Dan stel ik voor, 7-8 mei.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:00 schreef Alcyone het volgende:
Kunnen we ook alvast wat gaan prikken voor in mei of juni? Ik stel voor: 14 mei.
Dan vier ik mijn verjaardag (ik huur het jongerencentrum waar ik vrijwilliger ben)quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dan stel ik voor, 7-8 mei.
Verjaren in een Gat.
Jaja, slingers ophangen, etc.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:20 schreef Lynx666 het volgende:
Dan stel ik voor, 7-8 mei.
Verjaren in een Gat.
He, he, eindelijk, duurde lang voor jeje herinnerde wie er ook weer jarig wasquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:21 schreef iteejer het volgende:
[..]
Jaja, slingers ophangen, etc.
Maar eh
de 12e kan ik niet. ff vergeten. gaat niet. onmogelijk.
Ik kom de 12e wel bij jou thuis zuipen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:00 schreef yvonne het volgende:
MUUS, MUUS, MUUS, hyper, joy, spring ende dans
Hoi Hoi Hoi ze isser weerquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:02 schreef MUUS het volgende:
Ik kom de 12e wel bij jou thuis zuipen.. Mijn verjaardag vieren.
.
12 febr. of 12 mrt?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:59 schreef Alicey het volgende:
Ik ben er dus de 12e ook niet..
Dat is fijn, maar je komt vast niet langs Arnhem, gok ik..quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:45 schreef Evil het volgende:
Ben nie zo heel vaak meer op het forum, dus was het eigenlijk al weer vergeten....![]()
![]()
Maar ik wil nog steeds mee!!!!
Ben in bezit van autotje, dus Vork, je kunt eventueel met mij meerijden....
Ik zal het topic wel in de gaten houden, en op tijd reageren over de datum etc.....
bedankt, maar ik krijg de indruk dat:quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:15 schreef MUUS het volgende:
Even een schopje voor Enyalius.
Zoals ik altijd ga is via Drie richting Putten (Driese Weg) en op de kruising met de Solse Passage de auto neerzetten op parkeerplaats 'Solse Gat'. Maar da's niet de Fok!-methode geloof ikquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:15 schreef MUUS het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Enyalius zoekt een een routebeschrijving. Hoe komt hij bij het bos en hoe moet hij lopen vanaf de auto.
Ging er nog vanuit dat je in de buurt van Hoorn zou zitten....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:11 schreef Vork het volgende:
Dat is fijn, maar je komt vast niet langs Arnhem, gok ik..
12 maart kan ik vermoedelijk niet. Gaan we weer proberen nieuwe servers te hebben en te plaatsenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:31 schreef Natalie het volgende:
12 maart?
Zeg,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |