Ja, doe maar toeps. Wie weet win je nog een auto ofzo.quote:Op zondag 5 december 2004 21:34 schreef Toeps het volgende:
Wie gaat er nog ff blok 4 naar 4949 SMS'en?
Ik denk 99 % ongeveer..quote:Op zondag 5 december 2004 21:42 schreef janatwork het volgende:
wat een aan fluiting die hele veiling, volgens mij zitten er allemaal mensen die helemaal niet vanplan zijn om te gaan kopen....
Jaloers? .. Djeez Thaise prostituéequote:Op zondag 5 december 2004 21:43 schreef toiletseatgirl het volgende:
Hmm die patser met z'n Thaise prostitué heeft gewonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben je er zelf ook één dat je ej zo aangevallen voelt? Stel je niet zo aan viswijfquote:Op zondag 5 december 2004 21:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jaloers? .. Djeez Thaise prostituée
Eensch!quote:Op zondag 5 december 2004 21:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Echt een bizar slechte veiling.
Ja, ik vind het ook oost. Volgens mij staat het zelfs op de straatborden, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 5 december 2004 21:45 schreef Eightball het volgende:
Die ouwehoer van een veilingmeester heeft het steeds over Centrum, maar ik vind het oost.
Brett verdient zulke bedragen normaal niet hoor als kapperquote:Op zondag 5 december 2004 21:45 schreef flugeltje het volgende:
Nou, als ze volgend jaar weer een keer "het blok" willen starten doet er dus niemand meer mee... Jezelf het apelazerus werken voor een kleine fooi... tsss
Neen.. ik corrigeerde je..quote:Op zondag 5 december 2004 21:45 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Wat ben je er zelf ook één dat je ej zo aangevallen voelt? Stel je niet zo aan viswijf
Mee eensquote:Op zondag 5 december 2004 21:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik vind het helemaal niet leuk meer
Brett en Tobias gaat voor een bizar lage prijs over de toonbank. Echt een gruwelijke anti-climax. Waar Expeditie Robinson gewoon een anti-climax had omdat het voorspelbaar was, is dit gewoon een anti-climax omdat het helemaal niet leuk is.
als je het omrekent naar uurloon zul je vreselijk schrikken denk ikquote:Op zondag 5 december 2004 21:47 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Brett verdient zulke bedragen normaal niet hoor als kapper
quote:Op zondag 5 december 2004 21:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Meneer kan in ieder geval goed aftellen. .:')
Het is randje centrum.quote:Op zondag 5 december 2004 21:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, ik vind het ook oost. Volgens mij staat het zelfs op de straatborden, maar dat weet ik niet zeker.
Op de straatborden staat bij mijn weten Centrum, maar als het iets niet is, is het wel Centrum.quote:Op zondag 5 december 2004 21:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook oost. Volgens mij staat het zelfs op de straatborden, maar dat weet ik niet zeker.
¤ 10.000 overwaarde in 11 weken => ¤ 909,09 per week.quote:Op zondag 5 december 2004 21:47 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Brett verdient zulke bedragen normaal niet hoor als kapper
Je kunt je voorstellen hoe ik daar vanmiddag stond, het wordt nog erger trouwens. Een gigantische anti-climax is wel een juiste benaming. En dan heb ik het nog niets eens over de afloop.quote:
quote:Op zondag 5 december 2004 21:49 schreef rubbereend het volgende:
waar zijn trouwens al die "spontane" stelletjes die tussendoor bij Leo hun hypotheek test kwamen doen omdat ze zo graag één van de appartementen wilden
Ben benieuwdquote:Op zondag 5 december 2004 21:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Je kunt je voorstellen hoe ik daar vanmiddag stond, het wordt nog erger trouwens.
Zo gek is dat niet. Tenminste, als je de finale's van ER hebt gevolgd.quote:Op zondag 5 december 2004 21:48 schreef Aventura het volgende:
Wat ik ook zo gek vind, die SMS-actie loopt maar door, maar het is ondertussen toch allang overal gepubliceerd wie er won...
Vergeet je die Postbankreclame niet lieve schat, daar hebben ze ook flink voor gevangen.quote:Op zondag 5 december 2004 21:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
¤ 10.000 overwaarde in 11 weken => ¤ 909,09 per week.
Dat dan weer delen door 2 personen => ¤ 454,54 per week, per persoon.
En daarvoor heb je elke vrije minuut opgeofferd... Niet echt superveel lijkt me
op de straatnaamborden staat centrum, heb er expres op gelet.quote:Op zondag 5 december 2004 21:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nóg erger??quote:Op zondag 5 december 2004 21:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Je kunt je voorstellen hoe ik daar vanmiddag stond, het wordt nog erger trouwens. Een gigantische anti-climax is wel een juiste benaming. En dan heb ik het nog niets eens over de afloop.
Maar hoe is de huizenmarkt? Hoeveel mensen willen daadwerkelijk nu een kant en klaar huis kopen? Je moet je eigen huis ook weer verkopen.quote:Op zondag 5 december 2004 21:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik vind het helemaal niet leuk meer
Brett en Tobias gaat voor een bizar lage prijs over de toonbank. Echt een gruwelijke anti-climax. Waar Expeditie Robinson gewoon een anti-climax had omdat het voorspelbaar was, is dit gewoon een anti-climax omdat het helemaal niet leuk is.
Ook al sloop je alles er weer uit, dan nog heb je het appartement voor een appel en een ei gekocht.quote:Op zondag 5 december 2004 21:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar hoe is de huizenmarkt? Hoeveel mensen willen daadwerkelijk nu een kant en klaar huis kopen? Je moet je eigen huis ook weer verkopen.
Ik hoop het wel voor ze... (kan namelijk ook zijn dat dit 'hoort' bij het meedoen met het programma en dat ze nop voor vangen)quote:Op zondag 5 december 2004 21:50 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Vergeet je die Postbankreclame niet lieve schat, daar hebben ze ook flink voor gevangen.
Okee. Nou ja, ik vind mijn huis toch veel centrummiger dan de Czaar Peterstraat.quote:Op zondag 5 december 2004 21:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op de straatnaamborden staat centrum, heb er expres op gelet.
Voor vijfentwintig vierkante meter?quote:Op zondag 5 december 2004 21:52 schreef wizarddragon het volgende:
Oh my.. wat spotgoedkoop.. 90.000
Nee ....quote:Op zondag 5 december 2004 21:54 schreef toiletseatgirl het volgende:
Is Gelly soms die gast met die telefoon?
Het vertaalt zich misschien wel in de kijkcijfers. Dat mensen afhaken.quote:Op zondag 5 december 2004 21:53 schreef MissX het volgende:
vraag me af wat Net5 hiervan vindt
Wheeeee, nee dan was gelly wel heel lekker.quote:Op zondag 5 december 2004 21:54 schreef toiletseatgirl het volgende:
Is Gelly soms die gast met die telefoon?
In Amsterdam gaat een parkeerplaats in een garage voor die prijs weg........quote:Op zondag 5 december 2004 21:54 schreef Eightball het volgende:
[..]
Voor vijfentwintig vierkante meter?
Ik denk dat het voor Net5 ook een grote teleurstelling is...quote:Op zondag 5 december 2004 21:53 schreef MissX het volgende:
vraag me af wat Net5 hiervan vindt
Ik vind van wel. All in, met keuken, badkamer, etc. in A'dam. Redelijk leefbaar.quote:Op zondag 5 december 2004 21:54 schreef Eightball het volgende:
[..]
Voor vijfentwintig vierkante meter?
'T is ook een leuk kamertje voor een student.quote:Op zondag 5 december 2004 21:56 schreef rubbereend het volgende:
o, tis voor die dochter die daar bij pa en ma zat. toch leuk als pap en mams zoiets voor je kopen
en wat de waarde verhoogd is iets heel Nederlands, je weet precies hoe de buren wonen en dat willen Nederlanders altijd graagquote:Op zondag 5 december 2004 21:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik vind van wel. All in, met keuken, badkamer, etc. in A'dam. Redelijk leefbaar.
Lieverd wat heb jij een lage standaard dan!quote:Op zondag 5 december 2004 21:54 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wheeeee, nee dan was gelly wel heel lekker.
Hou maar even lekker je klep dicht Gelly!quote:Op zondag 5 december 2004 21:49 schreef gelly het volgende:
Je kunt je voorstellen hoe ik daar vanmiddag stond, het wordt nog erger trouwens. Een gigantische anti-climax is wel een juiste benaming. En dan heb ik het nog niets eens over de afloop.
Lijkt me een goede plek als student. Dan kun je er wel wat moois van maken. Zeker als paps en mams het voor je kopen.quote:Op zondag 5 december 2004 21:56 schreef rubbereend het volgende:
o, tis voor die dochter die daar bij pa en ma zat. toch leuk als pap en mams zoiets voor je kopen
da's wel een optie voor volgend jaar, geef je de stellen 6 weken ofzo dan krijg je ook nog een beetje de gok steeds wel of niet een bod nemen enzoquote:Op zondag 5 december 2004 21:57 schreef flugeltje het volgende:
Ze hadden volgens mij beter géén veiling kunnen doen, maar gewoon een 'normale' verkoop. Een beetje spelen met bod en tegenbod. Dan was er volgens mij veel meer binnengehaald.
nee...laat hem het is juist intressant als iemand die er geweest is wat verteldquote:Op zondag 5 december 2004 21:58 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Hou maar even lekker je klep dicht Gelly!![]()
Ik woon in de Van Baerlestraat, ik weet wat het kost.quote:Op zondag 5 december 2004 21:55 schreef MissX het volgende:
In Amsterdam gaat een parkeerplaats in een garage voor die prijs weg........
Ja, heel eigenaardig idee van ze, ja.quote:Op zondag 5 december 2004 21:59 schreef MissX het volgende:
Je zou toch maar de hele tijd naar die foto van die klussers moeten kijken
Die gaan allemaal voor het appartement van E&N.quote:Op zondag 5 december 2004 22:00 schreef SEMTEX het volgende:
Er zit ongeveer 20 man vooraan bij de veilingen, waarom bieden die niet?
85.000, er is 90.000 geboden.quote:Op zondag 5 december 2004 22:02 schreef Cola_Light het volgende:
Sorry ik heb geen zin om het hele topic door te lezen, maar op hoeveel is appartement 5 getaxeerd?
Waarom? Zo bijzonder is dat toch niet?quote:Op zondag 5 december 2004 22:03 schreef NiNi het volgende:
[..]
Die gaan allemaal voor het appartement van E&N.
Eh, hence thequote:Op zondag 5 december 2004 22:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Waarom? Zo bijzonder is dat toch niet?
Het is iig zeker dat er geen 2e deel komt. Wie gaat er nu in godsnaam nog klussen voor E10.000 extra?quote:Op zondag 5 december 2004 22:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hebben de opbrengsten bij Het Blok in andere landen ook zo'n tegenvallende hoeveelheden gekend?
In België mogen de huizen niet eens verkocht worden omdat het programma geen vergunning heeft... In Australie was het wel een succes, daarom wilde Brett ook zo graag medoen.quote:Op zondag 5 december 2004 22:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hebben de opbrengsten bij Het Blok in andere landen ook zo'n tegenvallende hoeveelheden gekend?
quote:Op zondag 5 december 2004 22:04 schreef Oldbie het volgende:
Allemachtig wat heeft Nanet toch een paardensmoel
¤ 10000 verliesquote:Op zondag 5 december 2004 22:05 schreef reconnect het volgende:
ik denk dat E&N geen winst maken....
Brett doet mee omdat zn moeder het zo'n leuk programma vond, dus het zal wel aardig wat hebben opgebracht anders had ie niet meegedaanquote:Op zondag 5 december 2004 22:04 schreef MissX het volgende:
iemand een idee hoe dat in Australie ging? Daar kwam het toch oorspronkelijk vandaan, vielen de biedingen daar ook lager dan verwacht uit.
Nee, dat was anders in Belgie (heb ik van een Belg gehoord), de veiling mocht alleen niet gefilmd worden ofzo.quote:Op zondag 5 december 2004 22:06 schreef gelly het volgende:
In België mogen de huizen niet eens verkocht worden omdat het programma geen vergunning heeft... In Australie was het wel een succes, daarom wilde Brett ook zo graag medoen.
Vind ik meevallen. Ik vind alleen die stem zo afschuwelijk.quote:Op zondag 5 december 2004 22:04 schreef Oldbie het volgende:
Allemachtig wat heeft Nanet toch een paardensmoel
Die mensen zijn denk ik nog wat bang voor veiligen. Of ze hadden een maximaal budget dat nog onder de 2 ton lag. Nou dan heb je ook niet echt iets te zoeken op zo'n veiling. Ik heb ook geen flauw idee wat die mensen daar dan zoeken,quote:Op zondag 5 december 2004 22:00 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind de biedingen echt enorm tegenvallen. Er zit ongeveer 20 man vooraan bij de veilingen, waarom bieden die niet? Zitten die dan alleen daar om op TV te komen oid?
Echt ongelofelijk sneu.
Zou best kunnen. Ik vind oa. hun badkamer zo.. uhm ja "controversieel". Kwestie van smaak dus. Ik zou ook heel die badkamer slopen als ik de koper was.quote:
Zie elders in A'dam maar eens een app. voor dat geld te vindenquote:Op zondag 5 december 2004 22:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Die mensen zijn denk ik nog wat bang voor veiligen. Of ze hadden een maximaal budget dat nog onder de 2 ton lag. Nou dan heb je ook niet echt iets te zoeken op zo'n veiling. Ik heb ook geen flauw idee wat die mensen daar dan zoeken,
quote:Op zondag 5 december 2004 21:45 schreef gelly het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het idee dat de mensen die op die veiling zijn afgekomen met de kijkdagen voor het eerst in hun leven in Amsterdam zijn geweest.quote:Op zondag 5 december 2004 22:09 schreef SEMTEX het volgende:
Zie elders in A'dam maar eens een app. voor dat geld te vindenEn gemeubilieerd.
Ik ga weer kijken.
quote:Op zondag 5 december 2004 22:11 schreef Toeps het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Het heeft nog een staartje...quote:Op zondag 5 december 2004 22:13 schreef NiNi het volgende:
Heb je al die tijd lopen klussen in iemand anders huis VOOR NIETS!
Sorry hoor, maar dat kan je ze toch niet gunnen.
Heel heel heel erg sneu. Echt sneu.quote:Op zondag 5 december 2004 22:13 schreef NiNi het volgende:
Heb je al die tijd lopen klussen in iemand anders huis VOOR NIETS!
Sorry hoor, maar dat kan je ze toch niet gunnen.
Ohja? Ik zie niets.quote:
Wat voor staartje Gelly... Van mij mag je het wel gewoon vertellen. Dit is zo'n anti-climax....quote:
Nou, kom nu maar over de brug.quote:Op zondag 5 december 2004 22:18 schreef gelly het volgende:
Wat goor ze hebben er een stuk uitgeknipt
nu moet je wel ff vertellen watquote:Op zondag 5 december 2004 22:18 schreef gelly het volgende:
Vertel! Vertel!quote:Op zondag 5 december 2004 22:18 schreef gelly het volgende:
Zal hier wel ergens staan: http://theblock.ninemsn.com.au/theblock/default.aspquote:Op zondag 5 december 2004 22:04 schreef MissX het volgende:
iemand een idee hoe dat in Australie ging? Daar kwam het toch oorspronkelijk vandaan, vielen de biedingen daar ook lager dan verwacht uit.
quote:Op zondag 5 december 2004 22:20 schreef gelly het volgende:
Het appartement van E&N is namelijk helemaal niet verkocht, het bod werd afgewezen. Ik ben de correcte term ff vergeten. Vlak nadat L&M gefeliciteerd werden riep de notaris dat om.
En dat weet jij hoe?quote:Op zondag 5 december 2004 22:20 schreef gelly het volgende:
Het appartement van E&N is namelijk helemaal niet verkocht, het bod werd afgewezen. Ik ben de correcte term ff vergeten. Vlak nadat L&M gefeliciteerd werden riep de notaris dat om.
Sowieso was de veiling een flop, dezelfde huizen ernaast zijn voor minstens 285.000 verkocht. Kaal dus.quote:Op zondag 5 december 2004 22:20 schreef Toeps het volgende:
[..]
Vertel! Vertel!
Ik vind het zielig voor Nanet en Elmer. Ik vond het niet mooi, maar het is wel meer waard dan dat krot waar ze mee begonnen.
dus het gaat nu in de gewone verkoop?quote:Op zondag 5 december 2004 22:20 schreef gelly het volgende:
De verkoop blijkt niet rechtsgeldig?quote:
weet iemand dit?quote:Op zondag 5 december 2004 22:13 schreef MissX het volgende:
Zouden de mensen die het kopen het ook gelijk mogen doorverkopen? Of zou daar een clausule aan vast zitten.
Want volgens mij moet er meer uit te halen zijn als die mensen het gewoon in de reguliere verkoop gooien.
Geen idee, ik dacht dat ze dat vanavond wel bekend zouden maken. Vreemd. Misschien was het een fout of is het anders opgelost.quote:Op zondag 5 december 2004 22:22 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
dus het gaat nu in de gewone verkoop?
Ik voel me ernstig belazerd.quote:Op zondag 5 december 2004 22:24 schreef BlaBlub het volgende:2 uur zitten kijken voor nauwelijk iets
![]()
van die site...redelijke winst dusquote:The reserve for Jamie and Andrew's apartment was set at $790,000; therefore they take home $178,000. Check out their stunning two-bedroom, plus courtyard apartment.
Congratulations Jamie & Andrew, such deserving winners who take away $178,000.
Het klopt ook voor geen meter dat alleen het appartement van L&M een overwaarde had van 45.000 euro, en de rest nauwelijks tot niets. Het was het kleinste apartement en op de minst gewilde lokatie in het blok.quote:Op zondag 5 december 2004 22:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
Opmerkelijk is dat alle deelnemers op Lieke en Michon na in grafstemming elkaar aan het condoleren waren op de achtergrond, terwijl Lieke en Michon, toch net ietwat ongemakkelijk op de voorgrond hun prijs in ontvangst namen...
ja precies.. en die 4 stellen hadden echt het idee dat voor elk appartement wel best wat serieuze kopers warenquote:Op zondag 5 december 2004 22:23 schreef cora4034 het volgende:
De volgende keer mogen de wel war beter de toekomste kopers scannen.
De meeste waren gewoon geen serieuse kopers maar wilde blijkbaar graag serieus met hun kop op tv komen.
Er waren mensen aan het bieden voor anderen. Huizenhandelaren vermoed ik?quote:
Ahaa..quote:Op zondag 5 december 2004 21:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet. Tenminste, als je de finale's van ER hebt gevolgd.
Dat merkte ik indd ook al op. Vreemd.quote:Op zondag 5 december 2004 22:25 schreef Lucyfurr het volgende:
Weet niet of het al genoemd is, maar ik vind het nogal raar dat je kon sms-en wie de winnaar wordt terwijl de uitzending niet eens live is..![]()
Als je daar in de zaal zat ehh..of de FP gelezen had dan wist je het toch al?
Dan gaat het appartement toch naar de een na hoogste biederquote:Op zondag 5 december 2004 22:20 schreef gelly het volgende:
Ja, heel vreemd!quote:Op zondag 5 december 2004 22:26 schreef flugeltje het volgende:
Vreemde vind ik wel dat alle appartementen nauwelijks overwaarde hadden terwijl het appartement van L&M dan ineens een overwaarde van ¤ 45.000 scoort. Zou de prijs door iemand opgedreven zijn??? (als het écht zo slecht is gesteld met financiën e.d. zou je verwachten dat de overwaarde daar ook wel wat minder zou zijn, het is verdorie het kleinste appartement!!)
Dat mag je meteen doorverkopen zodra je de handtekening bij de notaris gezet is. Die appartementen zijn ondertussen in de zaal misschien alweer 3 x doorverkocht. Huizen veranderen een aantal keer op een dag van eigenaar. Dat heet speculatie. Welkom op de Amsterdamse huizenmarkt.quote:Op zondag 5 december 2004 22:13 schreef MissX het volgende:
Zouden de mensen die het kopen het ook gelijk mogen doorverkopen? Of zou daar een clausule aan vast zitten.
Want volgens mij moet er meer uit te halen zijn als die mensen het gewoon in de reguliere verkoop gooien.
Riekt idd zwaar naar doorgestoken kaart.quote:Op zondag 5 december 2004 22:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat merkte ik indd ook al op. Vreemd.
voord e volledigheid, de productiemaatschapij heeft alles geregeld. maar dat er maar 4 echte kopers aanwezig waren si een beetje een flop natuurlijkquote:Op zondag 5 december 2004 22:31 schreef Oldbie het volgende:
Tja, dat is nou een veiling. Die ene gast had dat geld ervoor over. Hij wilde dat bedrag neertellen voor het appartement van Lieke en Michon. De andere bedragen zijn ook geboden en iedereen was vrij om daaroverheen te gaan maar dat gebeurde niet.
Jammer voor de kijker....weinig spectakel enzo maar het is nou eenmaal niet anders.
Dat de echte waarde nooit geboden is kan Net5 niets aan doen. Zij hebben alleen een veiling georganiseerd en zij hebben geen invloed op het biedgedrag van de mensen.
Nou, men heeft wel al die wekenlang kunnen zien wat er allemaal fout ging, wat er allemaal slordig is afgewerkt, keiharde kritieken van medebewoners en andere mensen, dat het misschien wel afschikt om te kopen, als je voor je gevoel het idee hebt dat er vanalles aan mankeert.quote:Op zondag 5 december 2004 22:30 schreef TuuT het volgende:
Waarom bieden mensen niet op appartementen uit het Blok? Zijn ze bang dat de appartementen niet goed verbouwd zijn? Willen toekomstige bewoners niet op tv komen zodat iedereen woont wie er gaat wonen?
Nee, de aanbieder (Net5) heeft het recht de koop niet door te laten gaan als het bod te laag is. Dat was wat er ook gebeurde, maar ik heb er niks van terug gezien.quote:Op zondag 5 december 2004 22:30 schreef melonovy het volgende:
[..]
Dan gaat het appartement toch naar de een na hoogste biederen is er zelf verlies gemaakt.
Ja, dat vind ik zéker een fout bij Net5. Ze hadden al die pipo's die werkelijk niets daar te zoeken hadden er niet in moeten laten.quote:Op zondag 5 december 2004 22:36 schreef flugeltje het volgende:
Er zaten echt véél te weinig serieuze kopers in de zaal. Klopt natuurlijk niets van.
Okay, maar wat hebben Nanet en Elmer daar dan aan? Wordt nu hun woning op een andere manier verkocht en krijgen ze daar de meerwaarde evengoed nog in handen? Zoniet, dan is dat best lullig voor Nanet en Elmer en indien dat wel zou gebeuren dan is dat weer lullig tegenover de andere deelnemers.quote:Op zondag 5 december 2004 22:38 schreef gelly het volgende:
Nee, de aanbieder (Net5) heeft het recht de koop niet door te laten gaan als het bod te laag is. Dat was wat er ook gebeurde, maar ik heb er niks van terug gezien.
Maar dan hadden er maar iets van 5 mensen in de zaal gezeten. Dat had er ook raar uit gezien.quote:Op zondag 5 december 2004 22:40 schreef NiNi het volgende:
Ja, dat vind ik zéker een fout bij Net5. Ze hadden al die pipo's die werkelijk niets daar te zoeken hadden er niet in moeten laten.
Stond onder in beeld, in zo'n balk. Toch.quote:Op zondag 5 december 2004 22:40 schreef Kanjer het volgende:
Is er nou wel bekend gemaakt wie de Ikea waardecheque, Postbank 2000 euro, en de Toyota gewonnen heeft?
Zielig? Niks zielig. Als je zeker wilt weten dat je niet afgaat moet je niet meedoen.quote:Op zondag 5 december 2004 22:38 schreef TuuT het volgende:
Wordt het bod op het appartement van Lieke en Michon niet gediskwalificeerd dan - als dit gerucht waar is? Er mochten toch geen bekenden bieden? Waar komt dit gerucht vandaan eigenlijk?
Op zich klopt het natuurlijk wel, het mooiste appartement heeft gewonnen en de lelijkste verlorenmaar ik vind het wel heel zielig voor alle koppels.
Ik zou het niet weten Vork, ik had verwacht dat het gewoon in de uitzending te zien zou zijn. We stonden vanmiddag ook met verbazing te kijken hoe de mededeling gewoon genegeerd werd en kennelijk hebben ze het er vavanond uitgeknipt.quote:Op zondag 5 december 2004 22:42 schreef Vork het volgende:
[..]
Okay, maar wat hebben Nanet en Elmer daar dan aan? Wordt nu hun woning op een andere manier verkocht en krijgen ze daar de meerwaarde evengoed nog in handen?
Jep.quote:Op zondag 5 december 2004 22:40 schreef Kanjer het volgende:
Is er nou wel bekend gemaakt wie de Ikea waardecheque, Postbank 2000 euro, en de Toyota gewonnen heeft?
Dat kwam onder in het beeld in een balkje te staan.. die sponsors krijgen ook niet echt veel aandacht in de finale dus.quote:Op zondag 5 december 2004 22:40 schreef Kanjer het volgende:
en hoe is het nu met Elmer en Nanet dan? en miss komt er volgende week meer duidelijkheid over dit vreemde gedoequote:Op zondag 5 december 2004 22:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten Vork, ik had verwacht dat het gewoon in de uitzending te zien zou zijn. We stonden vanmiddag ook met verbazing te kijken hoe de mededeling gewoon genegeerd werd en kennelijk hebben ze het er vavanond uitgeknipt.
daar ben ik het helemaal mee eens, slaat nergens op dit.quote:Op zondag 5 december 2004 22:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
Jammer.
Dat is het enige dat ik nog over dit gebeuren kan zeggen... jammer...
Tjonge, ja, haha.quote:
Dat ze bij iedere veiling zo hoor, dat er mensen zitten die uiteindelijk niets kopen.quote:Op zondag 5 december 2004 22:40 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik zéker een fout bij Net5. Ze hadden al die pipo's die werkelijk niets daar te zoeken hadden er niet in moeten laten.
Je hoort Lieke ook zeggen "... laat ons gelukkig niet in de steek". Ben de naam even vergeten. Het is een mooie constructie waarin 2 partijen er beter van worden. Je biedt gewoon hoog en krijgt de overwaarde retour na afloop. Maar goed, dat is als het afgesproken werk is. Brett, Tobias en Wina hadden ook een t-shirt aan met "eerlijkheid duurt het langst" erop tijdens de felicitaties van L&M. Ze boden Nanet ook nog zo'n t-shirt aan.quote:Op zondag 5 december 2004 22:46 schreef flugeltje het volgende:
En toch blijf ik het raar vinden. Het kleinste appartement brengt de meeste pegels op...
En als je dan ook nog weet dat Michon iets doet in het vastgoed begin ik mezelf toch wel achter de oren te krabben...
quote:Op zondag 5 december 2004 22:48 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Tjonge, ja, haha.
Zoek anders even een telefoonnummer op, kunnen we ook bellen.
haha
Je bent wel een slechte verliezer gelly.quote:Op zondag 5 december 2004 22:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Je hoort Lieke ook zeggen "... laat ons gelukkig niet in de steek". Ben de naam even vergeten. Het is een mooie constructie waarin 2 partijen er beter van worden. Je biedt gewoon hoog en krijgt de overwaarde retour na afloop. Maar goed, dat is als het afgesproken werk is. Brett, Tobias en Wina hadden ook een t-shirt aan met "eerlijkheid duurt het langst" erop tijdens de felicitaties van L&M. Ze boden Nanet ook nog zo'n t-shirt aan.
Jawel, maar niet allerlei volk wat alleen met hun hoofd op tv wilquote:Op zondag 5 december 2004 22:49 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dat ze bij iedere veiling zo hoor, dat er mensen zitten die uiteindelijk niets kopen.
wordt vervolgd zullen we maar zeggen....quote:Op zondag 5 december 2004 22:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Je hoort Lieke ook zeggen "... laat ons gelukkig niet in de steek". Ben de naam even vergeten. Het is een mooie constructie waarin 2 partijen er beter van worden. Je biedt gewoon hoog en krijgt de overwaarde retour na afloop. Maar goed, dat is als het afgesproken werk is. Brett, Tobias en Wina hadden ook een t-shirt aan met "eerlijkheid duurt het langst" erop tijdens de felicitaties van L&M. Ze boden Nanet ook nog zo'n t-shirt aan.
Vind jij het dan niet vreemd dat het kleinste en minst gunstig gelegen appartement het meeste opbrengt?quote:Op zondag 5 december 2004 22:51 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Je bent wel een slechte verliezer gelly.
Precies, het laatste is hier nog lang niet over gezegd. Net 5 heeft zich flink verkeken op de veiling.quote:Op zondag 5 december 2004 22:51 schreef reconnect het volgende:
[..]
wordt vervolgd zullen we maar zeggen....
da's nie privé volgens mij, maar gewoon zakelijk.....quote:Op zondag 5 december 2004 22:53 schreef static het volgende:
Geen prive-info zoals telefonnummers, mail-adressen etc. plaatsen.
Je begrijp best wat ik bedoel.quote:Op zondag 5 december 2004 22:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's nie privé volgens mij, maar gewoon zakelijk.....
Op de stipjes moet Hans staan. Dat stond ook in mijn vorige post, maar ik had niet verwacht dat er 10 tussen zouden zitten.quote:Op zondag 5 december 2004 22:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee hoor... ik meende ook zoiets te hebben opgepikt... en dat is niet alles, ik vind het ook opmerkelijk dat Michon, als behoorlijke Yup ook de meeste aandacht kreeg van de overduidelijk in dezelfde generatie passende mobiele telefoon koper.quote:Op zondag 5 december 2004 22:51 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik heb niet verloren hoor, en ik vind het voor de andere 2 stellen net zo kut. De hele veiling zit zo vol met fouten dat ik wel terecht kwaad mag zijn, net als andere Blok kijkers.quote:Op zondag 5 december 2004 22:51 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet vreemd.quote:Op zondag 5 december 2004 22:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vind jij het dan niet vreemd dat het kleinste en minst gunstig gelegen appartement het meeste opbrengt?
Okay, het zag er goed uit, maar als je de procentuele overwaarde van de anderen pakt zou deze niet zó ver uit mogen/kunnen schieten. Puur objectief gezien klopt er dan iets niet....
Veel mensen willen ook niet zomaar met hun hoofd op de tv, maar een betere screening van potentiele kopers had wel gemogen aangezien het op tv werd uitgezonden.quote:Op zondag 5 december 2004 22:51 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Jawel, maar niet allerlei volk wat alleen met hun hoofd op tv wil
Ik snap dat er veel mensen zitten die niet kopen, nee aangezien er maar vier stukken geveild werden.quote:Op zondag 5 december 2004 22:49 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dat ze bij iedere veiling zo hoor, dat er mensen zitten die uiteindelijk niets kopen.
Kijk, gezien de startwaarden zou dit appartement niet véél meer op moeten brengen dat het appartement van W&J of van B&T, zeker niet gezien de m2 en m3. Ik had wel verwacht dat ze zouden winnen, maar als ik de bedragen zie van de andere appartementen zou ik eerder een overwaarde van zo'n ¤ 20.000,00 hebben verwacht... Het is inderdaad maar wat de gek er voor geeft.quote:Op zondag 5 december 2004 22:57 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet vreemd.
Een appartement gaat naar de hoogste bieder en het is maar wat de gek ervoor geeft. Dat de grotere appartementen niet meer opbrachten komt omdat er niet genoeg gekken in de zaal zaten. Er was maar één gek en hij bood op het appartement van L+M
Maar zat niet in de zaal. Nu is opzich niets geks, maar als je toch de achterdocht wilt voeden..quote:Op zondag 5 december 2004 22:57 schreef Oldbie het volgende:
Er was maar één gek en hij bood op het appartement van L+M
Er waren minimaal twee die aan het bieden waren.....anders kwam de prijs niet zo hoog.....quote:Op zondag 5 december 2004 23:01 schreef flugeltje het volgende:
Het zou mij echter niets verbazen als deze 'gek' een bekende is van Lieke en Michon...
dan zet je telefoonteam erbij wat bieden via de telefoon voor van te voren gescreende kopers mogelijk maakt. Bij veel veilingen wordt via de telefoon geboden en dan hoef je niet zo'n sloofje in de zaal neer te zettenquote:Op zondag 5 december 2004 22:58 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Veel mensen willen ook niet zomaar met hun hoofd op de tv, maar een betere screening van potentiele kopers had wel gemogen aangezien het op tv werd uitgezonden.
Simpel, je weet dat er één serieuze gegadigde in het publiek zit. En dan zorg je dat de prijs door een ander opgedreven wordt.quote:Op zondag 5 december 2004 23:03 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Er waren minimaal twee die aan het bieden waren.....anders kwam de prijs niet zo hoog.....
Als ze het echt zo gespeeld zouden hebben hadden ze natuurlijk wel gezorgd dat er twee mensen bieden ja.quote:Op zondag 5 december 2004 23:03 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Er waren minimaal twee die aan het bieden waren.....anders kwam de prijs niet zo hoog.....
Gut gaan we mierenneuken op 1 woordje.quote:Op zondag 5 december 2004 22:59 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik snap dat er veel mensen zitten die niet kopen, nee aangezien er maar vier stukken geveild werden.
Maar er waren geloof ik drie bieder ofzo in een zaal vol, beetje sneu.
De andere die bood was degene die in de hoek stond. Die bood op alle appartementen en had alleen bij het appartement van E&N 'geluk'. Gek genoeg was dat hetzelfde bod dat niet werd geaccepteerd maar door de notaris ongeldig werd verklaard. Sja, ik weet niet wat ik ervan moet denken, ik heb er nogal een wrange smaak aan over gehouden.quote:Op zondag 5 december 2004 23:03 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had al wel verwacht dat L&M zouden winnen....quote:Op zondag 5 december 2004 23:08 schreef Oldbie het volgende:
Ach, zo zien de verliezers overal een complot in.
Ik weet nog een discussie eenpaar jaar geleden met Big Brother. Koos had een enveloppe aangenomen met wat geld erin omdat "Veronica niet wilde dat hij zou winnen en hij stond voor in de tussenstand"
Bladiebladiebla, ja zo kan je overal wel wat vinden. Ik was geen fan van Lieke en Michon. Ik zag liever B&T of J&W winnen, maarja ik krijg ook niet altijd mijn zin.
Dus het vastgoed bedrijf waar Michon werkt heeft nu twee leuke beleggingsobjecten in Amsterdam...quote:Op zondag 5 december 2004 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar die kerel die meebood, die kocht later het appartement van B&T. Dat doe je niet, wanneer je een bekende bent van L&M en je er zit om de prijs omhoog te gooien.
Neehee, mijn laatste zin was wat ik echt wilde zeggen.quote:Op zondag 5 december 2004 23:04 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Gut gaan we mierenneuken op 1 woordje.
iig dat is normaal op een veiling dat er maar een heel klein groepje biedt. En van degene die bieden zijn er maar een paar die het object serieus willen hebben, de anderen drijven de prijs op als kick. Want zonder bankgarantie geen koop en ook geen boete ofzo.
Ja, maar zelfs de mensen die de prijs opdrijven als kick zaten er nu niet tussen.quote:Op zondag 5 december 2004 23:04 schreef Dauthi het volgende:
Gut gaan we mierenneuken op 1 woordje.
iig dat is normaal op een veiling dat er maar een heel klein groepje biedt. En van degene die bieden zijn er maar een paar die het object serieus willen hebben, de anderen drijven de prijs op als kick. Want zonder bankgarantie geen koop en ook geen boete ofzo.
Het probleem daarvan is dat je nooit weet of het huis verkocht wordt. De tijd die er dan voor open staat is veel te lang. In dat geval moet je het publiek gewoon in zijn geheel er buiten houden, die kunnen het dus niet kopen.quote:Op zondag 5 december 2004 23:12 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs de mensen die de prijs opdrijven als kick zaten er nu niet tussen.
Misschien is het leuker, voor eventueel een vervolg van dit programma, dat de stellen uiteindelijk zelf een soort van makelaarsrol vervullen, om zo hun eigen huis aan de man te brengen. Ik denk dat dat niet alleen leuker is om te zien, maar dat je daarmee ook uiteindelijk veelmeer meerwaarde creeert. Wat ook zou helpen is om de taxatie van het kale pand nietmeer openbaar te maken, zodat men in ieder geval geen idee heeft van wat zo'n appartement nou onverbouwd waard is.
Het voordeel daarvan zou ook nog kunnen zijn dat ze daarmee, en de prijs van het appartement van Lieke en Michon hebben op weten te drijven, en het appartement van Brett en Tobias hebben kunnen kopen. Aangezien de veiling van Lieke en Michon eerder was, weet je hoever je bij andere appartementen kunt gaan, zonder daarbij risico te lopen dat het uiteindelijk een overwinning gaat kosten. Dubbel winst dus in weze.quote:Op zondag 5 december 2004 23:10 schreef flugeltje het volgende:
Dus het vastgoed bedrijf waar Michon werkt heeft nu twee leuke beleggingsobjecten in Amsterdam...![]()
quote:Op zondag 5 december 2004 23:15 schreef cora4034 het volgende:
En nog eentje
Vraagprijs ¤ 272.000 v.o.n.
Soort object Appartement, bovenwoning
Oppervlakte 80 m² woon
Aantal kamers 3
Bouwjaar/-periode 2003 / na 2001
Die kopers van het blok hebben een mooi stukje speculatie in handen![]()
Weet je dat het me niet eens zo zou verbazen als het werkelijk zo gelopen is....quote:Op zondag 5 december 2004 23:17 schreef Vork het volgende:
[..]
Het voordeel daarvan zou ook nog kunnen zijn dat ze daarmee, en de prijs van het appartement van Lieke en Michon hebben op weten te drijven, en het appartement van Brett en Tobias hebben kunnen kopen. Aangezien de veiling van Lieke en Michon eerder was, weet je hoever je bij andere appartementen kunt gaan, zonder daarbij risico te lopen dat het uiteindelijk een overwinning gaat kosten. Dubbel winst dus in weze.
Dus dat ze haar mond voorbij praat en zoiets in de zenuwen eruit flapt?quote:Op zondag 5 december 2004 22:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Je hoort Lieke ook zeggen "... laat ons gelukkig niet in de steek". Ben de naam even vergeten.
Verbaast mij niets na dat rotgeintje met het verstoppen van Bretts auto dat Lieke (en Michon) gewoon onsportief zijn.quote:Brett, Tobias en Wina hadden ook een t-shirt aan met "eerlijkheid duurt het langst" erop tijdens de felicitaties van L&M. Ze boden Nanet ook nog zo'n t-shirt aan.
Kun je niet met accent typen? Misschien geloof ik het danquote:Op zondag 5 december 2004 23:21 schreef brettentobias het volgende:
Daag kijkers. W e lezen altijd trouw de reacties en we zijn nu zo onder de indruk dat we besloten hebben om ook hier even te reageren. Voor ons was het een blamage en voor Elmar en Nanette helemaal. Dat hebben ze toch niet verdiend. Die twee hebben keihard gewerkt. Er zaten te weinig bieders in de zaal. Op een aantal appartementen werd maar door twee personen geboden. Dan is het niet echt spannend meer. Er zijn zover wij weten een aantal bieders niet op komen dagen. Wie de meneer aan de telefoon was weten we niet. Ook is het een grote verassing namens wie hij bood. De huizen in het zelfde complex gaan voor veel hogere prijzen op de gewone markt. De stemming in de zaal was triest. Er werd niet gelachen. Iedereen (ook L en M) waren stom verbaasd. Dit was voor bijna alle blokbewoners geen leuke dag een beetje meerwaarde had iedereen wel verdiend,
Wel hebben we genoten van alle leuke reacties, interviews, barend en van dorp,etc. En wat hebben we gelachen. Bedankt!
Tobias en Brett
Snap niet dat een student hier zelf niet op heeft geboden, dit is een hypotheek van een 400 euro netto maximaal.quote:Op zondag 5 december 2004 23:02 schreef Unneoetech het volgende:
Hmm die 5de kamer had je best kunnen kopen voor een ton en dan verhuren aan een student ofzo voor 400 euro per maand. Heb je er toch zo uit...
nice tryquote:Op zondag 5 december 2004 23:25 schreef brettentobias het volgende:
geef je telefoonnummer maar dan bel ik je wel effe
Nou, voor een hypotheek heb je toch echt een vast inkomen nodig. En ik vrees voor de meeste studenten dat ze niet echt in aanmerking zouden kunnen komen voor wat voor hypotheek dan ook. Maar de hoogste bieder op appartement 5 leek mij een vader, die het appartement voor z'n dochter zou kunnen kopen. Ik zag die mensen maar heel snel voorbij komen, maar dat is natuurlijk ook een optie, als je een beetje rijke ouders hebt.quote:Op zondag 5 december 2004 23:25 schreef stay_fun het volgende:
Snap niet dat een student hier zelf niet op heeft geboden, dit is een hypotheek van een 400 euro netto maximaal.
Das echt goed te behappen, desnoods doe je m aflossingsvrij, dan is het nog veel minder en tik je over 3/4 jaar de winst eruit.
Y.R.quote:Op zondag 5 december 2004 23:25 schreef brettentobias het volgende:
geef je telefoonnummer maar dan bel ik je wel effe
Ik trap er wel in hoor... Geloof het wel eerlijk gezegd. Wat heeft het nu nog voor zin om jezelf als hen voor te doen...?quote:
quote:Op zondag 5 december 2004 23:29 schreef brettentobias het volgende:
We zijn het echt hoor! Tobias 17-2-1977 Dordrecht Brett James Gardner 16-12 -1968 Brisbane
Nouja, echt heel rijk hoef je niet te zijn om een hypotheek op een huisje van 90.000 euro te krijgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |