Was dat in september?quote:Op zondag 16 januari 2005 01:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Was jij er ook niet bij zo'n anderhalf jaar geleden in september?
Heb ik toen niet een trap van je gekregen?![]()

Moet kunnenquote:Op zondag 16 januari 2005 12:53 schreef Alicey het volgende:
(Even een by the way) iteejer, heb jij nog plek?

Knusquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:42 schreef iteejer het volgende:
Dat wordt een gezellige kleine meet dan

Lynx666, kan ik niet bij jou (of jij bij mij) logeren?quote:Op zondag 23 januari 2005 12:31 schreef iteejer het volgende:
Hmm ja vervoer wordt dan wel een probleem.. ik wil best mensen een lift geven, al ist naar de veenkolonien, maar tegelijkertijd naar het hoge noorden en het diepe zuiden afreizen gaat zelfs mij niet lukken..

Dan hebben we Isabeau ook nog. En moeten we met zijn allen in één auto, gaat dat passen?quote:Op zondag 23 januari 2005 12:41 schreef Natalie het volgende:
Lynx666, kan ik niet bij jou (of jij bij mij) logeren?
Dan is het óf noorden óf zuiden. En niet én noorden én zuiden.
Would that solve anything, iteejer?

Op deze manier wordt het inderdaad erg lastig. Zijn er meer die meer die met een auto gaan?quote:Op zondag 23 januari 2005 13:03 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dan hebben we Isabeau ook nog. En moeten we met zijn allen in één auto, gaat dat passen?
En what about kneejo, alicey en evil?

Of een slaapzak mee naar het gat.quote:Op zondag 23 januari 2005 13:21 schreef Natalie het volgende:
Kunnen we -net als die D&D-ers- niet gewoon een bungalow afhuren

Het heeft absoluut iets aparts hoor, daar slapen!quote:Op zondag 23 januari 2005 13:53 schreef Natalie het volgende:
Drie? Welnee. Net twee pagina's hier. Maar ik heb dan ook 100 reacties per pagina
Slapen bij het Solse Gat? Beetje koud in februari, hoor...
Als het zomer was, dan zou het anders zijn.

't Lijkt me zo koud in februari. Ik bibber al als ik naar buiten kijk... Laat staan als ik moet slapenquote:Op zondag 23 januari 2005 14:58 schreef iteejer het volgende:
Het heeft absoluut iets aparts hoor, daar slapen!
Je hebt een goede grond-deken nodig, en een goede slaapzak. Dan is het best te doen. Een bouwseltje afhuren zou denk ik ook wel gaan.

Dat gat is best centraal gelegen (Putten is best te doen voor de meeste fokkers). Alleen jammer dat de werkelijke plek zo in the middle of nowhere is. (Officieel moet je de auto een paar kilometer verder parkeren geloof ik)quote:

Valt wel mee hoorquote:Op zondag 23 januari 2005 17:27 schreef livEliveD het volgende:
Officieel moet je de auto een paar kilometer verder parkeren geloof ik

Ja, als je parkeert aan de weg Garderen-Putten, en dan dwars het bos in gaat. maar de FOK!-Solse Gat parkeerplaats is aan het begin van de Laak, dan de Laak afwandelen tot je er bent. Dan kom je ook beter in de stemming. Bovendien een mooie wandeling, veel te zien, grafheuvels bv.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:41 schreef ReCreative het volgende:
Valt wel mee hoor. De auto kun je kwijt op de parkeerplaats 'Solse Gat', dat is op een paar honderd meter van het Gat.

Ok, dat vermoeden heb ik al eens gekregen uit meetverslagenquote:Op zondag 23 januari 2005 17:50 schreef iteejer het volgende:
Ja, als je parkeert aan de weg Garderen-Putten, en dan dwars het bos in gaat. maar de FOK!-Solse Gat parkeerplaats is aan het begin van de Laak, dan de Laak afwandelen tot je er bent. Dan kom je ook beter in de stemming. Bovendien een mooie wandeling, veel te zien, grafheuvels bv.

* iteejer alarmeert alvast een takeldienstquote:Op maandag 24 januari 2005 19:00 schreef Viperdesign het volgende:
Ik kom trouwens ook onder voorbehoud*.
Eventueel kan ik iemand oppikken en thuisbrengen op eigen risico**.
*van rijdende motor / geld / vriendin / zin
**Heb alleen rijbewijs A, dus een helm zou handig zijn.

Is wel weer gunstig voor de vangrails langs onze snelwegen. Er zit nog allemaal rode verf op die vangrail achter de tunnelquote:Op donderdag 27 januari 2005 09:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb helaas geen auto tot m'n beschikking

Rood-groene verf ja. Roest + verfquote:Op donderdag 27 januari 2005 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Het was een groene auto
En ik ga overdag al naar Putten naar de sauna....daarna naar het Solse gat.
Alleen de terugreis he.

Absoluut nietquote:

12-2quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:34 schreef yvonne het volgende:
Absoluut niet
Ik ga als het buiten 25 graden is,
maar nogmaals, welke datum?

Dan stel ik voor, 7-8 mei.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:00 schreef Alcyone het volgende:
Kunnen we ook alvast wat gaan prikken voor in mei of juni? Ik stel voor: 14 mei.

Dan vier ik mijn verjaardag (ik huur het jongerencentrum waar ik vrijwilliger ben)quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dan stel ik voor, 7-8 mei.
Verjaren in een Gat.

Jaja, slingers ophangen, etc.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:20 schreef Lynx666 het volgende:
Dan stel ik voor, 7-8 mei.
Verjaren in een Gat.

He, he, eindelijk, duurde lang voor jeje herinnerde wie er ook weer jarig wasquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:21 schreef iteejer het volgende:
[..]
Jaja, slingers ophangen, etc.
Maar eh
de 12e kan ik niet. ff vergeten. gaat niet. onmogelijk.

Ik kom de 12e wel bij jou thuis zuipen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:00 schreef yvonne het volgende:
MUUS, MUUS, MUUS, hyper, joy, spring ende dans

Hoi Hoi Hoi ze isser weerquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:02 schreef MUUS het volgende:
Ik kom de 12e wel bij jou thuis zuipen.. Mijn verjaardag vieren.
.

12 febr. of 12 mrt?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:59 schreef Alicey het volgende:
Ik ben er dus de 12e ook niet..

Dat is fijn, maar je komt vast niet langs Arnhem, gok ik..quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:45 schreef Evil het volgende:
Ben nie zo heel vaak meer op het forum, dus was het eigenlijk al weer vergeten....![]()
![]()
Maar ik wil nog steeds mee!!!!
Ben in bezit van autotje, dus Vork, je kunt eventueel met mij meerijden....
Ik zal het topic wel in de gaten houden, en op tijd reageren over de datum etc.....

bedankt, maar ik krijg de indruk dat:quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:15 schreef MUUS het volgende:
Even een schopje voor Enyalius.

Zoals ik altijd ga is via Drie richting Putten (Driese Weg) en op de kruising met de Solse Passage de auto neerzetten op parkeerplaats 'Solse Gat'. Maar da's niet de Fok!-methode geloof ikquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:15 schreef MUUS het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Enyalius zoekt een een routebeschrijving. Hoe komt hij bij het bos en hoe moet hij lopen vanaf de auto.

Ging er nog vanuit dat je in de buurt van Hoorn zou zitten....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:11 schreef Vork het volgende:
Dat is fijn, maar je komt vast niet langs Arnhem, gok ik..

12 maart kan ik vermoedelijk niet. Gaan we weer proberen nieuwe servers te hebben en te plaatsenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:31 schreef Natalie het volgende:
12 maart?

Zeg,quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |