Het heeft nog een staartje...quote:Op zondag 5 december 2004 22:13 schreef NiNi het volgende:
Heb je al die tijd lopen klussen in iemand anders huis VOOR NIETS!
Sorry hoor, maar dat kan je ze toch niet gunnen.
Heel heel heel erg sneu. Echt sneu.quote:Op zondag 5 december 2004 22:13 schreef NiNi het volgende:
Heb je al die tijd lopen klussen in iemand anders huis VOOR NIETS!
Sorry hoor, maar dat kan je ze toch niet gunnen.
Ohja? Ik zie niets.quote:
Wat voor staartje Gelly... Van mij mag je het wel gewoon vertellen. Dit is zo'n anti-climax....quote:
Nou, kom nu maar over de brug.quote:Op zondag 5 december 2004 22:18 schreef gelly het volgende:
Wat goor ze hebben er een stuk uitgeknipt
nu moet je wel ff vertellen watquote:Op zondag 5 december 2004 22:18 schreef gelly het volgende:
Vertel! Vertel!quote:Op zondag 5 december 2004 22:18 schreef gelly het volgende:
Zal hier wel ergens staan: http://theblock.ninemsn.com.au/theblock/default.aspquote:Op zondag 5 december 2004 22:04 schreef MissX het volgende:
iemand een idee hoe dat in Australie ging? Daar kwam het toch oorspronkelijk vandaan, vielen de biedingen daar ook lager dan verwacht uit.
quote:Op zondag 5 december 2004 22:20 schreef gelly het volgende:
Het appartement van E&N is namelijk helemaal niet verkocht, het bod werd afgewezen. Ik ben de correcte term ff vergeten. Vlak nadat L&M gefeliciteerd werden riep de notaris dat om.
En dat weet jij hoe?quote:Op zondag 5 december 2004 22:20 schreef gelly het volgende:
Het appartement van E&N is namelijk helemaal niet verkocht, het bod werd afgewezen. Ik ben de correcte term ff vergeten. Vlak nadat L&M gefeliciteerd werden riep de notaris dat om.
Sowieso was de veiling een flop, dezelfde huizen ernaast zijn voor minstens 285.000 verkocht. Kaal dus.quote:Op zondag 5 december 2004 22:20 schreef Toeps het volgende:
[..]
Vertel! Vertel!
Ik vind het zielig voor Nanet en Elmer. Ik vond het niet mooi, maar het is wel meer waard dan dat krot waar ze mee begonnen.
dus het gaat nu in de gewone verkoop?quote:Op zondag 5 december 2004 22:20 schreef gelly het volgende:
De verkoop blijkt niet rechtsgeldig?quote:
weet iemand dit?quote:Op zondag 5 december 2004 22:13 schreef MissX het volgende:
Zouden de mensen die het kopen het ook gelijk mogen doorverkopen? Of zou daar een clausule aan vast zitten.
Want volgens mij moet er meer uit te halen zijn als die mensen het gewoon in de reguliere verkoop gooien.
Geen idee, ik dacht dat ze dat vanavond wel bekend zouden maken. Vreemd. Misschien was het een fout of is het anders opgelost.quote:Op zondag 5 december 2004 22:22 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
dus het gaat nu in de gewone verkoop?
Ik voel me ernstig belazerd.quote:Op zondag 5 december 2004 22:24 schreef BlaBlub het volgende:2 uur zitten kijken voor nauwelijk iets
![]()
van die site...redelijke winst dusquote:The reserve for Jamie and Andrew's apartment was set at $790,000; therefore they take home $178,000. Check out their stunning two-bedroom, plus courtyard apartment.
Congratulations Jamie & Andrew, such deserving winners who take away $178,000.
Het klopt ook voor geen meter dat alleen het appartement van L&M een overwaarde had van 45.000 euro, en de rest nauwelijks tot niets. Het was het kleinste apartement en op de minst gewilde lokatie in het blok.quote:Op zondag 5 december 2004 22:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
Opmerkelijk is dat alle deelnemers op Lieke en Michon na in grafstemming elkaar aan het condoleren waren op de achtergrond, terwijl Lieke en Michon, toch net ietwat ongemakkelijk op de voorgrond hun prijs in ontvangst namen...
ja precies.. en die 4 stellen hadden echt het idee dat voor elk appartement wel best wat serieuze kopers warenquote:Op zondag 5 december 2004 22:23 schreef cora4034 het volgende:
De volgende keer mogen de wel war beter de toekomste kopers scannen.
De meeste waren gewoon geen serieuse kopers maar wilde blijkbaar graag serieus met hun kop op tv komen.
Er waren mensen aan het bieden voor anderen. Huizenhandelaren vermoed ik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |