Ahaa..quote:Op zondag 5 december 2004 21:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet. Tenminste, als je de finale's van ER hebt gevolgd.
Dat merkte ik indd ook al op. Vreemd.quote:Op zondag 5 december 2004 22:25 schreef Lucyfurr het volgende:
Weet niet of het al genoemd is, maar ik vind het nogal raar dat je kon sms-en wie de winnaar wordt terwijl de uitzending niet eens live is..![]()
Als je daar in de zaal zat ehh..of de FP gelezen had dan wist je het toch al?
Dan gaat het appartement toch naar de een na hoogste biederquote:Op zondag 5 december 2004 22:20 schreef gelly het volgende:
Het appartement van E&N is namelijk helemaal niet verkocht, het bod werd afgewezen. Ik ben de correcte term ff vergeten. Vlak nadat L&M gefeliciteerd werden riep de notaris dat om.
Ja, heel vreemd!quote:Op zondag 5 december 2004 22:26 schreef flugeltje het volgende:
Vreemde vind ik wel dat alle appartementen nauwelijks overwaarde hadden terwijl het appartement van L&M dan ineens een overwaarde van ¤ 45.000 scoort. Zou de prijs door iemand opgedreven zijn??? (als het écht zo slecht is gesteld met financiën e.d. zou je verwachten dat de overwaarde daar ook wel wat minder zou zijn, het is verdorie het kleinste appartement!!)
Dat mag je meteen doorverkopen zodra je de handtekening bij de notaris gezet is. Die appartementen zijn ondertussen in de zaal misschien alweer 3 x doorverkocht. Huizen veranderen een aantal keer op een dag van eigenaar. Dat heet speculatie. Welkom op de Amsterdamse huizenmarkt.quote:Op zondag 5 december 2004 22:13 schreef MissX het volgende:
Zouden de mensen die het kopen het ook gelijk mogen doorverkopen? Of zou daar een clausule aan vast zitten.
Want volgens mij moet er meer uit te halen zijn als die mensen het gewoon in de reguliere verkoop gooien.
Riekt idd zwaar naar doorgestoken kaart.quote:Op zondag 5 december 2004 22:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat merkte ik indd ook al op. Vreemd.
voord e volledigheid, de productiemaatschapij heeft alles geregeld. maar dat er maar 4 echte kopers aanwezig waren si een beetje een flop natuurlijkquote:Op zondag 5 december 2004 22:31 schreef Oldbie het volgende:
Tja, dat is nou een veiling. Die ene gast had dat geld ervoor over. Hij wilde dat bedrag neertellen voor het appartement van Lieke en Michon. De andere bedragen zijn ook geboden en iedereen was vrij om daaroverheen te gaan maar dat gebeurde niet.
Jammer voor de kijker....weinig spectakel enzo maar het is nou eenmaal niet anders.
Dat de echte waarde nooit geboden is kan Net5 niets aan doen. Zij hebben alleen een veiling georganiseerd en zij hebben geen invloed op het biedgedrag van de mensen.
Nou, men heeft wel al die wekenlang kunnen zien wat er allemaal fout ging, wat er allemaal slordig is afgewerkt, keiharde kritieken van medebewoners en andere mensen, dat het misschien wel afschikt om te kopen, als je voor je gevoel het idee hebt dat er vanalles aan mankeert.quote:Op zondag 5 december 2004 22:30 schreef TuuT het volgende:
Waarom bieden mensen niet op appartementen uit het Blok? Zijn ze bang dat de appartementen niet goed verbouwd zijn? Willen toekomstige bewoners niet op tv komen zodat iedereen woont wie er gaat wonen?
Nee, de aanbieder (Net5) heeft het recht de koop niet door te laten gaan als het bod te laag is. Dat was wat er ook gebeurde, maar ik heb er niks van terug gezien.quote:Op zondag 5 december 2004 22:30 schreef melonovy het volgende:
[..]
Dan gaat het appartement toch naar de een na hoogste biederen is er zelf verlies gemaakt.
Ja, dat vind ik zéker een fout bij Net5. Ze hadden al die pipo's die werkelijk niets daar te zoeken hadden er niet in moeten laten.quote:Op zondag 5 december 2004 22:36 schreef flugeltje het volgende:
Er zaten echt véél te weinig serieuze kopers in de zaal. Klopt natuurlijk niets van.
Okay, maar wat hebben Nanet en Elmer daar dan aan? Wordt nu hun woning op een andere manier verkocht en krijgen ze daar de meerwaarde evengoed nog in handen? Zoniet, dan is dat best lullig voor Nanet en Elmer en indien dat wel zou gebeuren dan is dat weer lullig tegenover de andere deelnemers.quote:Op zondag 5 december 2004 22:38 schreef gelly het volgende:
Nee, de aanbieder (Net5) heeft het recht de koop niet door te laten gaan als het bod te laag is. Dat was wat er ook gebeurde, maar ik heb er niks van terug gezien.
Maar dan hadden er maar iets van 5 mensen in de zaal gezeten. Dat had er ook raar uit gezien.quote:Op zondag 5 december 2004 22:40 schreef NiNi het volgende:
Ja, dat vind ik zéker een fout bij Net5. Ze hadden al die pipo's die werkelijk niets daar te zoeken hadden er niet in moeten laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |