Zo gek is dat niet. Tenminste, als je de finale's van ER hebt gevolgd.quote:Op zondag 5 december 2004 21:48 schreef Aventura het volgende:
Wat ik ook zo gek vind, die SMS-actie loopt maar door, maar het is ondertussen toch allang overal gepubliceerd wie er won...
Vergeet je die Postbankreclame niet lieve schat, daar hebben ze ook flink voor gevangen.quote:Op zondag 5 december 2004 21:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
¤ 10.000 overwaarde in 11 weken => ¤ 909,09 per week.
Dat dan weer delen door 2 personen => ¤ 454,54 per week, per persoon.
En daarvoor heb je elke vrije minuut opgeofferd... Niet echt superveel lijkt me
op de straatnaamborden staat centrum, heb er expres op gelet.quote:Op zondag 5 december 2004 21:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook oost. Volgens mij staat het zelfs op de straatborden, maar dat weet ik niet zeker.
Nóg erger??quote:Op zondag 5 december 2004 21:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Je kunt je voorstellen hoe ik daar vanmiddag stond, het wordt nog erger trouwens. Een gigantische anti-climax is wel een juiste benaming. En dan heb ik het nog niets eens over de afloop.
Maar hoe is de huizenmarkt? Hoeveel mensen willen daadwerkelijk nu een kant en klaar huis kopen? Je moet je eigen huis ook weer verkopen.quote:Op zondag 5 december 2004 21:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik vind het helemaal niet leuk meer
Brett en Tobias gaat voor een bizar lage prijs over de toonbank. Echt een gruwelijke anti-climax. Waar Expeditie Robinson gewoon een anti-climax had omdat het voorspelbaar was, is dit gewoon een anti-climax omdat het helemaal niet leuk is.
Ook al sloop je alles er weer uit, dan nog heb je het appartement voor een appel en een ei gekocht.quote:Op zondag 5 december 2004 21:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar hoe is de huizenmarkt? Hoeveel mensen willen daadwerkelijk nu een kant en klaar huis kopen? Je moet je eigen huis ook weer verkopen.
Ik hoop het wel voor ze... (kan namelijk ook zijn dat dit 'hoort' bij het meedoen met het programma en dat ze nop voor vangen)quote:Op zondag 5 december 2004 21:50 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Vergeet je die Postbankreclame niet lieve schat, daar hebben ze ook flink voor gevangen.
Okee. Nou ja, ik vind mijn huis toch veel centrummiger dan de Czaar Peterstraat.quote:Op zondag 5 december 2004 21:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op de straatnaamborden staat centrum, heb er expres op gelet.
Voor vijfentwintig vierkante meter?quote:Op zondag 5 december 2004 21:52 schreef wizarddragon het volgende:
Oh my.. wat spotgoedkoop.. 90.000
Nee ....quote:Op zondag 5 december 2004 21:54 schreef toiletseatgirl het volgende:
Is Gelly soms die gast met die telefoon?
Het vertaalt zich misschien wel in de kijkcijfers. Dat mensen afhaken.quote:Op zondag 5 december 2004 21:53 schreef MissX het volgende:
vraag me af wat Net5 hiervan vindt
Wheeeee, nee dan was gelly wel heel lekker.quote:Op zondag 5 december 2004 21:54 schreef toiletseatgirl het volgende:
Is Gelly soms die gast met die telefoon?
In Amsterdam gaat een parkeerplaats in een garage voor die prijs weg........quote:Op zondag 5 december 2004 21:54 schreef Eightball het volgende:
[..]
Voor vijfentwintig vierkante meter?
Ik denk dat het voor Net5 ook een grote teleurstelling is...quote:Op zondag 5 december 2004 21:53 schreef MissX het volgende:
vraag me af wat Net5 hiervan vindt
Ik vind van wel. All in, met keuken, badkamer, etc. in A'dam. Redelijk leefbaar.quote:Op zondag 5 december 2004 21:54 schreef Eightball het volgende:
[..]
Voor vijfentwintig vierkante meter?
'T is ook een leuk kamertje voor een student.quote:Op zondag 5 december 2004 21:56 schreef rubbereend het volgende:
o, tis voor die dochter die daar bij pa en ma zat. toch leuk als pap en mams zoiets voor je kopen
en wat de waarde verhoogd is iets heel Nederlands, je weet precies hoe de buren wonen en dat willen Nederlanders altijd graagquote:Op zondag 5 december 2004 21:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik vind van wel. All in, met keuken, badkamer, etc. in A'dam. Redelijk leefbaar.
Lieverd wat heb jij een lage standaard dan!quote:Op zondag 5 december 2004 21:54 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wheeeee, nee dan was gelly wel heel lekker.
Hou maar even lekker je klep dicht Gelly!quote:Op zondag 5 december 2004 21:49 schreef gelly het volgende:
Je kunt je voorstellen hoe ik daar vanmiddag stond, het wordt nog erger trouwens. Een gigantische anti-climax is wel een juiste benaming. En dan heb ik het nog niets eens over de afloop.
Lijkt me een goede plek als student. Dan kun je er wel wat moois van maken. Zeker als paps en mams het voor je kopen.quote:Op zondag 5 december 2004 21:56 schreef rubbereend het volgende:
o, tis voor die dochter die daar bij pa en ma zat. toch leuk als pap en mams zoiets voor je kopen
da's wel een optie voor volgend jaar, geef je de stellen 6 weken ofzo dan krijg je ook nog een beetje de gok steeds wel of niet een bod nemen enzoquote:Op zondag 5 december 2004 21:57 schreef flugeltje het volgende:
Ze hadden volgens mij beter géén veiling kunnen doen, maar gewoon een 'normale' verkoop. Een beetje spelen met bod en tegenbod. Dan was er volgens mij veel meer binnengehaald.
nee...laat hem het is juist intressant als iemand die er geweest is wat verteldquote:Op zondag 5 december 2004 21:58 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Hou maar even lekker je klep dicht Gelly!![]()
Ik woon in de Van Baerlestraat, ik weet wat het kost.quote:Op zondag 5 december 2004 21:55 schreef MissX het volgende:
In Amsterdam gaat een parkeerplaats in een garage voor die prijs weg........
Ja, heel eigenaardig idee van ze, ja.quote:Op zondag 5 december 2004 21:59 schreef MissX het volgende:
Je zou toch maar de hele tijd naar die foto van die klussers moeten kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |