Wat ben je er zelf ook één dat je ej zo aangevallen voelt? Stel je niet zo aan viswijfquote:Op zondag 5 december 2004 21:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jaloers? .. Djeez Thaise prostituée
Eensch!quote:Op zondag 5 december 2004 21:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Echt een bizar slechte veiling.
Ja, ik vind het ook oost. Volgens mij staat het zelfs op de straatborden, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 5 december 2004 21:45 schreef Eightball het volgende:
Die ouwehoer van een veilingmeester heeft het steeds over Centrum, maar ik vind het oost.
Brett verdient zulke bedragen normaal niet hoor als kapperquote:Op zondag 5 december 2004 21:45 schreef flugeltje het volgende:
Nou, als ze volgend jaar weer een keer "het blok" willen starten doet er dus niemand meer mee... Jezelf het apelazerus werken voor een kleine fooi... tsss
Neen.. ik corrigeerde je..quote:Op zondag 5 december 2004 21:45 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Wat ben je er zelf ook één dat je ej zo aangevallen voelt? Stel je niet zo aan viswijf
Mee eensquote:Op zondag 5 december 2004 21:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik vind het helemaal niet leuk meer
Brett en Tobias gaat voor een bizar lage prijs over de toonbank. Echt een gruwelijke anti-climax. Waar Expeditie Robinson gewoon een anti-climax had omdat het voorspelbaar was, is dit gewoon een anti-climax omdat het helemaal niet leuk is.
als je het omrekent naar uurloon zul je vreselijk schrikken denk ikquote:Op zondag 5 december 2004 21:47 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Brett verdient zulke bedragen normaal niet hoor als kapper
quote:Op zondag 5 december 2004 21:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Meneer kan in ieder geval goed aftellen. .:')
Het is randje centrum.quote:Op zondag 5 december 2004 21:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, ik vind het ook oost. Volgens mij staat het zelfs op de straatborden, maar dat weet ik niet zeker.
Op de straatborden staat bij mijn weten Centrum, maar als het iets niet is, is het wel Centrum.quote:Op zondag 5 december 2004 21:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook oost. Volgens mij staat het zelfs op de straatborden, maar dat weet ik niet zeker.
¤ 10.000 overwaarde in 11 weken => ¤ 909,09 per week.quote:Op zondag 5 december 2004 21:47 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Brett verdient zulke bedragen normaal niet hoor als kapper
Je kunt je voorstellen hoe ik daar vanmiddag stond, het wordt nog erger trouwens. Een gigantische anti-climax is wel een juiste benaming. En dan heb ik het nog niets eens over de afloop.quote:
quote:Op zondag 5 december 2004 21:49 schreef rubbereend het volgende:
waar zijn trouwens al die "spontane" stelletjes die tussendoor bij Leo hun hypotheek test kwamen doen omdat ze zo graag één van de appartementen wilden
Ben benieuwdquote:Op zondag 5 december 2004 21:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Je kunt je voorstellen hoe ik daar vanmiddag stond, het wordt nog erger trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |