er maar twee mensen gaan is het geen meet meer he..
Alicey, jou ophalen is voor mij moeilijk, ik kom dan nl uit omgeving Utrecht.
Ik wel willen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:50 schreef iteejer het volgende:
Wie gaat er nou wel en niet?
Ik vind het best, maar ben afhankelijk van vervoer.quote:Op maandag 4 april 2005 11:28 schreef Lynx666 het volgende:
Opletten, ik ga weer eens een datum roepen.
~~~ 21 mei ~~~
Lekker een eindje vooruit, iedereen heeft ruim de kans te kijken of ze écht niets hebben die dag/avond/nacht. En hopelijk een lekker zomerweertje..
Wat vinden we er van?
Ik evengoed hoor.quote:Op maandag 4 april 2005 11:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het best, maar ben afhankelijk van vervoer.
Ik vind 't fantastisch, maar dan ben ik er niet -- dan zit ik op de Nurburgring in Deutschland enzoquote:Op maandag 4 april 2005 11:28 schreef Lynx666 het volgende:
Opletten, ik ga weer eens een datum roepen.
~~~ 21 mei ~~~
Lekker een eindje vooruit, iedereen heeft ruim de kans te kijken of ze écht niets hebben die dag/avond/nacht. En hopelijk een lekker zomerweertje..
Wat vinden we er van?
23 april kan (ik persoonljk, mag imo geen gevolgen hebben voor de meet) dus nietquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:28 schreef Redrum0 het volgende:
En 23 april zou weer te snel zijn? Hoop dat 21 mei dan in ieder geval wél doorgaat.
lijkt me okayquote:Op woensdag 6 april 2005 13:16 schreef Viperdesign het volgende:
21 mei dan. Het zou prettig zijn als het deze keer wél doorgaat.
Weet ik dat ook weer.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:23 schreef Viperdesign het volgende:
Biertjes drinken, af en toe een shotje nemen. Gewoon chill, je weet tog...
Lees de openingspost eens helder licht.
ielh? ga jij ook?quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:51 schreef Faithy het volgende:
21 mei? dan heb ik nog niets staan...
denk dat ik wel kom, hopelijk met vriendlief..
Hahaha, ke bij deze dan. Maar ja, is er nu al enige overeenstemming over wanneer men wil? Mei is bijvoorbeeld doorgaans wel een mooie maand met warme nachten...quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:30 schreef Viperdesign het volgende:
Zeg maar gewoon dat je mee wil. Uiteindelijk komt de helft niet.
Gaan julie nog?quote:
Jup. Ben dat eeuwige uitstellen nu wel een beetje zat.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:15 schreef livEliveD het volgende:
Gaan julie nog?
OV lijkt me geen optie aangezien er 's nachts niet zoveel treintjes rijden.quote:Op maandag 25 april 2005 17:49 schreef ttboy het volgende:
Weet iemand hoe lang het rijden is met de auto en hoe lang met het OV (en waar met het OV er uitgestapt moet worden)?
Als er iemand vanuit de randstad heen gaat, ruimte heeft voor een passagier en mij van een station kan oppikken, is er verder niets dat mij tegenhoudt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:21 schreef Lynx666 het volgende:
Is er nog iemand die, naast Viper, definitief gaat?
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:11 schreef jogy het volgende:
Toch maar even kijken of ik ook kan, als het mag natuurlijk.
Geen auto, sorry.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:23 schreef Alicey het volgende:
Als er iemand vanuit de randstad heen gaat, ruimte heeft voor een passagier en mij van een station kan oppikken, is er verder niets dat mij tegenhoudt.
Idem hier, kan met de trein wel in de buurt komen. Alleen is de terugreis een groot punt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als er iemand vanuit de randstad heen gaat, ruimte heeft voor een passagier en mij van een station kan oppikken, is er verder niets dat mij tegenhoudt.
Terug naar Roosendaal is lastig ja... Tja, ken je niemand met een auto die ook wel wil?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:57 schreef Lynx666 het volgende:
Idem hier, kan met de trein wel in de buurt komen. Alleen is de terugreis een groot punt.
Mja, dr was wel iemand, maar die kan/gaat niet meer.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:07 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Terug naar Roosendaal is lastig ja... Tja, ken je niemand met een auto die ook wel wil?
Of je moet hier op de grond willen slapen..
Mjah, ikzelf om uit Rotterdam, dus als ik weer gedropt kan worden op een van de grote stations in de randstad kom ik ook nog wel thuis..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Idem hier, kan met de trein wel in de buurt komen. Alleen is de terugreis een groot punt.
Is meerijden met Yvonne een optie? Als ze nog gaat en het mag.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:42 schreef Alicey het volgende:
Mjah, ikzelf om uit Rotterdam, dus als ik weer gedropt kan worden op een van de grote stations in de randstad kom ik ook nog wel thuis..
Misschien wel, maar gaat Yvonne dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:48 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Is meerijden met Yvonne een optie? Als ze nog gaat en het mag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |