Ik denk dat je dat sowieso wel kunt vergeten. Het grote afzeggen en meetings zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Als er maar genoeg mensen zich aanmelden, dan blijven er in ieder geval genoeg overquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:41 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb op zich wel weer zin om mee te gaan (meeste datums kan ik wel) maar het zou leuk zijn als iedereen van te voren de datum checkt en het grote afzeggen achterwege kan blijven. Ok ff een willekeurige datum prikken: 2 April misschien een idee?
ja papa..dat weet ik nog wel hoor... maar om je de waarheid te zeggen heb ik zo'n gevoel dat Dordrecht dood zal zijn (niet dood dood...maar weinig tot niks) en het solse gat trekt me heel erg....quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zeg,
12 maart heb je elders afsprakenNu is de kans groot dat we bij het Solse Gat belanden dus wie weet. Als deze meet 12 maart doorgaat dan komen we ze misschien wel tegen
![]()
sorryquote:Op maandag 28 februari 2005 20:26 schreef lunamoon het volgende:
ja papa..dat weet ik nog wel hoor...
Ja zou goed kunnen wat Dordrecht betreft. Solse gat is een zeer goede tweede optie voor als we niks aantreffen.quote:maar om je de waarheid te zeggen heb ik zo'n gevoel dat Dordrecht dood zal zijn (niet dood dood...maar weinig tot niks) en het solse gat trekt me heel erg....
Een anti-modderboel dekentje zou wel handig zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:45 schreef livEliveD het volgende:
Wordt het geen modderboel door al die sneeuw?
Doe eens voor!quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:10 schreef MUUS het volgende:
Als jullie zo graag willen, prik dan gewoon een datum en kondig dat aan.
Toon zelf eens initiatief..
Niet wekenlang afwachten of keuvelen over een datum. Prik een datum, sommige mensen zullen dan niet kunnen, maar die kunnen de volgende keer dan weer mee.
Zo moeilijk is het niet..
Als ik ga, en binnenkort ga ik weer eens, dan geef ik wel een aankondiging hier. Dat was ik toch al van planquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:10 schreef MUUS het volgende:
Als jullie zo graag willen, prik dan gewoon een datum en kondig dat aan.
Toon zelf eens initiatief..
Prima. Anders schiet het toch niet op.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:33 schreef iteejer het volgende:
Imitatio Musae: morgenavond 1 april Solse Gat Meet. Wie gaat ook?
Kun jij me oppikken denk je?quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:33 schreef iteejer het volgende:
Imitatio Musae: morgenavond 1 april Solse Gat Meet. Wie gaat ook?
GEEN 1 april grap
Wat mij betreft twee keuzes... Ken je m'n ex?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:51 schreef Lynx666 het volgende:
Iemand toevallig die nog langs Roosendaal tuft?.
Moet ik nog antwoord geven dan?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:55 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Wat mij betreft twee keuzes... Ken je m'n ex?
Zo ja, uitgesloten
Zo nee, ook uitgesloten, ik woon 85 KM van Roosendaal
110KM is me iets té. Sorry.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:51 schreef Lynx666 het volgende:
Iemand toevallig die nog langs Roosendaal tuft?.
Dan wordt het voor mij denk ik lastig, of er moet nog iemand uit de omgeving Rotterdam gaan.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:50 schreef iteejer het volgende:
Wie gaat er nou wel en niet? Als er maar twee mensen gaan is het geen meet meer he..
Alicey, jou ophalen is voor mij moeilijk, ik kom dan nl uit omgeving Utrecht.
Mini-meetquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:50 schreef iteejer het volgende:
Wie gaat er nou wel en niet? Als er maar twee mensen gaan is het geen meet meer he..
Alicey, jou ophalen is voor mij moeilijk, ik kom dan nl uit omgeving Utrecht.
Ik wel willen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:50 schreef iteejer het volgende:
Wie gaat er nou wel en niet?
Ik vind het best, maar ben afhankelijk van vervoer.quote:Op maandag 4 april 2005 11:28 schreef Lynx666 het volgende:
Opletten, ik ga weer eens een datum roepen.
~~~ 21 mei ~~~
Lekker een eindje vooruit, iedereen heeft ruim de kans te kijken of ze écht niets hebben die dag/avond/nacht. En hopelijk een lekker zomerweertje..
Wat vinden we er van?
Ik evengoed hoor.quote:Op maandag 4 april 2005 11:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het best, maar ben afhankelijk van vervoer.
Ik vind 't fantastisch, maar dan ben ik er niet -- dan zit ik op de Nurburgring in Deutschland enzoquote:Op maandag 4 april 2005 11:28 schreef Lynx666 het volgende:
Opletten, ik ga weer eens een datum roepen.
~~~ 21 mei ~~~
Lekker een eindje vooruit, iedereen heeft ruim de kans te kijken of ze écht niets hebben die dag/avond/nacht. En hopelijk een lekker zomerweertje..
Wat vinden we er van?
23 april kan (ik persoonljk, mag imo geen gevolgen hebben voor de meet) dus nietquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:28 schreef Redrum0 het volgende:
En 23 april zou weer te snel zijn? Hoop dat 21 mei dan in ieder geval wél doorgaat.
lijkt me okayquote:Op woensdag 6 april 2005 13:16 schreef Viperdesign het volgende:
21 mei dan. Het zou prettig zijn als het deze keer wél doorgaat.
Weet ik dat ook weer.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:23 schreef Viperdesign het volgende:
Biertjes drinken, af en toe een shotje nemen. Gewoon chill, je weet tog...
Lees de openingspost eens helder licht.
ielh? ga jij ook?quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:51 schreef Faithy het volgende:
21 mei? dan heb ik nog niets staan...
denk dat ik wel kom, hopelijk met vriendlief..
Hahaha, ke bij deze dan. Maar ja, is er nu al enige overeenstemming over wanneer men wil? Mei is bijvoorbeeld doorgaans wel een mooie maand met warme nachten...quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:30 schreef Viperdesign het volgende:
Zeg maar gewoon dat je mee wil. Uiteindelijk komt de helft niet.
Gaan julie nog?quote:
Jup. Ben dat eeuwige uitstellen nu wel een beetje zat.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:15 schreef livEliveD het volgende:
Gaan julie nog?
OV lijkt me geen optie aangezien er 's nachts niet zoveel treintjes rijden.quote:Op maandag 25 april 2005 17:49 schreef ttboy het volgende:
Weet iemand hoe lang het rijden is met de auto en hoe lang met het OV (en waar met het OV er uitgestapt moet worden)?
Als er iemand vanuit de randstad heen gaat, ruimte heeft voor een passagier en mij van een station kan oppikken, is er verder niets dat mij tegenhoudt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:21 schreef Lynx666 het volgende:
Is er nog iemand die, naast Viper, definitief gaat?
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:11 schreef jogy het volgende:
Toch maar even kijken of ik ook kan, als het mag natuurlijk.
Geen auto, sorry.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:23 schreef Alicey het volgende:
Als er iemand vanuit de randstad heen gaat, ruimte heeft voor een passagier en mij van een station kan oppikken, is er verder niets dat mij tegenhoudt.
Idem hier, kan met de trein wel in de buurt komen. Alleen is de terugreis een groot punt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als er iemand vanuit de randstad heen gaat, ruimte heeft voor een passagier en mij van een station kan oppikken, is er verder niets dat mij tegenhoudt.
Terug naar Roosendaal is lastig ja... Tja, ken je niemand met een auto die ook wel wil?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:57 schreef Lynx666 het volgende:
Idem hier, kan met de trein wel in de buurt komen. Alleen is de terugreis een groot punt.
Mja, dr was wel iemand, maar die kan/gaat niet meer.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:07 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Terug naar Roosendaal is lastig ja... Tja, ken je niemand met een auto die ook wel wil?
Of je moet hier op de grond willen slapen..
Mjah, ikzelf om uit Rotterdam, dus als ik weer gedropt kan worden op een van de grote stations in de randstad kom ik ook nog wel thuis..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Idem hier, kan met de trein wel in de buurt komen. Alleen is de terugreis een groot punt.
Is meerijden met Yvonne een optie? Als ze nog gaat en het mag.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:42 schreef Alicey het volgende:
Mjah, ikzelf om uit Rotterdam, dus als ik weer gedropt kan worden op een van de grote stations in de randstad kom ik ook nog wel thuis..
Misschien wel, maar gaat Yvonne dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:48 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Is meerijden met Yvonne een optie? Als ze nog gaat en het mag..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |