Je kan er wel een maand last van hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:19 schreef MUUS het volgende:
Na een week dikke keelonsteking kreeg ik er ook nog eens twee (. ) ooronstekingen bij en toen ben ik toch maar eens naar de huisarts gegaan. Hij heeft me meteen een kuur in mijn mik gestopt en hij heeft me naar het ziekenhuis geschopt om bloed te laten prikken. Allemaal haske leuk, maar hij zei dat ik moest opletten dat ik niet te lang doof zou blijven.
Ik ben nu al anderhalve week doof en het gaat me beheurlijk vervelen, want de halve wereld gaat aan me voorbij nu..
Hoe lang is 'te lang'? Wanneer moet ik naar de dokter om mijn poezelige oortjes te laten uitspuiten?
Oh, af en toe schiet één oor nog meer 'dicht' als ik er op lig.
Ik heb gisteravond het doosje weggegooid en de naam weet ik niet meer uit mijn hoofd.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat voor kuur heb je?
Ik heb al anderhalve week een ontstoken keel en nu bij de apotheek (zonder recept) een neusspray gehaald, omdat mijn rechtsroor steeds dicht gaat zitten.
Mijn oor is niet echt ontstoken en ik hoop ook dat dat zo blijft, maar dan mijn oor wel gewoon open gaat en die verrotte pijn in mijn keel weg gaat.
Zit af en toe tot kotsends toe te hoesten, BAH!
Ascal kreeg ik van de doktersdienst 's avonds laat tegen de pijn. Mijn huisarts zei de volgende dag dat ik het maar gewoon moest blijven nemen als ik de pijn niet meer trok. De doktersdienst had me ook neusspray aangeraden, maar ik had besloten dat ik dat nergens op vond slaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben ook niet neusverkouden, maar de apothekersassistente zei dat het dan ook doortrekt in je oren...![]()
Ik probeer het gewoon en vanavond ga ik lekker stomen, hoop dat het dan wat losser komt.
Ik ben het nu wel een beetje zat, dat hoesten steeds, slikken doet pijn, klieren opgezet en steeds behoorlijk moeGek word ik ervan...
Waarom heb je Ascal genomen eigenlijk? Heeft dat naast bloedverdunnende effecten ook andere effecten dan?
Hoop dat je er snel vanaf bent trouwens, oorpijn is zooo vervelend
als jij door verkoudheid last hebt van je oren, dan kan dat duiden op een voorhoofdsholte-ontstekingquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Jeuk en pijn tegelijk, het zou verboden moeten worden!
Mijn keel jeukte vannacht ook heel erg, ik hoopte eigenlijk stiekem dat dat betekende dat het aan het genezen is... vandaag helaas nog weinig van gemerkt, maar misschien dat dit met oren en keeltjes ook zo is, net als bij schaafwondjes op je knie ofzo?![]()
Geen pijn wanneer ik tik, dus dat is mooiquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
als jij door verkoudheid last hebt van je oren, dan kan dat duiden op een voorhoofdsholte-ontsteking
dan zitten je voorhoofdsholtes vol, en de buis van eustasius ook ( buis tussen je neus en je oren, loopt onder je lukbeenderen) . probeer eens te tikken op je voorhoofd.. als dar meer pijn doet dan normaal dan heb je een voorhoofdsholteontsteking.. stomen helpt iig. en als je het een tijdje hebt dan vraag je bij de huisarts naar een ontstekingsremmer; ik heb op het moment flixonase neusspray om eindelijk eens van die verstopte voorhoofdsholte en klakkende oren af te komen..
heel simpel: ze hebben otndekt dat je afweerstoffen tegen pfeiffer had en dat je er dus overheen ben gegaan,. je kan namelijk pfeiffer hebben of hebben gehad zonder dat je het zelf weet....quote:Op maandag 7 februari 2005 18:06 schreef MUUS het volgende:
Voor diegene die het boeit
Updeet: Ik ben niet meer doof.. Hallo wereld!
.
Uitslag bloedonderzoek: Ik schijn pfeiffer te hebben gehad. Ofzo. Snap er geen kont van..
Nu moet ik woensdag weer bloed laten prikken, want ze willen kijken of er een streptokokken-infectie zit/zat en daarvoor moet je nog een tweede keer geprikt worden.
Nou ja, ik ga donderdag naar de dok en dan vraag ik wat dat hele pfeiffer hebben/gehad gedoe nou eigenlijk inhoudt..
Ja !quote:Op maandag 7 februari 2005 18:06 schreef MUUS het volgende:
Voor diegene die het boeit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |