Het heeft nog een staartje...quote:Op zondag 5 december 2004 22:13 schreef NiNi het volgende:
Heb je al die tijd lopen klussen in iemand anders huis VOOR NIETS!
Sorry hoor, maar dat kan je ze toch niet gunnen.
Heel heel heel erg sneu. Echt sneu.quote:Op zondag 5 december 2004 22:13 schreef NiNi het volgende:
Heb je al die tijd lopen klussen in iemand anders huis VOOR NIETS!
Sorry hoor, maar dat kan je ze toch niet gunnen.
Ohja? Ik zie niets.quote:
Wat voor staartje Gelly... Van mij mag je het wel gewoon vertellen. Dit is zo'n anti-climax....quote:
Nou, kom nu maar over de brug.quote:Op zondag 5 december 2004 22:18 schreef gelly het volgende:
Wat goor ze hebben er een stuk uitgeknipt
nu moet je wel ff vertellen watquote:Op zondag 5 december 2004 22:18 schreef gelly het volgende:
Vertel! Vertel!quote:Op zondag 5 december 2004 22:18 schreef gelly het volgende:
Zal hier wel ergens staan: http://theblock.ninemsn.com.au/theblock/default.aspquote:Op zondag 5 december 2004 22:04 schreef MissX het volgende:
iemand een idee hoe dat in Australie ging? Daar kwam het toch oorspronkelijk vandaan, vielen de biedingen daar ook lager dan verwacht uit.
quote:Op zondag 5 december 2004 22:20 schreef gelly het volgende:
Het appartement van E&N is namelijk helemaal niet verkocht, het bod werd afgewezen. Ik ben de correcte term ff vergeten. Vlak nadat L&M gefeliciteerd werden riep de notaris dat om.
En dat weet jij hoe?quote:Op zondag 5 december 2004 22:20 schreef gelly het volgende:
Het appartement van E&N is namelijk helemaal niet verkocht, het bod werd afgewezen. Ik ben de correcte term ff vergeten. Vlak nadat L&M gefeliciteerd werden riep de notaris dat om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |